Voi elämä... Parisuhde ja ihastuminen. :O

[QUOTE="mies";29566779]Sä oot liika tohihnas. Koita nähdä metsä puilta. Minäkään en hyväksyisi HG:n tapaamista, mutta ymmärrän hänen tunteitaan, enkä tuomitse hänen "hölmöyttään". Se on vaan elämää. Asiassa on monta eri puolta, mutta ne eivät kaikille näköjään avaudu helposti.[/QUOTE]

Normaali puolisoaan kunnioottava ja rakastava ihminen ei mee tapaamaan ihastumisensa kohdetta. Selitä sä asiaa miten tahdot, mutta noin se vain on.
 
Ken guru
Mutta meikkaat silti?
Meikkaan. Aloitin meikkaamisen 13-vuotiaana sysytä A ja B. Eli halusin näyttää hyvältä muille jne.

Meikkaamisesta tuli tapa, ja nyt n. 30 vuotta myöhemmin aamuisin tunnen oloni siistiksi kun olen puhdas, meikattu ja siisteissä vaatteissa. Tämä on muodostunut osaksi minua, ja tunnen oloni jotenkin sotkuiseksi ja keskeneräiseksi ellen meikkaa. Meikkaan kylläkin lähinnä vain silmät. Meikkaan siis lähes joka aamu, meikittä olen esim. kanoottiretkillä jne.

Ja sitten minä juon aamulla kupin kahvia...ja minä syön lounaaksi....iltapäivällä minä...

Eli se nyt minusta.
 
Ajattele kaksi kertaa!!! Mä olen ollut sitoutunut ja rakastunut mieheeni enemmän kuin kehenkään toiseen ja hänen perhe on kuin mun perhe,kaikki odottaa et tehdään lähitulevaisuudessa lapsia ja kirjaimellisesti mä teen itsemurhan jos menetän hänet. Tää on kuin pahinta painajaista.
No onko käyny mieles, että et mee tapaamaan ihastumises kohdetta ja tällä tavalla ihan itte pilaa omaa parisuhdettas.
 
  • Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas
vieras...
Lauseet ei tosiaan kerro, vaan sen vain huomaa. Tiedän millon mies on kiinnostunut, niin kun suurin osa naisita varmasti. En kiellä, etteikö hänen tarkoitus ja missio ole tuon tehtävänsä harjoitus täällä ja selvästi se on lähellä sydäntä. Mutta mä olen todella avarakatseinen ja siitä hän piti, pohdiskelen ja juttelen ihan kaikkea. Avoin kirja. Joten mulle kaverina toi ei ole ongelma et hänellä on oma kulttuurinsa.
Sä olet nyt sekoittanut pari asiaa.

Mormonismi = uskonto, ei kulttuuri.

Tosin amerikkalainen kulttuurikin eroaa suomalaisesta jonkin verran.

Mutta provohan tämä olikin. Vai joko hääkellot soi?
 
kahvikirahvi
Lakataan nyt kiusaamasta ap.ta oikeasti. Annetaan sen kertoa miten treffit meni, ja unohdetaan sen jälkeen koko ketjun olemasaolo.

Niinhän? Eiköhän hg.ta oo kiusattu nyt jo ihan tarpeeks.
 
"mies"
Minusta Suomi tarvitsee enemmän HG:n tapaisesti tunteita kokevia naisia :) Näin miesmäisyys varmaan vähenisi entisestään.

Ja tosiaan, yksityiselämän loukkaaminen on rikollista, tiedoksi vaan.

HG, ota rauhassa äläkä puhu tänne liian tarkkaan mitään liian tärkeitä tietoja aiheesta.
 
  • Tykkää
Reactions: Happygirl-91
Peyote
Ajattele kaksi kertaa!!! Mä olen ollut sitoutunut ja rakastunut mieheeni enemmän kuin kehenkään toiseen ja hänen perhe on kuin mun perhe,kaikki odottaa et tehdään lähitulevaisuudessa lapsia ja kirjaimellisesti mä teen itsemurhan jos menetän hänet. Tää on kuin pahinta painajaista.
Eihän se näin ollut. Asiahan oli niin, että miehesi on vaan töissä ja koneella, ihastut kadulla tuntemattomiin, jaat puhelinnumeroasi, oot menossa salaa treffeille, et oo tyytyväinen parisuhteeseesi, jossa koet olevasi palvelija. Koet vielä nämä treffit oikeutetuiksi koska sinulla on tylsä parisuhde. Toivot, että säpinää syntyisi treffeillä.
 
  • Tykkää
Reactions: jennie14
säpäle harmaana
  • Tykkää
Reactions: jennie14 ja rops
Mikä mahtais olla syyte? Ootko sinä ihan sekaisin? Sinä ihan itse olet kertonut kaiken täällä avoimesti ja yksityiskohtaisesti. Sinä olet tässä ollut ajattelematon.
Kenenkään palstamamman vika tämä ei ole vaikka laittaisivat Iltalehden sivuille tästä linkin.
Ymmärrän että olet nyt paniikissa. Häpeäänkin on aihetta ja uskon vahvasti ettei kukaan antaisi puolisolleen tuollaisia kirjoituksia anteeksi.
Minä en ole tätä missään facessa jakanut mutta mietin vain että miten kuvittelet tässä ketään haastavasi oikeuteen ja mistä?
Kuinkahan monesti olen sanonut että sanon miehelleni JOS jotain edes tapahtuu? Tai tapahtuu jatkossa? En ole epäempaattinen vaan juurikin päinvastoin ja jos tää satuttaa mun miestä, asia ei jää tähän. Nettikiusaaminen on vakava asia ja siihen on keinot puuttua.
 
