Voi elämä... Parisuhde ja ihastuminen. :O

"humppa"
[QUOTE="humppa";29565872]Koska se on väärin. Varastaminen on väärin, ei sitä saa oikeaksi, vaikka miten vääntelisi. Eikä tätä pettämistäkään. Olen tehnyt monta väärää tekoa elämäni aikana ja varmasti tulen tekemään, muttei ne lakkaa olemasta väärin sanomalla.[/QUOTE]

sorry säpäle, luin huonosti, että kysyit minulta, mutta vastaus kyllä pätee :)
 
no tuota
Meinasin varovasti tiedustella samaa :whistle:

Anteeks vaan mut tää menee niin utopistiseks ettei tiedä mitä odottaa kun avaa tän ketjun. Ap on niin sekaisin että joka toisessa viestissä hän haluaa toista ja joka toisessa toista. Ap kirjoittaa välillä että heistä tulee mormoonipojan kanssa bestikset ja lähtee tutustumaan kaveripohjalta ja heti seuraavassa viestissä suoraan lainattuna: " Se on joko minä tai tuo lahko. Ja hänen valinta tulee olee helppo, trust me ." WTF? Tuo ei oo ihan terveen ihmisen kirjoitusta ja sanon tän kaikella hyvällä.
Tosiasiahan on se että vaikka kuinka selität niin et ole sinne treffeille menossa puhtain ajatuksin, pelkässä kaverimielessä.
Mä en vois koskaan tehdä omalle miesystävälleni noin, todella sikamaista käytöstä suoraan sanottuna. Ja meidän suhteessa tuo ap:n tapaus olis todellakin pettämistä.

Voiks tää olla enää totta?

Monelta ne treffit sit on?
No eihän se ole totta. Varmaan Mummeliisan novelli.
 
"vieras."
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29565867:
No mikä estää sinua vaikka varastamasta ihan huvin ja urheilun vuoksi? Mikset vapauta itseäsi kiinnijäämisen pelosta?
Koska en kaipaa rikostuomiota. Puolison tuomiota en pelkää mutta en silti halua huolesutttaa häntä tarpeettomasti kertomalla aivan jokaisesta paheesta. Siksi ymmärrän apta aivan vallan hyvin.

Kauhistunutta ja vihamielistä arvostelua on vaikeampi ymmärtää koska apn toiminta ei mitenkään vaikuta teidän elämään.
 
....
[QUOTE="vieras.";29565990]Koska en kaipaa rikostuomiota. Puolison tuomiota en pelkää mutta en silti halua huolesutttaa häntä tarpeettomasti kertomalla aivan jokaisesta paheesta. Siksi ymmärrän apta aivan vallan hyvin.[/QUOTE]

Ja sinulle on ihan OK että miehesikin harrastaa salaa näitä paheita?
 
"vieras."
Toki useampi nauttii toisten huomiosta, vaikka parisuhteessa ollaankin, mutta ei silti olla suhteeseen hyppäämässä kun joku vislaa perään? Olis aika kuluttavaa sellanen?
Eiköhän ap keksii muuta ajateltavaa siinä vaiheessa kuin vastakkainen sukupuoli ei enää kiinnosta ja ihastumiset alkaa tuntua kuluttavalta? Ei taida vielä olla siinä pisteessä :)
 
[QUOTE="vieras.";29565990]Koska en kaipaa rikostuomiota. Puolison tuomiota en pelkää mutta en silti halua huolesutttaa häntä tarpeettomasti kertomalla aivan jokaisesta paheesta. Siksi ymmärrän apta aivan vallan hyvin.

Kauhistunutta ja vihamielistä arvostelua on vaikeampi ymmärtää koska apn toiminta ei mitenkään vaikuta teidän elämään.[/QUOTE]


Mun mielestä ja luulen nyt puhuvani aika monen puolesta: tälläsiä paheita ei sais olla parisuhteessa olevalla ihmisellä ;)
Jos kiinnostaa liikaa kadulla vastaan tulevat ihmiset liiaksi että pitää treffit sopia niin pitäis olla sinkku. Silloin saa tehdä mitä tahansa ilman omantunnontuskia ja satuttaa vain itseään eikä tartte leikkiä toisten tunteilla.
 
