Voi elämä... Parisuhde ja ihastuminen. :O

Mä annan kyllä 10/10 koko hahmolle.

Kukaan tai mikään ei oo kiehuttanut palstamammojen verta näin rajusti sitten.. sitten minkä? No ainakin siitä on jo aikaa :LOL:
Luuletko että mä keskustelisin palstalla lähes päivittäin jos pitäisin muita keskustelijoita tyhminä? En todellakaan. Lisäksi tiedän että suurin osa on vanhempia, jolloin kuvittelisin heidän olevan suhteellisen kypsiä ja vastuullisia aikuisia ihmisiä.

Kiitos PG, sun ilkkuminen onkin viimeinen pisara!
 
Professional Griefer
Luuletko että mä keskustelisin palstalla lähes päivittäin jos pitäisin muita keskustelijoita tyhminä? En todellakaan. Lisäksi tiedän että suurin osa on vanhempia, jolloin kuvittelisin heidän olevan suhteellisen kypsiä ja vastuullisia aikuisia ihmisiä.

Kiitos PG, sun ilkkuminen onkin viimeinen pisara!
Teetkö musta rikosilmoituksen, kun olen osallistunut nettikeskusteluun ja lopuksi epäillyt kanssakeskustelijan olemassaolon todellisuutta?
 
Pessimisti
Mä annan kyllä 10/10 koko hahmolle.

Kukaan tai mikään ei oo kiehuttanut palstamammojen verta näin rajusti sitten.. sitten minkä? No ainakin siitä on jo aikaa :LOL:
Mulla sen pisteen vähentää se kun nyt jäi osa potentiaalista käyttämättä. Olispa AP maininnut jonkun kaupungin ja kahvittelupaikan niin voin vaan kuvitella kun porukka olis parveillut siellä hankojen ja talikkojen kanssa :D Sitten se paikka olisikin vaihtunut kun poika laittoi viestiä ja kutsui jonnekin superromanttiseen paikkaan yms.

Mutta joo, paras rölli mitä oon tällä palstalla nähnyt.
 
Ja kaiken tuon olit valmis vaarantamaan 20 minuutin jutustelun takia? :O
No kuule, tuskin tämä nyt ukkos silmille hyppää mistään, ei varmaan lääkäriopiskelijalla ole aikaa plussalla istua. Toivotaan että kukaan muukaan tuttusi/miehesi tuttu ei tätä tunnista ja paljasta.
Unohda ne treffit, älä hyvä ihminen hetken hurman takia pilaa mitään jos oikeasti nyt tajuat kuinka rakas se miehesi on. Ota iisisti, älä vastaa enää tähän ketjuun. Jos voit niin ala poistella kirjoituksiasi muokkaa-asetuksen kautta.
Minä en ainakaan sulle toivo nyt mitään muuta kuin järkiintymistä ja tsemppiä ja pidä siitä ukostas kiinni jos kerta sitä rakastat ja unohda jotkut teini-ihastukset.
Kiitos, sä olet tasapainoinen ja lojaali ihminen, sen näkee kilometrien päähän. Lähden tästä nyt.
 
Professional Griefer
Mulla sen pisteen vähentää se kun nyt jäi osa potentiaalista käyttämättä. Olispa AP maininnut jonkun kaupungin ja kahvittelupaikan niin voin vaan kuvitella kun porukka olis parveillut siellä hankojen ja talikkojen kanssa :D Sitten se paikka olisikin vaihtunut kun poika laittoi viestiä ja kutsui jonnekin superromanttiseen paikkaan yms.

Mutta joo, paras rölli mitä oon tällä palstalla nähnyt.
Oisko palstamammalla oikeasti pokkaa lähteä kyttäämään tuntematonta? Omaa miestään on kyllä varjostettu, ainakin AV:lla :D
 
säpäle harmaana
[QUOTE="mies";29566630]Flirttitapailut tuovat mahdollisuuden parempaan.

Lauseesi oli kuitenkin hankalasti muotoiltu: "Ja mitä hyötyä tällaisista flirttitapaamisista on esim elämänkokemuksesi myötä? Onko salailu ja mahdolliset omantunnontuskat sen arvoisia?"

