Voi elämä... Parisuhde ja ihastuminen. :O

sivumennen
[QUOTE="vieras.";29566251]Puolison hetkellinen mielipaha on tosi pieni paha verrattuna siihen että lakkaisin elämästä ja loupuisin seksuaalisuudestani ja kaikesta kivasta.. niin täydellisesti että en edes uskaltaisi käydä kahvilla.[/QUOTE]

Sinulle on muuten huomattavaksi hyödyksi keskustelussa se, että nimimerkki "mies" saapuu paikalle. Alat vaikuttaa jopa järkiolennolta! Samoin käy Kepsikselle, kun "mies" karauttaa palstalle samaan keskusteluun. Kepsis kyllä loukkaantui, kun hänelle sanottiin siitä. "mies" ei kommentoinut.
 
säpäle harmaana
[QUOTE="mies";29566280]No, ei nyt ihan noin :) Mutta sanotaan että henkinen sitkeyteni pelottaa itseänikin joskus. Voin saavuttaa lähes mitä tahansa.

Naisten ulkoinen viileys on vähän eri asia. Yritän sanoa, että pidän naisessa HG-maisesta pehmeydestä, mutta Suomen kaduilla näen vähän liian runsaasti aika pidättyviä ja miehiä jäljitteleviä naisia, etenkin kun vanhempiin naisiin mennään. Totta on, että lähipiiriini ei tällainen nainen pääse.[/QUOTE]

Ai ne tuhannet "tuntemasi" naiset ovatkin siis kadulla käveleviä naisia? Okei. Selkeyttää taas aika paljon.

Jos arvostat tunteikkaita ja arvoiltaan pehmeitä naisia, miksi et pidä tämän ketjun mielipiteistä, joissa tuodaan ilmi se, että toisen osapuolen tunteet pitää huomioida ja moraalikäsitys ei ole pelkästään riippuvainen siitä, mikä on kiinnijäämisen riski. Eikö tuo hg:n toiminta miestään kohtaan nimenomaan ole kylmää ja laskelmoivaa (en minä kuitenkaan kiinni jää, se on vain käännyttämistä, mitä pahaa on kahvittelussa, minulla on tähän oikeus, koska minä pesen miehen pyykit jne)? Tunnetasollahan tuossa se vääryys on, eikä konkretian tasolla (esim sänkyyn meneminen). Miten sinä kovin tunteikkaana ihmisenä et arvosta, kun tässä juuri yritetään tuoda esiin sitä pehmeää arvomaailmaa ja merkityksiä noiden tekojen takana?
 
buuuuaaah
[QUOTE="mies";29566280]No, ei nyt ihan noin :) Mutta sanotaan että henkinen sitkeyteni pelottaa itseänikin joskus. Voin saavuttaa lähes mitä tahansa.

Naisten ulkoinen viileys on vähän eri asia. Yritän sanoa, että pidän naisessa HG-maisesta pehmeydestä, mutta Suomen kaduilla näen vähän liian runsaasti aika pidättyviä ja miehiä jäljitteleviä naisia, etenkin kun vanhempiin naisiin mennään. Totta on, että lähipiiriini ei tällainen nainen pääse.[/QUOTE]

Voit saavuttaa lähes mitä tahansa mutta pimppiä et oo vielä kertaakaan saanut kokeilla?
 
[QUOTE="mies";29566280]No, ei nyt ihan noin :) Mutta sanotaan että henkinen sitkeyteni pelottaa itseänikin joskus. Voin saavuttaa lähes mitä tahansa.

Naisten ulkoinen viileys on vähän eri asia. Yritän sanoa, että pidän naisessa HG-maisesta pehmeydestä, mutta Suomen kaduilla näen vähän liian runsaasti aika pidättyviä ja miehiä jäljitteleviä naisia, etenkin kun vanhempiin naisiin mennään. Totta on, että lähipiiriini ei tällainen nainen pääse.[/QUOTE]


Mua alkaa jo kans vähän pelottaa sun puolesta!:|
Etenkin juuri tuo sitkeyspuoli: Kuinka monennen kerran jälkeen uskot, että nämä sinun mielipiteesi on jo rekisteröity?


