11-hoidot

Voi ei, Lili! En tiedä mitä sanoa, mutta lohduttavin mielin ajattelen sinua. :hug:

Täällä piinaillaan kolmatta päivää (vasta!), alavatsa on ollut koko ajan semisti kipeä punktiosta lähtien. Eilen tuli sellainen alavatsan kouraisu tai vihlaisu, joka kesti muutaman minuutin. Piti istua sohvalla paikallaan ja hengitellä syvään. Tuli mieleen ihan että joku kysta puhkesi vatsassa. (Viimes mulla tuli punktiosta 2 kpl 10 cm halkaisijaltaan kystia.) Rinnat on kans olleet tosi arat siirtopäivästä lähtien, johtunee pregnylistä ja lugeista. Muistelen viime punktiosta, että viikon verran rintoja aristi ja sitten se meni vähitellen ohi. Joskus viikon päästä sitten voi alkaa tunnustella tarkemmin, mikä on meininki tuntemuksien kanssa.

Sartsa00, oon lueskellut tuolta ympäri palstoja siirroista plussanneiden tuntemuksia ja tosi monet on kirjoittaneet, ettei ollut mitään tuntemuksia ja sitten pärähti plussa. Peukut siis pystyssä vaan!

tarantellah, en mä lähtis popsimaan teroluteja ilman lääkärin määräystä. Odottelisin ihan rauhassa sen 2 viikkoa.
 
Viimeksi muokattu:
Sartsa00, täällä sama: ei mitään tuntemuksia. Nyt on alannut hiipiä mieleen se testaaminen, vaikka kamalasti pelottaa, että negaa tulee taas. Pakko nyt varmistaa, että eiks noi piinapäivät kuitenkin lasketa siirrosta eli siirto on siis pp0 vaikka olis pitkä viljely, mut testipäivä olis sit aiemmin? Testipäiväthän vaihtelee kun toisilla on testi pp12 ja toisilla pp14, mut ton mukaan sulla olis testi vasta pp17? Sun alkio on kuitenkin saman ikäinen kuin mullakin =) (jos mulla tuolla sisuksissa enää mitään hengissä on :( )
Samat meiningit kuin sulla MT79 eli aluksi oli rinnat pinkeet ja arat ja pieniä vihlaisuja, mut nyt ei mitään. Voi kun se olis meillä nyt noin, että plussa olis tulossa oireettomuudesta huolimatta.
 
MT79 Kiitos tiedosta, nyt sitte vaa odotellaan =)

Kevätkello Sama juttu täällä tuon testaamisen kanssa.. Mä oisin kyll melkeen jo testannut jos mun mies ei kieltäis mua ostamasta sitä testii ;) Mä luin jostain palstalta että jos yksityilellä tehdään pitkä vieljely ni testipäiväksi laitetaan 2vko punktiosta, eli sit testipvä ois meillä keskiviikkona? :eek: Mut mulla alkaa menkat sitten jo ke tai to ni oikeastaan ihan sama että testäänkö vai enkö :/

Toiveet on täällä kummallakin korkealla koska saatiin tuoresiirrossa niin hyvä, valmis alkio kiinnittymään.. Kunhan se ois vaan kiinnittynyt :) tulispa nyt edes jotain tuntemuksia että vois hiukan aavistella =)
 