"mies"
[QUOTE="sipsi";29565597]Kyllä olen :) Niin välttämätöntä tilannetta ei minulle näiden liki 25 vuoden aikana ole tullut eteen, että toisen miehen kanssa olisin ylä- tai alamäessä ollut. Usko pois, on niitä näiden vuosien aikana ollut.

Tarpeeksi pahassa alamäessä oltaisiin menty perheneuvolaan tai vastaavaaan paikkaan.

Ja olisin enemmän kuin pahoillani, jos mies alamäkiaikoina olisi hakenut "apua" suhteellemme toisista naisista. Mutta kukin toki tavallaan.[/QUOTE]

En minäkään ole tästä yrittämisestä eri mieltä mammojen kanssa. Mutta mun mielestä esim. sama mies voi olla SEKÄ ihastuja/dramaattinen jne. ETTÄ tosi kova yrittäjä ja tosi lojaali. Miksi Suomessa ominaisuudet nähdään poissulkevina juhaniahomaisesti, sitä en tiedä. Mutta on se vähän tyhmääkin.

Mutta en kyllä pidä hyvänä suhdetta, jossa huonot asiat ja ajat _hallitsevat_ Jos tällä ei olisi väliä, silloinhan lopulta kuka tahansa ihminen on itselle hyvä kumppani. Mulla asia on täsmälleen päinvastoin eli vain harvat ja valitut, erityiset, ihmiset voivat edes teoriassa olla hyviä puolisoita minulle. Ja voin kertoa, että tällä tavalla on tullut paljon vähemmän pettymyksiä, selkäänpuukotteluja sun muita sekä syntynyt erilaisia pitkiä tai muuten kauniita ihmissuhteita.

Huonossa suhteessa olo - siis em. tavalla - on minusta tyhmyyttä ja itsetuhoistakin. Nimittäin joka ihminen on onnen arvoinen, onnella tarkoittaen suhdetta, jossa hyvät ajat ja asiat hallitsevat, huonojen sijasta.

HG:n tapaamista voisin hyväksyä vain, jos hänen nyk. suhteensa on enemmän huono kuin hyvä, muuten en. Ja silloinkin miehelle on syytä kertoa asiasta ennen pitkää. Itse olen kaiken aikaa puhunut siitä, miten naiselle sopivaa on kokea ihastumista romanttisesti hänen tavallaan - eikä vastaava noin periaatteen tasolla ole miehenkään miehekkyydestä pois. Sama mies voi olla tosi miehekäs ja tosi kiihkeä.
 
säpäle harmaana
[QUOTE="vieras.";29565990]Koska en kaipaa rikostuomiota. Puolison tuomiota en pelkää mutta en silti halua huolesutttaa häntä tarpeettomasti kertomalla aivan jokaisesta paheesta. Siksi ymmärrän apta aivan vallan hyvin.

Kauhistunutta ja vihamielistä arvostelua on vaikeampi ymmärtää koska apn toiminta ei mitenkään vaikuta teidän elämään.[/QUOTE]

Mutta "kaipaat" puolison pahaa mieltä ja mahdollista epäluottamusta? Se ei ole sinusta kovin ikävä juttu?
 
  • Tykkää
Reactions: jennie14
säpäle harmaana
[QUOTE="mies";29566081]En minäkään ole tästä yrittämisestä eri mieltä mammojen kanssa. Mutta mun mielestä esim. sama mies voi olla SEKÄ ihastuja/dramaattinen jne. ETTÄ tosi kova yrittäjä ja tosi lojaali. Miksi Suomessa ominaisuudet nähdään poissulkevina juhaniahomaisesti, sitä en tiedä. Mutta on se vähän tyhmääkin.

