Pikkulauantain pärstäkuvaketju. :)

  • Viestiketjun aloittaja virvatuli
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="mies1";29878690]Uskovainen nainen antaisi mulle turpiin, oliko tuo uhkaus? Tuu kokeilemaan, ja ota vaikka miehesi vielä kaveriksi niin katotaan kuka on kuka ;)[/QUOTE]

Ei Peyoten tartte käsiään liata. Mä tarjoudun vapaaehtoiseksi.
Tää olis kiva ketju täynnä kivoja kuvia ilman sun idiotismejasi.

Joo, mä tiedän, että trolleja ei sais tällai ruokkia koska se on kuin heittäis paskaa tuulettimeen. Eikä itteään heikompia saa mättää turpaan. Suohon sotkemista ei o kielletty???


Lisää kuvia pliis, silmä lepää.
 
  • Tykkää
Reactions: päätön
[QUOTE="mies1";29879242]Sori, mutta naisten arviointi on jotain, jota en aio rajoittaa kenenkään naisen takia, edes kaikkein rakkaimman. Katson sen olevan aivan luonnollinen, nautittava asia.[/QUOTE]

:'( Mulle tulee oikeasti, ihan oikeasti semmoinen olo että keskustelen nyt narsisti-seksuaalirikollisen kanssa. Mua pelottaa, ei itseni puolesta, mutta on kamala olo.

Voisitko-kiltisti-jättää-tämän-ketjun? Laske viesteistä, kuinka moni sitä on toivonut. Ei-uskovia suurin osa.
 
"mies1"
Ei Peyoten tartte käsiään liata. Mä tarjoudun vapaaehtoiseksi.
Tää olis kiva ketju täynnä kivoja kuvia ilman sun idiotismejasi.

Joo, mä tiedän, että trolleja ei sais tällai ruokkia koska se on kuin heittäis paskaa tuulettimeen. Eikä itteään heikompia saa mättää turpaan. Suohon sotkemista ei o kielletty???


Lisää kuvia pliis, silmä lepää.
En suoraan sanoen usko että susta tuollaiseen olis.

Mut eiköhän jätetä toi vaihde, väkivalta vain ääritilanteisiin.
 
vieas
[QUOTE="mies1";29879221]Laitan sen tämän kuun aikana kun saan otettua uuden kuvan :) Mun pitää muutenkin lähettää yhdelle läheiselle ulkomaalaiselle naiselle uutta kuvaa. Ja vaikka kasvoista ja ehkä kropastakin jos haluut ;) Laita vaan joku s-postiosoite yv:nä, johon voin lähettää sen.[/QUOTE]

Sunhan pitää olla rekkautunut tänne et voit lähettää yyveetä tai vastaanottaa sitä.
 
"mies1"
:'( Mulle tulee oikeasti, ihan oikeasti semmoinen olo että keskustelen nyt narsisti-seksuaalirikollisen kanssa. Mua pelottaa, ei itseni puolesta, mutta on kamala olo.

Voisitko-kiltisti-jättää-tämän-ketjun? Laske viesteistä, kuinka moni sitä on toivonut. Ei-uskovia suurin osa.
Ahdistuksesi on valitettavaa, mutta sen mukaan en aio elää, ja arvattavaakin se on.

En myöskään aio kirjoittaa tai olla kirjoittamatta sen mukaan, mitä muut toivovat. Vaikkei kukaan toivoisi mun kirjoittavan, aion silti kirjoittaa. Se oikeus mulla on.
 
[QUOTE="mies1";29879283]Ahdistuksesi on valitettavaa, mutta sen mukaan en aio elää, ja arvattavaakin se on.

En myöskään aio kirjoittaa tai olla kirjoittamatta sen mukaan, mitä muut toivovat. Vaikkei kukaan toivoisi mun kirjoittavan, aion silti kirjoittaa. Se oikeus mulla on.[/QUOTE]

Oikeus on kirjoittaa. Mutta ei joka ketjussa jossa on naisasiaa.
En mäkään, joka (jos tekisin niin kuin haluaisin) haluaisin floodata palstan täyteen uskontopropagandaa koska se on mun ehdoton lemppariaihe, kirjoita uskonasioista joka ketjussa. En edes kaikissa niissä joissa pohditaan uskonasioita.

Ei KUKAAN jatkuvasti syötä tänne omaa kiinnostuksenkohdettaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Phoebsi
"mies1"
Oikeus on kirjoittaa. Mutta ei joka ketjussa jossa on naisasiaa.
En mäkään, joka (jos tekisin niin kuin haluaisin) haluaisin floodata palstan täyteen uskontopropagandaa koska se on mun ehdoton lemppariaihe, kirjoita uskonasioista joka ketjussa. En edes kaikissa niissä joissa pohditaan uskonasioita.

Ei KUKAAN jatkuvasti syötä tänne omaa kiinnostuksenkohdettaan.
Äläpä liiottele. Jos kirjoitukseni eivät miellytä, vaihda ketjua. Sinä et minua määräile ;)
 
[QUOTE="mies1";29879320]Äläpä liiottele. Jos kirjoitukseni eivät miellytä, vaihda ketjua. Sinä et minua määräile ;)[/QUOTE]

Okei, eli et kunnioita näiden naisten vilpitöntä toivetta. Se siitä rakkausfilosofiasta.
 
[QUOTE="mies1";29879268]En suoraan sanoen usko että susta tuollaiseen olis.

