Pikkulauantain pärstäkuvaketju. :)

  • Viestiketjun aloittaja virvatuli
  • Ensimmäinen viesti
"mies1"
Mun mies on muuten ihan samanlainen; sanoo suoraan.
Musta onkin tullut oiva kokki ja persettäkin pitää reenailla ahkeraan.=)
:) Sä ymmärrät tämän ja tuon arvostelemisen paljon paremmin kuin moni täällä. :) Ja minäkin olen diplomaatti kuten miehesikin. Silloin en ole sitä, jos minulle tai läheisilleni ollaan henkisesti tai fyysisesti aggressiivisia esim. uhkaamalla väkivallalla kuten Peyote teki. Puhuit miehestäsi taannoin kauniisti diplomaattina ja muistan sen yhä hämärästi. En ole käännä toinen poski enkä pasifisti, mutta inhoan ratkaisukeinona väkivaltaa.

Ja aivan yhtä lailla ymmärrän, että nainen arvostelee mun olemusta, kämpän siisteyttä, jne. jne. Ihanteellista musta onkin toisen palvelu tarjoamalla tälle miellyttäviä esteettisiä elämyksiä. Tätä voi molemmat sukupuolet tehdä, mutta perinteisesti ollut naisten erikoisalaa. Mulle ainakin tärkeä osatekijä. Tietenkin arkeakin tarvitaan, mutta ei pelkkää sitä. Näin mulla. Miehesi on varmasti hyvin onnekas.
 
kahvikirahvi
[QUOTE="mies1";29878892]Siis miten mun kuvattomuus voi estää mun arvostelun? :) Vaikka mä tykkään itsenikin arvostelusta, ei mun silti tarvi laittaa kuvaani tänne.[/QUOTE]

Et vaan uskalla laittaa kuvaa koska pelkäät palautetta.
 
  • Tykkää
Reactions: päätön
"mies1"
Muut miehet kuin sä mies1 ovat siis kohtuukäyttäjiä eli he ei tarvitse samanlaista kurinalaista vieroitusohjelmaa. He voivat kehua naisia mutta et sä.
Mutta vaarana on, että vieroituksen jälkeen repsahdat taas naisholismiin ja sit 99,9999% sun teksteistä pursuaa taas naisihanteita.
No, nainen ihmisenä kiinnostaa - siksi täällä olen :) Mut puhun täällä muustakin. En toki kovin laajasti voi täällä puhua eri asioista.
 
"vvvv"
[QUOTE="mies1";29879087]

Ja aivan yhtä lailla ymmärrän, että nainen arvostelee mun olemusta, kämpän siisteyttä, jne. jne. Ihanteellista musta onkin toisen palvelu tarjoamalla tälle miellyttäviä esteettisiä elämyksiä. Tätä voi molemmat sukupuolet tehdä, mutta perinteisesti ollut naisten erikoisalaa. Mulle ainakin tärkeä osatekijä. Tietenkin arkeakin tarvitaan, mutta ei pelkkää sitä. Näin mulla. Miehesi on varmasti hyvin onnekas.[/QUOTE]

HAHHAHHÖÖ, ei vattu, illan ehkä parhaat naurut tuli tästä, esteettinenkin vielä..voi kristus mikä pelle voi joku olla HAHHAHHHOHOO
 
"mies1"
Et vaan uskalla laittaa kuvaa koska pelkäät palautetta.
Väärin, tykkään kovasti kaikista kommenteista itsestäni - siksi en ymmärrä, mikä siinä on ongelma, jos jätetään vaatimattoman näköiset pois.

Negatiivinen oletus taas... Täällä ei yleensäkään pahemmin aurinkoa ja sateenkaaria näe. Auttaisiko jos kaikki negatiiviset saisivat kunnolla munaa? :) Ehkäpä. Kokeilkaapa joskus tulla tänne kirjoittamaan kunnon panon jälkeen että pänniikö kaikki ja onko ne kielteiset ajatukset aina vaan päällimmäisinä silloinkin.
 
[QUOTE="mies1";29879149]Väärin, tykkään kovasti kaikista kommenteista itsestäni - siksi en ymmärrä, mikä siinä on ongelma, jos jätetään vaatimattoman näköiset pois.

Negatiivinen oletus taas... Täällä ei yleensäkään pahemmin aurinkoa ja sateenkaaria näe. Auttaisiko jos kaikki negatiiviset saisivat kunnolla munaa? :) Ehkäpä. Kokeilkaapa joskus tulla tänne kirjoittamaan kunnon panon jälkeen että pänniikö kaikki ja onko ne kielteiset ajatukset aina vaan päällimmäisinä silloinkin.[/QUOTE]

Olen kirjoittanut ihan puhkinaisena tänne, eikä sun tekstit ole siitä kummentuneet.
 
