Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vilustunu bilettäjä:Luin täältä aikasemmin, että panacodeja voi ottaa alkoholin kanssa jos viinan sekottaa mehuun. Tänää sit otin päiväl 3 panacodia, että tulis terve olo.. ja tulikin. Alettii tossa tunti sit juomaa, nyt pyörryttää ja on tosi "sumunen" olo, aluks oli kivaa mut nyt alkaa ahdistaa ja oksettamaan. Myös mahaa sattuu tosi paljo. En suosittele ainakaan kokeilemaan, vai oliko se mehujuttu joku vitsi?
Alkuperäinen kirjoittaja MarGGu:Ihan näin offtopikkina mielenkiintoista lukea panacodin vaikutuksista eri ihmisiin. Itsellä eivät panacodit tunnu missään vaikka ottaa 2 kerrallaan ja useasti päivässä, toiset kuulostavat olevansa lähes tiedottomassa tilassa jo yhdestä.
panadoceissa antabus-reaktio.. eli lääkkeen vaikutus pistää sut oksentamaan ja kipuilemaan rajusti. Ei liene kannattavaa siis juoda!
Täällä taas ammattilaiset vauhdissa.. Tässä pari faktaa ja omaa kokemusta:
- Panacod ei aiheuta antabusreaktiota. Ainoa normikäytössä oleva antabusreaktion aiheuttava lääkeaine on metronidatsoli. Kolmiolääke + alkoholi voi aiheuttaa huonon olon, mutta kyse ei ole antabusreaktiosta.
- Parasetamoli voi aiheuttaa maksavaurion (myös ilman alkoholia), mutta tässä tapauksessa kyse on isoista annoksista ja pitkäaikaisesta käytöstä. Yksi Panacod/Panadol + alkoholia ei aiheuta maksavauriota.
- Mikään mehu ei poista alkoholin vaikutuksia. Siinä tapauksessa esim. viini ei vaikuttaisi millään tavalla, onhan se periaatteessa rypälemehua. Samoin esim. mehulla laimennettu kossu olisi täysin tehotonta. Jokainen voi itse testata, mitä vaikutusta laimentamisella on. Tietysti jos laittaa puoli desiä kossua kahteen litraan mehua, tuskin kukaan jaksaa juoda itseään humalaan.
- Panacod vaikuttaa eri ihmisillä eri tavalla. Jos itse nappaan Panacodin, mitään kummallista oloa ei tule, vaikka en olekaan mikään säännöllinen käyttäjä. Toisilla ihmisillä aiheuttaa sekavuutta ja huonoa oloa.
No onks sun pakko juoda?
Joku ihmetteli Panacodin vaikutusta ihmiseen ja miten itellä ei kakskaan tablettia vaikuta mitenkään.
No, itse olen ottanut maksimissaan 10 Panacodia kerralla, tietenkin olen erotellut parasetamolin pois niistä ettei se nyt ainakaan aiheuta ongelmia. Mutta tuo 10 on liian paljon, tulee oksennus.
Sellainen 5-7 on ihan hyvä määrä jos haluaa saada päänsä sekaisin ja euforiat.
Ei nyt mikään pari Panacodia saakaan mitään huumeiden kaltaista euforiaa aikaan, kyllä niitä pitää eka kerrallakin ottaa se 4-5. Mutta tosiaan parasetamoli on myrkyllistä niin se kannattaa erotella pois tableteista.
Alkuperäinen kirjoittaja myötaas;22828053:kuis sie sen erottelun oikeen teet???
Kahdeksan Panacodia saattaa poksauttaa maksan tai aiheuttaa hengityslaman.
1. Ne on kolmiolääkkeitä.
2. Olen ainakin tähän asti elänyt uskossa, että parasetamoli rasittaa maksaa. (Joku ammattilainen voi toki korjata, jos olen väärässä.) En lähtisi kokeilemaan.