Onko täällä muita nutrilett kuurilla olijoita, tsempattaisiin toinen toisiamme :)

[QUOTE="punaposki";23764190]aninka: onko noissa easybodeissa kaikki vitamiinit ? , paljonko kaloreita?[/QUOTE]

Kaloreita on 139 kcal annoksessa eli 330 millissä. Vitamiineista en tiedä, tuskin koska noi on vähän niinkuin välipaloja eikä kunnon ateriankorvikkeita. Tai ainakin niin mä olen ymmärtänyt.
 
Kiirusta on, mutta, onko muilla tullut pääkipua kun on aloittan nutrailun? Mulla nyt toista päivää, alkaa olla migreenin oiretta... Mulla on normaalisti matala verenpaine ja sen aiheuttamaa migreeniä silloin tällöin. Siihen on auttanut salmiakki / lakritsi / suola mutta mites tässä nyt kun ei noita karkkeja voi syödä :(
Nuo liemet on kyllä tosi suolaisia...
 
Siis ihan tämän takia menin ja tilasin (maksoin ennakkoon oikein ) sellaisen retro digivaakan :saint: Nyt vaan odottelen että se tulis ja pian ;)

Eilen osanutrilla menin , eikä kyllä ollut missään kohtaa nälkä. Voisin kuvitella, että tää vkl on ns. helppo, mutta kunhan maanantai koittaa ja töihin niin... Missähän kohtaa mä "kuolen nälkään " ... Vai tuleekohan sitä vaihetta lainkaan?

Mä lisään tähän ton pyöräilyn... ma-pe tulee 12 kilsaa kasaan ja viikonloppuna varmaan joku 20 yhteensä.
 
Pytkylällä vaaka näytti -1kg!!! Jee, jotain sentäs, nesteitä on kyllä lähtenytkin, on huomannut jo vessassa ramppaamisen tahdista....
Kasvisliemeen on iskenyt himo :p se on hyvää!
Illalla kun suolaa napsin niin pääkipukin hellitti :) pitää vaan muistaa nyt sitä sitten nuoleskella noiden nutrien lisäksi :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja pytkylä;23768238:
Pytkylällä vaaka näytti -1kg!!! Jee, jotain sentäs, nesteitä on kyllä lähtenytkin, on huomannut jo vessassa ramppaamisen tahdista....
Kasvisliemeen on iskenyt himo :p se on hyvää!
Illalla kun suolaa napsin niin pääkipukin hellitti :) pitää vaan muistaa nyt sitä sitten nuoleskella noiden nutrien lisäksi :)
Onnea!

Koita saada päänsärky kuriin ;)
Mä en uskalla mennä vaakaan vielä lainkaan :| Vasta sitten kun se uusi tulee...
 
"pink"
Joku kyseli aiemmin, mihin nutraaminen perustuu.

Nutraus pudottaa painoa, koska (täys-)nutraaminen saa kehon ketoositilaan. Tällöin keho ei voi ottaa energiaa hiilihydraateista, koska se ei nutrauksella saa niitä, joten keho siirtyy ottamaan energian rasvakudoksesta, ja osaksi myös lihaksista, varsinkin jos proteiinien saanti on niukkaa.

Ketoosi vaatii täysnutraamista. Nutrituotteiden lisäksi saa syödä joitain kasviksia ja vihanneksia, mutta esim. porkkana sisältää liikaa hiilihydraatteja. HH pitäisi jäädä alle 60grammaa päivässä, ja tämä täyttyy jo melkein pelkillä nutreilla.
Tässäkin ketjussa mainitut sokeri kahviin, ja mehun juonti ovat siis pahimpia mahdollisia lisäkkeitä nutraamiseen.

Jos jotain on pakko nutrien lisäksi syödä, söisin vähärasvaista proteiinia, esim broilerin filettä. Tämä ei häiritse kehon ketoositilaa. Kalorirajakin on toki tiukka, alle 800kaloria päivässä, pussinutratessa päivään jäisi siis noin 250 "ylimääräistä kaloria" jotka voi käyttää joko kasviksiin, tai proteiiniin kuten itse olen tehnyt.

Laihdutin nutreilla vuonna 2007 37 kiloa seitsemässätoista viikossa. Painoni ei ole lähtenyt sen jälkeen nousuun, vaan terveellisen ruokavalion ja liikunnan ansiolla pudonnut vielä noin 10 kiloa. Olen pysynyt tavoitepainossani siitä asti.

Nutraaminen on todella tehokas laihdutuskeino - jos sen tekee oikein!
 
Hiljaista on täälläkin ollut, mutta johtunee lätkästä:p
Mitäs kaikille kuuluu? Mä herkuttelin ennen matsia grilliruoalla ja jälkkäriksi jäätelöä, hermo ei vaan kestänyt katsoa peliä tyhjin vatsoin! Nyt taas ruodussa ja vedän kuurin kunnialla läpi!
 