******************11- hoidot**********************
2.10.2011

Solja....................1.ivf/icsi 2.pas..............vko 39
batinka..................1.icsi 1.pas................syyskuu
MiiJane..................1.icsi.........................syys-lokakuu
Niz........................1.icsi........................vko 40
Leonita79...............1.icsi 2.pas.................vko 40
avolavapaku...........1.icsi 1.pas.....................vko 40
1nainen..................3.icsi 1.pas................vko 40
Miukumau..............3.icsi.........................vko 41
Kaarne..................1.ivf 3.pas..................vko 41
Sintu74...................3.ivf 1.pas................vko 41/42
Peppi1981...............3.icsi........................lokakuu
Susirouva...............1. ivf 1.pas................lokakuu
MAM2....................4. icsi.......................lokakuu
Templeton..............2.ivf..........................vko 44
toivelintu.................3.ivf.........................vko 46
Joku_päivä..............6.ivf/icsi...................vko 47
leppäkerttu-77..........3.ivf/icsi..................marraskuu
Lady_Gigi..............4. ICSIn 1. PAS...........marraskuu
iloksi......................2.ivf/icsi...................marras-joulukuu
Heidh.....................4. isci.......................syksy
Pumppu.................1.ivf 1.pas..................syksy
Laurella.................3.ivf 2.pas..................syksy
Meg......................2.ivf 1.pas..................syksy
Janttu-85...............3. ivf/icsi..............
nainen83................4.ivf.........................
NormaJeane...........1. ivf 1.pas.................
Barbarella..............1.ivf............................
AnnaD...................2.ivf 1.pas.....................
Michele..................3.icsi 1. pas..................
Minä-85.................1.icsi...........................
anya74..................2.ivf:n 1.pas?..............
miralles.................3.icsi.........
Toiveena................1.ivf 2.pas ?.......
fiia 69.....................4.ivf ?................
myy75.....................3.icsi 1.pas........
Pipsa76...................2.ivf 1.pas.......
iinamiina................2.ivf 4.pas ?.........
syssy......................4.icsi 2.pas ?......
futuremami............3.icsi.....................
Omena_.................2.ivf................
Mequ.....................
Vanessa-80......................
Sirunen81........................
UnelmaSirpaLeena....2.ivf 1. pas..........
Burma......................4.icsi.......
HalleB...................4.icsi...............
Aliaana........................
tarantellah........................

*****************Piinailijat************ ********

Nimimerkki..................hoito.…............alkiot..........PP.......testipv

Mörkötys................2.ivf/icsi 1.pas......1.............9..........7.10.
Kevätkello..............2.ivf......................1...........9...........7.10.
Sartsa00................3.icsi.....................1...........9.........10.10.
tarantellah..........ovulaaton induktio...................5..........11.10.
MT79.....................3.icsi...................1...........4...........12.10.

****************:heart:plussanneet:heart:*********************

Nimimerkki...............hoito...........alkiot.........testi...........PP

Smirg..................1.ivf 1.pas..........:heart:...........vt/130.......13
Mizze77..............1.ivf...................:heart:. .........vt/194.......12
kaz......................luomu...............:heart:...........kt................
Annuli-81............. 2.icsi................:heart:..........vt/43.........11
sydänmaanlakka......2.ivf...............:heart:...........kt............14
Jenna-76...............3.icsi..............:heart::heart:..........kt............
Katjuska-79............1.ivf..............:heart::heart:..........kt............
Jessie82.................1.ivf................:heart:...........vt/75.......11
virvatulia................1.icsi...............:heart:...........kt...............
millis1981...............1.ivf 2.pas.......:heart:............................
sydänveri78............1.ivf...............:heart:...........kt.............9
AdAstra..................2.icsi...............:heart:..........vt/43.......14
Katar.....................luomu.............................................
Neela Naranja........2. ivf...............:heart:............vt/169.....12
Minne....................1.ivf...............:heart::heart:..........vt/99.......14
Hanskis................2. ivf 1.pas.........:heart:...........vt/1303....14
toivorikas-72......4.icsi:n 3.pas........:heart:...........vt/254......14
Mollamaija82..........2.ivf................:heart:...........vt/179......12
Syystoive...........1.ivf:n 1.pas..........:heart:..........vt/760......13
engeli.....................2.icsi.............:heart::heart:..........kt.........14
kn071....................1.ivf 1.pas.........:heart:............kt..........10
nanniga..................2.ivf................:heart:...........vt/114......15
bluebaby................1.ivf.................:heart:..............kt..........9
chidi.....................1.icsi 2.pas........:heart:............vt/533..........14
Maya82..................2.ivf 1.pas..........:heart:........vt/465...........14
 
Viimeksi muokattu:
Toisesta ketjusta huomasin että olit jag78 jäänyt pois piinailijoista :hug: Haluatko takaisin 11-hoitojen listalle ja millä merkinnällä laitetaan?

Niz, mulla oli suprecur ja sitä jatkettiin pregnyl-päivänä aamu ja "lounassumutus" (suprecur sumutettiin 4 kertaa päivässä).

