Peyote
Prinsessa!Siis mä en kestä miten huomiohuora musta on tullu.
Mut nyt korjaan eilisen kyrvänkuvan lähettämisen toisella kyrvällä:
ooooooo - Aijaa.com
Että hyvää viikonloppua vaan!
Prinsessa!Siis mä en kestä miten huomiohuora musta on tullu.
ooooooo - Aijaa.com
kerrankin olin ajoissa liikenteessä! tiedtkö kuin on vituttanut kun aina kun oot laittanut kuvan, oot jo poistanut sen siinä vaiheessa kun ehdin paikalle. nyt ei tarvii enää olla kytiksellä 24/7. oot kyllä hurjan erinäköinen kuin mielikuvissa!Siis mä en kestä miten huomiohuora musta on tullu.
ooooooo - Aijaa.com
Paras! Sä oot sekä sun luonteeltas että ulkonäöltä näköjään huippu! En tiennyt et oot noin nätti :O Kauheeks kehumiseksi menee tää, mut monien kohdalla vaan yllättyy positiivisesti.Siis mä en kestä miten huomiohuora musta on tullu.
ooooooo - Aijaa.com
ok!Just nyt istun tämmösessä pikkupakussa, mitä me sanotaan kala-auto.
Panisin!
Todellakin panisin!Siis mä en kestä miten huomiohuora musta on tullu.
ooooooo - Aijaa.com
Etpä muuten varmasti.Panisin!
Panisin jos saisin. Kelpaako nyt?Etpä muuten varmasti.
:ashamed: Jostain syystä inhottaa jättää ketjuihin roikkumaan noita kuvia, siksi poistan ne tuolta Aijaasta aina jossain vaiheessa. Tokihan profiiliin voisi laittaa kuvan niin ei tarvisi postailla näihin ketjuihin huomion toivossakerrankin olin ajoissa liikenteessä! tiedtkö kuin on vituttanut kun aina kun oot laittanut kuvan, oot jo poistanut sen siinä vaiheessa kun ehdin paikalle. nyt ei tarvii enää olla kytiksellä 24/7. oot kyllä hurjan erinäköinen kuin mielikuvissa!
:heart:Siis mä en kestä miten huomiohuora musta on tullu.
ooooooo - Aijaa.com
ei sitä ikinä tiedä milloin ei haluakaan että netissä pyörii edelleen ne monta vuotta vanhat kuvat. siis ymmärrän täysin:ashamed: Jostain syystä inhottaa jättää ketjuihin roikkumaan noita kuvia, siksi poistan ne tuolta Aijaasta aina jossain vaiheessa. Tokihan profiiliin voisi laittaa kuvan niin ei tarvisi postailla näihin ketjuihin huomion toivossa
Todellakin saa, mut niitä ei onneks tartte julkistaa.Alkuperäinen kirjoittaja kooäffä;29878033:Aina yhtä nättinä, saako susta ees rumia kuvia?
Kuulostaa huomattavasti vähemmän väkivaltaiselta.Panisin jos saisin. Kelpaako nyt?
testi uskaltaa laittaa kuva viel lisään tohon meikki asiaan et mulle juurikin se meikittömyys on merkannu turvallisuutta. turvallista mutta totta Kun lähdemme ulos silloinkin itse päättäkööt.Niinpä! Arvostelu, neuvomine, pisteyttäminen ja esineellistäminen ei näiden ketjujen idea todellakaan oo!
Ihana! Oot kolmosena mulla mamma91:n ja Spencerin jälkeen.
Eipä ole enää keskiviikko, mutta laitan silti yhden vielä!
ja ensimmäinen idiootti päätti jo avata suunsaProvosoivasti kirjoitettu taas, taidat oikein kaivata että sun kanssa väännettäisiin taas...
Kiitos nimittelystä. Mä en ole kuvaketjuissa väitellyt koskaan enkä tule väittelemään pitkään aikaan, oli siellä harmaa tai mies1.ja ensimmäinen idiootti päätti jo avata suunsa
olet vissinkin aika pitkä, tai sitten sinusta saa muuten vain sellaisen "Xena" vaikutelman
Toi oli ihan faktaa. Jos tän ketjun näköisiä naisia kuin useimmat ketjussa olisi nettideitissä enemmän kuin muutama prosentti, olisi selvästi kannattavin hakea netistä seuraa.Provosoivasti kirjoitettu taas, taidat oikein kaivata että sun kanssa väännettäisiin taas...
Et sinäkään malttanut pitää suuta kiinni, ihan olet samanlainenja ensimmäinen idiootti päätti jo avata suunsa