Voi elämä... Parisuhde ja ihastuminen. :O

säpäle harmaana
[QUOTE="mies";29566400]Minä olen samantapainen. Olen harkitseva, mutta myös spontaani. Ihmismäinen ihminen juuri on ei-katikatyyri.



Mä en itse ole oikein koskaan uskonut siihen, että mun toiminta pitäisi olla ulkopuolisista riippuvaista. Se on vähän huono, tosin Suomessa yleinen, resepti naisellekin. Ei voi elää muiden näkemysten varassa.[/QUOTE]

Eikös moraalisäännöt ja muut käytössäännöt ole juuri ulkopuolisista riippuvaa toimintaa?

Vai oletatko, että hg:n ei nyt saisi mennä treffeille, ettei palstalaiset loukkaannu?
 
Peyote
[QUOTE="mies";29566280]No, ei nyt ihan noin :) Mutta sanotaan että henkinen sitkeyteni pelottaa itseänikin joskus. Voin saavuttaa lähes mitä tahansa.

Naisten ulkoinen viileys on vähän eri asia. Yritän sanoa, että pidän naisessa HG-maisesta pehmeydestä, mutta Suomen kaduilla näen vähän liian runsaasti aika pidättyviä ja miehiä jäljitteleviä naisia, etenkin kun vanhempiin naisiin mennään. Totta on, että lähipiiriini ei tällainen nainen pääse.[/QUOTE]

Lähinnä toi sun narsismis oksettaa, eikä pelota.
 
mie jo outan
Mihin aikaan Häpi tapaatte sen miehen kanssa? Tapaatteko siis kahvilassa, teillä kotona vai missä?

Mä oon nyt tätä ketjua lueskellut ja ihmettelen myös Häpin sanojensa pyörtämistä ja soutamista ja huopaamista. Toisessa viestissä sanoo olevansa ihminen, joka harkitsee aina tarkasti ja toisessa viestissä onkin niin kovin spontaani luonteeltaan. Mielestäni jo tuo kertoo aika paljon..

Sitäkin ihmettelen, että jos on aikuinen ihminen, niin miten ei muka osaa katsoa omaa toimintaansa ulkopuolelta? Miten voi olla mahdollista ettei ymmärrä mitä muut palstalaiset tässä nyt ajavat takaa vaan takertuu kaikkeen muuhun ja puolustelee tekemisiään koko ajan.
Ketjun perusteella (Joensuun?) torilla tapahtuu kohtaaminen (ja siellä nurkillahan se map-kirkkokin on)
 
[QUOTE="Mari";29566427]Höh, toihan on näytelty juttu.[/QUOTE]

Ei haittaa yhtään, kyllä mä nauroin ihan vedet silmissä.:D
 
  • Tykkää
Reactions: Owl
"mies"
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29566425:
Milloin tuo on siis mielestäsi hyväksyttävää? Voiko sen tietää ennen tapaamista?
Mää selitin tämän jo sulle, ks. viesti nro 515. Lue huolella.

Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29566425:
Ja mitä hyötyä tällaisista flirttitapaamisista on esim elämänkokemuksesi myötä?
Luitko huolella, mistä puhuin? Alkaa lipsua taas siihen, ettet ole huolellinen vaan jatkat vänkäystä vänkäyksen vuoksi. Eli kertauksena, elämänkokemukseni myötä voin sanoa, että joskus tällainen tapaaminen on hyväksyttävää.

Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29566425:
Onko salailu ja mahdolliset omantunnontuskat sen arvoisia?
Minkä "sen", hyödyn vai mainitsemiesi tuntemusten? Anglismisi häiritsee ymmärtämistä.

Hyötynäkökulma on muutenkin aika kyseenalainen kun puhutaan tunteista. Seuraavaksi väität kai, että jokainen ihminen tavoittelee itsekkäästi vain omaa etuaan ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29566473:
Eieieieiei. Pitää jakaa vuorot. Ehkä pareittain niin tulee luotettavampaa tuotosta.
Joo hyvä idea. Ehdotan, että kaksi aina tarkkailee The Treffejä, ja sitten vielä kolmas valvoo niitä tarkkailijoita. Ettei vaan tuu väärää informaatiota, koska sehän ois palstalla poikkeuksellinen ja ennenkuulumaton trakedia.
 
"mies"
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29566449:
Eikös moraalisäännöt ja muut käytössäännöt ole juuri ulkopuolisista riippuvaa toimintaa?

Vai oletatko, että hg:n ei nyt saisi mennä treffeille, ettei palstalaiset loukkaannu?
Toki, mutta kyseessä ei olekaan joko-tai.

En, mutta kirjoittaja vaati häntä noudattamaan palstan objektiivista tahtoa asiassa: "miten [HG] ei muka osaa katsoa omaa toimintaansa ulkopuolelta? Miten voi olla mahdollista ettei ymmärrä mitä muut palstalaiset tässä nyt ajavat takaa vaan takertuu kaikkeen muuhun ja puolustelee tekemisiään koko ajan."
 
säpäle harmana
[QUOTE="mies";29566488]Mää selitin tämän jo sulle, ks. viesti nro 515. Lue huolella.



Luitko huolella, mistä puhuin? Alkaa lipsua taas siihen, ettet ole huolellinen vaan jatkat vänkäystä vänkäyksen vuoksi. Eli kertauksena, elämänkokemukseni myötä voin sanoa, että joskus tällainen tapaaminen on hyväksyttävää.



Minkä "sen", hyödyn vai mainitsemiesi tuntemusten? Anglismisi häiritsee ymmärtämistä.