Mut eiköhän jätetä toi vaihde, väkivalta vain ääritilanteisiin.[/QUOTE]

Mulle on ihan yks hailee mitä sä uskot tai olet mieltä.
Mä olen sitä mieltä, että modet vois siivota tästä ketjusta bittitaivaaseen jokaisen viestin missä ei ole kuvaa, mukaanlukien tämä.

Mieluusti kattelisin niit kuvia.
 
  • Tykkää
Reactions: Freiya
"mies1"
[QUOTE="vieras.";29879343]Sun sosiaalinen pelisilmä on kyllä äärimmäisen hieno. Taidat istua sen päällä, että se pysyy tallessa ja turvassa?[/QUOTE]

En ole kiinnostunut sosiaalisesta pelistä, vaan arvioinnista. Näkymät joko miellyttää tai ei, mitä siinä sen kummempia pelailemaan. Ei tehdä yksinkertaisesta asiasta vaikeaa.

Ja jos arviointi ahistaa, älä laita kuvaa ja parempi pysyä peiton alla muutenkin tai kuolla, koska joka kerta kun olet ihmisten kanssa, sinua arvioidaan, halusitpa tai et.
 
mies45
[QUOTE="sanna";29879347]Onpas vastenmielinen tyyppi tuo mies1. En ihmettele miksi roikkuu täällä netissä häiriköimässä, jos käyttäytyy livenä samoin, saa varmasti turpiinsa vähän väliä.[/QUOTE] Peesi, mutta kauniita naisia ketjussa!!! Toivoisin enemmän kuvia vähän "kypsemmistä "naisista, 35-45-vuotiasta.
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
No yllätyitkö? :D Meinaan miten moneen otteeseen seki pitää tällä palstalla todeta että toi trolli on ihan selkeesti narsisti :D
Ei tullut yllärinä, kyllä tuo jonkun narsistin tai muun umpioihmisen piirteet täyttää. Se miksi olen jatkanut tässä ketjussa on se, että olen ahdistelijoita (siis ei mitään normaalia flirttiä enää) kokenut livenä, mutta en ole koskaan kirjoitellut semmoisen kanssa ja tää mies1 on ensimmäinen jonka kanssa käyn keskustelua naisten häiritsemisestä.
 
[QUOTE="mies1";29879341]Höpö höpö. Kunnioitan naisen toiveita, mutta en mitä tahansa toivetta - etenkään niin luonnollisen ja arkisen asian kuin ulkonäön arvioinnin lopetustoivetta. Kuolema yksin saa mut lopettamaan sen.[/QUOTE]

Sen kun arvioit (niinhän kaikki tekee), mutta älä tee sitä "ääneen" - se ei ole hyvien tapojen mukaista. Hyviä tapojahan peräänkuulutat naisilta jatkuvasti, näytä siis mallia omalla käytökselläsi. Ei se sanonta metsän vastaamisesta ole tuulesta tempaistu.
 
Täytyy sanoa, että vaikka itseäni ei nyt niin kauheasti liikuta muiden mielipiteet minun mielipiteistä, niin tuo määrä paskaa mitä mies1 saa omasta ulostusannistaan luulisi edes sen verran vaikuttavan että vähän himmailisi, vai onko kyseessä niin itsekeskeinen ja harhoissa elävä ihminen ettei tajua ollenkaan milloin on täysin ei haluttu.

Toinen vaihtoehto ei myöskään ole yhtään mairitteleva, se kun tarkottaisi että mies1 saa sitä mitä haluaa, eli paskaa niskaansa ja inhoa. Miten kieroutunut pitää olla, että jaksaa päivä tolkulla tulla hakemaan paskaa niskaansa kun ei kykene edes alkeelliseen sosiaaliseen kanssakäymiseen ilman että aiheuttaa närästystä.

Ei kyllä oikeasti kiinnosta ko. ihminen itsessään juurikaan, vähän lähinnä ihmetyttää se millaisia ihmisiä maa päällään kantaa.
 
"mies1"
[QUOTE="sanna";29879347]Onpas vastenmielinen tyyppi tuo mies1. En ihmettele miksi roikkuu täällä netissä häiriköimässä, jos käyttäytyy livenä samoin, saa varmasti turpiinsa vähän väliä.[/QUOTE]

Luuletko, että mikään täällä sanottava saa mut luopumaan naisten arvioinnista? Ei. Kyseessä edelleen aivan perusasia miehillä. Ihan turhaa haaskaatte aikaanne, jos luulette mun sanovan: "no joo, en mä enää aio koskaan arvioida naisten olemusta, palstalla kielsivät".
 
"mies1"
Sen kun arvioit (niinhän kaikki tekee), mutta älä tee sitä "ääneen" - se ei ole hyvien tapojen mukaista. Hyviä tapojahan peräänkuulutat naisilta jatkuvasti, näytä siis mallia omalla käytökselläsi. Ei se sanonta metsän vastaamisesta ole tuulesta tempaistu.
Mähän selitin ton jo. Teen sen todellakin ääneen - joissain tapauksissa. Eikä sillä ole mitään tekemistä huonon käytöksen kanssa.
 
[QUOTE="mies1";29879393]Mähän selitin ton jo. Teen sen todellakin ääneen - joissain tapauksissa. Eikä sillä ole mitään tekemistä huonon käytöksen kanssa.[/QUOTE]

Eli menisit kadullakin sanomaan toiselle ihmiselle "et muuten hyvä mut tuota voisit parantaa"?

Mulle on kyllä opetettu hyvät käytöstavat ihan erilaisina
 
  • Tykkää
Reactions: Sirius-eläin

Yhteistyössä