Pikkulauantain pärstäkuvaketju. :)

  • Viestiketjun aloittaja virvatuli
  • Ensimmäinen viesti
peijjo
Jos mä tietäisin kuka sä olet, niin huonostihan sun kävis. Sun onneksi mua ei sun sijaintis ja olinpaikkas ja olemises kiinnosta. Jos voisin, poistaisin sut täältä. Kukaan ei pidä susta. Täällä sentään pidetään usein todella ikävistäkin tyypeistä.
Please Peyote älä vastaile tolle enää. Se ei lähde täältä palstalta IKINÄ jos aina joku kirjottelee sille takas, edes yhteenkin viestiin. Jos vaan kaikki jättäis huomioimatta, varmasti ennenpitkää häipyis.
 
mrTom
[QUOTE="mies1";29878653]Kyllä se kuuluu, tuu esteleen mun arviointia tai laita miehesi asialle ;)[/QUOTE]
No tulihan se sieltä; miestä olet siis vailla, mutta olen aika varma että olet nyt ihan väärällä palstalla etkä tule löytämään täältä sitä ihannoimaasi "henkilöä".
 
Peyote
[QUOTE="mies1";29878690]Uskovainen nainen antaisi mulle turpiin, oliko tuo uhkaus? Tuu kokeilemaan, ja ota vaikka miehesi vielä kaveriksi niin katotaan kuka on kuka ;)[/QUOTE]

Joo heti tuun ku päsäytät osottees ja nimes niin tiedän mistä tollasen puupään löytää.
 
  • Tykkää
Reactions: päätön
Sun silmät on suuupper ihanat! Ja vähänkö söpö masu!
Hih, kiitti :)
Ja joo, sille iski joku hirvee kasvukausi, toivottavasti ei kamalasti kasva enää kun tuntuu etten pärjään enää tämänkään kanssa (en pääse sohvalta ylös enää noin vaan, olen muutenkin kömpelö mutta nyt kolhin tuota mahaa koko ajan esim ovenkarmeihin jne :ashamed:) vaikka pienihän tää vielä taitaa olla :snotty:
 
Peyote
[QUOTE="mies1";29878758]Ei saatana! Millä muskeleilla?? :D

No voidaan toki sopia privaatisti tapaaminen sinä vs. minä. Laita yv:tä jos kiinnostaa. Mutta sä tuut häviämään sen matsin baby ;)[/QUOTE]

Luuletko tyhmeliini että tulisin yksin?
 
miesÖ
[QUOTE="mies1";29878758]Ei saatana! Millä muskeleilla?? :D

No voidaan toki sopia privaatisti tapaaminen sinä vs. minä. Laita yv:tä jos kiinnostaa. Mutta sä tuut häviämään sen matsin baby ;)[/QUOTE]

Äitis kyttää kumminkin nurkan takana että miten poju pärjää.
Oletko koskaan harkinnut hakea ihan ammatti-apua noihin selvästi nähtävillä oleviin sosiaaliongelmiisi?
Sinuna tekisin sen pikimmiten.
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
"oprah"
Onko toi yks "mies" hullu vai humalassa vai molempia? Sönköttää täällä kivojen kuvien seassa jotain ihan käsittämätöntä sontaa. Oikso jonkin sortin mentaalihoitola mitään?
 
"mies1"
Alkuperäinen kirjoittaja miesÖ;29878798:
Äitis kyttää kumminkin nurkan takana että miten poju pärjää.
Oletko koskaan harkinnut hakea ihan ammatti-apua noihin selvästi nähtävillä oleviin sosiaaliongelmiisi?
Sinuna tekisin sen pikimmiten.
Taidat olla akka sinäkin, ei mies noin puhu toiselle miehelle.

Totuus on se, että joka ei arvostelua kestä, pysyköön pois ketjusta.
 
"ölli"
[QUOTE="oprah";29878806]Onko toi yks "mies" hullu vai humalassa vai molempia? Sönköttää täällä kivojen kuvien seassa jotain ihan käsittämätöntä sontaa. Oikso jonkin sortin mentaalihoitola mitään?[/QUOTE]

Toki hoidon tarpeessakin, mutta luultavasti muuten ihan tyypillinen peräkammarin poika vailla huomiota (lue naista..).
 
"mies1"
[QUOTE="ölli";29878830]Toki hoidon tarpeessakin, mutta luultavasti muuten ihan tyypillinen peräkammarin poika vailla huomiota (lue naista..).[/QUOTE]

Mitä täällä tapahtuu? Terve mies arvostelee naisia, eikä kukaan teistä voi sille yhtään mitään. Mikä tässä nyt on ongelma? Ja miten tämä liittyy siihen, onko mulla nainen? Vaikka mulla olisi mikä nainen, en mä ikinä voisi lopettaa naisten arviointia.
 
"sanni"
[QUOTE="mies1";29878817]Taidat olla akka sinäkin, ei mies noin puhu toiselle miehelle.

Totuus on se, että joka ei arvostelua kestä, pysyköön pois ketjusta.[/QUOTE]

Totta.. ja sieltä heti ensimmäinen "mies" toikin itsensä esille :p
 

Yhteistyössä