Pikkulauantain pärstäkuvaketju. :)

  • Viestiketjun aloittaja virvatuli
  • Ensimmäinen viesti
kahvikirahvi
[QUOTE="mies1";29878817]Taidat olla akka sinäkin, ei mies noin puhu toiselle miehelle.

Totuus on se, että joka ei arvostelua kestä, pysyköön pois ketjusta.[/QUOTE]

Me odotellaan vielä sitä sun kuvaa, kun arvostelusta tykkäät.

Muoks, niin joka ei arvostelua kestä... No ei ihmekään ettei oo kuvaa meille herunu.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
[QUOTE="mies1";29878847]Mitä täällä tapahtuu? Terve mies arvostelee naisia, eikä kukaan teistä voi sille yhtään mitään. Mikä tässä nyt on ongelma? Ja miten tämä liittyy siihen, onko mulla nainen? Vaikka mulla olisi mikä nainen, en mä ikinä voisi lopettaa naisten arviointia.[/QUOTE]

Päivän paras vitsi :D
 
"random"
[QUOTE="mies1";29878847]Mitä täällä tapahtuu? Terve mies arvostelee naisia, eikä kukaan teistä voi sille yhtään mitään. Mikä tässä nyt on ongelma? Ja miten tämä liittyy siihen, onko mulla nainen? Vaikka mulla olisi mikä nainen, en mä ikinä voisi lopettaa naisten arviointia.[/QUOTE]
:D

(Voi että, etkö tosiaan ole vieläkään tajunnut, mikä tässä on ongelma? No minäpä kerron: SINÄ. Oot kuin syöpä, johon ei tehoa mitkään sytostaatit, sädehoidot, homeopatia, luontasilääkintä, reikihoidot, you name it.)
 
"mies1"
Mulla on lähinnä käytännön syyt sille miksi en laita kuvaa. Toimin tehtävissä, joissa ei ole hyväksi julkisuus tällaisella palstalla. Täällä on kuitenkin aika paljon lukijoita. Laittaisin tietenkin kuvan, jos tekisin jotain perushommia.

Mut jos te yritätte kieltää miesten naisten arvioimisen, se ei tule onnistumaan. Asia on olemassa niin kauan kuin on mies ja nainen. Pitää olla pirun vahvat feministitaistelija-linssit päässä tai jotain traumaa, jos tämä on hirvittävä, ahdistava asia. Ja esimerkiksi minä en koskaan halua satuttaa arviointini kohdetta kuten jo sanoin, ja olen valmis pyytämään anteeksi, jos niin käy.
 
"mies1"
[QUOTE="random";29878903]:D

(Voi että, etkö tosiaan ole vieläkään tajunnut, mikä tässä on ongelma? No minäpä kerron: SINÄ. Oot kuin syöpä, johon ei tehoa mitkään sytostaatit, sädehoidot, homeopatia, luontasilääkintä, reikihoidot, you name it.)[/QUOTE]

No totta helvetissä on tervettä katsella ja arvioida naisten ulkonäköä.
 
[QUOTE="mies1";29878936]No totta helvetissä on tervettä katsella ja arvioida naisten ulkonäköä.[/QUOTE]


on tietysti mutta se pitäs osata tehdä hienovaraisemmin

aiemmissa kuvaketjuissa leidit on kusseet hunajaa kun niitä on kehunut
 
"wieras"
[QUOTE="mies1";29878923]Mulla on lähinnä käytännön syyt sille miksi en laita kuvaa. Toimin tehtävissä, joissa ei ole hyväksi julkisuus tällaisella palstalla. Täällä on kuitenkin aika paljon lukijoita. Laittaisin tietenkin kuvan, jos tekisin jotain perushommia.[/QUOTE]
Uuuh, hallituksen salainen agentti tai vieraan vallan vakooja peitetehtävissä valtionhallinnon korkealla pallilla tai yliopiston tiedeyhteisön ydinpaikoilla? Saatko salaisia viestejä telkkarin harmaan suhinan välityksellä, vai ottavatko he sinuun yhteyttä mikrosirun avulla? Kerro lisää, tämähän käy jännittäväksi!
 
"mies1"
on tietysti mutta se pitäs osata tehdä hienovaraisemmin

aiemmissa kuvaketjuissa leidit on kusseet hunajaa kun niitä on kehunut
No kyllä mäkin pääosin kehun. Mut oon suora kaikessa palautteessa paitsi negatiivisessa. Kritiikki ei ole vielä negatiivista palautetta. Eli jos 2 on tosi ihana, 1 kaunis mut jotain vois myös olla toisin ja 0 ruma tai ei mieleen, niin 0 = en puhu mitään, 1 puhun usein, 2 puhun eniten. Eli pidän kyllä naisen kehumisesta. Mutta mä en voi missään tilanteessa tai yhteydessä "feikata", että nainen on 2, jos hän onkin 1 tai 0. En tietenkään kaivele kritisoitavaa aina ykkösestä myöskään ja kiinnostun myös ykkösestä.

