Vauva haaveissa vuodelle 2014-2015

tämän päivän saldot..

etova olo.. taas.. onneks ei kuitenkaan yrjö oo lentänyt..
Clearcluen digitestin väkisin auki repiminen ei raskaana testistä huolimatta.. (ja sitten toisessa ketjussa oli kuva samasta aukaistusta testistä joka olikin ollutp ositiivinen.. mun viivat oli ihan samanlaiset, toki hailummat!! ou nou... )
sitten yks apteekin oma testi joka oli nega.. keskellä päivää tehty...
nyt alkanut järkky alaselkäkipu joka ei tunnu yhtään mukavalta!

Väsyttäiskin Prkl...

Minä odotan nyt sitten että posti tuo tilaamani testit kotiin asti ja sitten voin taas tyhmyyksissäni testailla :D
 
Daisylle paljon voimia ja jaksamista :hug:

Ja Penni mäkin kyllä niin ymmärrän tuon tunteen! Itselläkin tuntuu oikeastaan aina kun menkat alkaa, että eikö ikinä oo mun vuoro raskautua!

Listassahan mulla on menossa "vasta" yk6 mutta ilman ehkäisyä on menty on yli 2 vuotta. Heti ehkäisyn jätettyä yritettiin muistaakseni jotain 8kk hyvinkin aktiivisesti kunnes päätettiin että tulee jos on tullakseen... Nyt sitten taas uutta yritystä päällä, joskin huolestuttaa noi miehen lisääntyvät työreissut, että joko kohta taas pakko siirtyä tjottailemaan :( Tähän asti miehellä on ollut 4päivän reissuja mutta tästä eteenpäin alkaa olla viikon jopa kahden viikon reissuja! Toki sitten on myös viikon/ kahden vapaita, mutta sattuuko ne ovulaation kanssa samaan aikaan... :ashamed:

Täällä menossa kp16 eikä edelleenkään ovisplussaa :( Tänään kumminkin viiva alkanut saada väriä ja vatsaa juilii vähän... Mutta mikä tässä nyt jurppii, on se, että ukko lähtee huomenna varhain aamulla taas töihin ja tämän kierron mahikset on nyt sitten tässä. Tänä iltana ehdottomasti vielä täytyy pupuilla kyllä, eikä vain vauvanteko tarkoituksessa vaan siksikin kun ei sit päästä kuhertelemaan taas piiitkään aikaan :p Ja täytyy vielä illalla tehdä testi ja TOIVOA hartaasti että se plussa jo tulisi sieltä.
 
Täällä on niinkin ihanasti käynyt että tänään päiväpissasta testasin selvän plussan!! :heart: Oireita on ollut jo vaikka kuinka kauan ja vaikka mitä. Kohtu on ollu tosi kipee, vihlonu, polttanu ja juilinu ovulaatiosta asti. Tissit on ollu kipeet ja selkeesti turvonnu jo viime viikolla, niin että anoppikin sen huomasi ;) Tänä aamuna nousi vasta lämmöt, aiemmin ollu 36 tuntumassa, nyt 36,9. Testailin jo aiemmin kahteenkin otteeseen (dpo 7 ja 10) silloin ihan puhtaat negat. Nyt vaan toivotaan että kaveri pysyy kyydissä mukana ja meille syntyy ensi vuonna pieni härkä :rolleyes:
Kyllä meillä yritystä onkin tässä kierrossa ollut, kp 6 ja 9-15 tuli lähetettyä kaverit matkaan 1-2xpäivässä. Olihan siinä jo paikat aika kipiät mutta nyt näyttäisi siltä että työ on tuottanut tulosta :LOL: Nyt ei auta kun odotella mitä aika tuo tullessaan. Varovaisen onnellisia ollaan tällä hetkellä.
Toivon hartaasti että te kanssa kuumeilijat saisitte myös sen toisenkin viivan sinne testiin ja pääsisitte myös odottajien pinoon!!