"kymysys"
Koska siinä nähtäisiin tuo ilmiselvä taka-ajatus. Siis jos mies ja nainen tapaisivat kahdestaan. Tietysti ei olisi niin paha jos eivät olisi varattuja, mutta ei sitä voisi minään evankeliointina oikein pitää, vaan enemmänkin juuri treffeinä
Aivan aivan. Entäs jos tapaaminen olisi kahden naisen tai kahden miehen välinen? Voisiko se sitten olla OK? :D
 
"viirus"
Ajattele kaksi kertaa!!! Mä olen ollut sitoutunut ja rakastunut mieheeni enemmän kuin kehenkään toiseen ja hänen perhe on kuin mun perhe,kaikki odottaa et tehdään lähitulevaisuudessa lapsia ja kirjaimellisesti mä teen itsemurhan jos menetän hänet. Tää on kuin pahinta painajaista.
Siis mikä sulla on nyt se ongelma? Keskity siihen miehees ja lapsien tekoon, älä muihin miehiin.
 
Ajattele kaksi kertaa!!! Mä olen ollut sitoutunut ja rakastunut mieheeni enemmän kuin kehenkään toiseen ja hänen perhe on kuin mun perhe,kaikki odottaa et tehdään lähitulevaisuudessa lapsia ja kirjaimellisesti mä teen itsemurhan jos menetän hänet. Tää on kuin pahinta painajaista.
Ja kaiken tuon olit valmis vaarantamaan 20 minuutin jutustelun takia? :O
No kuule, tuskin tämä nyt ukkos silmille hyppää mistään, ei varmaan lääkäriopiskelijalla ole aikaa plussalla istua. Toivotaan että kukaan muukaan tuttusi/miehesi tuttu ei tätä tunnista ja paljasta.
Unohda ne treffit, älä hyvä ihminen hetken hurman takia pilaa mitään jos oikeasti nyt tajuat kuinka rakas se miehesi on. Ota iisisti, älä vastaa enää tähän ketjuun. Jos voit niin ala poistella kirjoituksiasi muokkaa-asetuksen kautta.
Minä en ainakaan sulle toivo nyt mitään muuta kuin järkiintymistä ja tsemppiä ja pidä siitä ukostas kiinni jos kerta sitä rakastat ja unohda jotkut teini-ihastukset.
 
  • Tykkää
Reactions: Happygirl-91
Kuinkahan monesti olen sanonut että sanon miehelleni JOS jotain edes tapahtuu? Tai tapahtuu jatkossa? En ole epäempaattinen vaan juurikin päinvastoin ja jos tää satuttaa mun miestä, asia ei jää tähän. Nettikiusaaminen on vakava asia ja siihen on keinot puuttua.
Oikia tapa on ensin erota puolisosta ja vasta sitte lähtiä ettimään uutta.
 
"juups"
Kuinkahan monesti olen sanonut että sanon miehelleni JOS jotain edes tapahtuu? Tai tapahtuu jatkossa? En ole epäempaattinen vaan juurikin päinvastoin ja jos tää satuttaa mun miestä, asia ei jää tähän. Nettikiusaaminen on vakava asia ja siihen on keinot puuttua.
mut eikai ole nettikiusaamista jos keskustelupalstalla keskustellaan sinun aloittamaasta aiheesta tietämättä kuka sä edes olet?
 
  • Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas
"vieras."
Eihän se näin ollut. Asiahan oli niin, että miehesi on vaan töissä ja koneella, ihastut kadulla tuntemattomiin, jaat puhelinnumeroasi, oot menossa salaa treffeille, et oo tyytyväinen parisuhteeseesi, jossa koet olevasi palvelija. Koet vielä nämä treffit oikeutetuiksi koska sinulla on tylsä parisuhde. Toivot, että säpinää syntyisi treffeillä.
Ap on niin söpö kun kiertelee himoissaan niin ettei osaa selittää tän uskottavasti edes itselleen. Ja sä taas nautit kun se kiemurtee kun tökit sitä.. sadistista touhua :)
 
Ken guru
[QUOTE="mies";29566819]Minusta Suomi tarvitsee enemmän HG:n tapaisesti tunteita kokevia naisia :) Näin miesmäisyys varmaan vähenisi entisestään.

Ja tosiaan, yksityiselämän loukkaaminen on rikollista, tiedoksi vaan.

HG, ota rauhassa äläkä puhu tänne liian tarkkaan mitään liian tärkeitä tietoja aiheesta.[/QUOTE]

Onko sulla kultakalan muisti, vai miksi toistelet tätä samaa lausetta?
 
  • Tykkää
Reactions: Scarlett O Harava

Yhteistyössä