Te keillä farkut 30-31/32!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja täh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

täh

Vieras
Luin tuosta farkkuketjusta, että tämä koko ei ole normaali. :O
Olen nyt ihmeissäni, tiedän kyllä, että minulla on vähän löysää, mutta olen 173 cm pitkä ja paino on 66 kg. (bmi normaali)
Mulle on yleensä sopivimmat 31/32 farkut.
Kysymys kuuluukin paljonko olet pitkä ja painat jos käytät tuota kokoa?

Hei, se oli Björnin lausahdus jälleen.
Samaan kiinnitin huomiota, mutta lausujan ollessa ko. henkilö tajusin parhaaksi jättää asian huomiotta.

Se koko on TÄYSIN normaalipainoisen ihmisen koko.

Minä kommentoin kanssa siihen ketjuun, että mielestäni koko 31/32 on melko iso (en kyllä itse sentään epänormaaliksi kuvaisi...). Mutta en ajatellutkaan, että noin pitkä kuin sinä käyttäisi 32-pitkiä farkkuja? Itse olen aika paljon lyhyempi, 165cm, ja käytän 32-pitkiä farkkuja. Tällä pituudella pitäisi olla ylipainoa, että saavuttaisin tuon 31-leveyden.

Kaivoin vanhat farkkuni esiin...mun koko ei tuumissa ja lahkeen pituus siinä on seuraava....koko 30 ja lahkeen pituus 32. Lahkeet minulle liian pitkät (158 ja painoa oli 38kg). Aikaa tästä on 6 vuotta. Ja tosiaan ei ole tuumakoko vaan ihan normaali eurooppalainen mitoitus.

Minä olen 168cm ja 63kg. Farkkujen tuumakoko on mallista riippuen 29-31/32. Olen kurvikas, eli lantiota löytyy, mutta vyötärö on hoikka, joten se aiheuttaa joskus hankaluuksia oikean mallin ja tuumakoon löytämiseksi.

Jollain näyttäs olevan huono päivä..

Musta tuo on kyllä ihan normaalikoko :) mulla taitaa olla 29/32 ja ihan normaalina itseäni pidän :) painoa en laita koska harrastan sellaista lajia jossa ei ihan toi normaali bmi taulukko toimi :)

• Tykkää
Reactions: BootyPeppi

Yhteistyössä