Voi elämä... Parisuhde ja ihastuminen. :O

säpäle harmaana
[QUOTE="mies";29566528]Toki, mutta kyseessä ei olekaan joko-tai.

En, mutta kirjoittaja vaati häntä noudattamaan palstan objektiivista tahtoa asiassa: "miten [HG] ei muka osaa katsoa omaa toimintaansa ulkopuolelta? Miten voi olla mahdollista ettei ymmärrä mitä muut palstalaiset tässä nyt ajavat takaa vaan takertuu kaikkeen muuhun ja puolustelee tekemisiään koko ajan."[/QUOTE]

Kyllä minä luulen, että palstaa hyödyttävä tahto olisi juuri se treffeille meneminen, mutta kas kun palstalaiset osaavat asettua hg:n miehen ja jopa hg:n asemaan ja miettiä, mitä ikävää tuosta saattaa heidän suhteelleen koitua.

Jos ajatellaan pelkästään palstan tahtoa, niin kyllähän treffeissä ja parisuhdekriisissä olisi varmaankin enemmän viihdettä.

Palstahan vain yrittää tuoda ilmi sitä miehen oletettua tahtoa tässä asiassa.
 
dddddd
Siis miks miehiä varte pitää meikata ja laittaa hiuksia? :O En mä ainakaa meikkaa vaan ihan itteni takia meikkaan. Mulle on aiva sama mitä mieltä muut on mun meikistä tai hiuksista koska en mä sitä muita varten tee.
Miksemme saa meikata ja laittautua miehiä varten? En mä yksinään kotona meikkaa, vaan kun tapaan ihmisiä/lähden jonnekin ehostaudun. Eli en todellakaan vain itseäni varten, so?
 
  • Tykkää
Reactions: Happygirl-91
Ken guru
[QUOTE="vieras.";29566550]Tollo. Parisuhdeseksi on kivaa mutta on silti vain pieni osa ihmisen seksuaalisuudesta. Jokainen nainen meikkaa ja laittaa hiuksia muitakin miehiä kuin omaa puolisoa varten. Miesten huomio ja perhoset vatsassa on edellytys naisen hyvinvoinnille.
Toiset tyytyvät miesten katseisiin kaassajonossa, toiset uskaltaa jopa puhua miehille. Ap kuuluu jälkimmäiseen kategoriaan kun taas määkijät tässä ketjussa itkevät koska eivät ole yhtä rohkeita tai oma suhde ei salli edes pieniä seikkailuja.[/QUOTE]

Minä varmaan olen sitten ainoa poikkeus tässä asiassa. Ei voisi vähempää kiinnostaa kenenkään ulkopuolisen miehen huomio, en siis meikkaa muita varten. Silti voin hyvin.
 
voi siuta
Hei mä luen täällä ihan järkyttyneenä tätä ketjua, sillä en olis halunnut/uskonut että tää lähtee faceen yhtään kellään :O :( Ei ole reilua sitä poikaa kohtaan, ajatelkaa nyt fiksut ihmiset KAKSI KERTAA mitä teette. Tämä ei ole mitään viihdettä, tai vaikka huumoria saakin repiä aiheesta niin silti joku raja!! Toivttavasti jakelut loppuu tähän paikkaan. PISTE.
Voi kulta muru, et sitten tienny että täällä tuommoinenkin mahdollisuus...?

Etkä tienny mormoneistakaan mitään?

Missä ihmeen pussissa olet kasvanut viimeiset 23 vuotta?
 
  • Tykkää
Reactions: rops
Ken guru
Hei mä luen täällä ihan järkyttyneenä tätä ketjua, sillä en olis halunnut/uskonut että tää lähtee faceen yhtään kellään :O :( Ei ole reilua sitä poikaa kohtaan, ajatelkaa nyt fiksut ihmiset KAKSI KERTAA mitä teette. Tämä ei ole mitään viihdettä, tai vaikka huumoria saakin repiä aiheesta niin silti joku raja!! Toivttavasti jakelut loppuu tähän paikkaan. PISTE.
Entä jos kääntäisit tämän lauseen vaikka itseesi ensin...
 