Kyllä tämän kontekstin mielen voi käsittää JOKO niin, että tarkoitat "sen"-sanalla hyötyä (sen=hyödyn arvoisia), TAI niin, että tarkoitat "sen"-sanalla monikollista ilmaisua "salailu ja mahdolliset omantunnontuskat". On vähän huonoa suomea viitata monikolliseen ilmaisuun "onko . . . sen". Englannissa tämä lienee puhekielessä ok, mutta sielläkään se ei onnistu kirjakielessä.

Itse asiassa vierastan kovin sitä, että alat ajatella asiaa instrumentaalisesti eli arvon kautta. Hyötyä tunteissa tuijottava yksilö on helposti lakselmoiva ja ei-spontaani yksilö. Moraali, joka on riippuvaista hyödystä, on puolestaan pikkulapsen tasolla ja täten alkeellista.[/QUOTE]
Tuohan oli tarkoituksenikin? Mikä nyt vielä askarruttaa? Ja joo, on huonoa suomen kieltä sanoa on, kun pitäisi kirjoittaa ovat. Oliko muuta? Kykenetkö nyt enää keskittymään aiheeseen?
Itse edustan tätä taloustieteellistä näkökulmaa, jossa oletuksena on, että kaikki ihmiset toimivat rationaalisesti omaa etuaan ajatellen. Etu/hyöty voi myös olla muunlainen, kuin taloudellinen. Ymmärrätkö, että hyvä mielikin on hyöty ja paha mieli vie hyötyä pois. Hyvä terveys on hyöty, hyvät ihmissuhteet ovat hyöty, hyvä omatunto on hyöty. Sinä ilmeisesti haluat ihan käsitetason argumentoinnin nyt kääntää siksi laskelmoinniksi. Kyse on kuitenkin enimmäkseen ihmisten hyvinvoinnista, jonka sinäkin koet ihan varmasti hyötynä, vaikket sitä sanaa haluakaan käyttää. Olisiko sinulle sitten mieluisampaa käyttää sana "hyvä"? Mitä hyvää tuosta seuraa?
 
  • Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas
justjoo
Lakataan nyt kiusaamasta ap.ta oikeasti. Annetaan sen kertoa miten treffit meni, ja unohdetaan sen jälkeen koko ketjun olemasaolo.

Niinhän? Eiköhän hg.ta oo kiusattu nyt jo ihan tarpeeks.
Hahhahha, ensin kiusataaan 60 sivua ja kun toinen alkaa tehdä lähtöä, ollaankin että "hei en mä enää kiusaa, nyt mä oon sun kaveri, jooko?" ja sitten kuunnellaan, minkä jälkeen kiusataan taas.

Olit varmaan koulussa samanlainen :x
 
Peyote
[QUOTE="kymysys";29566833]Aivan aivan. Entäs jos tapaaminen olisi kahden naisen tai kahden miehen välinen? Voisiko se sitten olla OK? :D[/QUOTE]

Joo sitten olisi ok. Mutta siis ei meillä oo tällästä käännytystapailukulttuuria sinänsä, sellainen tapahtuu sitten luontevammin ihan olemalla ystävä, eikä silloin ole käännytys minään missiona, koska sehän olisi vähän kieroakin. Tai siis ajattelen, että parasta on vaan elää normaalia elämää, ystävystyä ja jos joku kyselee, voi kertoa omasta uskosta.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
hei ap
Ei kannata enää kirjoittaa tähän ketjuun mitään,kerta linkitetty faceenkin.
Usko mua,jos et halua ongelmia.Tapaat tai et sen poitsun,niin älä tänne kerro mitään koko jutusta enää.
Ihan näin sinun parasta tässä ajattelen.
Tottakai nää hyyenat tahtoo että tuut tänne raportoimaan kaiken ja vielä mahdollisemman tunnistettavasti.
Ei kannata.
Lopeta tähän,suosittelen. :)
 
Hahhahha, ensin kiusataaan 60 sivua ja kun toinen alkaa tehdä lähtöä, ollaankin että "hei en mä enää kiusaa, nyt mä oon sun kaveri, jooko?" ja sitten kuunnellaan, minkä jälkeen kiusataan taas.

Olit varmaan koulussa samanlainen :x
Ei täällä ole monikaan KIUSANNUT saan koettanut herätellä todellisuuteen. Se on pikkuisen eri asia kuin kiusaaminen.
(no en ole kyllä koko ketjua lukenut)
Kuitenkin ap itse on laveasti asiat kirjoitellut tänne...joten... Niin. Minä poistun nyt.
 
