O
oikeasti köyhä
Vieras
Asumismenojen jälkeen perheelle jää VAIN 1400 euroa käyttörahaa!!! VAIN!!!??? Aina noihin lehtiin tehdään juttuja köyhistä perheistä... vähän kyllä kaipaisin suhteellisuuden tajua tohonkin juttuun. Heillä on kolme pientä lasta joten niihinkään ei kuukaudessa voi kovin paljon upota. Vielä on joku talous- ja velkaneuvoja kommentoinut tohon perheen juttuun, että epäilee pärjäävätkö he tuolla summalla sittenkään. Kolmilapsisella perheellä (velkajärjestelyissä) kun pitäisi oikeasti jäädä 1600e käteen.... Hyvin on ainakin me pärjätty vaikka jää varmaan puolet noista summista asumismenojen jälkeen käteen, meilläkin kolme pientä lasta. Kiitos kun sain avautua 