Peyote
Viittis vaan. Mul on semmonen sääntö, et jos pistaa kaksi aiemmin laitettuu, kolmannen laitto on ihan ok.Ei viitteis kolmatta kertaa laittaa
Viittis vaan. Mul on semmonen sääntö, et jos pistaa kaksi aiemmin laitettuu, kolmannen laitto on ihan ok.Ei viitteis kolmatta kertaa laittaa
Joo niimpä, mutta se tuntuu tungettavalta ja epäystävälliseltä ainakin minusta, koska en halua olla mikään pelkkä panopuu. Sen takii on kivempi jos viittii naisen kuvaa kommentoidessa nähdä sen vaivan et miettii vähän mitä meinaa sanoo.Ymmärrän, jos joku kokee sellaset heitot ahdistaviksi tai jopa ylimielisiksi, mutta mun mielestä se on vaan vähemmän korrekti tapa sanoa, että "Olet viehättävä."
Tai miehen. Ylipäätään kenenkään.Joo niimpä, mutta se tuntuu tungettavalta ja epäystävälliseltä ainakin minusta, koska en halua olla mikään pelkkä panopuu. Sen takii on kivempi jos viittii naisen kuvaa kommentoidessa nähdä sen vaivan et miettii vähän mitä meinaa sanoo.
Ootpas sä jotenki todella erinäkönen ku ennen..
Oioioi, täydellisen kaunis kuva
Eipä ole enää keskiviikko, mutta laitan silti yhden vielä!
Kiitti, minäkin ajattelin sun olevan vaalea ja olen nyt ihan sekaisin kun mieleeni oli porautunut niin syvälle tietty mielikuva. Ajattelin sut about tällaiseksi:Tosi nätti ja tyylikäs kuva Pin. Pitänee itsekin katsoa joku hyvä fb:stä kun kerkiää.
Jos ois vaihtoehto lähenkö baariin feikkiprinsessana tekorusketus, tekoripset, tekokynnet, hiuslisäkkeet vai ilman meikkiä niin jälkimmäinen vaikka unissaan ;o Ja on ollut rillitkin päässä yöelämässä, et en oo niin pinnallinen mitä monet ajatteli ehkä ennen kun pistin tuon HYVIN casual kuvanKiitti, minäkin ajattelin sun olevan vaalea ja olen nyt ihan sekaisin kun mieleeni oli porautunut niin syvälle tietty mielikuva. Ajattelin sut about tällaiseksi:
Banaani ei kyllä kuulu mielikuvaan, eikä bikinitkään(ellei ole joku toppi), mutta muuten.
Onks sillä väliä? Onks sillä väliä, mitä kuvia tai juttuja tänne laittaa? Ettehän te tiedä musta sen enempää kuin mitä mä kerron, enkä mä teistä. Ja kaikki mitä kerrotaan voi olla ihan puuta heinää.Jos se oli oikee tukka ja mä kysyn että oliko se hatussa kiin oleva tekotukka.
Eihän toi ole mikään feikkiprinsessa toi kuva? Ihan tavallinen vaalea nuori nainen?Jos ois vaihtoehto lähenkö baariin feikkiprinsessana tekorusketus, tekoripset, tekokynnet, hiuslisäkkeet vai ilman meikkiä niin jälkimmäinen vaikka unissaan ;o Ja on ollut rillitkin päässä yöelämässä, et en oo niin pinnallinen mitä monet ajatteli ehkä ennen kun pistin tuon HYVIN casual kuvan
Ei sillä oo väliä, olin utelias. ei mua ainakaan närkästytä lainkaan.Onks sillä väliä? Onks sillä väliä, mitä kuvia tai juttuja tänne laittaa? Ettehän te tiedä musta sen enempää kuin mitä mä kerron, enkä mä teistä. Ja kaikki mitä kerrotaan voi olla ihan puuta heinää.
Mä oon tossa kuvassa tekotukka ja hattu päässä. Tukka on kiinni hatussa. Tai sitten olin siinä lankutuspätkässä. Tai molemmissa. Tai sitten en kummassakaan. Mun pointti oli se, että eihän netissä kukaan tiedä onko joku se, kuka väittää olevansa, jos ei nyt sitten satu ihan oikeasti tuntemaan.
Anteeksi, jos tämä aiheutti närkästystä. Lupaan aloittaa kasvun aikuiseksi välittömästi.
Niin, hyvin erilainen (onneksi) mitä minä Mut nytpähän tiedät!Eihän toi ole mikään feikkiprinsessa toi kuva? Ihan tavallinen vaalea nuori nainen?
Nyt on pakko kysyä että onko sulla ikinä ollut vaaleita hiuksia? Tiedän että tyhmää sanoa toisille mies1 tapaan "jos sitä jos tätä", mutta pakko nyt sanoa että näen silmissöni kuinka hyvin sulle voisi sopia vaaleat hiukset. Sun silmissä on nimityäin jotain sellaista Eloveenatyttömäisyyttä!
Tulis pian helteet taas.Jesssss
raikas, pirtee, aurinkoinen mikä auto teillä on?
Just nyt istun tämmösessä pikkupakussa, mitä me sanotaan kala-auto.Alkuperäinen kirjoittaja mä mä mä mä;29878013:raikas, pirtee, aurinkoinen mikä auto teillä on?
Aina yhtä nättinä, saako susta ees rumia kuvia?