Rakkain terveisin -Villis-
 
ToKa89 Oletettavasti huomenna pitäis tädin tulla,toinen päivä jo tuhruttaa..En käsitä miten just nyt kierto heittää häränpyllyä kun yritys alkaa :kieh:

Penni Voi kurjuus :hug:

Daisy Osanotot

Viides villahousu Isot onnittelut plussasta! Paljon tarrasukkia matkaan <3
 
Moi kaikki!

Oon vähän lueskellut ja liittyisin keskusteluun:) Meillä ei vielä yritetä mutta niin kovasti haluaisin päästä jo yrittämään! Olen 24-vuotias opiskelija vielä ja ensimmäistä kertaa elämässäni mulle on tullut vauvakuume! Useamman viikon olen sitä voimistuvana potenut ja voi miten mulla on nyt vauva haaveissa vuodelle 2014-2015:)
Vauvakuumeen kourissa kaksien käytännössä olemattomien menkkojen jälkeen kuvittelen merkkejä siitä että olisin jo raskaana ja ajoittain jo siihen uskonkin, mutta tosiasiassa ehkäisyrengas on ollut vielä käytössä, enkä parista unohduksesta huolimatta ihan usko että tässä pieniin päin vielä oltais:p
Mutta vauvakuumetta ja haaveilua haaveilua.. kovasti voimistuvia toiveita:)
 
iltaa :)

TAas on tapahtunut tääl k hetken poissa ollut :D

Daisylle suuret osanotot! on varmasti tosi rankkaa :(

JA onnea viidesvillahousu plussasta ihania uutisia sullekkin <3

ja pahoittelut tädin kurvaamisista :'(

mäkin olen alaannut noista ovistesteistä kiinnostumaan.. täytyyy kyllä oikeasti rueta miettimään että hommaisi jos vielä tämän kierron jälkeen tarviaasi. jota tietysti toivoosi ettei tarttees enää.

on ollut kyllä aikamoosta menoa taas nää pari päivää ja eipä ole meinannut jaksaa peittoja heilutella enää iltaisin :/ mutta on noita kaiffareita laitettu täälläki liikenteeseen hyvääsesti viikonlopun aikan :whistle: tuloksia odotelles :D

Niin tervetuloa uudet taas joukkoon :wave:

Mutta nyt mä taas menen

-Saspa-
 
Heipodei! Ovisplussa kp 13 tänään ;-) peukkuja pystyyn että tärppää! 2 vuotta tulee ilman ehkäisyä täyteen marraskuussa! Ensimmäistä kertaa käytössä ovistikut ja huomasin että oon ollut niin väärässä oman oviksen aikataulun suhteen ettei mitään tolkkua :-D Jospa nyt onnistuis!
 
  • Tykkää
Reactions: Saspa
Torstai 15.8.13





Yritys/TJOTtailu alkanut

HennuskaH..............kp 46/36...................yk 2..........ya 6/13.........1.

millionnea................kp 35/36....................yk 15.......ya 2012........2.
Okaasan.................kp 31/28-35..............yk 1............ya 7/13........5.
Markke...................kp 30/30-?................yk 13.........ya 6/12........2.

Nenna81.................kp 29/28-31..............yk 5............ya 3/13.........3.
Heku......................kp 28/34-39..............yk 10............................1.
<3<3<3.................kp 28/26-28..............................ya 5/13........2.
kahvikuppi(27).........kp 25/37-57..............yk 4............ya 12/12.......1.
Karmini.....................kp 25/26-28.................................ya 7/13.........2.
OneMore?................kp 24/27-28.......................................................3.

Menhit....................kp 19/36-47.............yk 2...........ya 7/13..........4.
juliesisko(26)...........kp 18/26-28..............yk 6............ya 3/13.........2.
Tinttu85.................kp 16/27...................yk 4...........ya 4/13.........4.
Niiskulineiti86...........kp 14/28-33..............yk 9.............................1.
-PikkuMyy-.............kp 14/36................yk 13...........ya 1/12........1.
saspa.....................kp 13/28-34..............yk 3...........ya 5/13.........4.
avantasia(26)..........kp 11/32...................yk 9.............................3.
Tuuuli+...................kp 11/28...................yk 5.............ya 4/13........1.

