Pikkulauantain pärstäkuvaketju. :)

  • Viestiketjun aloittaja virvatuli
  • Ensimmäinen viesti
Koff
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;29877524:
Kuuleppas, mitä enempi promilleja veressä niin rumakin näyttää kauniilta
Siis perinteisesti juodaan naiset kauniiksi!

Toimiikohan se myös naisilla noin? Varmaan leidien pitäisi vetää katatooniseen tilaan ennen kuin meikäläinen näyttäisi komealta!
 
"hemu"
[QUOTE="mies1";29877304]Voisit kokeilla esim. tummaa punaista hiuksiin ja jättää musta kajal vähemmälle --> freesimpi ja 'elävämpi' lopputulos. Mut tosi nättiä kyllä muuten.

Pukeutumisessa ylipäätään kaikkien, miesten ja naisten, kannattaa mustan kanssa olla varovainen. Väri sopii "oikeesti" harvoille, vaikka maassamme yleinen onkin.[/QUOTE]

Olenko ainoa, jonka mielestä on moukkamaista tuputtaa täällä meikkaus- ja pukeutumisneuvoja ihmiselle, joka ei niitä pyytänyt?
Kuvittelin, että näissä ketjuissa ihmiset postaavat kuviaan lähinnä sellaisessa "moi kaikki, tältä mä näytän" -hengessä eivätkä saadakseen yksityiskohtaisia parannusehdotuksia joltain tietyltä ihmiseltä.
Ainahan täällä arvostellaan milloin kenenkin ulkonäköä, mutta yllätyin, kun juuri sinä, mies1, sorruit tällaiseen junttiuteen, vaikka miessukupuolen virallinen äänitorvi oletkin ja mielipiteilläsi on suhteellisesti valtava painoarvo!
 
pessari
Nyt kyllä on Pessimistillä selitettävää. Lankutushaasteen lankutusvideosi? Kaikki muut aikaisemmin laittamasi kuvat? Ja se ketju siitä parturille menemisestä ja hiustyyliehdotuksista, tuossako nyt on se lopputulos vaikka puheiden perusteella hiustyyli olisi ollut ihan pikkasen erilainen? Joopa joo Pessimisti, valheella on lyhyet jäljet.
 
[QUOTE="hemu";29877552]...
Ainahan täällä arvostellaan milloin kenenkin ulkonäköä, mutta yllätyin, kun juuri sinä, mies1, sorruit tällaiseen junttiuteen, vaikka miessukupuolen virallinen äänitorvi oletkin ja mielipiteilläsi on suhteellisesti valtava painoarvo![/QUOTE]

huomattavan älykkyyden mukanaan tuoma vastuu painaa?
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
"mies1"
[QUOTE="hemu";29877552]Olenko ainoa, jonka mielestä on moukkamaista tuputtaa täällä meikkaus- ja pukeutumisneuvoja ihmiselle, joka ei niitä pyytänyt?
Kuvittelin, että näissä ketjuissa ihmiset postaavat kuviaan lähinnä sellaisessa "moi kaikki, tältä mä näytän" -hengessä eivätkä saadakseen yksityiskohtaisia parannusehdotuksia joltain tietyltä ihmiseltä.
Ainahan täällä arvostellaan milloin kenenkin ulkonäköä, mutta yllätyin, kun juuri sinä, mies1, sorruit tällaiseen junttiuteen, vaikka miessukupuolen virallinen äänitorvi oletkin ja mielipiteilläsi on suhteellisesti valtava painoarvo![/QUOTE]

:D Ideasi on kannatettava, mutta olen niin tottunut arvioimaan naisten ulkonäköä ja tiedän mitä haluan, että harrastan sitä. Toki pyrin aina rakentavaan ja kunnioittavaan sävyyn ja jos nainen ei viehätä, en yleensä kerro sitä ääneen.
 
Nyt kyllä on Pessimistillä selitettävää. Lankutushaasteen lankutusvideosi? Kaikki muut aikaisemmin laittamasi kuvat? Ja se ketju siitä parturille menemisestä ja hiustyyliehdotuksista, tuossako nyt on se lopputulos vaikka puheiden perusteella hiustyyli olisi ollut ihan pikkasen erilainen? Joopa joo Pessimisti, valheella on lyhyet jäljet.
No niimpä niin.:rolleyes:
 
"Sadie"
Nyt kyllä on Pessimistillä selitettävää. Lankutushaasteen lankutusvideosi? Kaikki muut aikaisemmin laittamasi kuvat? Ja se ketju siitä parturille menemisestä ja hiustyyliehdotuksista, tuossako nyt on se lopputulos vaikka puheiden perusteella hiustyyli olisi ollut ihan pikkasen erilainen? Joopa joo Pessimisti, valheella on lyhyet jäljet.
Eikös Peyotekin tuolla jo aiemmin ihmetelly samoja asioista..? :D
 
