Pikkulauantain pärstäkuvaketju. :)

  • Viestiketjun aloittaja virvatuli
  • Ensimmäinen viesti
Peyote
En tiedä tykkääkö muut tuosta tuollaisesta että joku äijä tulee tänne jotain omaa raatiaan pitämään? Minusta se ei oo kovin hyvää käytöstä ja antaa aika tyhmän vaikutelman. Jatkossa varmaan sitten vähenee se kuvien laitto jos näistä tulee jotain tälläsiä yhden tuomarin kilpailuja.
 
  • Tykkää
Reactions: Sirius-eläin
miesÖ
[QUOTE="mies1";29878524]Aivan on eri tasolla kuvansa laittaneiden naisten ulkonäöt täällä kuin nettideittipalstoilla. Vähän sääli miten niihin eksyy niin paljon vaatimattoman näköisiä naisia.[/QUOTE]

En mielelläni kommentoi moista paskaa mutta näin taustalta on nyt pakko kysyä, että mikä hitto sua vaivaa?
Palsta täynnä toinen toistaan nätimpää naista ja mies (ainakin nimimerkin mukaan..)
änkyttää milloin mitäkin paskaa. Eikö äitis opettanut sulle mitään tapoja vai liekö koulutus ehkä kesken vieläkin..
 
  • Tykkää
Reactions: Minna77 ja Jmia
kahvikirahvi
[QUOTE="mies1";29878541]Melkein kaikki kuvansa ketjuun postanneet ovat mulle viehättäviä :) Mut kyllä sinänsä kovatasoisesta seurasta voi vielä löytää "finalisteja".[/QUOTE]

Mun silmääni näyttää siltä että sut on lytätty palstalla, tässäkin ketjussa, niin monen naisen taholta että suosittelen lämpimästi ketjusta poistumista ellet ole laittamassa omaa kuvaasi, tämähän on KUVAKETJU, ei arvosteluketju.
Sitä paitsi kukaan sun "finaalitasolle" yltävä (tai yltämätönkään) palstalainen tuskin sua huolisi vaikka olisit viimeinen mies maailmassa, että palaapa suosiolla takasin niille treffipalstoille vaan kun sua ei selvästikään tänne kaivata. Heippa ja hauskaa loppuelämää :wave:


ps, voitko rekkautua niin estän sut.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
kahvikirahvi
[QUOTE="mies1";29878637]Hehe, kylläpä ottaa joillekin koville. Niin se maailma vaan makaa et miehet arvioi naisia. :)[/QUOTE]

Joo, oot varmaan ainoa joka ei ole huomannut että kaikilla ketjuun osallistuneilla ottaa koville sun arviointi joka ei tähän ketjuun millään tavalla kuulu.
 
  • Tykkää
Reactions: MolliMelooni
Peyote
[QUOTE="mies1";29878637]Hehe, kylläpä ottaa joillekin koville. Niin se maailma vaan makaa et miehet arvioi naisia. :)[/QUOTE]

Se ei kuitenkaan ole hyvää käytöstä kun sitä ei pyydetä. Oletko huomannut, että kaikki miehet, jopa toi joka sanoo joka kuvaan "panisin", käyttäytyy tässä ketjussa sinua paremmin?

Oletko huomannut, ettei kukaan kaipaa sinun kommenttejasi?
 
iu
[QUOTE="mies1";29878550]Toi oli ihan faktaa. Jos tän ketjun näköisiä naisia kuin useimmat ketjussa olisi nettideitissä enemmän kuin muutama prosentti, olisi selvästi kannattavin hakea netistä seuraa.[/QUOTE]
Tän ketjun naisten näköiset naiset eivät ole nettideittipalstoilla siitä yksinkertaisesta syystä, että heistä valtaosa on onnellisesti pariutunut. Sulle jäi _jostain syystä_ valittavaksi sitten ne nettideitin vähemmän kauniit... Menepä nyt siitä vaikka pistämään heitä paremmuusjärjestyksen.
 
Peyote
[QUOTE="mies1";29878653]Kyllä se kuuluu, tuu esteleen mun arviointia tai laita miehesi asialle ;)[/QUOTE]

Jos mä tietäisin kuka sä olet, niin huonostihan sun kävis. Sun onneksi mua ei sun sijaintis ja olinpaikkas ja olemises kiinnosta. Jos voisin, poistaisin sut täältä. Kukaan ei pidä susta. Täällä sentään pidetään usein todella ikävistäkin tyypeistä.
 
Spencer Hastings
[QUOTE="mies1";29878637]Hehe, kylläpä ottaa joillekin koville. Niin se maailma vaan makaa et miehet arvioi naisia. :)[/QUOTE]

Arvioiminen tai arvostelu on eri asia kun "arvottaminen". Mua ihan rehellisesti sanottuna vähän iljettää olla jossain toplistalla, kun tämä ketjun otsikko ei ole mikään palstamissikisat. Kuten joku ylempänä sanoi, niin enemmän laitan naamani tervehdykseksi kanssapalstailijoille, että tän näkönen muikki täällä näpyttelee, enkä siksi että joku tuntematon mies pääsisi jakamaan jotain listasijotuksia. Ja kun kukaan ei ole sitä tai noita "parannusehdotuksia"kaan pyytänyt.

En tiedä kuvitteletko olevasi joku suurikin lahja naisille kommentteinesi. Joskus vois olla myös hiljaa.
 

Yhteistyössä