Voi elämä... Parisuhde ja ihastuminen. :O

On.

Toivon todella että ymmärrätte
a) Maailma ON pieni
b) teoilla voi olla vakavat seuraukset
c) Netissä ei saa järjestelmällisesti pilata toisten elämää.

Ihan oikeasti en voi uskoa kuinka tyhmä olen ollut kun heti ensimmäisenä ajatuksena oli tulla tänne avautumaan, vaikka omat kaverit eivät olisi IKIPÄIVÄNÄ levitelleet näin arkaluontoisia asioita eteenpäin. :( Kantapään kautta näköjään piti oppia.
No sanos suoraan mikä se vakavin seuraus tässä voisi olla?
 
Peyote
[QUOTE="kymysys";29566716]Peyote, kännyttävätkö helluntalaiset ihmisiä? Tai onko helluntalaisilla tälläisia "lähetystapaamisia" tai ovelta ovelle kiertämistä?[/QUOTE]

No jotkut saattaa jakaa vaikka jotain lehtiä. Sit on yksittäisiä tyyppejä jotka kokee asiakseen pysäytellään ihmisiä kadulla, mutta ei käsittääkseni ole mitään järjestäytynyttä mihin pitäisi osallistua. Joistakin seurakunnista voidaan joskus vaikka soittaa kitaraa ja laulaa kadulla ja jakaa kahvia ja pullaa. Mutta tommosta tapailua kahdenkesken pidettäisiin epäilyttävänä ja epäsopivana.
 
kahvikirahvi
Mutta ajattele HG positiivisesti, kohta koko suomi tietää miten ammattitaitoinen kasvattaja olet, parantaa työnsaantimahdollisuuksia huomattavasti. Ja tuo uskomaton kielitaito auttaa asiaa! :) Ei ihan hukkaan oo menny tää ketju.
 
  • Tykkää
Reactions: Tepadj
[QUOTE="mies";29566728]Minusta juuri tuo HG:n naiivius on kaunista ja tosi hieno piirre ja kysyy vahvuuttakin koska suht harva vaan on näitä asioita (Suomessa) :) Vaikka toisaalta kyseessä naisella tosi tyttömäinen/naisellinen asia.

Ei ehkä ole viisasta eikä järkevää jakaa tällaista asiaa liian yksityiskohtaisesti täällä, mutta ei elämän tarvitse ollakaan aina pelkästään viisasta tai järkevää. Vahva persoona uskaltaa olla myös hölmö ja ottaa isojakin riskejä.

HG, suosittelen että valitset tapaamispaikan tarkkaan etkä puhu siitä liikoja tänne.[/QUOTE]

Kaunista ja tosi hieno piirre se, että on menossa pettämään puolisoaan. Jep jep.
 
  • Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas
Nytkö sinä tuon oman järjettömyytesi tajuat sitten?
Katsos huvikses kuka se tuolla aloittajana kirjoittaa ihastuksesta parisuhteessa? Ja vuolaasti ja tarkasti kerrot kyllä sellaisia asioita etten ikinä itse kyllä julkiselle foorumille itsestäni kirjoittaisi.
Juu juu. En todellakaan olisi uskonut fiksuista palstamammoista sellaista - kun kuitenkin tiedätte että panokset on kovat. Täällä sen verran tutustuu toisiin nikkeihin että tietää missä kukin on elämässään ja millainen elämäntilanne. Harmi että tosielämän masentavilla tapahtumilla pitää tehdä "viihdettä" Häpeän silmät päästäni jos mieheni tai hänen lähipiirinsä saa tietää tämän ja silloin on meidän yhteinen tuleivaisuus sirpaleina. Voitte olla varmoja että me viedään asia vaikka oikeuteen asti.
 
"humppa"
Nyt en kyllä usko enää sanakaan mitä ap sanoo tuolla nikillään. Kukaan, edes minä vanha ihminen, joka on elänyt enemmän elämästään ilman nettiä kuin netin kanssa, ymmärtää, ettei tämä ole pieni kiva juttupaikka, jossa vähän tyttöjen (ja miehen) kesken rupatellaan :D No, toisaalta oli hyvä tulla trollipuvusta nyt, niin ei tarvi vaivautua keksimään mitään treffijuttuja iltasella :D
 
