V
vieras
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja tota:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:huh, jos meille jois noin paljon kuukaudessa käyttörahaa, niin oltaisiin rikkaita!! ärsyttävä juttu, mun mielestä halveksii niitä, joilla on todella tiukkaa.
Siis EIHÄN SE KAIKKI OLE KÄYTTÖRAHAA! Meneehän elämiseen muutakin pakollista, kuin asumiskulut!!!
Peesi.
1400 ja siitä kaikki laskut pois, lasten harrastukset, bensat, auton huollot, vakuutukset, puhelin, talon kulut (jos okt), huh. tuossa piti maksaa kaikki siitä 1400 paitsi asuntolaina.
Tiukkaa tekee. Meillä jää samanverran asuntolainan jälkeen ja miehen tili miinusta puolessa välissä palkanmaksukuuta...