[QUOTE="mies1";29879024]No kyllä mäkin pääosin kehun. Mut oon suora kaikessa palautteessa paitsi negatiivisessa. Kritiikki ei ole vielä negatiivista palautetta. Eli jos 2 on tosi ihana, 1 kaunis mut jotain vois myös olla toisin ja 0 ruma tai ei mieleen, niin 0 = en puhu mitään, 1 puhun usein, 2 puhun eniten. Eli pidän kyllä naisen kehumisesta. Mutta mä en voi missään tilanteessa tai yhteydessä "feikata", että nainen on 2, jos hän onkin 1 tai 0. En tietenkään kaivele kritisoitavaa aina ykkösestä myöskään ja kiinnostun myös ykkösestä.
Eli jos naisella on iso peppu ja kysyy, näyttääkö peppu isolta, sanon, että näyttää, jos todella näyttää. Mä en usko mihinkään feikkaamisiin yleensä suhteissa, vaan uskon siihen, että rehellisyys on läheisyyden mittari. Tietenkin kunnioittavaan sävyyn esitetty sellainen.[/QUOTE]
Ei. Kokeile samaa kuin muut palstamiehet eli puhut muustakin kuin naisista. Eli vieroitusohjelma:
Seuraavan vuoden ajan kirjoitat kaikesta muusta kuin naisista ja filosofiasta. Sit yhden vuoden jälkeen saat mainita sanan "nainen", kolmantena vuonna voit painaa tykkää-nappia kuvaketjussa, neljäntenä vuonna jopa sanoa että onpa asiallisen näköinen lyyli.