Aika sissi tosiaa saa olla jos kestää tuollaista sinnikkyyttä parisuhteessa.:O

Päivästä toiseen sitä samaa, eikä koskaan mitään uutta.:(
 
[QUOTE="humppa";29566329]En tuotakaan, mutta tuokin oli hauska. Sitten oli sellainen missä joku poliitikko nauroi ja nauroi vaan, olikohan itävaltalainen, en edes muista mikä aihe se oli. :) Nauru pidentää ikää tai sitten vaan on hauskempi olla vanha.[/QUOTE]


KATTOKAA TÄÄ!!:LOL:
[video=youtube_share;K7lqeemM-XU]http://youtu.be/K7lqeemM-XU[/video]
 
Mihin aikaan Häpi tapaatte sen miehen kanssa? Tapaatteko siis kahvilassa, teillä kotona vai missä?

Mä oon nyt tätä ketjua lueskellut ja ihmettelen myös Häpin sanojensa pyörtämistä ja soutamista ja huopaamista. Toisessa viestissä sanoo olevansa ihminen, joka harkitsee aina tarkasti ja toisessa viestissä onkin niin kovin spontaani luonteeltaan. Mielestäni jo tuo kertoo aika paljon..

Sitäkin ihmettelen, että jos on aikuinen ihminen, niin miten ei muka osaa katsoa omaa toimintaansa ulkopuolelta? Miten voi olla mahdollista ettei ymmärrä mitä muut palstalaiset tässä nyt ajavat takaa vaan takertuu kaikkeen muuhun ja puolustelee tekemisiään koko ajan.
 
"mies"
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29566323:
Ai ne tuhannet "tuntemasi" naiset ovatkin siis kadulla käveleviä naisia? Okei. Selkeyttää taas aika paljon.

Jos arvostat tunteikkaita ja arvoiltaan pehmeitä naisia, miksi et pidä tämän ketjun mielipiteistä, joissa tuodaan ilmi se, että toisen osapuolen tunteet pitää huomioida ja moraalikäsitys ei ole pelkästään riippuvainen siitä, mikä on kiinnijäämisen riski. Eikö tuo hg:n toiminta miestään kohtaan nimenomaan ole kylmää ja laskelmoivaa (en minä kuitenkaan kiinni jää, se on vain käännyttämistä, mitä pahaa on kahvittelussa, minulla on tähän oikeus, koska minä pesen miehen pyykit jne)? Tunnetasollahan tuossa se vääryys on, eikä konkretian tasolla (esim sänkyyn meneminen). Miten sinä kovin tunteikkaana ihmisenä et arvosta, kun tässä juuri yritetään tuoda esiin sitä pehmeää arvomaailmaa ja merkityksiä noiden tekojen takana?
Menisi ot:ksi enkä ala ruotimaan naistuttavuuksiani :)

Kyllä minä pidän niistä, niin kauan kuin ne eivät tuomitse romanttisuutta mielentilana, joka on tärkeä piirre naisessa eikä miehellekään vieras. Ja toisekseen olen yrittänyt tuoda esiin, että tuollainen kahvittelukin on JOSKUS hyväksyttävää mielestäni, toki useimmiten ei. En ole eri mieltä siitä, että se on liiallista flirttiä useimmiten. Ehdoton en voi kuitenkaan asiassa olla elämänkokemuksen myötä.

Flirtti lievemmässä muodossa on taas sinänsä ok, etenkin naiselle ymmärrettävää, niin kauan kuin flirttaajalla on tarpeeksi periaatteita ja itsekuria. Ei minulla ole tarvetta kytätä naiseni käytöstä, koska haluan, että hän on kanssani vapaasta tahdostaan ja vapaasti. Mutta tietenkin olen ankara siitä, että nainen ei riko noita em. juttuja. Eli luotan mutta edellytän myös vastuuta.
 
[QUOTE="mies";29566380]Menisi ot:ksi enkä ala ruotimaan naistuttavuuksiani :)

Kyllä minä pidän niistä, niin kauan kuin ne eivät tuomitse romanttisuutta mielentilana, joka on tärkeä piirre naisessa eikä miehellekään vieras. Ja toisekseen olen yrittänyt tuoda esiin, että tuollainen kahvittelukin on JOSKUS hyväksyttävää mielestäni, toki useimmiten ei. En ole eri mieltä siitä, että se on liiallista flirttiä useimmiten. Ehdoton en voi kuitenkaan asiassa olla elämänkokemuksen myötä.