  • Tykkää
Reactions: Owl
"vieras."
Parisuhdeseksi vain pieni osa seksuaalisuutta? Nyt en kyllä oikein ymmärtänyt. Kyllä ne halut kohdistuu omaan mieheen ja onneksi häneltä saankin huomiota niin paljon ettei tarvitse viehätysvoimaa erikseen testailla.
Mä puhun joka ikinen päivä lukuisten miesten kanssa, ihan tuntemattomienkin. Läppääkin heitetään ja mulle flirtataan. On pyydetty treffeille ja vaikka mitä suoraan vihjailtu. Mutta ei mulle ole tullut mitään halua edes lähteä kenenkään mukaan tai kahvittelemaan seksuaalisesti kiinnostuneena.
Mun seksuaalisuus ja seksuaalinen tyydytys ei ole riippuvainen ulkopuolisesta ihailusta tai seikkailusta vaan minusta itsestäni ja mieheni ja minun välisestä intohimosta.
Seksuaalisuuteen kuuluu paljon muutakin kuin se mitä tekee oman puolison kanssa. Vaikka et itse tiedosta sitä niin se että miehet puhuu sinulle, flirttailee ja pyytää treffeile on jopa edellytys sinun hyvinvoinnille.

Sinulle yksipuolinen ihailu riittää ja hyvä niin. Voit silti yrittää hyväksyä että joku toinen ehkä haluaa tehostaa kokemusta osallistumalla flirttiin?
 
weird-o
[QUOTE="humppa";29566733]Eihän tässä tuota tuntematonta amerikkalaista poikaa ole mollattu millään lailla. Ei hänellä ole mitään nolostumisen aihetta. Eikä ap:lläkään, ellei sitten puntti tutise, että se avopuoliso tosiaankiin sattuu ketjuun jossain törmäämään. Kiinnijääminen siis pelottaa? Heh.[/QUOTE]

Voisiko joku tehdä lyhyen referaatin ketjusta? Toistaiseksi olen ymmärtänyt, että:

AP seurustelee.
AP tapasi kivan ulkomaalaisen pojan, joka on mormoni.
Poika oli ystävällinen.
AP ihastui poikaan.
Poika aikoo käännyttää AP:n.
AP ja poika sopivat käännytystilaisuuden.

Ei vielä kuulosta kovin raskauttavalta vai olenko missannut jotain?
 
"öhöm"
On.

Toivon todella että ymmärrätte
a) Maailma ON pieni
b) teoilla voi olla vakavat seuraukset
c) Netissä ei saa järjestelmällisesti pilata toisten elämää.

Ihan oikeasti en voi uskoa kuinka tyhmä olen ollut kun heti ensimmäisenä ajatuksena oli tulla tänne avautumaan, vaikka omat kaverit eivät olisi IKIPÄIVÄNÄ levitelleet näin arkaluontoisia asioita eteenpäin. :( Kantapään kautta näköjään piti oppia.
Ymmärrän, mutta ymmärrätkö itse?

Sä itse pistit tän lumipallon liikkeelle, ei sitä voi enää pysäyttää. Mitä kadut eniten, sitäkö että miehesi voi saada selville vai että sinut voidaan helposti tunnistaa tästä vai mitä?
 
kuule
On.

Toivon todella että ymmärrätte
a) Maailma ON pieni
b) teoilla voi olla vakavat seuraukset
c) Netissä ei saa järjestelmällisesti pilata toisten elämää.

Ihan oikeasti en voi uskoa kuinka tyhmä olen ollut kun heti ensimmäisenä ajatuksena oli tulla tänne avautumaan, vaikka omat kaverit eivät olisi IKIPÄIVÄNÄ levitelleet näin arkaluontoisia asioita eteenpäin. :( Kantapään kautta näköjään piti oppia.
Sun ei kannata, eikä tarvitse enää kommentoida tähän ketjuun. Anna korppikotkien olla, ja elä elämääsi toisaalla. Tapaa mormooni, äläkä tule raportoimaan tänne siitä. Nää naiset tässä ketjussa eivät lopeta koskaan, vaan elävät palstaskandaalien kautta.
 
  • Tykkää
Reactions: Happygirl-91
Peyote
Juu juu. En todellakaan olisi uskonut fiksuista palstamammoista sellaista - kun kuitenkin tiedätte että panokset on kovat. Täällä sen verran tutustuu toisiin nikkeihin että tietää missä kukin on elämässään ja millainen elämäntilanne. Harmi että tosielämän masentavilla tapahtumilla pitää tehdä "viihdettä" Häpeän silmät päästäni jos mieheni tai hänen lähipiirinsä saa tietää tämän ja silloin on meidän yhteinen tuleivaisuus sirpaleina. Voitte olla varmoja että me viedään asia vaikka oikeuteen asti.
Siis meinaat että tää keskustelu rikkoo sun ja miehes tulevaisuuden eikä tässä oo sulla ittelles osaa eikä arpaa? Et meinaa että ongelma olis enemmänkin nää salatreffit?
 