Mutta en kyllä pidä hyvänä suhdetta, jossa huonot asiat ja ajat _hallitsevat_ Jos tällä ei olisi väliä, silloinhan lopulta kuka tahansa ihminen on itselle hyvä kumppani. Mulla asia on täsmälleen päinvastoin eli vain harvat ja valitut, erityiset, ihmiset voivat edes teoriassa olla hyviä puolisoita minulle. Ja voin kertoa, että tällä tavalla on tullut paljon vähemmän pettymyksiä, selkäänpuukotteluja sun muita sekä syntynyt erilaisia pitkiä tai muuten kauniita ihmissuhteita.

Huonossa suhteessa olo - siis em. tavalla - on minusta tyhmyyttä ja itsetuhoistakin. Nimittäin joka ihminen on onnen arvoinen, onnella tarkoittaen suhdetta, jossa hyvät ajat ja asiat hallitsevat, huonojen sijasta.

HG:n tapaamista voisin hyväksyä vain, jos hänen nyk. suhteensa on enemmän huono kuin hyvä, muuten en. Ja silloinkin miehelle on syytä kertoa asiasta ennen pitkää. Itse olen kaiken aikaa puhunut siitä, miten naiselle sopivaa on kokea ihastumista romanttisesti hänen tavallaan - eikä vastaava noin periaatteen tasolla ole miehenkään miehekkyydestä pois. Sama mies voi olla tosi miehekäs ja tosi kiihkeä.[/QUOTE]

Tässä ketjussa sinä olet jälleen ainoa, joka näkee nuo ominaisuudet toisensa poissulkevina. Koko ajan on sanottu, että ihastuminen on ok, koska sille ei oikein voi mitään ja se on ohimenevää, jos osaa asian kanssa elää. Ratkaisevaa on juuri se, kykeneekö ihastuksista huolimatta olemaan lojaali. Sitähän tässä on kymmeniä sivuja jauhettu.
 
"mies"
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29566131:
Tässä ketjussa sinä olet jälleen ainoa, joka näkee nuo ominaisuudet toisensa poissulkevina. Koko ajan on sanottu, että ihastuminen on ok, koska sille ei oikein voi mitään ja se on ohimenevää, jos osaa asian kanssa elää. Ratkaisevaa on juuri se, kykeneekö ihastuksista huolimatta olemaan lojaali. Sitähän tässä on kymmeniä sivuja jauhettu.
Aivan. Minä kyllä kykenen, tosin minulla asia on niin kurinalaisella tasolla, etten aivan samaa odota naiselta; kukaan tapaamani nainen ei ole ollut henkisesti yhtä kova tai kovempi kuin minä, harva ihminen ylipäätään.

Mutta kyllä, jos suhteen tasapaino on plussalla, en voisi hyväksyä toisen miehen tapaamista. Jos taas 1. suhteessa ei - pitkäjänteisestä yritttämisestäkään huolimatta - olla plussalla, hyväksyisin tapaamisen (jokainen onnen arvoinen), samoin jos 2. nainen ei "uskalla" hylätä miestään, vaikka mies ei olekaan se paras mahdollinen (olen itse kokenut, että tällainen uskaltamaton toisen tapaava nainen ei aina ole mikään huora tms.).
 
"humppa"
[QUOTE="mies";29566213]kukaan tapaamani nainen ei ole ollut henkisesti yhtä kova tai kovempi kuin minä, harva ihminen ylipäätään.
[/QUOTE]

Laittakaa tähän hyvät ihmiset äkkiä se pätkä, jossa joku amerikkalainen tv-persoona nauraa kerta toisensa jälkeen. Minä en osaa :D
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
säpäle harmaana
[QUOTE="mies";29566213]Aivan. Minä kyllä kykenen, tosin minulla asia on niin kurinalaisella tasolla, etten aivan samaa odota naiselta; kukaan tapaamani nainen ei ole ollut henkisesti yhtä kova tai kovempi kuin minä, harva ihminen ylipäätään.

