Pessimisti
"They see me trollin, They hatin'. Patrolling they tryin' to catch me ridin dirty."Voitte olla varmoja että me viedään asia vaikka oikeuteen asti.
Hyvä trollaus-ketju. 9/10
"They see me trollin, They hatin'. Patrolling they tryin' to catch me ridin dirty."Voitte olla varmoja että me viedään asia vaikka oikeuteen asti.
ihan tosiAjattele kaksi kertaa!!! Mä olen ollut sitoutunut ja rakastunut mieheeni enemmän kuin kehenkään toiseen ja hänen perhe on kuin mun perhe,kaikki odottaa et tehdään lähitulevaisuudessa lapsia ja kirjaimellisesti mä teen itsemurhan jos menetän hänet. Tää on kuin pahinta painajaista.
Mä annan kyllä 10/10 koko hahmolle."They see me trollin, They hatin'. Patrolling they tryin' to catch me ridin dirty."
Hyvä trollaus-ketju. 9/10
Meikkaan. Aloitin meikkaamisen 13-vuotiaana sysytä A ja B. Eli halusin näyttää hyvältä muille jne.Mutta meikkaat silti?
No onko käyny mieles, että et mee tapaamaan ihastumises kohdetta ja tällä tavalla ihan itte pilaa omaa parisuhdettas.Ajattele kaksi kertaa!!! Mä olen ollut sitoutunut ja rakastunut mieheeni enemmän kuin kehenkään toiseen ja hänen perhe on kuin mun perhe,kaikki odottaa et tehdään lähitulevaisuudessa lapsia ja kirjaimellisesti mä teen itsemurhan jos menetän hänet. Tää on kuin pahinta painajaista.
Sä olet nyt sekoittanut pari asiaa.Lauseet ei tosiaan kerro, vaan sen vain huomaa. Tiedän millon mies on kiinnostunut, niin kun suurin osa naisita varmasti. En kiellä, etteikö hänen tarkoitus ja missio ole tuon tehtävänsä harjoitus täällä ja selvästi se on lähellä sydäntä. Mutta mä olen todella avarakatseinen ja siitä hän piti, pohdiskelen ja juttelen ihan kaikkea. Avoin kirja. Joten mulle kaverina toi ei ole ongelma et hänellä on oma kulttuurinsa.
Mitä suuremmat panokset sitä kiihottavampaa tulella leikkiminen on.HG, kirjoitat rakastavasi puolisoasi ja ettet voi kuvitella elämää ilman häntä. Miksi sitten olet valmis riskeeraamaan kaiken? Sanot että olet heikko, miksi et ole vahva? Miksi olet heikko? Mille olet heikko?
Haistan epätoivoisen yrityksen saada tarinalle jatkoa.Lakataan nyt kiusaamasta ap.ta oikeasti. Annetaan sen kertoa miten treffit meni, ja unohdetaan sen jälkeen koko ketjun olemasaolo.
Niinhän? Eiköhän hg.ta oo kiusattu nyt jo ihan tarpeeks.
Eihän se näin ollut. Asiahan oli niin, että miehesi on vaan töissä ja koneella, ihastut kadulla tuntemattomiin, jaat puhelinnumeroasi, oot menossa salaa treffeille, et oo tyytyväinen parisuhteeseesi, jossa koet olevasi palvelija. Koet vielä nämä treffit oikeutetuiksi koska sinulla on tylsä parisuhde. Toivot, että säpinää syntyisi treffeillä.Ajattele kaksi kertaa!!! Mä olen ollut sitoutunut ja rakastunut mieheeni enemmän kuin kehenkään toiseen ja hänen perhe on kuin mun perhe,kaikki odottaa et tehdään lähitulevaisuudessa lapsia ja kirjaimellisesti mä teen itsemurhan jos menetän hänet. Tää on kuin pahinta painajaista.
Kymppi irti!Mä annan kyllä 10/10 koko hahmolle.