"kymysys"
No jotkut saattaa jakaa vaikka jotain lehtiä. Sit on yksittäisiä tyyppejä jotka kokee asiakseen pysäytellään ihmisiä kadulla, mutta ei käsittääkseni ole mitään järjestäytynyttä mihin pitäisi osallistua. Joistakin seurakunnista voidaan joskus vaikka soittaa kitaraa ja laulaa kadulla ja jakaa kahvia ja pullaa. Mutta tommosta tapailua kahdenkesken pidettäisiin epäilyttävänä ja epäsopivana.
Ok, kiitti vastauksesta. :) Mutta miksi pidettäisiin epäilyttävänä tai epäsopivana jos kahdenkesken tapailisi? Jos siis jaksat tai haluat vastata. :D
 
Professional Griefer
Juu juu. En todellakaan olisi uskonut fiksuista palstamammoista sellaista - kun kuitenkin tiedätte että panokset on kovat. Täällä sen verran tutustuu toisiin nikkeihin että tietää missä kukin on elämässään ja millainen elämäntilanne. Harmi että tosielämän masentavilla tapahtumilla pitää tehdä "viihdettä" Häpeän silmät päästäni jos mieheni tai hänen lähipiirinsä saa tietää tämän ja silloin on meidän yhteinen tuleivaisuus sirpaleina. Voitte olla varmoja että me viedään asia vaikka oikeuteen asti.
Tämä on se viimeinen kommentti, joka sinetöi tämän mielipiteeni: tästä lähtien en enää sekuntiakaan usko, että olet todellinen henkilö. Tai siis todellisuudessa sama kuin "Happygirl-91" :LOL:

Jotkut jutut kannattaa lopettaa ajoissa.
 
Peyote
[QUOTE="vieras.";29566758]Seksuaalisuuteen kuuluu paljon muutakin kuin se mitä tekee oman puolison kanssa. Vaikka et itse tiedosta sitä niin se että miehet puhuu sinulle, flirttailee ja pyytää treffeile on jopa edellytys sinun hyvinvoinnille.

Sinulle yksipuolinen ihailu riittää ja hyvä niin. Voit silti yrittää hyväksyä että joku toinen ehkä haluaa tehostaa kokemusta osallistumalla flirttiin?[/QUOTE]

Kuka säkin oikeen oot ja mitä ihme utopiaa siinä jankutat? Anna jo olla. Mee vaikka kahville jonkun kanssa.
 
Juu juu. En todellakaan olisi uskonut fiksuista palstamammoista sellaista - kun kuitenkin tiedätte että panokset on kovat. Täällä sen verran tutustuu toisiin nikkeihin että tietää missä kukin on elämässään ja millainen elämäntilanne. Harmi että tosielämän masentavilla tapahtumilla pitää tehdä "viihdettä" Häpeän silmät päästäni jos mieheni tai hänen lähipiirinsä saa tietää tämän ja silloin on meidän yhteinen tuleivaisuus sirpaleina. Voitte olla varmoja että me viedään asia vaikka oikeuteen asti.
:LOL: :LOL: Niin mistä ajattelit nostaa syytteitä?
 
  • Tykkää
Reactions: jennie14
Juu juu. En todellakaan olisi uskonut fiksuista palstamammoista sellaista - kun kuitenkin tiedätte että panokset on kovat. Täällä sen verran tutustuu toisiin nikkeihin että tietää missä kukin on elämässään ja millainen elämäntilanne. Harmi että tosielämän masentavilla tapahtumilla pitää tehdä "viihdettä" Häpeän silmät päästäni jos mieheni tai hänen lähipiirinsä saa tietää tämän ja silloin on meidän yhteinen tuleivaisuus sirpaleina. Voitte olla varmoja että me viedään asia vaikka oikeuteen asti.
Mikä mahtais olla syyte? Ootko sinä ihan sekaisin? Sinä ihan itse olet kertonut kaiken täällä avoimesti ja yksityiskohtaisesti. Sinä olet tässä ollut ajattelematon.
Kenenkään palstamamman vika tämä ei ole vaikka laittaisivat Iltalehden sivuille tästä linkin.
Ymmärrän että olet nyt paniikissa. Häpeäänkin on aihetta ja uskon vahvasti ettei kukaan antaisi puolisolleen tuollaisia kirjoituksia anteeksi.
Minä en ole tätä missään facessa jakanut mutta mietin vain että miten kuvittelet tässä ketään haastavasi oikeuteen ja mistä?
 