[QUOTE="vieras.";29566550]Tollo. Parisuhdeseksi on kivaa mutta on silti vain pieni osa ihmisen seksuaalisuudesta. Jokainen nainen meikkaa ja laittaa hiuksia muitakin miehiä kuin omaa puolisoa varten. Miesten huomio ja perhoset vatsassa on edellytys naisen hyvinvoinnille.

Toiset tyytyvät miesten katseisiin kaassajonossa, toiset uskaltaa jopa puhua miehille. Ap kuuluu jälkimmäiseen kategoriaan kun taas määkijät tässä ketjussa itkevät koska eivät ole yhtä rohkeita tai oma suhde ei salli edes pieniä seikkailuja.[/QUOTE]

Parisuhdeseksi vain pieni osa seksuaalisuutta? Nyt en kyllä oikein ymmärtänyt. Kyllä ne halut kohdistuu omaan mieheen ja onneksi häneltä saankin huomiota niin paljon ettei tarvitse viehätysvoimaa erikseen testailla.
Mä puhun joka ikinen päivä lukuisten miesten kanssa, ihan tuntemattomienkin. Läppääkin heitetään ja mulle flirtataan. On pyydetty treffeille ja vaikka mitä suoraan vihjailtu. Mutta ei mulle ole tullut mitään halua edes lähteä kenenkään mukaan tai kahvittelemaan seksuaalisesti kiinnostuneena.
Mun seksuaalisuus ja seksuaalinen tyydytys ei ole riippuvainen ulkopuolisesta ihailusta tai seikkailusta vaan minusta itsestäni ja mieheni ja minun välisestä intohimosta.
 
Professional Griefer
Hei mä luen täällä ihan järkyttyneenä tätä ketjua, sillä en olis halunnut/uskonut että tää lähtee faceen yhtään kellään :O :( Ei ole reilua sitä poikaa kohtaan, ajatelkaa nyt fiksut ihmiset KAKSI KERTAA mitä teette. Tämä ei ole mitään viihdettä, tai vaikka huumoria saakin repiä aiheesta niin silti joku raja!! Toivttavasti jakelut loppuu tähän paikkaan. PISTE.
Kirjoitat asiasta julkiselle foorumille, joka on yksi Suomen vilkkaimmista, ja jossa on Facebooktykkäämisen mahdollisuus. Mitä muuta voi olettaa? :D

No mut aina oppii jotain uutta!
 
Voi kulta muru, et sitten tienny että täällä tuommoinenkin mahdollisuus...?

Etkä tienny mormoneistakaan mitään?

Missä ihmeen pussissa olet kasvanut viimeiset 23 vuotta?
Kuten olen miljoona kertaa sanonut, tämä tapaaminen ei minun mielestäni ole minkään lahkon lähetys-käännytys-aivopesu-yritys. vaan tavalliset treffit. Ei kiinnosta sen enempää jauhaa kyseisestä uskonnosta :)

Tämä poika ei ole valinnut sitä että hänen uskonnolleen ja koko elämäntyölleen nauretaan ja pilkataan sitä. Mopo on lähtenyt käsistä liian monesti ketjun aikana (itsellänikin) että on todella pettynyt jos palstamammat eivät tajua mitä tuhoa voivat saada aikaan tuolla levittämisellä.
 
Mä meikkaan oman itseni takia mutta ilman muuta kaikkien kanssaeläjienkin takia. Haluan olla hyvännäköinen siten että mieheni voi olla ylpeä ja tyytyväinen vaimostaan. Haluan olla sen näköinen että huolehdin itsestäni enkä ole unohtanut itseäni, haluan olla terveen ja raikkaan näköinen. Minä ehostan itseäni itseni, mieheni ja kaikkien muiden ihmisten takia. Lisäksi olen edustustöissä joten en saa näyttää elähtäneeltä.
 
