Voi elämä... Parisuhde ja ihastuminen. :O

nojustjoo
Just näiden takia..ketju poistoon!
Miksi?!
Jos aloittaja itse haki tällä huomiota niin miksi lopputuloksesta ei saisi olla kiinnostunut?! Ja aloittaja on itse hehkuttanut kuinka tulee kertomaan treffien jälkeen oliko oikeassa miehen suhteen vai ei.. Ihan väärin meitä uskollisia lukijoita kohtaa, jotka ollaan taustalla hiljaa seurattu keskustelua. Ikävää että kiusaajien takia meidänkin "ilo pilataan".
 
"mies"
Keitä miehiä tarkoitat?
Kaikkia miehiä, jotka pitävät siitä, ettei nainen ole liiallisen pidättyvä ja analyyttinen vaan oikeesti uskaltaa ja tykkää flirtistä, pystyy hölmöillä, yms. Ei liian jähmeä siis, vaan enemmän ulospäinsuuntautunut, spontaani ja ilmaisurikas. En tiedä tarkkaan miksi, mutta useimmiten nuoremmissa naisissa on määrältä enemmän näitä elinvoimaisia/"hehkuvia".
 
sivusta
Miksi oot seurannut koko ketjua kun ei kiinnosta yhtään?

Niin ja pakko lisätä että onhan se nyt vähän säälin arvoista tilittää hdelle suomen vilkkaimista foorumeista elämäntarinansa ja sitten kauhistella kun koko suomi tietää.
Et kirjoittanut minulle tuota viestiä,mutta saanko tähän väliin esittää kysymyksen?
Kuinka paljon (asteikolla 1-5) sua vituttaa,kun luultavasti et saa kuulla tämän tarinan loppua? :D
 
"vieras."
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29567037:
Miksi sinun siis pitää odottaa, jos jotain vaikka tapahtuu ja parisuhteenne kariutuu sitä myötä? Mikset voi vain estää sitä "jotain" tapahtumasta?
Tahto käydä treffeillä on se mikä loukkaa puolisoa eli vahinko on jo sattunut. Tässä vaiheessa kun ap on jo tunnustanut itselleen olevansa himokas narttueläin on parasta vain ottaa ilon irti.
 
säpäle harmaana
[QUOTE="mies";29566986]Kaikkeahan voi pohtia, mutta et sä siitä voi päätellä, että kaikki olisi, tai pitäisi olla, rationaalista tai laskelmoitua.

Kun 1. "tämä tilanne" ei _välttämättä_ ole väärä (viesti 1515), eikä 2. koko ihmistä voi tuomita tekojensa perusteella. Esim. rikollinen voi olla ihmisenä hyvä.[/QUOTE]

Miten niin ei ole väärä? Jos se ei ole sinustakaan oikein, niin mikä helkkari tässä nyt menee minulta ohi? Jos hg nyt itsekin pelästyi miehensä reaktiota tähän ketjuun ja sanoi että hänen elämästään tulee helvettiä, jos menettää miehensä, niin miten ihmeessä voit nyt vieläkin arpoa onko tämä nyt sittenkään hyvä vai huono juttu?

Ja kuka tässä on sanonut, ettei hg olisi ihmisenä hyvä? En minä ainakaan. Hän vain aikoo tietoisesti toimi moraalisesti väärin.
 
  • Tykkää
Reactions: Owl
"mies"
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29567050:
Ei siihen kummoisia Nash-tasapainoteorioita tarvitse, että tajuaa, että treffeille meneminen voi aiheuttaa parisuhteessa närää, mikä ei ole mukavaa kenellekään. Sinäkö et sitä ilman peliteorioita pysty tajuamaan?
Ongelma on se, että et tunnu näkevän mitään myönteistä sellaisessa toiminnassa, joka ei ole rationaalista tai laskelmoitua, vaikka olet itse oletettavasti nainen. Minä näet koen, että ei-rationaalisuus ja ei-laskelmointi on naisellisempaa toimintana ääripäistä.
 
kahvikirahvi
Et kirjoittanut minulle tuota viestiä,mutta saanko tähän väliin esittää kysymyksen?
Kuinka paljon (asteikolla 1-5) sua vituttaa,kun luultavasti et saa kuulla tämän tarinan loppua? :D
:LOL:

Ei se nyt sentään vittuuntumisen aihe on, mutta kyllä mä varmaan pari iltaa itken itseni uneen miettien oliko tää vuosisadan rakkaustarina vai trolli :D Vastaan 2.
 
"utelias"
Miksi?!
Jos aloittaja itse haki tällä huomiota niin miksi lopputuloksesta ei saisi olla kiinnostunut?! Ja aloittaja on itse hehkuttanut kuinka tulee kertomaan treffien jälkeen oliko oikeassa miehen suhteen vai ei.. Ihan väärin meitä uskollisia lukijoita kohtaa, jotka ollaan taustalla hiljaa seurattu keskustelua. Ikävää että kiusaajien takia meidänkin "ilo pilataan".

Näin just, mä ainaki haluun tietää. Olen seurannu tätä sivusta suurella mielenkiinnolla ihan epäreilua jos ei tiedä loppua.
Sitä paitsi sitä tulaan ap:ltä tivaamaan maailman tappiin jos hän ei sitä kerro.
 