  • Tykkää
Reactions: rops
"humppa"
Voisiko joku tehdä lyhyen referaatin ketjusta? Toistaiseksi olen ymmärtänyt, että:

AP seurustelee.
AP tapasi kivan ulkomaalaisen pojan, joka on mormoni.
Poika oli ystävällinen.
AP ihastui poikaan.
Poika aikoo käännyttää AP:n.
AP ja poika sopivat käännytystilaisuuden.

Ei vielä kuulosta kovin raskauttavalta vai olenko missannut jotain?
Tuossa se suurinpiirtein onkin, ap on sitten mennyt tässä nyt sunnuntaista asti ylös ja alas aallonharjalla, ollut sen sataa mieltä kaikesta. Hänelle on keljuiltu aika paljon, se on totta, mutta eihän hänen siitä tarvi välittää tässä kiinnijäämismielessä. Ei se ole hänen vikansa. Luulen, että ap (ellei nyt sitten olisi trolli) nolottaa se, miten hehkutti sitä, miten kuumana olivat sen 20 minuutin keskustelun jälkeen kumminkin puolin. On vissiin sitten ilmasto kylmennyt sittemmin.
 
niiii
Juu juu. En todellakaan olisi uskonut fiksuista palstamammoista sellaista - kun kuitenkin tiedätte että panokset on kovat. Täällä sen verran tutustuu toisiin nikkeihin että tietää missä kukin on elämässään ja millainen elämäntilanne. Harmi että tosielämän masentavilla tapahtumilla pitää tehdä "viihdettä" Häpeän silmät päästäni jos mieheni tai hänen lähipiirinsä saa tietää tämän ja silloin on meidän yhteinen tuleivaisuus sirpaleina. Voitte olla varmoja että me viedään asia vaikka oikeuteen asti.
TE viette?? Ja kenet aiotte haastaa ja miksi?
 
"mies"
Kaunista ja tosi hieno piirre se, että on menossa pettämään puolisoaan. Jep jep.
Sä oot liika tohihnas. Koita nähdä metsä puilta. Minäkään en hyväksyisi HG:n tapaamista, mutta ymmärrän hänen tunteitaan, enkä tuomitse hänen "hölmöyttään". Se on vaan elämää. Asiassa on monta eri puolta, mutta ne eivät kaikille näköjään avaudu helposti.
 
[QUOTE="vieras.";29566758]Seksuaalisuuteen kuuluu paljon muutakin kuin se mitä tekee oman puolison kanssa. Vaikka et itse tiedosta sitä niin se että miehet puhuu sinulle, flirttailee ja pyytää treffeile on jopa edellytys sinun hyvinvoinnille.

Sinulle yksipuolinen ihailu riittää ja hyvä niin. Voit silti yrittää hyväksyä että joku toinen ehkä haluaa tehostaa kokemusta osallistumalla flirttiin?[/QUOTE]

No, sanotaan näin että jokainen kohdelkoon muita kuten toivoo itseään kohdeltavan.
 
  • Tykkää
Reactions: hallittu kaaos
No sanos suoraan mikä se vakavin seuraus tässä voisi olla?
Ajattele kaksi kertaa!!! Mä olen ollut sitoutunut ja rakastunut mieheeni enemmän kuin kehenkään toiseen ja hänen perhe on kuin mun perhe,kaikki odottaa et tehdään lähitulevaisuudessa lapsia ja kirjaimellisesti mä teen itsemurhan jos menetän hänet. Tää on kuin pahinta painajaista.
 
Peyote
[QUOTE="kymysys";29566769]Ok, kiitti vastauksesta. :) Mutta miksi pidettäisiin epäilyttävänä tai epäsopivana jos kahdenkesken tapailisi? Jos siis jaksat tai haluat vastata. :D[/QUOTE]

Koska siinä nähtäisiin tuo ilmiselvä taka-ajatus. Siis jos mies ja nainen tapaisivat kahdestaan. Tietysti ei olisi niin paha jos eivät olisi varattuja, mutta ei sitä voisi minään evankeliointina oikein pitää, vaan enemmänkin juuri treffeinä
 

Yhteistyössä