N
no jaa
Vieras
Joo-o. Eli teen eräässä pikkukaupassa töitä, ja alkaa oikeasti ihmetyttämään, että mitä hyötyä noista myymälävartijoista oikein on. Normaaleina päivinä (jolloin mitään ei tapahdu), vartija tekee sellaisen muutaman minuutin pikavisiitin (jos sitäkään), kysele, että onko mitään tapahtunut ja häipyy tiehensä.
Ja sitten jos jotain oikeasti tapahtuu (joku vie jotain tavaraa tai tulee joku uhkatilanne), niin kyllä siitä hälytysnapista on runsaasti hyötyä, kun se vartija suvaitsee saapua paikalle joskus puolen tunnin päästä hälytyksestä, jolloin tilanne on jo ohi ja vartijalle jää tehtäväksi katsoa valvontakameraa, että jahas, tuollaista tapahtui
Siis kyllä myymälävartijat ymmärtää jossain isoissa liikkeissä ja kauppakeskuksissa, joissa vartijat ovat oikeasti paikalla puuttumassa häiriötilanteisiin, mutta en vain tajua, mitä tehdään vartijalla jossain pikkukaupassa, kun ei se kuitenkaan ole ikinä paikalla, kun jotain tapahtuu
Ja sitten jos jotain oikeasti tapahtuu (joku vie jotain tavaraa tai tulee joku uhkatilanne), niin kyllä siitä hälytysnapista on runsaasti hyötyä, kun se vartija suvaitsee saapua paikalle joskus puolen tunnin päästä hälytyksestä, jolloin tilanne on jo ohi ja vartijalle jää tehtäväksi katsoa valvontakameraa, että jahas, tuollaista tapahtui
Siis kyllä myymälävartijat ymmärtää jossain isoissa liikkeissä ja kauppakeskuksissa, joissa vartijat ovat oikeasti paikalla puuttumassa häiriötilanteisiin, mutta en vain tajua, mitä tehdään vartijalla jossain pikkukaupassa, kun ei se kuitenkaan ole ikinä paikalla, kun jotain tapahtuu