J
jill
Vieras
Onko noista vakuutuksista oikeasti missään tapauksissa hyötyä? Vakuutusmaksut on isot, ja lapsillahan on käytännössä ilmainen terveydenhuolto. Jos käy yksityisellä, Kelan korvausten jälkeen ei paljon jää korvattavaa, ei myöskään lääkkeistä.