-tanjuli-..................kp 8/29-50...............................ya 7/12.........1.
plussatuulia..........kp 7/25-30..............yk 1............ya 8/13.........
antenni.................kp 7/28-34................yk1..........ya 9/13.........1.
ToKa89...................kp 4/30-32..............yk 2..........ya 7/13........1.
Penni79..................kp 3/23-26..............yk 10............ya 2/13.........2.



Day Past Ovulation
Nenna81..................DPO 15
Okaasan..................DPO 13
Menhit.....................DPO 4



Yrityksen myöhemmin aloittavat
eleonoora86, Villihiiri, Nato, SuloinenSalaisuus, FLV, Nannahh




Taustailijat
Neiti Näpsän Äiti, Isbla, piupiu, Pionia, another, mavli, nibander, Katiliin84, minmaria, marianna87, Säihkiss, Daisy D, Villemo, Huumori, Slallu, jadeka, Beyond, Miukula, Jumevi, Clarity, Annatto, Ambrosia85, pinkkihevonen, kolmas(ko?), Spukka, moulin rouge, Wuf, SuAnn





Plussanneet 2012

Kesäkuu: Vissyliini (yk6), lenkkari (yk10)
Heinäkuu: Leenuliinukka (yk2), Kamomillatee (yk2)
Elokuu: eufemia (yk2), hintrikka (yk14), haave2 (yk2) Mi&Ma (yk1), panzkus (yk4)
Syyskuu: Heiverö (yk1), Chrissy72 (yk4), Hetami (yk2), emily90
Lokakuu: Emppuli83 (yk3), wilma79 (yk1), Minix (yk1), amylee
Marraskuu: nanna_ (yk1), BDU (yk1), Epa_88, hopestar (yk10), jeennaa (yk3)
Joulukuu: AnnuLiisa (yk5), pink dream (yk2), Ainolinnea (yk15), Bambini (yk4), Amiraali (yk3), Lintsa (yk2), Pintsu (yk5), Sunshine84 (yk2), eufemia, suan (yk1), Ambrosia85 (yk23)

Plussanneet 2013

Tammikuu: Vilijonkka (yk10), Maana-mamma (yk1), Minde87 (yk9), Peity, Luna85 (yk10), LukLu (yk1), Villanen
Helmikuu: Apatus (yk2), kääkkis82 (yk1), Mylvinen (yk6), TauTau
Maaliskuu: ViiruP, irenne (yk2), jii87 (yk2), Susimieli (yk1), jen_ni (yk3)
Huhtikuu: NeitiT (yk3), verppu (yk4), NuNutin (yk2), Nomppeli (yk2). Jeccika (yk6), ralliruutu (yk7), Klementiini (yk1), Linttu (yk3), Sanna-M, Alexandra89 (yk4)
Toukokuu: Kolibrinkukka (yk5), Mijau (yk2), katrinainen (yk2), Slartibart (yk7), miss_piggy (yk10), Pippuri85* (yk2)
Kesäkuu: Hassel (yk5), Piitu85 (yk1), katrinainen (yk3), Mom09 (yk11), sydäntähti (yk3), maamis (yk3)
Heinäkuu: Tipetsu, Matilda- (yk1), Tiukuliina89 (yk1)
Elokuu: manije (yk4) Laurina (yk2), Viides Villahousu (yk5)





kp = kiertopäivä
yk = yrityskerta/-kierto
ya = yritys aloitettu
TJOT = tulee jos on tullakseen
dpo = days past ovulation, päivät ovulaation jälkeen


Päivittäjät:
-PikkuMyy-

***Mikäli kiertosi venyy yli kp56, niin ilmoitathan siitä.
Muussa tapauksessa sinut siivotaan listalta pois.***


*-merkillä merkitty aktiiviset pitkän kierron naiset, joita ei siivota yllämainituin perustein.


Ilmoitathan listalle tulevat/muuttuvat asiat punaisella.




+++++ PLUSSARIKASTA ELOKUUTA+++++


Plussanneille löytyy oma pino täältä ------>
 
Viimeksi muokattu:
Mulle voi päivittää kp 1/26-28 YK 2 ,kierto jäi siis tyngäksi,en tajua missä mättää :O..Pitää varmaa hommata ovistestejä tälle kuulle ja ens kuussa soitella lekuriin..joudun varmaan ottaan clomit taas käyttöön jos ei mitään tapahu.