  • Tykkää
Reactions: Happygirl-91
Peyote
AI nytkö tää on facessa? Multa meni kyllä nyt ohi.


Ihmettelen myös tuon yhden harmaan ajatusta siitä että parisuhdeseksi on vain pieni osa seksuaalisuutta. Minusta parisuhde on hyvä ympäristö seksuaalisuudelle. Kannattaa varmasti hankkia puoliso, jolta ei tarvitse omaa seksuaalisuutta peitellä ja sitten harjoittaa sitä jossain kassajonossa ventovieraiden kanssa.
 
Kuten olen miljoona kertaa sanonut, tämä tapaaminen ei minun mielestäni ole minkään lahkon lähetys-käännytys-aivopesu-yritys. vaan tavalliset treffit. Ei kiinnosta sen enempää jauhaa kyseisestä uskonnosta :)

Tämä poika ei ole valinnut sitä että hänen uskonnolleen ja koko elämäntyölleen nauretaan ja pilkataan sitä. Mopo on lähtenyt käsistä liian monesti ketjun aikana (itsellänikin) että on todella pettynyt jos palstamammat eivät tajua mitä tuhoa voivat saada aikaan tuolla levittämisellä.
Ittehän sä sen levittämisen alootit joten turha itkiä ku paskat on housuus jo.
 
kahvikirahvi
Hei mä luen täällä ihan järkyttyneenä tätä ketjua, sillä en olis halunnut/uskonut että tää lähtee faceen yhtään kellään :O :( Ei ole reilua sitä poikaa kohtaan, ajatelkaa nyt fiksut ihmiset KAKSI KERTAA mitä teette. Tämä ei ole mitään viihdettä, tai vaikka huumoria saakin repiä aiheesta niin silti joku raja!! Toivttavasti jakelut loppuu tähän paikkaan. PISTE.
Tarkoitat varmaan että ei oo reilua sun poikaystävää kohtaan jos se sattuu facebookissa törmäämään tähän ketjuun? Säkään et onneks oo kovin yksityiskohtaisesti kertonut mitä opiskelet, mitä miehes opiskelee, missä asutte, mitä se tekee työkseen...


:)
 
Kuten olen miljoona kertaa sanonut, tämä tapaaminen ei minun mielestäni ole minkään lahkon lähetys-käännytys-aivopesu-yritys. vaan tavalliset treffit. Ei kiinnosta sen enempää jauhaa kyseisestä uskonnosta :)

Tämä poika ei ole valinnut sitä että hänen uskonnolleen ja koko elämäntyölleen nauretaan ja pilkataan sitä. Mopo on lähtenyt käsistä liian monesti ketjun aikana (itsellänikin) että on todella pettynyt jos palstamammat eivät tajua mitä tuhoa voivat saada aikaan tuolla levittämisellä.
Tuo määrä mitä tätä on faceen ladattu, ei ole suuri. Sen sijaan tätä ketjua on luettu todella monta kertaa. Googleta mitä vain, lähes aina löytyy linkki myös plussalle. Tätä voi löytää lukemaan kuka tahansa, missä tahansa ihan ilman face-linkitystäkin. Kirjoitit avoimelle keskustelufoorumille, ajattelitko tämä pysyvän pienessä piirissä? Ja sitten muutama linkitys faceen nosti sinussa paniikin?
 
Professional Griefer
Taisi olla iso virhe alunperinkään tästä avautua ja luottaa sen vertaa :/
No emmä nyt tiiä, on tää luonut aikamoista viihdettä ja säpinää palstalle :D
Nyt on vasta helmikuu ja tää on mahdollisesti vuoden luetuin/paras ketju! Grattis!

Ja jos tästä jotain "tuhoa" tulee kenellekään, niin se on ihan sun oma vika eikä niiden, jotka on löytänyt jotain hauskaa avoimelta nettipalstalta ja pistänyt jakoon.
 

Yhteistyössä