HALUUN
[QUOTE="pink";23768334]Joku kyseli aiemmin, mihin nutraaminen perustuu.

Nutraus pudottaa painoa, koska (täys-)nutraaminen saa kehon ketoositilaan. Tällöin keho ei voi ottaa energiaa hiilihydraateista, koska se ei nutrauksella saa niitä, joten keho siirtyy ottamaan energian rasvakudoksesta, ja osaksi myös lihaksista, varsinkin jos proteiinien saanti on niukkaa.

Ketoosi vaatii täysnutraamista. Nutrituotteiden lisäksi saa syödä joitain kasviksia ja vihanneksia, mutta esim. porkkana sisältää liikaa hiilihydraatteja. HH pitäisi jäädä alle 60grammaa päivässä, ja tämä täyttyy jo melkein pelkillä nutreilla.
Tässäkin ketjussa mainitut sokeri kahviin, ja mehun juonti ovat siis pahimpia mahdollisia lisäkkeitä nutraamiseen.

Jos jotain on pakko nutrien lisäksi syödä, söisin vähärasvaista proteiinia, esim broilerin filettä. Tämä ei häiritse kehon ketoositilaa. Kalorirajakin on toki tiukka, alle 800kaloria päivässä, pussinutratessa päivään jäisi siis noin 250 "ylimääräistä kaloria" jotka voi käyttää joko kasviksiin, tai proteiiniin kuten itse olen tehnyt.

Laihdutin nutreilla vuonna 2007 37 kiloa seitsemässätoista viikossa. Painoni ei ole lähtenyt sen jälkeen nousuun, vaan terveellisen ruokavalion ja liikunnan ansiolla pudonnut vielä noin 10 kiloa. Olen pysynyt tavoitepainossani siitä asti.

Nutraaminen on todella tehokas laihdutuskeino - jos sen tekee oikein![/QUOTE]

Sitten vaan SUORAAN kerrot MITÄ SAAN SYÖDÄ, niin eiköhän painokin putoa.!
 
"vieras"
[QUOTE="pulla";23769517]karppaisitte niin pääsette paljon helpommalla.[/QUOTE]

Mä katoin noiden pussien tuotesisältöä ja mietin itekseni, että mikä järki tässä on??

Sen verran paljon hiilareita että katkoo sitä rasvanpolttoa ja ketoosia mahdollisimman tehokkaasti ja pitää nälkää yllä. Korkeakalorinen ketoosidieettikin tulee halvemmaksi ja tuo parempia tuloksia puhumattakaan siitä että saa SYÖDÄ ihan ruokaa ja paljon.

Mutta suomalaiselle mentaliteetille vissiin sopii tämä "kärsi kärsi ja maksa paljon, niin kirkkaamman kruunun saat"
 
[QUOTE="vieras";23774880]Mä katoin noiden pussien tuotesisältöä ja mietin itekseni, että mikä järki tässä on??

Sen verran paljon hiilareita että katkoo sitä rasvanpolttoa ja ketoosia mahdollisimman tehokkaasti ja pitää nälkää yllä. Korkeakalorinen ketoosidieettikin tulee halvemmaksi ja tuo parempia tuloksia puhumattakaan siitä että saa SYÖDÄ ihan ruokaa ja paljon.

Mutta suomalaiselle mentaliteetille vissiin sopii tämä "kärsi kärsi ja maksa paljon, niin kirkkaamman kruunun saat"[/QUOTE]

Mulla oli yks päivä vaan nälkä ja sekin johtui siitä että jätin yhden ateriankorvikkeen väliin! Siis tämä on siitä hyvä, että otetaan pienen ajan välein jotain, joten nälkä todella pysyy poissa. Ja monesti se nälän tunne on vaan sitä että tarvii esim. vettä, eli nestettä.

Toiselle on toinen laihdutusmuoto hyvä, toinen tykkää karppauksesta toinen nutrailusta. Monet kokeilleena tämä sopii mulle parhaiten :)

Tänään lopulta kävin vaa'alla heti heräämisen jälkeen, vaaka näytti tasan 70kg, aikaisempina päivinä punninnut aamukahvein yms jälkeen :)

Nyt on hyvä jatkaa taas (en ole edes ratkennut vaikka muksuilla oli karkkipäivä!!!! ja se on todella paljon minulta!) kun LEIJONAT TOI KULTAA, JEEEEEEE!
 
Minua vähän harmittaa etten voi nutrata, kun käsittääkseni mikään tuollanen pussidieetti ei sovi laktoosivammaselle? Korjatkaa jos oon väärässä.