Flirtti lievemmässä muodossa on taas sinänsä ok, etenkin naiselle ymmärrettävää, niin kauan kuin flirttaajalla on tarpeeksi periaatteita ja itsekuria. Ei minulla ole tarvetta kytätä naiseni käytöstä, koska haluan, että hän on kanssani vapaasta tahdostaan ja vapaasti. Mutta tietenkin olen ankara siitä, että nainen ei riko noita em. juttuja. Eli luotan mutta edellytän myös vastuuta.[/QUOTE]

Onko ennen haitannut?*repee totally*:LOL:
 
"mies"
Toisessa viestissä sanoo olevansa ihminen, joka harkitsee aina tarkasti ja toisessa viestissä onkin niin kovin spontaani luonteeltaan. Mielestäni jo tuo kertoo aika paljon..
Minä olen samantapainen. Olen harkitseva, mutta myös spontaani. Ihmismäinen ihminen juuri on ei-katikatyyri.

Sitäkin ihmettelen, että jos on aikuinen ihminen, niin miten ei muka osaa katsoa omaa toimintaansa ulkopuolelta? Miten voi olla mahdollista ettei ymmärrä mitä muut palstalaiset tässä nyt ajavat takaa vaan takertuu kaikkeen muuhun ja puolustelee tekemisiään koko ajan.
Mä en itse ole oikein koskaan uskonut siihen, että mun toiminta pitäisi olla ulkopuolisista riippuvaista. Se on vähän huono, tosin Suomessa yleinen, resepti naisellekin. Ei voi elää muiden näkemysten varassa.
 
Ken guru
Mihin aikaan Häpi tapaatte sen miehen kanssa? Tapaatteko siis kahvilassa, teillä kotona vai missä?

Mä oon nyt tätä ketjua lueskellut ja ihmettelen myös Häpin sanojensa pyörtämistä ja soutamista ja huopaamista. Toisessa viestissä sanoo olevansa ihminen, joka harkitsee aina tarkasti ja toisessa viestissä onkin niin kovin spontaani luonteeltaan. Mielestäni jo tuo kertoo aika paljon..

Sitäkin ihmettelen, että jos on aikuinen ihminen, niin miten ei muka osaa katsoa omaa toimintaansa ulkopuolelta? Miten voi olla mahdollista ettei ymmärrä mitä muut palstalaiset tässä nyt ajavat takaa vaan takertuu kaikkeen muuhun ja puolustelee tekemisiään koko ajan.
Tämä on mietityttänyt, ja tässä ketjun edetessä olenkin tulossa siihen tulokseen, että HG on provo. Juurikin joku entinen sinisulka tms. Aiemmissa kirjoituksissaan HG on myöskin ollut ehdoton, muttei sentään tyhmä. Kuten nyt vaikuttaisi olevan. Toki niitä höttöpäitäkin löytyy pilvin pimein, mutta tämä menee jo jotenkin överiksi ymmärtämättömyyden suhteen.

En siis enää usko HG:n "olemassa oloon", vaan joku 45v kotiroiuva pitää hauskaa tuon nikin kustannuksella.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
  • Tykkää
Reactions: jennie14
säpäle harmaana
[QUOTE="mies";29566380]Menisi ot:ksi enkä ala ruotimaan naistuttavuuksiani :)

Kyllä minä pidän niistä, niin kauan kuin ne eivät tuomitse romanttisuutta mielentilana, joka on tärkeä piirre naisessa eikä miehellekään vieras. Ja toisekseen olen yrittänyt tuoda esiin, että tuollainen kahvittelukin on JOSKUS hyväksyttävää mielestäni, toki useimmiten ei. En ole eri mieltä siitä, että se on liiallista flirttiä useimmiten. Ehdoton en voi kuitenkaan asiassa olla elämänkokemuksen myötä.

Flirtti lievemmässä muodossa on taas sinänsä ok, etenkin naiselle ymmärrettävää, niin kauan kuin flirttaajalla on tarpeeksi periaatteita ja itsekuria. Ei minulla ole tarvetta kytätä naiseni käytöstä, koska haluan, että hän on kanssani vapaasta tahdostaan ja vapaasti. Mutta tietenkin olen ankara siitä, että nainen ei riko noita em. juttuja. Eli luotan mutta edellytän myös vastuuta.[/QUOTE]

Milloin tuo on siis mielestäsi hyväksyttävää? Voiko sen tietää ennen tapaamista? Ja mitä hyötyä tällaisista flirttitapaamisista on esim elämänkokemuksesi myötä? Onko salailu ja mahdolliset omantunnontuskat sen arvoisia?
 

Yhteistyössä