Opiskelijan tuet, argh!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja milliliina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja hö;29168505:
Miksi sä rollo olet ottanut yhtä köyhän miehen kuin itse olet?elämäsi olisi erilaista jos miehesi olisi varakkaampi.

kun tapasimme mies oli töissä, eikä ollut köyhä silloin , elämässä vaan tapahtuu asioita joihin ei osaa varautua. Sairauksilekaan tuskin mitään voi

Typerää kysyä, miks on ottanut itselleen köyhän miehen. Mulle ei olis henk koht mitään väliä tienaako mies hyvin vai huonosti. Se mikä merkitsee on se, millainen se ihminen on. Sairauksillekaan ei voi mitään!
Itsellä ollu selkä tohjona jo pitkään eikä ole sdn vuoksi töitä voinut tehdä, miestä alkaa kyrpiä tosissaan se et hän joutuu mua elättämään, vaikka kyllä hän sen tekee kum muutakaan ei voi.

Elämää ei voi aina suunnitella eteenpäin, varsinkaan opiskelijana sii mielessä et en voi luvata kuukauden päästä meneväni toiselle paikkakunnalle katsomaan sukulaisiani, kun rahatilanteesta ei ole tietoakaan. Säästäminen on käytännössä mahdotonta kun töitä ei saa tehdä kovinkaan, kun on ne ihanat tulorajat. Okei, jos tekisin töitä läpi vuoden suunnilleen tonnilla kuussa, sit ehkä mut kun ei voi yksinkertaisesti tehdä, kun välillä sitä aikaa ei vain ole.

Facebookissa on kiertänyt kuva, jossa on ostoskärry, johon on tietyllä summalla kerätty eri vuosina tavaraa. Siitä huomaa erityisesti sen kuinka ruoka kallistuu. Ja etenkin kun opintotuki ei nouse indeksin mukaan, opintotuella saa yhä vähemmän ja vähemmän. Väärin!! se on niin väärin.

Yhteistyössä