Pikkulauantain pärstäkuvaketju. :)

  • Viestiketjun aloittaja virvatuli
  • Ensimmäinen viesti
"mies1"
Voisit kokeilla esim. tummaa punaista hiuksiin ja jättää musta kajal vähemmälle --> freesimpi ja 'elävämpi' lopputulos. Mut tosi nättiä kyllä muuten.

Pukeutumisessa ylipäätään kaikkien, miesten ja naisten, kannattaa mustan kanssa olla varovainen. Väri sopii "oikeesti" harvoille, vaikka maassamme yleinen onkin.
 
[QUOTE="mies1";29877304]Voisit kokeilla esim. tummaa punaista hiuksiin ja jättää musta kajal vähemmälle --> freesimpi ja 'elävämpi' lopputulos. Mut tosi nättiä kyllä muuten.

Pukeutumisessa ylipäätään kaikkien, miesten ja naisten, kannattaa mustan kanssa olla varovainen. Väri sopii "oikeesti" harvoille, vaikka maassamme yleinen onkin.[/QUOTE]

Oliko tää mulle? Kuvassa mulla on sininen mekko päällä. Mustaa kajalia en ole koskaan käyttänyt. Olen luonnostaan keskimääräistä tummempi, esim. kulmani ja ripseni on mustat luonnostaan. Meikkaan niitä kyllä, ruskealla värillä. Hiukset on myös tummat luonnostaan, toki niitä olen värjännytkin. Ihoni on lähes ympäri vuoden ruskettunut jossain määrin. Niin ja punainen on muuten väri, joka sopii mulle lähes yhtä huonosti kuin vaalea. Molempia on kokeiltu ja lopputulos oli karmaiseva :D

Muoks: tässä kuvassa olen suoraan suihkun jäljiltä. Tosin ripsissä on pidennysten rääppeet, joita innostuin viime kesänä kokeilemaan.

 
Viimeksi muokattu:
"sepi"
Oliko tää mulle? Kuvassa mulla on sininen mekko päällä. Mustaa kajalia en ole koskaan käyttänyt. Olen luonnostaan keskimääräistä tummempi, esim. kulmani ja ripseni on mustat luonnostaan. Meikkaan niitä kyllä, ruskealla värillä. Hiukset on myös tummat luonnostaan, toki niitä olen värjännytkin. Ihoni on lähes ympäri vuoden ruskettunut jossain määrin. Niin ja punainen on muuten väri, joka sopii mulle lähes yhtä huonosti kuin vaalea. Molempia on kokeiltu ja lopputulos oli karmaiseva :D

Muoks: tässä kuvassa olen suoraan suihkun jäljiltä. Tosin ripsissä on pidennysten rääppeet, joita innostuin viime kesänä kokeilemaan.

Mojova nainen.
 
"mies1"
Oliko tää mulle? Kuvassa mulla on sininen mekko päällä. Mustaa kajalia en ole koskaan käyttänyt. Olen luonnostaan keskimääräistä tummempi, esim. kulmani ja ripseni on mustat luonnostaan. Meikkaan niitä kyllä, ruskealla värillä. Hiukset on myös tummat luonnostaan, toki niitä olen värjännytkin. Ihoni on lähes ympäri vuoden ruskettunut jossain määrin. Niin ja punainen on muuten väri, joka sopii mulle lähes yhtä huonosti kuin vaalea. Molempia on kokeiltu ja lopputulos oli karmaiseva :D

Muoks: tässä kuvassa olen suoraan suihkun jäljiltä. Tosin ripsissä on pidennysten rääppeet, joita innostuin viime kesänä kokeilemaan.

Ymmärrän mitä ajat takaa. Jos sulle todella sopii mustat hiukset parhaiten niin kampaukseen kannattaa ainakin panostaa. :) Osaksi toki makuasia. Esim. Martina Aitolehti on musta kamala nainen ja syy on jotenkin "tunkkainen", ei-freesi olemus.
 