Mutta kyllä, jos suhteen tasapaino on plussalla, en voisi hyväksyä toisen miehen tapaamista. Jos taas 1. suhteessa ei - pitkäjänteisestä yritttämisestäkään huolimatta - olla plussalla, hyväksyisin tapaamisen (jokainen onnen arvoinen), samoin jos 2. nainen ei "uskalla" hylätä miestään, vaikka mies ei olekaan se paras mahdollinen (olen itse kokenut, että tällainen uskaltamaton toisen tapaava nainen ei aina ole mikään huora tms.).[/QUOTE]

Ahaa? Ja sinä olet kertonut, että tunnet paljon naisia ja valitettavasti suurin osa on niitä kylmiä, tunteettomia, miesmäisiä natsifeministejä?
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29566131:
Tässä ketjussa sinä olet jälleen ainoa, joka näkee nuo ominaisuudet toisensa poissulkevina. Koko ajan on sanottu, että ihastuminen on ok, koska sille ei oikein voi mitään ja se on ohimenevää, jos osaa asian kanssa elää. Ratkaisevaa on juuri se, kykeneekö ihastuksista huolimatta olemaan lojaali. Sitähän tässä on kymmeniä sivuja jauhettu.
On jauhettu kyllästymiseen asti mutta kun ei mene perille niin ei mene. Joku tukos varmaan.
 
"vieras."
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29566088:
Mutta "kaipaat" puolison pahaa mieltä ja mahdollista epäluottamusta? Se ei ole sinusta kovin ikävä juttu?
Puolison hetkellinen mielipaha on tosi pieni paha verrattuna siihen että lakkaisin elämästä ja loupuisin seksuaalisuudestani ja kaikesta kivasta.. niin täydellisesti että en edes uskaltaisi käydä kahvilla.
 
"humppa"
[QUOTE="vieras.";29566251]Puolison hetkellinen mielipaha on tosi pieni paha verrattuna siihen että lakkaisin elämästä ja loupuisin seksuaalisuudestani ja kaikesta kivasta.. niin täydellisesti että en edes uskaltaisi käydä kahvilla.[/QUOTE]

Kahvi on tässä yhteydessä nyt muista syistä poissuljettu ;)
 
säpäle harmaana
[QUOTE="vieras.";29566251]Puolison hetkellinen mielipaha on tosi pieni paha verrattuna siihen että lakkaisin elämästä ja loupuisin seksuaalisuudestani ja kaikesta kivasta.. niin täydellisesti että en edes uskaltaisi käydä kahvilla.[/QUOTE]

Hetkellinen? Luopuisit seksuaalisuudesta ja kaikesta kivasta? Minkälainen parisuhde sinulla on? :O
 
[QUOTE="humppa";29566219]Laittakaa tähän hyvät ihmiset äkkiä se pätkä, jossa joku amerikkalainen tv-persoona nauraa kerta toisensa jälkeen. Minä en osaa :D[/QUOTE]
Ei taida olla tämä, mutta tämä on hyvä!
[video=youtube_share;9xH0xorgUoI]http://youtu.be/9xH0xorgUoI[/video]
 
"mies"
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29566235:
Ahaa? Ja sinä olet kertonut, että tunnet paljon naisia ja valitettavasti suurin osa on niitä kylmiä, tunteettomia, miesmäisiä natsifeministejä?
No, ei nyt ihan noin :) Mutta sanotaan että henkinen sitkeyteni pelottaa itseänikin joskus. Voin saavuttaa lähes mitä tahansa.

Naisten ulkoinen viileys on vähän eri asia. Yritän sanoa, että pidän naisessa HG-maisesta pehmeydestä, mutta Suomen kaduilla näen vähän liian runsaasti aika pidättyviä ja miehiä jäljitteleviä naisia, etenkin kun vanhempiin naisiin mennään. Totta on, että lähipiiriini ei tällainen nainen pääse.
 

Yhteistyössä