).( Täällä alavatsassa pieni jomotus jatkuu tuossa ihan häpyluun yläpuolella. Pari kertaa satulatuolissa kääntyillessä on vihlaissut nivusiin. Lugeja laittaessa kohdunnapukka tuntuu jotenkin turpealta. Rintojen aristus on vähentynyt. Menispä aika nopeammin!
 
Mulla on kauhea väsymys. Voi johtua ja varmaan johtuukin ihan puhtaasti vuorotöistä tai vedetyistä hormonimömmöistä mut huoh. Samoin etoo jatkuvasti. tätäkin mulla on tosi usein muutenkin mut vittumaista kun on nyt lisääntyny taas.

Menis jo aika nopeemmin niin pääsis uuteen kiertoon kun tässä kierrossa ei juuri uskoa mulla ole. jotenkin sellanen olo vaan täysin.
 
Sintu74 Tervetuloa takaisin=)

pp10 menossa ja tissit lässähti jo joitakin päiviä sitten, että se niistä oireista. Mulla on kehkeytynyt ongelma noiden lugejen tiimoilta, aina kun laitan ne niin menee sellaset puoli tuntia ja iskee kauhea ripuli:ashamed: En tiedä sitten ehtivätkö kunnolla edes imeytyä...
 
Lilille voimahalauksia myös täältä!! Voihan elämän epäreiluus :(.

Tarantellah, Onnitteluja toimesta!! :). Saako kysästä, että millä alalla oot? Ja tsemppiä piinailuun, kuten myös muille piinailijoille!

Avolavapaku, pidän kovasti peukkuja että sulatus sujuu onnistuneesti ja kyytiläiset/kyytiläinen pysyisi sitten matkassa mukana. Kysäsit alkioiden sulatuksesta.. Itelläni on on toka PASsi siirretty tänään, enkä ihan kauheasti tiedä, mutta joltain lääkäriltä jonkun arvioin muistan kuulleeni, että sulatuksesta selviäisi noin kaks kolmasosaa, ja yks kolmasosa ei. Mutta en oo tosiaan varma, näin muistelen kuulleeni. Kai siihenkin vaikuttaa alkioiden laatu, että selviävätkö vai eivät.

ON: Meillä on tosiaan tänään tehty hoitojen toka lääkkeetön passi (vai miten se ny sanotaan ku omaan kiertoon tehään, vaan luget tukena).. Eli pp 0 on meneillään. Lääkäri puhu tosi kauniisti alkiosta, sano että on missikisojen voittajayksilö, vaikka en nyt niin kovasti tollasesta missikisa vertauksesta pidäkään:). Mitä lie se sitten tarkottaa, kun lääkäri sano, että sulatusta ennen alkio oli ollut hyvä, mutta että nyt, sulatuksen jälkeen, se on vielä parempi?? En tajunnu kysyä, että millä mittareilla ne sellastakin kattelee, onko teillä jotain tietoa, mitä ois mahtanu tarkottaa? Ja niin, eipä sillä niin väliäkään ,siellä se nyt köllöttelee, tervetuloa piinapäivät.

Eli 1. icsi 2 pas, pp 0.

Hei, sitä haluausin vielä kysästä, että mitä teille on sanottu urheilemisesta pas-siirron jälkeen? Ite oon saanut aika vaihtelevia vastauksia, joku lääkäri on sanonu että senkus sporttaat, anna palaa vaan, mutta esim. tänään sanottii ,että mitään hurjaa rehkimistä, varsinkaan sellasta, mitä ei oo aiemminkaan tehny, ei kannattais tehä.. Ite liikun yleisesti paljon, lenkkeilyä, kuntonyrkkeilyä, punttista.. mutta näin siirtojen jälkeen ei tunnu jotenkin hyvältä vetää ihan sellasta kunnon hikihiki reeni-, vaan vähän kevyemmin. JA ottaa päähän, kun meinaa nyt sit elämä olla sellasta ett äreenaan pari viikkoa, ja taas parin viikon tauko (eli helposti jokunen lisäkilo :)).

Mutta joo, tällästä omaa napaa. Eikun piinailemaan! Tsemppiä muillekin!
 