Peyote
Oliko tää mulle? Kuvassa mulla on sininen mekko päällä. Mustaa kajalia en ole koskaan käyttänyt. Olen luonnostaan keskimääräistä tummempi, esim. kulmani ja ripseni on mustat luonnostaan. Meikkaan niitä kyllä, ruskealla värillä. Hiukset on myös tummat luonnostaan, toki niitä olen värjännytkin. Ihoni on lähes ympäri vuoden ruskettunut jossain määrin. Niin ja punainen on muuten väri, joka sopii mulle lähes yhtä huonosti kuin vaalea. Molempia on kokeiltu ja lopputulos oli karmaiseva :D

Muoks: tässä kuvassa olen suoraan suihkun jäljiltä. Tosin ripsissä on pidennysten rääppeet, joita innostuin viime kesänä kokeilemaan.

Hehheh, ei kovin hyvin nyt osunu ton miesurpon selitykset. :D
 
[QUOTE="huh huh";29877171]Olet loukannut toista ihmistä täällä vähintään kerran todella pahasti herkällä hetkellä. Puhumattakaan siitä nimittelystä ja piilovittuilusta jonka ilmeisesti oikeutat itsellesi. Toisen loukkaaminen on ylitse kaiken muun. Ihmettelet suu ammollaan kun sinua haukutaan täällä, tai nauretaan älykkyydelle, mutta teet itse aivan samaa paskaa. Nimittelet, naureskelet ylimielisesti ja piilovittuilet.
Kehtaat vielä esittää jotain enkeliä ja että asiat riitelee? Häpeäisit joskus. Älä yhtään ihmettele jos suurin osa täältäkin karsastaa juuri sinua, tapasi keskustella on vastenmielinen. Ota rakentavana kritiikkinä ja aikuistu, et ole lapsi enää.[/QUOTE]

Mä just kerroin että minusta olisi outoa keskustelupalstalla jos henkilöillä ei olis vahvoja mielipiteitä ja ajatuksia. Ei se ole edes ihanne. Todellakin pidän kiinni omista arvoistani ja puolustan niitä ja täällä ilmaisen tosi selkeästi jos olen eri mieltä - en koskaan haluais olla "joojoo"tyyppi.

Myönnän et olen sanonut pahasti ja oon siitä pahoillani. :| Oon tempperamenttinen ja joskus on vaikea hillitä itseä kun lukee jotain soopaa.
 
"plääh"
Kuules mies1, jos sitä positiivisuutta ja iloisuutta ja avoimmuutta haet niin mitä jos jättäisit sitä tän muiden kuvien arvostelun? Eikös sitä positiivisuutta olisi tämä LÄHES KAIKKIEN MUIDEN OSALLISTUUJIEN asenne, jossa kaikille annetaan arvo ihan sellaisina kuin ovat?
 
"mies1"
[QUOTE="plääh";29877424]Kuules mies1, jos sitä positiivisuutta ja iloisuutta ja avoimmuutta haet niin mitä jos jättäisit sitä tän muiden kuvien arvostelun? Eikös sitä positiivisuutta olisi tämä LÄHES KAIKKIEN MUIDEN OSALLISTUUJIEN asenne, jossa kaikille annetaan arvo ihan sellaisina kuin ovat?[/QUOTE]

Ei rehellisyys sulje pois noita asioita. Ei avoimen, iloisen ja positiivisen ihmisen tarvi syleillä maailmaa tasapuolisesti. Kaikkiin voi ja kannattaa asennoitua hienoina tyyppeinä (tää on jo monelle liian paha rasti), mutta koskaan ei voi kaikkiin asennoitua yhtä kauniina tyyppeinä. Koko viehättymisen ajatus perustuu erityisyyteen ja jonkinlaiseen "erottumiseen" muihin nähden. Massaa ei koskaan voi rakastaa.
 

Yhteistyössä