Hyötynäkökulma on muutenkin aika kyseenalainen kun puhutaan tunteista. Seuraavaksi väität kai, että jokainen ihminen tavoittelee itsekkäästi vain omaa etuaan ;)[/QUOTE]

Viesti 515 oli oma viestini. Mikäli tarkoitit viestiä nro 1515, puhuit vain plussista ja miinuksista. Jos parisuhde on miinuksen puolella, mitä hyvää flirttitapailut siihen tuovat?

Ja "sen" sanalla viittasin edelliseen lauseeseen, jossa puhuttiin flirttitapaamisten hyödyistä? (Ihan normaali käytäntö mielestäni suomen kielessä toiston välttämiseksi viitata "se"-sanalla edelliseen lauseeseen.)

Hyötynäkökulma ei ole minusta ollenkaan kyseenalainen tunteidenkaan yhteydessä. Moraalikysymyksissä aika usein kyse on juuri hyötyjen punnitsemisesta.
 
"vieras."
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29566261:
Hetkellinen? Luopuisit seksuaalisuudesta ja kaikesta kivasta? Minkälainen parisuhde sinulla on? :O
Tollo. Parisuhdeseksi on kivaa mutta on silti vain pieni osa ihmisen seksuaalisuudesta. Jokainen nainen meikkaa ja laittaa hiuksia muitakin miehiä kuin omaa puolisoa varten. Miesten huomio ja perhoset vatsassa on edellytys naisen hyvinvoinnille.

Toiset tyytyvät miesten katseisiin kaassajonossa, toiset uskaltaa jopa puhua miehille. Ap kuuluu jälkimmäiseen kategoriaan kun taas määkijät tässä ketjussa itkevät koska eivät ole yhtä rohkeita tai oma suhde ei salli edes pieniä seikkailuja.
 
juurnalisti
[QUOTE="mies";29566488]Mää selitin tämän jo sulle, ks. viesti nro 515. Lue huolella.



Luitko huolella, mistä puhuin? Alkaa lipsua taas siihen, ettet ole huolellinen vaan jatkat vänkäystä vänkäyksen vuoksi. Eli kertauksena, elämänkokemukseni myötä voin sanoa, että joskus tällainen tapaaminen on hyväksyttävää.



Minkä "sen", hyödyn vai mainitsemiesi tuntemusten? Anglismisi häiritsee ymmärtämistä.

Hyötynäkökulma on muutenkin aika kyseenalainen kun puhutaan tunteista. Seuraavaksi väität kai, että jokainen ihminen tavoittelee itsekkäästi vain omaa etuaan ;)[/QUOTE]

ootko sen mummeliisan mies?
 
Huvittavaa, että "mies" on lukuusia kertoja kuuluttanu naisellisten, romanttisten ja miestä ajattelevien naisten perään ku ny suurin osa palstan naisista tuomittee ap:n tekemiset niin "mies" onki puolustamas ap:ta joka on tyyliin menos pettämään avopuolisoaan jos vain saa tilaisuuden. Paskoja on ne ämmät jotka yrittää saada ap:n järkeen mahtumaan, että parisuhteessa elävän ihmisen pitää tajuta mitä sopii tehdä ja mitä ei.

Ei oikeen toimi tuon "miehen" logiikka ny. :D Tai no koska se olis toiminukkaa...
 
[QUOTE="vieras.";29566550]Tollo. Parisuhdeseksi on kivaa mutta on silti vain pieni osa ihmisen seksuaalisuudesta. Jokainen nainen meikkaa ja laittaa hiuksia muitakin miehiä kuin omaa puolisoa varten. Miesten huomio ja perhoset vatsassa on edellytys naisen hyvinvoinnille.

Toiset tyytyvät miesten katseisiin kaassajonossa, toiset uskaltaa jopa puhua miehille. Ap kuuluu jälkimmäiseen kategoriaan kun taas määkijät tässä ketjussa itkevät koska eivät ole yhtä rohkeita tai oma suhde ei salli edes pieniä seikkailuja.[/QUOTE]

Siis miks miehiä varte pitää meikata ja laittaa hiuksia? :O En mä ainakaa meikkaa vaan ihan itteni takia meikkaan. Mulle on aiva sama mitä mieltä muut on mun meikistä tai hiuksista koska en mä sitä muita varten tee.
 
Hei mä luen täällä ihan järkyttyneenä tätä ketjua, sillä en olis halunnut/uskonut että tää lähtee faceen yhtään kellään :O :( Ei ole reilua sitä poikaa kohtaan, ajatelkaa nyt fiksut ihmiset KAKSI KERTAA mitä teette. Tämä ei ole mitään viihdettä, tai vaikka huumoria saakin repiä aiheesta niin silti joku raja!! Toivttavasti jakelut loppuu tähän paikkaan. PISTE.
 
dddddd
Huvittavaa, että "mies" on lukuusia kertoja kuuluttanu naisellisten, romanttisten ja miestä ajattelevien naisten perään ku ny suurin osa palstan naisista tuomittee ap:n tekemiset niin "mies" onki puolustamas ap:ta joka on tyyliin menos pettämään avopuolisoaan jos vain saa tilaisuuden. Paskoja on ne ämmät jotka yrittää saada ap:n järkeen mahtumaan, että parisuhteessa elävän ihmisen pitää tajuta mitä sopii tehdä ja mitä ei.

Ei oikeen toimi tuon "miehen" logiikka ny. :D Tai no koska se olis toiminukkaa...
Ontuu sekin logiikka, ettei saa kiusata. Sitten kiusataan itse.
Ajateella.
 

Yhteistyössä