  • Tykkää
Reactions: Joku_päivä
Leonita79 Meillä julkisen ohjelapussa PAS siirron osalta lukee että "Rankkaa fyysistä rasitusta tulisi välttää parin päivän ajan siirron jälkeen. Muutoin voi jatkaa normaalia elämää." Niinhän sitä sanotaan ettei sitä alkiota sieltä itse voi irroittaa että niin suojassa on...Mutta kyllä minäkin rankimmat punttisali treenit jättäisin väliin:whistle:

Täällä pp11 ja mitä enemmän näitä piinailu päiviä kasassa niin sitä vaihtelevammat on fiilikset hoidon lopputuloksen suhteen. Hirvittää että ei tästä mitään tule kun ei ole mitään sen suuntaista merkkiä... Mutta niinkuin monet sanoneet niin ei niitä oireita aina ole ja varsinkaan näin varhaisin. Onneksi mulla ei ole mitään testiä kaapissa tai olisin varmaan jo hätäpäissäni sen tehnyt ja sitten kuitenkin sama epätietoisuus todennäköisesti jatkuisi.. Lääkäri sanoi että testiä ei missään nimessä kannata tehdä kotona ennen testipäivää, vaan aikaisintaan 14päivän kuluttua siirrosta. :whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: Joku_päivä
Voi kun pääsis itekkin jo piinailemaan!!!

Niz:Mä muistan että itsekin jännitin ekaa punktiota ihan p***a jäykkänä, mutta se ei ollut yhtään niin paha kuin luulin...tietysti jokainen on yksilö ja mullakin on kaikki punktiot olleet erilaisia kivuiltaan.

ON: Eilen oli eka ultra ja muniksia oli tulossa 6 pientä ja 6 isompaa. Punktio on mitä todennäköisemmin maanantaina. Eli täysi 3 pvää taas palkatonta lomaa tiedossa...great, ihan kun nää hoidot ei jo maksaisi tarpeeksi.
 
******************11- hoidot**********************
4.10.2011

Solja....................1.ivf/icsi 2.pas..............vko 39
batinka..................1.icsi 1.pas................syyskuu
MiiJane..................1.icsi.........................syys-lokakuu
Niz........................1.icsi........................vko 40
Leonita79...............1.icsi 2.pas.................vko 40
avolavapaku...........1.icsi 1.pas.....................vko 40
1nainen..................3.icsi 1.pas................vko 40
Miukumau..............3.icsi.........................vko 41
Kaarne..................1.ivf 3.pas..................vko 41
MAM2....................4. icsi.......................vko 41
Sintu74...................3.ivf 1.pas................vko 41/42
Peppi1981...............3.icsi........................lokakuu
Susirouva...............1. ivf 1.pas................lokakuu
Templeton..............2.ivf..........................vko 44
toivelintu.................3.ivf.........................vko 46
Joku_päivä..............6.ivf/icsi...................vko 47
leppäkerttu-77..........3.ivf/icsi..................marraskuu
Lady_Gigi..............4. ICSIn 1. PAS...........marraskuu
iloksi......................2.ivf/icsi...................marras-joulukuu
Heidh.....................4. isci.......................syksy
Pumppu.................1.ivf 1.pas..................syksy
Laurella.................3.ivf 2.pas..................syksy
Meg......................2.ivf 1.pas..................syksy
Janttu-85...............3. ivf/icsi..............
nainen83................4.ivf.........................
NormaJeane...........1. ivf 1.pas.................
Barbarella..............1.ivf............................
AnnaD...................2.ivf 1.pas.....................
Michele..................3.icsi 1. pas..................
Minä-85.................1.icsi...........................
anya74..................2.ivf:n 1.pas?..............
miralles.................3.icsi.........
Toiveena................1.ivf 2.pas ?.......
fiia 69.....................4.ivf ?................
myy75.....................3.icsi 1.pas........
Pipsa76...................2.ivf 1.pas.......
iinamiina................2.ivf 4.pas ?.........
syssy......................4.icsi 2.pas ?......
futuremami............3.icsi.....................
Omena_.................2.ivf................
Mequ.....................
Vanessa-80......................
Sirunen81........................
UnelmaSirpaLeena....2.ivf 1. pas..........
Burma......................4.icsi.......
HalleB...................4.icsi...............
Aliaana........................
tarantellah........................

