Pikkulauantain pärstäkuvaketju. :)

  • Viestiketjun aloittaja virvatuli
  • Ensimmäinen viesti
Pessimisti
Nyt kyllä on Pessimistillä selitettävää. Lankutushaasteen lankutusvideosi? Kaikki muut aikaisemmin laittamasi kuvat? Ja se ketju siitä parturille menemisestä ja hiustyyliehdotuksista, tuossako nyt on se lopputulos vaikka puheiden perusteella hiustyyli olisi ollut ihan pikkasen erilainen? Joopa joo Pessimisti, valheella on lyhyet jäljet.
Jaaha, kiinni jäin. Taitaa olla uuden nikin aika ennen kuin FBI löytää mut. Mikä ois hyvä?
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Et tosiaan ole ainoa. Mä lisäisin moukkamaisuuden alueelle myös sen, että ollaan kehuvinaan ihmisiä sillä kriteerillä, voisiko näitä panna.

Joskus olen kuvani tällaisiin ketjuihin laittanut juuri kuvailemallasi asenteella; on kiva voida yhdistää kirjoitetut asiat ja vaihdetut kuulumiset kasvoihin. Nykyään ei tosiaan kiinnosta, kun tällaiset jänkkääjät ja paneskelijat täyttävät ketjut ylimielisyydellään ja/tai esineellistämisellään.
Vanhat tavat istuvat tiukassa;
meillä on tapana istua miehen kanssa kesällä vaikka jäätelöä syöden Espan penkillä ja alkaa tuota "panisin vai en" leikkiä.=)

Voihan se joillakin särähtää korvaan. Mulle ei särähdä.



Moukkia indeed, ja eiks olla kohtuullisen vulgaarejakin.:cool:
(ed. lause ei tarkoita että tarvitsisi lisätä mitä muuta me joidenkin mielestä mahdollisesti olemme)
 
  • Tykkää
Reactions: MolliMelooni
Pessimisti
Et tosiaan ole ainoa. Mä lisäisin moukkamaisuuden alueelle myös sen, että ollaan kehuvinaan ihmisiä sillä kriteerillä, voisiko näitä panna.

Joskus olen kuvani tällaisiin ketjuihin laittanut juuri kuvailemallasi asenteella; on kiva voida yhdistää kirjoitetut asiat ja vaihdetut kuulumiset kasvoihin. Nykyään ei tosiaan kiinnosta, kun tällaiset jänkkääjät ja paneskelijat täyttävät ketjut ylimielisyydellään ja/tai esineellistämisellään.
Ymmärrän, jos joku kokee sellaset heitot ahdistaviksi tai jopa ylimielisiksi, mutta mun mielestä se on vaan vähemmän korrekti tapa sanoa, että "Olet viehättävä."
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Vanhat tavat istuvat tiukassa;
meillä on tapana istua miehen kanssa kesällä vaikka jäätelöä syöden Espan penkillä ja alkaa tuota "panisin vai en" leikkiä.=)

Voihan se joillakin särähtää korvaan. Mulle ei särähdä.



Moukkia indeed, ja eiks olla kohtuullisen vulgaarejakin.:cool:
(ed. lause ei tarkoita että tarvitsisi lisätä mitä muuta me joidenkin mielestä mahdollisesti olemme)
Siinä on mun mielestä eroa, arvioiko ystävälle/miehelle jostain sivullisesta/julkkiksesta/muusta kohteesta pantavuutta leikin varjolla vai sanooko sille kohteelle päin naamaa että "olet siedettävän näköinen, sua voisin panna".
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti

Yhteistyössä