Joskus pari vuotta sitten tuli puotettua painoa jollain aivan järkyttävän pahanmakuisella jauheella, ja nutrasinkin välillä. Se mansikkapirtelö on kyllä aivan järkyttävää! :x
 
[QUOTE="vieras";23774880]Mä katoin noiden pussien tuotesisältöä ja mietin itekseni, että mikä järki tässä on??

Sen verran paljon hiilareita että katkoo sitä rasvanpolttoa ja ketoosia mahdollisimman tehokkaasti ja pitää nälkää yllä. Korkeakalorinen ketoosidieettikin tulee halvemmaksi ja tuo parempia tuloksia puhumattakaan siitä että saa SYÖDÄ ihan ruokaa ja paljon.

Mutta suomalaiselle mentaliteetille vissiin sopii tämä "kärsi kärsi ja maksa paljon, niin kirkkaamman kruunun saat"[/QUOTE]

Mä en ole ainakaan nälästä kärsinyt ollenkaan, vaikka entinen varsinkin iltasyöppö olen ollut.
 
Mä olen varmaan outolintu, mut mulle uppoaa ihan hyvin kaikki nutriletin eväkset, tosin tomaattipasta ei ole hyvää.. sekin ihan sen takia, kun en pidä tomaatista muutenkaan..
Et sillälailla nutrilett on oiva vaihtoehto mulle ja tämän kuurin kun oon vetänyt loppuun, niin tulee kk paussi, jonka aikana opettelen pitää painoni samassa, ettei se vaan taas lähde nousuun.

Kerrankin mä uskon itseeni ja siihen että mä tulen onnistumaan.
 
Mulle iski ongelman... MÄ en yksinkertaisesti saa alas = nieltyä tota kanasoppaa :x
Pirtelöt ja patukat menee ja niillä pystyy korvaamaan aterian helposti. Ja nälkä pysyi töissäkin näillä poissa. Mutta toi soppa :x

Nyt mulla on paketti kanasoppaa, jota en saa alas ....
 
Mulle iski ongelman... MÄ en yksinkertaisesti saa alas = nieltyä tota kanasoppaa :x
Pirtelöt ja patukat menee ja niillä pystyy korvaamaan aterian helposti. Ja nälkä pysyi töissäkin näillä poissa. Mutta toi soppa :x

Nyt mulla on paketti kanasoppaa, jota en saa alas ....
Olisko myynnissä jotain muita makuvaihtoehtoja? Mä en tiedä kun oon ostanut vaan noita valmispaketteja, missä on kaikki valmiina. Tai sit syöt vaihtoehtoisesti jonkun kevyen salaatin?
 
Olisko myynnissä jotain muita makuvaihtoehtoja? Mä en tiedä kun oon ostanut vaan noita valmispaketteja, missä on kaikki valmiina. Tai sit syöt vaihtoehtoisesti jonkun kevyen salaatin?
Kuvittelisin ,että tuolta kaupasta löytyisi muitakin vaihtoehtoja. Ja olisko niin , että luontaistuotekaupasta saisi pussin vaikka kerrallaan (varma en ole). Nyt pitää mennä kasvislinjalla,pirtelöillä ja patukoilla ja salaatilla, kun en saa tota soppaa alas. Eli mihis mä sen "hävitän" ???? Roskiinkaan ei viittis nakata, makso se kuitekin rahaa. Ja kirpparilla ei noita saa myydä :/
 
"mää"
Kuvittelisin ,että tuolta kaupasta löytyisi muitakin vaihtoehtoja. Ja olisko niin , että luontaistuotekaupasta saisi pussin vaikka kerrallaan (varma en ole). Nyt pitää mennä kasvislinjalla,pirtelöillä ja patukoilla ja salaatilla, kun en saa tota soppaa alas. Eli mihis mä sen "hävitän" ???? Roskiinkaan ei viittis nakata, makso se kuitekin rahaa. Ja kirpparilla ei noita saa myydä :/
Siis sulla on mielestäsi pahaa mansikanmakuista pirtelöjauhetta? No, tehosekoittimeen rasvatonta maitoa, luonnonjugua ja marjoja, just esim. mansikkaa jos on. Ja pussijauhe myös. Voila, tulee hyvä pirtelö jossa jauheen maku on sivuosassa.
 
Kuvittelisin ,että tuolta kaupasta löytyisi muitakin vaihtoehtoja. Ja olisko niin , että luontaistuotekaupasta saisi pussin vaikka kerrallaan (varma en ole). Nyt pitää mennä kasvislinjalla,pirtelöillä ja patukoilla ja salaatilla, kun en saa tota soppaa alas. Eli mihis mä sen "hävitän" ???? Roskiinkaan ei viittis nakata, makso se kuitekin rahaa. Ja kirpparilla ei noita saa myydä :/
Monta pss siinä on? Paljonkohan sen postitus maksais? Mulla olisi ylimääräisenä noita kasvisliemipusseja ja sitten tomaattipastaa..
 

Yhteistyössä