Mojova nainen.Oliko tää mulle? Kuvassa mulla on sininen mekko päällä. Mustaa kajalia en ole koskaan käyttänyt. Olen luonnostaan keskimääräistä tummempi, esim. kulmani ja ripseni on mustat luonnostaan. Meikkaan niitä kyllä, ruskealla värillä. Hiukset on myös tummat luonnostaan, toki niitä olen värjännytkin. Ihoni on lähes ympäri vuoden ruskettunut jossain määrin. Niin ja punainen on muuten väri, joka sopii mulle lähes yhtä huonosti kuin vaalea. Molempia on kokeiltu ja lopputulos oli karmaiseva
Muoks: tässä kuvassa olen suoraan suihkun jäljiltä. Tosin ripsissä on pidennysten rääppeet, joita innostuin viime kesänä kokeilemaan.
Ymmärrän mitä ajat takaa. Jos sulle todella sopii mustat hiukset parhaiten niin kampaukseen kannattaa ainakin panostaa. Osaksi toki makuasia. Esim. Martina Aitolehti on musta kamala nainen ja syy on jotenkin "tunkkainen", ei-freesi olemus.Oliko tää mulle? Kuvassa mulla on sininen mekko päällä. Mustaa kajalia en ole koskaan käyttänyt. Olen luonnostaan keskimääräistä tummempi, esim. kulmani ja ripseni on mustat luonnostaan. Meikkaan niitä kyllä, ruskealla värillä. Hiukset on myös tummat luonnostaan, toki niitä olen värjännytkin. Ihoni on lähes ympäri vuoden ruskettunut jossain määrin. Niin ja punainen on muuten väri, joka sopii mulle lähes yhtä huonosti kuin vaalea. Molempia on kokeiltu ja lopputulos oli karmaiseva
Muoks: tässä kuvassa olen suoraan suihkun jäljiltä. Tosin ripsissä on pidennysten rääppeet, joita innostuin viime kesänä kokeilemaan.
Hehheh, ei kovin hyvin nyt osunu ton miesurpon selitykset.Oliko tää mulle? Kuvassa mulla on sininen mekko päällä. Mustaa kajalia en ole koskaan käyttänyt. Olen luonnostaan keskimääräistä tummempi, esim. kulmani ja ripseni on mustat luonnostaan. Meikkaan niitä kyllä, ruskealla värillä. Hiukset on myös tummat luonnostaan, toki niitä olen värjännytkin. Ihoni on lähes ympäri vuoden ruskettunut jossain määrin. Niin ja punainen on muuten väri, joka sopii mulle lähes yhtä huonosti kuin vaalea. Molempia on kokeiltu ja lopputulos oli karmaiseva
Käkäkäkä! Kuolen nauruun täällä keskellä Jumbon käytävää!!!Varmasti.
Siellä pehmustetulla osastolla tosin tuskin kovin moni kykenee puhumaan lääkkeiltään.
Tulipas ilahduttava mielikuvaKäkäkäkä! Kuolen nauruun täällä keskellä Jumbon käytävää!!!
Panisin!Kai määki si
Panisin!
Panisin!Parin kuukauden takaa kyllä jo...
Panisin!IMG 20140129 2 - Aijaa.com
Hiukset ei oo vaaleat enää niinkuin ekassa kuvassa, vaan tällaiset kuin tossa. Ja taas harmittaa. Ei opi ei
Sama, mahtava nainen!!Panisin!