"mies"
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29567083:
Miten niin ei ole väärä? Jos se ei ole sinustakaan oikein, niin mikä helkkari tässä nyt menee minulta ohi? Jos hg nyt itsekin pelästyi miehensä reaktiota tähän ketjuun ja sanoi että hänen elämästään tulee helvettiä, jos menettää miehensä, niin miten ihmeessä voit nyt vieläkin arpoa onko tämä nyt sittenkään hyvä vai huono juttu?
Minä en ainakaan tiedä _varmuudella_, onko hg:n tilanne joko se, että suhde on mollivoittoinen ollut jo kauan, tai se, että hän ei "uskalla" jättää miestään, vaikkei mies ehkä olekaan se napakymppi hänestä, tai se, että kaikki sujuu hyvin. Tiedätkö sinä?

Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29567083:
Ja kuka tässä on sanonut, ettei hg olisi ihmisenä hyvä? En minä ainakaan. Hän vain aikoo tietoisesti toimi moraalisesti väärin.
Hänen toimintansa ei ole _kategorisesti_ väärin oli pointtini.
 
säpäle harmaana
[QUOTE="mies";29567084]Ongelma on se, että et tunnu näkevän mitään myönteistä sellaisessa toiminnassa, joka ei ole rationaalista tai laskelmoitua, vaikka olet itse oletettavasti nainen. Minä näet koen, että ei-rationaalisuus ja ei-laskelmointi on naisellisempaa toimintana ääripäistä.[/QUOTE]

Ei. Vaan minä näen ihmisten spontaanissakin toiminnassa rationalisuutta. Sinä et ilmeisesti. Kaikelle toiminnalle on olemassa syynsä ja tavoitteensa, vaikket sitä huomaakaan.
 
säpäle harmaana
[QUOTE="mies";29567102]Minä en ainakaan tiedä _varmuudella_, onko hg:n tilanne joko se, että suhde on mollivoittoinen ollut jo kauan, tai se, että hän ei "uskalla" jättää miestään, vaikkei mies ehkä olekaan se napakymppi hänestä, tai se, että kaikki sujuu hyvin. Tiedätkö sinä?

Hänen toimintansa ei ole _kategorisesti_ väärin oli pointtini.[/QUOTE]

Niin eihän se varmaan sitten ole millään tavalla ikävää, jos hg romahtaa, jos heille tämän johdosta tulee ero. Pääasia, että hän toteuttaa sitä sinun fantasiaasi spontaanina naisena. Sinähän varsin empaattinen olet.
 
"mies"
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29567128:
Ei. Vaan minä näen ihmisten spontaanissakin toiminnassa rationalisuutta. Sinä et ilmeisesti. Kaikelle toiminnalle on olemassa syynsä ja tavoitteensa, vaikket sitä huomaakaan.
Itse asiassa ei ole. Kaikkea, mitä ihminen on, ei voi johtaa tiedostettuun syy-seuraussuhteeseen eikä varsinkaan yhteen lineaariseen ketjuun. Kannattaa tutustua vaikka Freudin teorioihin, joissa hän puhuu tiedostamattomasta.

Tällainenkin väite on muuten naisen esittämänä aika voimakas.
 
"mies"
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29567140:
Niin eihän se varmaan sitten ole millään tavalla ikävää, jos hg romahtaa, jos heille tämän johdosta tulee ero. Pääasia, että hän toteuttaa sitä sinun fantasiaasi spontaanina naisena. Sinähän varsin empaattinen olet.
Jos ja jos. Näetkö itse kuinka kaivat maata spontaaniuden alta? Jos logiikkasi mukaan mentäisiin johdonmukaisesti, ei olisi olemassakaan laskelmoimattomuutta. Eli ainakin minulla on hyvät perusteet väittää, että laskelmointi on sinulle ihmisen toiminnan perusta ja siten myös, että olet peliteoreettikko.

Tämä on se, vielä etenkin naiselle, viileä katsomus, jota kehoitan miettimään uudelleen. Jotenkin aika groteskia tekstiä siksi, koska hahmotustapasi on niin perinteisen maskuliininen.
 
säpäle harmaana
[QUOTE="mies";29567149]Itse asiassa ei ole. Kaikkea, mitä ihminen on, ei voi johtaa tiedostettuun syy-seuraussuhteeseen eikä varsinkaan yhteen lineaariseen ketjuun. Kannattaa tutustua vaikka Freudin teorioihin, joissa hän puhuu tiedostamattomasta.

Tällainenkin väite on muuten naisen esittämänä aika voimakas.[/QUOTE]

Aika tyypillistä taas vain heittää joku nimi keskusteluun, kertomatta yhtään, mistä viittauksessa on kyse. Voitko nyt vähän valottaa, mitä se Freud puhuu tiedostamattomasta? Ja miten se on liitettävissä tähän tilanteeseen?
 
"vieras."
Jaha, paras ketju aikoihin on suistunut pois raiteiltaan. En jaksanut kovin kauaksi taaksepäin selata ja jos palataan itse asiaan; MILLOIN nämä treffit On???:D Muistelin, että jossain vaiheessa oli tieto, että tänään torstaina.:D
 

Yhteistyössä