*****************Piinailijat************ ********

Nimimerkki..................hoito.…............alkiot..........PP.......testipv

Mörkötys................2.ivf/icsi 1.pas......1.............11..........7.10.
Kevätkello..............2.ivf......................1...........11...........7.10.
Sartsa00................3.icsi.....................1...........11.........10.10.
tarantellah..........ovulaaton induktio...................7..........11.10.
MT79.....................3.icsi...................1...........6...........12.10.
Leonita79............1. icsi 2. pas.............1..........1............

****************:heart:plussanneet:heart:*********************

Nimimerkki...............hoito...........alkiot.........testi...........PP

Smirg..................1.ivf 1.pas..........:heart:...........vt/130.......13
Mizze77..............1.ivf...................:heart:. .........vt/194.......12
kaz......................luomu...............:heart:...........kt................
Annuli-81............. 2.icsi................:heart:..........vt/43.........11
sydänmaanlakka......2.ivf...............:heart:...........kt............14
Jenna-76...............3.icsi..............:heart::heart:..........kt............
Katjuska-79............1.ivf..............:heart::heart:..........kt............
Jessie82.................1.ivf................:heart:...........vt/75.......11
virvatulia................1.icsi...............:heart:...........kt...............
millis1981...............1.ivf 2.pas.......:heart:............................
sydänveri78............1.ivf...............:heart:...........kt.............9
AdAstra..................2.icsi...............:heart:..........vt/43.......14
Katar.....................luomu.............................................
Neela Naranja........2. ivf...............:heart:............vt/169.....12
Minne....................1.ivf...............:heart::heart:..........vt/99.......14
Hanskis................2. ivf 1.pas.........:heart:...........vt/1303....14
toivorikas-72......4.icsi:n 3.pas........:heart:...........vt/254......14
Mollamaija82..........2.ivf................:heart:...........vt/179......12
Syystoive...........1.ivf:n 1.pas..........:heart:..........vt/760......13
engeli.....................2.icsi.............:heart::heart:..........kt.........14
kn071....................1.ivf 1.pas.........:heart:............kt..........10
nanniga..................2.ivf................:heart:...........vt/114......15
bluebaby................1.ivf.................:heart:..............kt..........9
chidi.....................1.icsi 2.pas........:heart:............vt/533..........14
Maya82..................2.ivf 1.pas..........:heart:........vt/465...........14
 
Niz, tsempit punktioon! Kantsii ottaa vaan rauhassa. Ei siinä itse kauheasti pysty proseduuriin vaikuttamaan.

Mörkötys, perässä tullaan piinapäivien kanssa, ja oireiden kanssa samaa rataa eli ei enää oikeastaan mitään normaalista poikkeavaa.

Mulla on kyllä koko ajan törkeä väsy, mutta sillä ei oo mitään tekemistä hoitojen kanssa, vaan johtuu yöhömyöhälle työskentelystä :ashamed: Kauhea kiire töissä, mikä on kyllä hyvä, kun ei ehdi muistaa jännittää hoidon lopputulosta.
 
  • Tykkää
Reactions: Joku_päivä
Niz Onnea punktioon, yrittää vain olla rentona siinä :) Peukut pystyyn et menee hyvin :wave:

Kuinkas muut piinailijat, ootteko testaillut vielä ollenkaan?
Tutemuksista sen verran, että mulla alkoi olla menkkamaista jomotusta aina silloin tällöin, välillä tosi voimakkaitakin ja aina tämän jälkeen tulee kauhea hiki ja sit huonovointisuus. Ja sen olen huomannut, että kaikki ruuat röyhyttää jota mulla ei ole kyllä ennen ollut. Muuten ei mitään, edes tissit ei oo kipeet :D

Mä olin päättänyt kiusata itseäni tälläkertaa testailemalla jo ajoissa, koska viimeksi en päässyt testaamaan ollenkaan :/ Maanantaina KP10 testasin clearblue testillä hyvin hailakan plussan, mutta sitten luin netistä et ne testit saattaa näyttää virhetuloksia (eli juuri tuollaisia hailakoita, vain toiselta puolelta sinisiä olevia viivoja) joten testasin tänään KP12 uudelleen ja tälläkertaa apteekin omalla testillä ja sain selkeän haamuplussan :D vieläkään en suostu uskomaan koska oli kyse vain haamusta, eli testaan vielä perjantaina ja silloin pitäisi sitten jo näkyä kunnolla =)
 
