Pikkulauantain pärstäkuvaketju. :)

  • Viestiketjun aloittaja virvatuli
  • Ensimmäinen viesti
noniii
Siis mä en kestä miten huomiohuora musta on tullu.
Mut nyt korjaan eilisen kyrvänkuvan lähettämisen toisella kyrvällä:
ooooooo - Aijaa.com

Että hyvää viikonloppua vaan!
kerrankin olin ajoissa liikenteessä! tiedtkö kuin on vituttanut kun aina kun oot laittanut kuvan, oot jo poistanut sen siinä vaiheessa kun ehdin paikalle. nyt ei tarvii enää olla kytiksellä 24/7. oot kyllä hurjan erinäköinen kuin mielikuvissa!
 
  • Tykkää
Reactions: Happygirl-91
Siis mä en kestä miten huomiohuora musta on tullu.
Mut nyt korjaan eilisen kyrvänkuvan lähettämisen toisella kyrvällä:
ooooooo - Aijaa.com

Että hyvää viikonloppua vaan!
:D :D Paras! Sä oot sekä sun luonteeltas että ulkonäöltä näköjään huippu! En tiennyt et oot noin nätti :O Kauheeks kehumiseksi menee tää, mut monien kohdalla vaan yllättyy positiivisesti.
t. toinen huomiohuora :ashamed: tervetuloa kerhoon sis!
 
  • Tykkää
Reactions: Spencer Hastings
Spencer Hastings
kerrankin olin ajoissa liikenteessä! tiedtkö kuin on vituttanut kun aina kun oot laittanut kuvan, oot jo poistanut sen siinä vaiheessa kun ehdin paikalle. nyt ei tarvii enää olla kytiksellä 24/7. oot kyllä hurjan erinäköinen kuin mielikuvissa!
:ashamed: Jostain syystä inhottaa jättää ketjuihin roikkumaan noita kuvia, siksi poistan ne tuolta Aijaasta aina jossain vaiheessa. Tokihan profiiliin voisi laittaa kuvan niin ei tarvisi postailla näihin ketjuihin huomion toivossa :D
 
noniii
:ashamed: Jostain syystä inhottaa jättää ketjuihin roikkumaan noita kuvia, siksi poistan ne tuolta Aijaasta aina jossain vaiheessa. Tokihan profiiliin voisi laittaa kuvan niin ei tarvisi postailla näihin ketjuihin huomion toivossa :D
ei sitä ikinä tiedä milloin ei haluakaan että netissä pyörii edelleen ne monta vuotta vanhat kuvat. siis ymmärrän täysin :)
 
"mies1"
Aivan on eri tasolla kuvansa laittaneiden naisten ulkonäöt täällä kuin nettideittipalstoilla. Vähän sääli miten niihin eksyy niin paljon vaatimattoman näköisiä naisia.
 
[QUOTE="mies1";29878524]Aivan on eri tasolla kuvansa laittaneiden naisten ulkonäöt täällä kuin nettideittipalstoilla. Vähän sääli miten niihin eksyy niin paljon vaatimattoman näköisiä naisia.[/QUOTE]

Provosoivasti kirjoitettu taas, taidat oikein kaivata että sun kanssa väännettäisiin taas...
 
  • Tykkää
Reactions: BootyPeppi

Yhteistyössä