[QUOTE="hemu";29877552]Olenko ainoa, jonka mielestä on moukkamaista tuputtaa täällä meikkaus- ja pukeutumisneuvoja ihmiselle, joka ei niitä pyytänyt?
Kuvittelin, että näissä ketjuissa ihmiset postaavat kuviaan lähinnä sellaisessa "moi kaikki, tältä mä näytän" -hengessä eivätkä saadakseen yksityiskohtaisia parannusehdotuksia joltain tietyltä ihmiseltä.
Ainahan täällä arvostellaan milloin kenenkin ulkonäköä, mutta yllätyin, kun juuri sinä, mies1, sorruit tällaiseen junttiuteen, vaikka miessukupuolen virallinen äänitorvi oletkin ja mielipiteilläsi on suhteellisesti valtava painoarvo![/QUOTE]

Samaa mieltä olen, mutta toisaalta ihan hyvä, että kritiikin alle "jouduin" minä, joka olen vallan sinut itseni kanssa. Jollekin herkemmälle ja epävarmemmalle tilanne saattaisi olla ikävämpi.

Vaan kuten sanottu, olen melkoisen sinut itseni kanssa ja tietoinen siitä, että kaikkia ei voi koskaan miellyttää. Olen kuitenkin ihan tietoinen siitäkin, että eipä mun tarvitse peiliä pelästyä ja vientiä kyllä piisaisi jos siihen olisi tarvetta. Ilman "mies1":stäkin ja myös ihan livenä :).
 
Peyote
Samaa mieltä olen, mutta toisaalta ihan hyvä, että kritiikin alle "jouduin" minä, joka olen vallan sinut itseni kanssa. Jollekin herkemmälle ja epävarmemmalle tilanne saattaisi olla ikävämpi.

Vaan kuten sanottu, olen melkoisen sinut itseni kanssa ja tietoinen siitä, että kaikkia ei voi koskaan miellyttää. Olen kuitenkin ihan tietoinen siitäkin, että eipä mun tarvitse peiliä pelästyä ja vientiä kyllä piisaisi jos siihen olisi tarvetta. Ilman "mies1":stäkin ja myös ihan livenä :).
Noloja vaan noi mies1:sen neuvot kajaalin vähentämisestä yms. Tosta vasn huomaa et se puhuu ihan paskaa sillonkin kun väittää olevansa asiantuntija.
 
  • Tykkää
Reactions: Turkilmas
[QUOTE="hemu";29877552]Olenko ainoa, jonka mielestä on moukkamaista tuputtaa täällä meikkaus- ja pukeutumisneuvoja ihmiselle, joka ei niitä pyytänyt?
Kuvittelin, että näissä ketjuissa ihmiset postaavat kuviaan lähinnä sellaisessa "moi kaikki, tältä mä näytän" -hengessä eivätkä saadakseen yksityiskohtaisia parannusehdotuksia joltain tietyltä ihmiseltä.--[/QUOTE]

Et tosiaan ole ainoa. Mä lisäisin moukkamaisuuden alueelle myös sen, että ollaan kehuvinaan ihmisiä sillä kriteerillä, voisiko näitä panna.

Joskus olen kuvani tällaisiin ketjuihin laittanut juuri kuvailemallasi asenteella; on kiva voida yhdistää kirjoitetut asiat ja vaihdetut kuulumiset kasvoihin. Nykyään ei tosiaan kiinnosta, kun tällaiset jänkkääjät ja paneskelijat täyttävät ketjut ylimielisyydellään ja/tai esineellistämisellään.
 
  • Tykkää
Reactions: Ciervo
Peyote
Et tosiaan ole ainoa. Mä lisäisin moukkamaisuuden alueelle myös sen, että ollaan kehuvinaan ihmisiä sillä kriteerillä, voisiko näitä panna.

Joskus olen kuvani tällaisiin ketjuihin laittanut juuri kuvailemallasi asenteella; on kiva voida yhdistää kirjoitetut asiat ja vaihdetut kuulumiset kasvoihin. Nykyään ei tosiaan kiinnosta, kun tällaiset jänkkääjät ja paneskelijat täyttävät ketjut ylimielisyydellään ja/tai esineellistämisellään.
Niinpä! Arvostelu, neuvomine, pisteyttäminen ja esineellistäminen ei näiden ketjujen idea todellakaan oo!
 
Peyote
Alkuperäinen kirjoittaja kooäffä;29877677:
Ja ketkä arvostelee, neuvoo, pisteyttää ja esineellistää? No ne jotka ei omaa kuvaansa laita

Ei ole missään ketjussa kukaan kuvansa laittanut haukkunut muita...
Yleensä ihmiset eivät sano negatiivista toisen ulkonäöstä jos on mahdollisuus että sitten saa kuulla itsestään samlla mitalla.
 

Yhteistyössä