Eli jos naisella on iso peppu ja kysyy, näyttääkö peppu isolta, sanon, että näyttää, jos todella näyttää. Mä en usko mihinkään feikkaamisiin yleensä suhteissa, vaan uskon siihen, että rehellisyys on läheisyyden mittari. Tietenkin kunnioittavaan sävyyn esitetty sellainen.
 
[QUOTE="mies1";29879024]No kyllä mäkin pääosin kehun. Mut oon suora kaikessa palautteessa paitsi negatiivisessa. Kritiikki ei ole vielä negatiivista palautetta. Eli jos 2 on tosi ihana, 1 kaunis mut jotain vois myös olla toisin ja 0 ruma tai ei mieleen, niin 0 = en puhu mitään, 1 puhun usein, 2 puhun eniten. Eli pidän kyllä naisen kehumisesta. Mutta mä en voi missään tilanteessa tai yhteydessä "feikata", että nainen on 2, jos hän onkin 1 tai 0. En tietenkään kaivele kritisoitavaa aina ykkösestä myöskään ja kiinnostun myös ykkösestä.

Eli jos naisella on iso peppu ja kysyy, näyttääkö peppu isolta, sanon, että näyttää, jos todella näyttää. Mä en usko mihinkään feikkaamisiin yleensä suhteissa, vaan uskon siihen, että rehellisyys on läheisyyden mittari. Tietenkin kunnioittavaan sävyyn esitetty sellainen.[/QUOTE]

Mun mies on muuten ihan samanlainen; sanoo suoraan.
Musta onkin tullut oiva kokki ja persettäkin pitää reenailla ahkeraan.=)
 
[QUOTE="mies1";29879024]No kyllä mäkin pääosin kehun. Mut oon suora kaikessa palautteessa paitsi negatiivisessa. Kritiikki ei ole vielä negatiivista palautetta. Eli jos 2 on tosi ihana, 1 kaunis mut jotain vois myös olla toisin ja 0 ruma tai ei mieleen, niin 0 = en puhu mitään, 1 puhun usein, 2 puhun eniten. Eli pidän kyllä naisen kehumisesta. Mutta mä en voi missään tilanteessa tai yhteydessä "feikata", että nainen on 2, jos hän onkin 1 tai 0. En tietenkään kaivele kritisoitavaa aina ykkösestä myöskään ja kiinnostun myös ykkösestä.

Eli jos naisella on iso peppu ja kysyy, näyttääkö peppu isolta, sanon, että näyttää, jos todella näyttää. Mä en usko mihinkään feikkaamisiin yleensä suhteissa, vaan uskon siihen, että rehellisyys on läheisyyden mittari. Tietenkin kunnioittavaan sävyyn esitetty sellainen.[/QUOTE]

Ei. Kokeile samaa kuin muut palstamiehet eli puhut muustakin kuin naisista. Eli vieroitusohjelma:

Seuraavan vuoden ajan kirjoitat kaikesta muusta kuin naisista ja filosofiasta. Sit yhden vuoden jälkeen saat mainita sanan "nainen", kolmantena vuonna voit painaa tykkää-nappia kuvaketjussa, neljäntenä vuonna jopa sanoa että onpa asiallisen näköinen lyyli.
 
"vieras."
[QUOTE="mies1";29878923]Mulla on lähinnä käytännön syyt sille miksi en laita kuvaa. Toimin tehtävissä, joissa ei ole hyväksi julkisuus tällaisella palstalla. Täällä on kuitenkin aika paljon lukijoita. Laittaisin tietenkin kuvan, jos tekisin jotain perushommia.

Mut jos te yritätte kieltää miesten naisten arvioimisen, se ei tule onnistumaan. Asia on olemassa niin kauan kuin on mies ja nainen. Pitää olla pirun vahvat feministitaistelija-linssit päässä tai jotain traumaa, jos tämä on hirvittävä, ahdistava asia. Ja esimerkiksi minä en koskaan halua satuttaa arviointini kohdetta kuten jo sanoin, ja olen valmis pyytämään anteeksi, jos niin käy.[/QUOTE]

 
  • Tykkää
Reactions: Freiya
Muut miehet kuin sä mies1 ovat siis kohtuukäyttäjiä eli he ei tarvitse samanlaista kurinalaista vieroitusohjelmaa. He voivat kehua naisia mutta et sä.
Mutta vaarana on, että vieroituksen jälkeen repsahdat taas naisholismiin ja sit 99,9999% sun teksteistä pursuaa taas naisihanteita.
 

Yhteistyössä