Sartsa00 Hienoa! Toivotaan et plussa vahvistuu:heart: Mä en kyllä usko noihin virhetuloksiin, siis että niitä olis niinpäin et näyttäis virheellisesti plussaa, uskon et kyl sun plussa on ihan aito oikea;)

pp12 ja mun hermoni kiristyy entisestään, oireita ei ole minkäänlaisia. Mieskin tuntuu kyttäävän mun tissejä ja on varmaankin heittänyt jo kirveen kaivoon että tästä vois plussaa tulla kun ei ole mitään muutoksia... Hänen käsitys on et kyllä rinnat pitäis muuttua vaikka olen jokusen kerran sanonut että näin ei aina tapahdu. Kauhun sekaisin tuntein odotan perjantaita, jos se nega pamahtaa niin kuinka tästä sitten taas jatketaan. Lienekö viisasta edes tehdä testiä perjantaina kun on työpäivä edessä:| Ja mua mietityttää myös tuo lääkärin "aikaisintaan testipäivänä" kommentti, että eikö se sitä sitten katsota varmaksi vielä silloinkaan? Pitääkö lääkkeitä (Lugesteron+zumenon) jatkaa vielä vaikka nega oliskin testipäivän tulos?
Aargh... Tekee mieli jo tehdä näin etukäteen ja kaiken varalta:headwall:
 
Nyt on siirrosta palattu takaisin työpöydän ääreen.. Kaikki 6 joutuivat sulattamaan, ja kaksi selvisivät sulatuksesta, joten kaksi siirrettiin ja mitään ei jäänyt pakkaseen. Eli aikamoinen kato kävi.. Nyt on paras sitten onnistua! Testipäivä on sitten 19.10.

Mörkötys Mulle sanoivat tänään, että jos testipäivänä näyttää negaa, muttei vuoto ole alkanut, jatketaan lääkkeitä vielä muutama päivä ja tehdään uusi testi.
 
MT79 Kiitos! Mäki vähän jo varovasti tuulettelen :) Vielä voi mennä vaikka mikä pieleen, mut ehkä nyt on jo ensimmäinen etappi kohti vauvaa saavutettu =)

Mörkötys Mä todella toivon et noi testit ei näyttäis turhii tuloksia ja maanantaina sit tiedetään et vahvistuiko! =)
 
******************11- hoidot**********************
5.10.2011

Solja....................1.ivf/icsi 2.pas..............
Niz........................1.icsi........................siirto 7.10.
batinka..................1.icsi 1.pas................syyskuu
MiiJane..................1.icsi.........................syys-lokakuu
1nainen..................3.icsi 1.pas................vko 40
Miukumau..............3.icsi.........................vko 41
Kaarne..................1.ivf 3.pas..................vko 41
MAM2....................4. icsi.......................vko 41
Sintu74...................3.ivf 1.pas................vko 41/42
Peppi1981...............3.icsi........................lokakuu
Susirouva...............1. ivf 1.pas................lokakuu
Templeton..............2.ivf..........................vko 44
toivelintu.................3.ivf.........................vko 46
Joku_päivä..............6.ivf/icsi...................vko 47
leppäkerttu-77..........3.ivf/icsi..................marraskuu
Lady_Gigi..............4. ICSIn 1. PAS...........marraskuu
iloksi......................2.ivf/icsi...................marras-joulukuu
Heidh.....................4. isci.......................syksy
Pumppu.................1.ivf 1.pas..................syksy
Laurella.................3.ivf 2.pas..................syksy
Meg......................2.ivf 1.pas..................syksy
Janttu-85...............3. ivf/icsi..............
nainen83................4.ivf.........................
NormaJeane...........1. ivf 1.pas.................
Barbarella..............1.ivf............................
AnnaD...................2.ivf 1.pas.....................
Michele..................3.icsi 1. pas..................
Minä-85.................1.icsi...........................
anya74..................2.ivf:n 1.pas?..............
miralles.................3.icsi.........
Toiveena................1.ivf 2.pas ?.......
fiia 69.....................4.ivf ?................
myy75.....................3.icsi 1.pas........
Pipsa76...................2.ivf 1.pas.......
iinamiina................2.ivf 4.pas ?.........
syssy......................4.icsi 2.pas ?......
futuremami............3.icsi.....................
Omena_.................2.ivf................
Mequ.....................
Vanessa-80......................
Sirunen81........................
UnelmaSirpaLeena....2.ivf 1. pas..........
Burma......................4.icsi.......
HalleB...................4.icsi...............
Aliaana........................
tarantellah........................