Peyote
[QUOTE="mies1";29879149]Väärin, tykkään kovasti kaikista kommenteista itsestäni - siksi en ymmärrä, mikä siinä on ongelma, jos jätetään vaatimattoman näköiset pois.

Negatiivinen oletus taas... Täällä ei yleensäkään pahemmin aurinkoa ja sateenkaaria näe. Auttaisiko jos kaikki negatiiviset saisivat kunnolla munaa? :) Ehkäpä. Kokeilkaapa joskus tulla tänne kirjoittamaan kunnon panon jälkeen että pänniikö kaikki ja onko ne kielteiset ajatukset aina vaan päällimmäisinä silloinkin.[/QUOTE]
Erikoisesti vastaat ikäänkuin johonkin muuhun kuin kommenttiin jota lainasit. Ilmeisesti se osui suhun.
 
[QUOTE="mies1";29879159]Monta syytä, eri kiinnostukset, yleisö, jne.[/QUOTE]

Eri kiinnostukset? Ei täällä aina mistään kestovaipoista tai kasvatuksesta kirjoitella. On yhteiskunnallisia keskusteluja, nyt mä avasin tietsikka-aiheisen keskustelun, jne.
Vai pelkäätkö ettet pärjää palstan miehille näissä ei-lapsiin-liittyvissä aiheissa?
 
kahvikirahvi
[QUOTE="mies1";29879149]Väärin, tykkään kovasti kaikista kommenteista itsestäni - siksi en ymmärrä, mikä siinä on ongelma, jos jätetään vaatimattoman näköiset pois. [/QUOTE]

Tätähän mä koitin sulle jo monta kertaa sanoa, kyllä se ollaan jo tajuttu se syy miksei sitä sun kuvaa heru. Ulkonäkö vaatimaton ja kritiikinsietokykykin nollassa.


Mutta en jaksa sua enää, ei tartte vastata tähän kommenttiin enää. Heippa.
 
"mies1"
Olen kirjoittanut ihan puhkinaisena tänne, eikä sun tekstit ole siitä kummentuneet.
No onpa jännä. Mulle ihana nainen saa maailmankin hymyilemään, ja sinkkunakin harvoin on sellaista lähtöjään negaa :) Paljon helpompi elää niin. Edes Peyote ei mua vituta. Mulla ei ole missään mitään "kohdetta", jonka olisin maalannut mustaksi. Jännä että erityisesti teillä uskovilla tuntuu palstalla niin olevan mun suhteen.

Kuten olen jo suositellut, Emmanuel Levinas -nimistä teologia kannattaisi lukea uskovan asennoitumisesta aina kielteisesti johonkin kanssaihmiseen. Että mikä ongelma siinä on.
 
Mulle mies1 voi laittaa yksärillä kuvan.:) Luottamus 100%.
En ole muidenkaan kuvia laittanut jakoon, enkä laita.
 
[QUOTE="mies1";29879188]No onpa jännä. Mulle ihana nainen saa maailmankin hymyilemään, ja sinkkunakin harvoin on sellaista lähtöjään negaa :) Paljon helpompi elää niin. Edes Peyote ei mua vituta. Mulla ei ole missään mitään "kohdetta", jonka olisin maalannut mustaksi. Jännä että erityisesti teillä uskovilla tuntuu palstalla niin olevan mun suhteen.

Kuten olen jo suositellut, Emmanuel Levinas -nimistä teologia kannattaisi lukea uskovan asennoitumisesta aina kielteisesti johonkin kanssaihmiseen. Että mikä ongelma siinä on.[/QUOTE]

"Teillä uskovilla?" Oi, voi kun olisikin kaikki palstalla sua arvostelleet ihmiset uskovia, täällähän olisi hurja herätys jossa olisi tullut uskoon ainakin...50 ihmistä, koska ainakin niin monta eri ihmistä on sua ihmetellyt?
Halleluuuuuja.
 
Viimeksi muokattu:
"mies1"
Mulle mies1 voi laittaa yksärillä kuvan.:) Luottamus 100%.
En ole muidenkaan kuvia laittanut jakoon, enkä laita.
Laitan sen tämän kuun aikana kun saan otettua uuden kuvan :) Mun pitää muutenkin lähettää yhdelle läheiselle ulkomaalaiselle naiselle uutta kuvaa. Ja vaikka kasvoista ja ehkä kropastakin jos haluut ;) Laita vaan joku s-postiosoite yv:nä, johon voin lähettää sen.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
No, mutta mun piti olla rettelöimättä tässä ketjussa, lopetan nyt. Mutta toivottavasti kirjoitat mies1 joskus täällä vaikka jossain autoketjussa, tai politiikkaketjussa, jooko?

Ja jos tykkäät näistä naisista ja kunnioitat heitä, niin kunnioitat myös heidän toivettaan, eli älä jatka enää tässä ketjussa.
 

Yhteistyössä