  • Tykkää
Reactions: jennie14
unohdin nikin
Normaali puolisoaan kunnioottava ja rakastava ihminen ei mee tapaamaan ihastumisensa kohdetta. Selitä sä asiaa miten tahdot, mutta noin se vain on.
Noo.. mä ainakin oon mennyt tapaamaan, monta kertaa. En tosin treffeille, mutta nautin joka kerta kun näen hänet.
En sit viisiin oo normaali :D Tosin, tässäkin ketjussa tuntuu useammalla saarnaajalla olevan omaa kokemusta tuosta säätämisestä vakisuhteen sivussa, että en mä kyllä epänormaalikaan ole. Enkä tehnyt mitään väärin.
 
"kymysys"
Joo sitten olisi ok. Mutta siis ei meillä oo tällästä käännytystapailukulttuuria sinänsä, sellainen tapahtuu sitten luontevammin ihan olemalla ystävä, eikä silloin ole käännytys minään missiona, koska sehän olisi vähän kieroakin. Tai siis ajattelen, että parasta on vaan elää normaalia elämää, ystävystyä ja jos joku kyselee, voi kertoa omasta uskosta.
Ymmärrän! Kiva että vastailit! :)
 
"mies"
Kuinkahan monesti olen sanonut että sanon miehelleni JOS jotain edes tapahtuu? Tai tapahtuu jatkossa? En ole epäempaattinen vaan juurikin päinvastoin ja jos tää satuttaa mun miestä, asia ei jää tähän. Nettikiusaaminen on vakava asia ja siihen on keinot puuttua.
Mä ymmärrän juuri mitä tarkoitat. Ikävää meille miehille että palstan naiset eivät näemmä näe harmaan sävyjä kuten sinä ja minä siinä mielessä, että pieni flirtti naiselta on monelle miehelle, etenkin sinkulle, vaan mukavaa. Liiallinen järkeily ei ole ihmismäistä eikä varsinkaan naisellista.

Toivottavasti et ikinä tule samanlaiseksi kuin nämä kivittäjät. Jätä heidät omaan arvoonsa, niin minäkin teen :) Sulla on kaunis tunnemaailma ja erotut hyvällä tavalla eduksesi siltä osin, vaikken hyväksyisikään tapaamistasi kuin poikkeusoloissa. Tätä sun tunteiden kokemista sun ei kannata hukata kuten joillekin naisille käy kun ikää tulee, se on mulle ja monelle muulle vaan viehättävää :p
 
säpäle harmaana
[QUOTE="mies";29566670]Puhutaan kuitenkin yhä kahdesta eri asiasta. Laskelmointi on hieman, vaikkei täysin, eri asia kuin spontaanius. HG:n spontaanius ei ole itsessään ja kategorisesti paheellista, vaan väittäisin, että se on lähestymistapana inhimillisempi näistä. Joskaan se ei aina johda hyvään, enkä ole missään väittänytkään, että se itsenään riittäisi.

Palsta ajattelee miehen puolesta, kun minusta pitäisi kyetä ymmärtämään HG:n valintoja ja ajatusmaailmaa... Jossa naiset yleensä juuri ovat hyviä. Kertoo jotain palstalaisista, ja valitettavasti suomalaisnaisista sikäli kuin palstalla olevat edustavat heitä, että häntä aletaan kyttäämään lähinnä, jotta hänelle voisi ilkkua.[/QUOTE]

Tässä puhut itsekin hyvästä ja pahasta. Miksi niiden pohtiminen on sinusta ei-laskelmoivampaa, kuin hyötyjen ja haittojen pohtiminen? Me puhumme samoista asioista, käytämme vain eri käsitteitä.

Miksi pitäisi siis yrittää ymmärtää sellaisen henkilön valintoja, jonka teon katsoo tässä tilanteessa vääräksi. Jos joku varastelee, yritätkö ymmärtää häntä vai kertoa hänelle, että se ei ehkä kannata (tai ei ole hyvä juttu, kuten sinä mieluummin asian ilmaiset).
 
