Little previous Mulle neuvolalääkäri määräs viikko sitten migreeninestoon beetasalpaajaa (Bisoprolol Ratiopharm 2,5mg). Soitin vielä varuiksi HUSn teratologiseen tietopalveluun, että voiko noita todella syödä ja vastaus oli, että täysin huoletta. Ei kuulemma ole mitään vaikutusta sikiöön ja on paljon turvallisempaa syödä niitä kuin jatkuvasti lääkitä migreenikohtauksia. Samaa sanoi farmaseutti. En kuitenkaan vielä aloittanut estolääkitystä. Kävin eilen hierojalla, joka sanoi, että mulla on niska ja selkä ihan jumissa ja musta tuntuu, että se nyt ärsyttää migreenikohtauksia. Eli jos nyt hierottaisin ensin ja katson auttaako. Täällä hoidellaan kohtauksia Panacodin tai Ipubrofeiinin voimin. Persiistä on, ei voi muuta sanoa.
Töissä on kerrottu raskaudesta jo viikkokausia sitten. Mun seuraajan haku on meneillään ja toivottavasti löytyis hyvä tyyppi, joka vois aloittaa viimeistään toukokuun lopussa. Muuten ei ehdi kunnolla perehdyttään.
Vaan nyt nukkuun. Toivottavasti huomenna olis särytön päivä - mulla alkaa raskausjooga ja haluan ehdottomasti päästä sinne.
Töissä on kerrottu raskaudesta jo viikkokausia sitten. Mun seuraajan haku on meneillään ja toivottavasti löytyis hyvä tyyppi, joka vois aloittaa viimeistään toukokuun lopussa. Muuten ei ehdi kunnolla perehdyttään.
Vaan nyt nukkuun. Toivottavasti huomenna olis särytön päivä - mulla alkaa raskausjooga ja haluan ehdottomasti päästä sinne.