*****************Piinailijat************ ********

Nimimerkki..................hoito.…............alkiot..........PP.......testipv

Mörkötys................2.ivf/icsi 1.pas......1.............12..........7.10.
Kevätkello..............2.ivf......................1...........12...........7.10.
Sartsa00................3.icsi.....................1...........12.........10.10.
tarantellah..........ovulaaton induktio...................8..........11.10.
MT79.....................3.icsi...................1...........7...........12.10.
Leonita79............1. icsi 2. pas.............1..........2............17.10.
avolavapaku...........1.icsi 1.pas.............2..........0............19.10.

****************:heart:plussanneet:heart:*********************

Nimimerkki...............hoito...........alkiot.........testi...........PP

Smirg..................1.ivf 1.pas..........:heart:...........vt/130.......13
Mizze77..............1.ivf...................:heart:. .........vt/194.......12
kaz......................luomu...............:heart:...........kt................
Annuli-81............. 2.icsi................:heart:..........vt/43.........11
sydänmaanlakka......2.ivf...............:heart:...........kt............14
Jenna-76...............3.icsi..............:heart::heart:..........kt............
Katjuska-79............1.ivf..............:heart::heart:..........kt............
Jessie82.................1.ivf................:heart:...........vt/75.......11
virvatulia................1.icsi...............:heart:...........kt...............
millis1981...............1.ivf 2.pas.......:heart:............................
sydänveri78............1.ivf...............:heart:...........kt.............9
AdAstra..................2.icsi...............:heart:..........vt/43.......14
Katar.....................luomu.............................................
Neela Naranja........2. ivf...............:heart:............vt/169.....12
Minne....................1.ivf...............:heart::heart:..........vt/99.......14
Hanskis................2. ivf 1.pas.........:heart:...........vt/1303....14
toivorikas-72......4.icsi:n 3.pas........:heart:...........vt/254......14
Mollamaija82..........2.ivf................:heart:...........vt/179......12
Syystoive...........1.ivf:n 1.pas..........:heart:..........vt/760......13
engeli.....................2.icsi.............:heart::heart:..........kt.........14
kn071....................1.ivf 1.pas.........:heart:............kt..........10
nanniga..................2.ivf................:heart:...........vt/114......15
bluebaby................1.ivf.................:heart:..............kt..........9
chidi.....................1.icsi 2.pas........:heart:............vt/533..........14
Maya82..................2.ivf 1.pas..........:heart:........vt/465...........14
 
Viimeksi muokattu:
Nizille onnittelut punktiosta, montako solua tuli?

avolavapaku, sulle tarraliimaa ja vauvasukkia, eikun miten sitä toivotetaankaan! =)

Mörkötys, ihana tuo "mieskin kyttää mun tissejä" :heart: Pidetään nyt peukut pystyssä, että sieltä tupsahtaa oireeton plussa!

Täällä kans kyttään oireita (kiireen keskellä joka välissä). Kohdunnapukka tuntuu ainakin pehmeältä ja on aiemmasta avautunut. Jos siitä nyt mitään johtopäätöksiä voi vetää, niin tuo viitannee alkaviin menkkoihin... Ja tissejä edelleen vähän aristaa, kuten tyypillistä kierron lopussa. Tänään on kyllä ollut vilunväristyksiä ja aivastuksia. Vielä viikko pitäis odottaa, blaah. Aion kyllä odottaa veritestiin, koska nega kotitesti ei kuitenkaan sulje mitään pois. Mulle sanottiin, että joka tapauksessa testiin tultava, oli menkat alkaneet tai ei.
 

Yhteistyössä