[QUOTE="mies";29566933]Mä ymmärrän juuri mitä tarkoitat. Ikävää meille miehille että palstan naiset eivät näemmä näe harmaan sävyjä kuten sinä ja minä siinä mielessä, että pieni flirtti naiselta on monelle miehelle, etenkin sinkulle, vaan mukavaa. Liiallinen järkeily ei ole ihmismäistä eikä varsinkaan naisellista.

Toivottavasti et ikinä tule samanlaiseksi kuin nämä kivittäjät. Jätä heidät omaan arvoonsa, niin minäkin teen :) Sulla on kaunis tunnemaailma ja erotut hyvällä tavalla eduksesi siltä osin, vaikken hyväksyisikään tapaamistasi kuin poikkeusoloissa. Tätä sun tunteiden kokemista sun ei kannata hukata kuten joillekin naisille käy kun ikää tulee, se on mulle ja monelle muulle vaan viehättävää :p[/QUOTE]

Sä pidät pettämistä viehättävänä?

Ei hyvää päivää mitä sontaa sä taas kirjoottelet. :LOL: Sä haluat vain periaatteesta olla eri mieltä ku muut palstalaaset ja sen takia sun tekstis onki aiva naurettavia ku väkisin yrität keksiä aina jotaki jolla haukkua suomalaasia naisia. :D Etkä tollukka tajua, että ei täs oo kukaa tunteita kieltäny vaan yrittäny takoa ap:n päähän, että parempi olla tapaamatta ihastuksen kohdetta, ruokkia sillä tavalla sitä ihastumista ja vaarantaa oma parisuhde.

Jos mun puoliso jäis kiinni siitä, että on käyny tapaamas jotaki naista johon on ihastunu, niin helvetti olis irti. Ja se reaktio tuohon olis tunne myös, että siinä sulle tunnetta.
 
  • Tykkää
Reactions: LIEN
"vieras."
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29566936:
Miksi pitäisi siis yrittää ymmärtää sellaisen henkilön valintoja, jonka teon katsoo tässä tilanteessa vääräksi. Jos joku varastelee, yritätkö ymmärtää häntä vai kertoa hänelle, että se ei ehkä kannata (tai ei ole hyvä juttu, kuten sinä mieluummin asian ilmaiset).
Entäs jos jollain on vielä tiukempi moraalikäsitys kuin sulla? Jos ei vaikka halua että nainen koskaan puhuu toiselle miehelle, näkee toista miestä yksin tai menee ulos ilman huntua?

Tykkäätkö jos korkeamman moraalin omaava henkilö paheksuu sun tapa elää ja haukku sinut rumin sanakääntein?
 
[QUOTE="mies";29566933]Mä ymmärrän juuri mitä tarkoitat. Ikävää meille miehille että palstan naiset eivät näemmä näe harmaan sävyjä kuten sinä ja minä siinä mielessä, että pieni flirtti naiselta on monelle miehelle, etenkin sinkulle, vaan mukavaa. Liiallinen järkeily ei ole ihmismäistä eikä varsinkaan naisellista.

Toivottavasti et ikinä tule samanlaiseksi kuin nämä kivittäjät. Jätä heidät omaan arvoonsa, niin minäkin teen :) Sulla on kaunis tunnemaailma ja erotut hyvällä tavalla eduksesi siltä osin, vaikken hyväksyisikään tapaamistasi kuin poikkeusoloissa. Tätä sun tunteiden kokemista sun ei kannata hukata kuten joillekin naisille käy kun ikää tulee, se on mulle ja monelle muulle vaan viehättävää :p[/QUOTE]

Keitä miehiä tarkoitat?
 
hormonit mormonillakin
[QUOTE="mies";29566819]Minusta Suomi tarvitsee enemmän HG:n tapaisesti tunteita kokevia naisia :) Näin miesmäisyys varmaan vähenisi entisestään.

Ja tosiaan, yksityiselämän loukkaaminen on rikollista, tiedoksi vaan.

HG, ota rauhassa äläkä puhu tänne liian tarkkaan mitään liian tärkeitä tietoja aiheesta.[/QUOTE]

Tulkkaan:
Naisten miesmäisyys = älykkyys, valikoivuus

Sun jutuista alkaa syntyä vähän sellainen predator-vaikutelma :D

HG:lle 10/10 ja :flower: tästä ketjusta!
 

Yhteistyössä