voiks panacodia ottaa ennen juomista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kirsi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kirsi

Vieras
kipuja on siis mut illaks ois kyettävä lähtee kun on luvattu ja varmaan parit paukut huitastava

mut onko niistä panacodeista haittaa?

tavan panadol ei tähän kipuun nyt auta

eihän koömiolääkkeitä sais ottaa ennen juomista,eikä kyllä mitään lääkkeitä ja alkoholia.siinä voi käydä joko niin että lääkkeen vaikutus voimistuu ja on ihan pihalla tai sitten sulle tulee vaan tosi huono olo..

otat nyt sen ja meet huilaan,juot mehua pari lasia ennen drinksuja ja syöt suolaista niin ei mitään hätää,ite joutunu monet kerrat ottaan enkä ole delannut tai pahoinvoinut kun noit tehny:)

Alkuperäinen kirjoittaja meah:
1. Ne on kolmiolääkkeitä.
2. Olen ainakin tähän asti elänyt uskossa, että parasetamoli rasittaa maksaa. (Joku ammattilainen voi toki korjata, jos olen väärässä.) En lähtisi kokeilemaan.
Parasetamolia ja alkoholia ei saa käyttää yhtä aikaa koska voi aiheuttaa maksavaurion IHAN OIKEASTI!!!

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
otat nyt sen ja meet huilaan,juot mehua pari lasia ennen drinksuja ja syöt suolaista niin ei mitään hätää,ite joutunu monet kerrat ottaan enkä ole delannut tai pahoinvoinut kun noit tehny:)

otin sit äsken 2, oli pakko. oon sit vaikka selvinpäin. mut jos nyt kamalasti tekee mieli niin mikähän ois sellanen sopiva tuntimäärä odottaa noiden välillä, et ois lääkkeet kerinny jo jonkun verran hävitä

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

otin sit äsken 2, oli pakko. oon sit vaikka selvinpäin. mut jos nyt kamalasti tekee mieli niin mikähän ois sellanen sopiva tuntimäärä odottaa noiden välillä, et ois lääkkeet kerinny jo jonkun verran hävitä
mulla itellä riittäny 4-5 tuntia.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Kuten joku kirjoittikin niin ibuprofeenia voi ottaa alkoholin kanssa esim. Ibumetin, Ibumax, Burana.
Panacod ei todellakaan sovi viinaksien kanssa. Varsinkin, kun otit 2 niitä. Ne on todella vahvoja. Mä en itse joisi alkoa yhtään tai jos joisin niin en ennen puoltayötä.

Kolmio lääkkeen pakkauksessa ei kerro mitään.

Sen mukaanhan en saisi ajaa autoakaan. Saatika juoda lasillista viiniä.

Mutta aivan turha ottaa kodeiinin tai parasetamolin kanssa alkoholia. Aina on riskejä.

että ihan kaks sit nappasit?! Jos oot niin kipeä että tarvit kaks, niin ootko oikeasti juhlimiskunnossa...? En ottaisi minäkään mitään noiden kanssa. Totta ovat sekä tuo maksavaurioriski juttu että rauhoittavan vaikutuksen tehostuminen.

Kumman laitat etusijalle, kivunlievityksen vai juomisen? Ota se Panacod mutta älä juo tai jätät Panacodin ottamatta ja vedät kokoartalopuudutuksen drinksuilla. Itse Panacodia paljon käyttäneenä en ottaisi viinaa ja Panacodia yhtäaikaa.

Alkuperäinen kirjoittaja just:
että ihan kaks sit nappasit?! Jos oot niin kipeä että tarvit kaks, niin ootko oikeasti juhlimiskunnossa...?
Mulla on Panacodeja tuolla kaapissa selkäsärkyyn ja kaksi kun niitä tempaiseen niin ei tule kyllä pieneen mieleenkään vetää edes yhtä keskikaljaa. Sen verran ahdistavan pihalla jo noista nappuloista.

Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:
Alkuperäinen kirjoittaja just:
että ihan kaks sit nappasit?! Jos oot niin kipeä että tarvit kaks, niin ootko oikeasti juhlimiskunnossa...?
Mulla on Panacodeja tuolla kaapissa selkäsärkyyn ja kaksi kun niitä tempaiseen niin ei tule kyllä pieneen mieleenkään vetää edes yhtä keskikaljaa. Sen verran ahdistavan pihalla jo noista nappuloista.

Mulla ei mene noista pää sekaisin. Sen lisäksi mulla on sellaista lääkettä jonka yks tabletti kuulemma vastaa kolmea buranaa. Saan molempia lääkkeitä ottaa saman päivän aikana. Eikä ole nuppi sekaisin normaalia enempää. :xmas:

Yhteistyössä