MUOKS Eipäs päivitelläkkää vielä mitään..ei se vuoto alkanukkaa kunnolla vaikka aamulla näytti siltä..tuhruttaa vaan,nyt ei todellakaan ole perillä kropastaan :stick:
 
Viimeksi muokattu:
Täällä ei ainakaan ovistestit oo auttanu raskautumaan, olleet käytössä kaikki 9 kiertoa ja näyttäneet plussaa.. : /. ja siis joka kierrossa seksiä on ollut oviksen aikaan vähintään kerran, yleensä useamman.
 
Viimeksi muokattu:
No eipä ne mullakaa viimeks auttanu :D..mut onpahan jotain tekemistä. Tosin nyt vaan kaikki vähän vielä enemmän hankaloituu ku mä lähden ens kuussa töihin..miehellä vuoroviikoin iltaa joten ei keretä sit touhuileen ollenkaan..
 
Kuulostaa "onneksi" muillakin kuin vain mulla työ haittaavan lisääntymistä ;) :D kellä sitten oma työ ja kellä miehen... Hih, mutta mäpäs SAIN kuin sainkin sen ovisplussan eilen illalla! Ja tietysti peittoja heiluteltiin. Harmi vain että ei voitu taas tämän enenpää panostaa tähän, mies lähti töihin 5 aikaan aamulla.

Mä oon kans nyt ihan hiljan alkanu kiinnostua tästä testaamisesta. Joskus aikonaan menentin hermot nuihin liuskoihin kun en koskaan saanu vahvaa viivaa niihin, mutta nytpä oon ymmärtäny tuohonkin sen mokan: testasin silloin vaan kerran päivässä. Ja aina iltapäivällä töiden jälkeen! Nyt oon kahdessa kierrossa testannu aamua/iltaa ja joskus päivälläkin ja näyttääpä sille, että mun ovisplussa ilmaantuu aina illalla, näkyy vielä aamupissastakin, mutta katoaa aamupäivän aikana.. Jos siis testaan kerran iltapäivisin, ovis menee ohi joka kerta! Nyt myöskin oon alkanut jo vähän hiffata, että minkälaisia tunntemuksia vatsassa on sillon kun se plussa pläjähtää tikkuun! :) Tarkoitus tässä olisikin nimenomaan oppia tuntemaan oma kierto ja keho paremmin.

Tinttu85 : Mun normi kierto on 26-28pv, joskus hyvin harvakseltaan pieniä heittoja. Nyt jo vähän luteaalivaiheesta kiinni saaneena näyttää että menkat seuraa 13-14pv ovisplussan jälkeen.. Viime kierrossa siis ov+ kp14 jolloin kierto oli 27pv. Tässä kierrossa ov+ kp16 jotenka kierto on kaiketi 29pv, 28 ainakin!
 
Mulla on ovisplussa hukassa edelleen, viiva ei ole vahvistunut eilisiltaisesta mihinkään.
Viime kierrossa tosin oli sama homma, viiva alkoi tummumaan vasta kp15 jälkeen (tikut loppui tuolloin, enkä saanut oviksesta kiinni). Pahasti vain näyttää siltä, että mulla kierto on orjallinen 27pv ja jos ovis tuleekin vasta esim. kp 17, niin mun luteaalivaiheen pituudeksi jää köyhät 10pv :(
 
Täällä oli oviksista puhetta..Mulla oli esikoisesta ovis kp21 vasta ja tokastakin jotain dpo 17..Nytkin tuntuu olevan joskus kp15-20 mut kierrot onkin sitä 30-34pvä.
Tervetuloa uusille ja onnea plussasta viidennelle villahousulle =)
 
Ihania uutisia, Viides villahousu! Onnea ja tarrasukkia! :heart: =) Ja tervetuloa uusille haaveilijoille! :flower:

