mg: Kävin juuri itse lekurilla purkamassa tuntojani siitä, että kierto vain lyhenee ja pelkoa, että kohtuun on vieläkin jäänyt jotain (kaavinta tehtiin syyskuussa, mutta sen jälkeen ei ole ollut jälkitarkastusta ja siellä oli vielä paljon raskausmateriaalia silloin). Varmuuden vuoksi otettiin hCG arvot ja labrassa sanottiin niiden valmistuvan päivässä. Oli kerrankin aivan ihana lääkäri terveyskeskuksessa, joka teki kaikki mahdolliset tutkimukset ja kokeet. Jos kierto ei pitene parin kuukauden aikana, testataan ovuloinko ollenkaan. Tuli tosi huojentunut olo. Toivottavasti sekin auttaa tässä projektissa, kun ei tarvitse enää murehtia turhista.
Meinaatko mg testata vielä kotosalla? Se digitestikin antoi niin epäselvän tuloksen kuin olla saattaa :O Olisihan tuo hCG testi varmempi tietysti eikä tarvitsisi arvailla suuntaan tai toiseen.
Listan päivitykseen en itse ainakaan jaksa ryhtyä, kun päivittelen jo tuota toista. =)
Meinaatko mg testata vielä kotosalla? Se digitestikin antoi niin epäselvän tuloksen kuin olla saattaa :O Olisihan tuo hCG testi varmempi tietysti eikä tarvitsisi arvailla suuntaan tai toiseen.
Listan päivitykseen en itse ainakaan jaksa ryhtyä, kun päivittelen jo tuota toista. =)