Kukaan tai mikään ei oo kiehuttanut palstamammojen verta näin rajusti sitten.. sitten minkä? No ainakin siitä on jo aikaa
Ja nyt taas ollaan tässä asetelmassa. Mitäs kävi sille "tämähän on vain työtapaaminen" -jutulle?Kuten olen miljoona kertaa sanonut, tämä tapaaminen ei minun mielestäni ole minkään lahkon lähetys-käännytys-aivopesu-yritys. vaan tavalliset treffit. Ei kiinnosta sen enempää jauhaa kyseisestä uskonnosta
Kuinkahan monesti olen sanonut että sanon miehelleni JOS jotain edes tapahtuu? Tai tapahtuu jatkossa? En ole epäempaattinen vaan juurikin päinvastoin ja jos tää satuttaa mun miestä, asia ei jää tähän. Nettikiusaaminen on vakava asia ja siihen on keinot puuttua.Mikä mahtais olla syyte? Ootko sinä ihan sekaisin? Sinä ihan itse olet kertonut kaiken täällä avoimesti ja yksityiskohtaisesti. Sinä olet tässä ollut ajattelematon.
Kenenkään palstamamman vika tämä ei ole vaikka laittaisivat Iltalehden sivuille tästä linkin.
Ymmärrän että olet nyt paniikissa. Häpeäänkin on aihetta ja uskon vahvasti ettei kukaan antaisi puolisolleen tuollaisia kirjoituksia anteeksi.
Minä en ole tätä missään facessa jakanut mutta mietin vain että miten kuvittelet tässä ketään haastavasi oikeuteen ja mistä?
Aivan aivan. Entäs jos tapaaminen olisi kahden naisen tai kahden miehen välinen? Voisiko se sitten olla OK?Koska siinä nähtäisiin tuo ilmiselvä taka-ajatus. Siis jos mies ja nainen tapaisivat kahdestaan. Tietysti ei olisi niin paha jos eivät olisi varattuja, mutta ei sitä voisi minään evankeliointina oikein pitää, vaan enemmänkin juuri treffeinä
Siis mikä sulla on nyt se ongelma? Keskity siihen miehees ja lapsien tekoon, älä muihin miehiin.Ajattele kaksi kertaa!!! Mä olen ollut sitoutunut ja rakastunut mieheeni enemmän kuin kehenkään toiseen ja hänen perhe on kuin mun perhe,kaikki odottaa et tehdään lähitulevaisuudessa lapsia ja kirjaimellisesti mä teen itsemurhan jos menetän hänet. Tää on kuin pahinta painajaista.
Ja kaiken tuon olit valmis vaarantamaan 20 minuutin jutustelun takia? :OAjattele kaksi kertaa!!! Mä olen ollut sitoutunut ja rakastunut mieheeni enemmän kuin kehenkään toiseen ja hänen perhe on kuin mun perhe,kaikki odottaa et tehdään lähitulevaisuudessa lapsia ja kirjaimellisesti mä teen itsemurhan jos menetän hänet. Tää on kuin pahinta painajaista.
Oikia tapa on ensin erota puolisosta ja vasta sitte lähtiä ettimään uutta.Kuinkahan monesti olen sanonut että sanon miehelleni JOS jotain edes tapahtuu? Tai tapahtuu jatkossa? En ole epäempaattinen vaan juurikin päinvastoin ja jos tää satuttaa mun miestä, asia ei jää tähän. Nettikiusaaminen on vakava asia ja siihen on keinot puuttua.
mut eikai ole nettikiusaamista jos keskustelupalstalla keskustellaan sinun aloittamaasta aiheesta tietämättä kuka sä edes olet?Kuinkahan monesti olen sanonut että sanon miehelleni JOS jotain edes tapahtuu? Tai tapahtuu jatkossa? En ole epäempaattinen vaan juurikin päinvastoin ja jos tää satuttaa mun miestä, asia ei jää tähän. Nettikiusaaminen on vakava asia ja siihen on keinot puuttua.
Ap on niin söpö kun kiertelee himoissaan niin ettei osaa selittää tän uskottavasti edes itselleen. Ja sä taas nautit kun se kiemurtee kun tökit sitä.. sadistista touhuaEihän se näin ollut. Asiahan oli niin, että miehesi on vaan töissä ja koneella, ihastut kadulla tuntemattomiin, jaat puhelinnumeroasi, oot menossa salaa treffeille, et oo tyytyväinen parisuhteeseesi, jossa koet olevasi palvelija. Koet vielä nämä treffit oikeutetuiksi koska sinulla on tylsä parisuhde. Toivot, että säpinää syntyisi treffeillä.