Hei osaako joku sanoa, että onko hedelmällisyyden kannalta mitenkää merkittävää, että tuleeko sitä ovislimaa paljon vai vähän? Kun itsellä tulee niitä limoja vaan sen verran, että pyyhiessä jää paperiin vain kerran koko päivänä todisteita siitä, että ovulaatio on tulossa/meneillään.. Ja silloinkin tosiaan aika niukka määrä... Pohdinpa vaan :)
 
Viimeksi muokattu:
Oviksesta vielä: Mulla on tosiaan aina kunnon ovistä edeltävät limailut, ovistestissä plussa, vatsanturvotusta ja kipua: Ovis ei välttämättä tapahdu siltikään, eli munasolu ei irtoakaan. Juuri olin lääkärin juttusilla ja hän epäilee että en ovuloi lainkaan ainakaan lyhemmisssä kierroissa joita minulla on (kierrot 22-26 pvää).
 
Täällä on niinkin ihanasti käynyt että tänään päiväpissasta testasin selvän plussan!! :heart: Oireita on ollut jo vaikka kuinka kauan ja vaikka mitä. Kohtu on ollu tosi kipee, vihlonu, polttanu ja juilinu ovulaatiosta asti. Tissit on ollu kipeet ja selkeesti turvonnu jo viime viikolla, niin että anoppikin sen huomasi ;) Tänä aamuna nousi vasta lämmöt, aiemmin ollu 36 tuntumassa, nyt 36,9. Testailin jo aiemmin kahteenkin otteeseen (dpo 7 ja 10) silloin ihan puhtaat negat. Nyt vaan toivotaan että kaveri pysyy kyydissä mukana ja meille syntyy ensi vuonna pieni härkä :rolleyes:
Kyllä meillä yritystä onkin tässä kierrossa ollut, kp 6 ja 9-15 tuli lähetettyä kaverit matkaan 1-2xpäivässä. Olihan siinä jo paikat aika kipiät mutta nyt näyttäisi siltä että työ on tuottanut tulosta :LOL: Nyt ei auta kun odotella mitä aika tuo tullessaan. Varovaisen onnellisia ollaan tällä hetkellä.
Toivon hartaasti että te kanssa kuumeilijat saisitte myös sen toisenkin viivan sinne testiin ja pääsisitte myös odottajien pinoon!!

Rakkain terveisin -Villis-

Mulle oli jotenkin semmonen tunne et plussaat tästä kierrosta:D Onnittelut:flower:
Oltiin muuten ainoat viidettä yrittävät listalla, yritän tulla perässä tuonne plussanneisiin, tosin tää kierto taitaa jäädä haaveksi kun ei ole yhtään raskausoireita, ja kaksi nega testiä oon tehny jo, mutta eihän sitä koskaan tiedä...katsotaan?=)
 
Menossa kp 28/28-31 ja DPO 14

Nyt ollut kolmena päivänä armottomat menkkakivut. Eilen tuli pyyhittäessä reilusti limansekaista vuotoa jossa oli hyytymiäkin. Tänään tullut vain hieman pyyhittäessä, eikä ees joka wc reissulla. Siteelle asti ei oo tullu pisaraa enempää, eli ei lienee voi sanoa että uusi kierto olisi vielä alkanut. Mikä tätä kroppaa oikein vaivaa? Alkais nyt oikein kunnolla niin ei tarttis enää arpoa!
 
  • Tykkää
Reactions: OneMore?
Ovis+ on tänäiltana tai huomenaamulla, sen verran vahvaksi on muuttunut viiva tänään :) näin ollen luteaalivaiheen pituus olisi 11-12 päivää, riittääköhän se? Oon tukenut tätä kiertoa greippimehulla...
 
Viimeksi muokattu:
Jukolauti - nyt nakertaa! Just eilen tajuttiin miehen kanssa, että sehän on viikon työmatkalla just ku mulla on oletettu ovis. Ei oo totta! Taitaa mennä tää kakkoskierto sit ohitte. No, täytyy yrittää talletella edeltävänä vkonloppuna.. Nooo, tikuttelen jokatapauksessa oviksen niin tiedän sitte paremmin, et onko se oikeesti sillon ku oletan.
 

Yhteistyössä