voiks panacodia ottaa ennen juomista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kirsi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olen kerran ottanut Panacodin hirveässä krapulassa vuonna x ja tuli sellainen oli kuin olisin huumeessa (vaikkei ole kokemusta): huippas, puhe sammalsi ym. Se pelkästään krapulassa, mites olis ollut Panacodin ottaminen ennen alkoholia. Se on tosi huono yhdistelmä, älä ota. Tai älä ainakaan ota molempia.

Kaikkihan sen tietää että panacodeja käytetään väärin juuri viinan kanssa. Jos olet sekakäyttäjä ja haluat olla sekaisin niin ole hyvä vaan ja vetase pari pilleriä ja viinaa.

Alkuperäinen kirjoittaja ryyni:
Alkuperäinen kirjoittaja wb:
panacodissa on kodeiinia joka muuttuu huumaavaksi alkoholin kanssa. ei saa siis yhtään juoda.

No höpö höpö, ei se noin mene. Taas joku aivokuollut mamma luulee tietävänsä

"aivokuollut mamma" on ihan oikeassa. Kodeiini ja alkoholi yhdessä saattavat lamaannuttaa hengityksen.

itelleni määrätty 3panacodia päivässä + niddes jokaisen rinnalle 1kpl 600 ibubax...en tiijä tuskin uskallan ottaa yhtää viunoo...kylkiluu murtunu...nii ainakin väittivät... :)

itelleni määrätty 3panacodia päivässä x3 eli 9kpl+ niddes jokaisen rinnalle 1kpl 600 ibubax eli 3kpl/kerta...en tiijä tuskin uskallan ottaa yhtää viunoo...kylkiluu murtunu...nii ainakin väittivät... :)auttaa kyllä kipuun.

itelleni määrätty 3panacodia päivässä x3 eli 9kpl+ niiden jokaisen rinnalle 1kpl 600 ibubax eli 3kpl/päivä...en tiijä tuskin uskallan ottaa yhtää viunoo...kylkiluu murtunu...nii ainakin väittivät... :)auttaa kyllä kipuun...vittu eihän tässä osaa enää kirjottaakkaan

Olen ottanut välillä n. 4 panacodia illalla ja juonut itseni humalaan, minulla on kavereita jotka ovat ottaneet jopa 8 panacodia ja juonut mäyräkoiran olutta eikä mitään vaarallisia oireita ollut eipä oikeestaan mitään oireita paitsi mukava olo. Ottakaa aivan rauhassa yksi ja juokoo niin paljon kun haluatte, ette tule kuolemaan.

Alkuperäinen kirjoittaja nisti:
Olen ottanut välillä n. 4 panacodia illalla ja juonut itseni humalaan, minulla on kavereita jotka ovat ottaneet jopa 8 panacodia ja juonut mäyräkoiran olutta eikä mitään vaarallisia oireita ollut eipä oikeestaan mitään oireita paitsi mukava olo. Ottakaa aivan rauhassa yksi ja juokoo niin paljon kun haluatte, ette tule kuolemaan.

Kahdeksan Panacodia saattaa poksauttaa maksan tai aiheuttaa hengityslaman.

Ihan näin offtopikkina mielenkiintoista lukea panacodin vaikutuksista eri ihmisiin. Itsellä eivät panacodit tunnu missään vaikka ottaa 2 kerrallaan ja useasti päivässä, toiset kuulostavat olevansa lähes tiedottomassa tilassa jo yhdestä.

olen jo lopettanu bupren käytön monia kertoja panocod & bentsot & alkoholi.. ja HUOM. tiedän ettei mitään näitä ole hyvä käyttää eikä varsinkaan mikään hyvä mixi yhdessä. ja parasetamol on joo kotikonsteinkin helppo postaaa noista että jää vain jäljelle se kodeiini.
Kysyisinki nyt että missä se raja n. "oikeasti" menee, ihmisellä joka on kuintekin käyttänyt koko värisarjan .. voisi sanoa kaikkea mahdollista".. onks jollain kokemusta, tietoa tms. tahtoo sanoa lopettaa kaiken (taas), ja siinä aion onnitua.. yrittää pitää järki päässä tottakai mutta tilanne on sellainen että nyt tai ei koskaan.
edellisinä kertoina en ole huomannut mitään normaalista poikkeavaa noiden yhteiskäytössä.

t: elämä on parasta huumetta.

Alkuperäinen kirjoittaja vieroitusoireita tappamassa:
olen jo lopettanu bupren käytön monia kertoja panocod & bentsot & alkoholi.. ja HUOM. tiedän ettei mitään näitä ole hyvä käyttää eikä varsinkaan mikään hyvä mixi yhdessä. ja parasetamol on joo kotikonsteinkin helppo postaaa noista että jää vain jäljelle se kodeiini.
Kysyisinki nyt että missä se raja n. "oikeasti" menee, ihmisellä joka on kuintekin käyttänyt koko värisarjan .. voisi sanoa kaikkea mahdollista".. onks jollain kokemusta, tietoa tms. tahtoo sanoa lopettaa kaiken (taas), ja siinä aion onnitua.. yrittää pitää järki päässä tottakai mutta tilanne on sellainen että nyt tai ei koskaan.
edellisinä kertoina en ole huomannut mitään normaalista poikkeavaa noiden yhteiskäytössä.

t: elämä on parasta huumetta.

Mä en nyt tajunnu, mikä raja? Jotkut ihmiset addiktoituu, toiset ei, kyse on aivojen rakenteesta. Jotkut voi käyttää heroiiniakin ihan vaan "viihdekäyttäjänä" ja toiset jää koukkuun joka jumalan kemikaaliin, minkä kehoonsa laittaa tavalla tai toisella.

Jos et halua maksavauriota pysyt kaukana moisista.
Ota Buranaa esim 600 mg.
Ja jos tarviit enemmän kipulääkettä niin sitten vaan se viina pois.

Ei kannata pelleillä, maksansiirtojonot voi olla hyvinkin pitkiä Suomessa.

Alkuperäinen kirjoittaja Kipsu:
Olen kerran ottanut Panacodin hirveässä krapulassa vuonna x ja tuli sellainen oli kuin olisin huumeessa (vaikkei ole kokemusta): huippas, puhe sammalsi ym. Se pelkästään krapulassa, mites olis ollut Panacodin ottaminen ennen alkoholia. Se on tosi huono yhdistelmä, älä ota. Tai älä ainakaan ota molempia.

eli siis olet ollut aikaisemmin huumeissa

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:
Alkuperäinen kirjoittaja just:
että ihan kaks sit nappasit?! Jos oot niin kipeä että tarvit kaks, niin ootko oikeasti juhlimiskunnossa...?
Mulla on Panacodeja tuolla kaapissa selkäsärkyyn ja kaksi kun niitä tempaiseen niin ei tule kyllä pieneen mieleenkään vetää edes yhtä keskikaljaa. Sen verran ahdistavan pihalla jo noista nappuloista.

Mulla ei mene noista pää sekaisin. Sen lisäksi mulla on sellaista lääkettä jonka yks tabletti kuulemma vastaa kolmea buranaa. Saan molempia lääkkeitä ottaa saman päivän aikana. Eikä ole nuppi sekaisin normaalia enempää. :xmas:

Ilmankos, hahaa.

tieteen nimissä otin kaksi panacodia ja join pari kaljaa. Ei hätää. hieman humalassa vaikka olikin vain kaksi keskiolutta, mutta ei hätää. Maksavauriosta en tiedä, mutta eiköhän tämä tästä :D

Luin täältä aikasemmin, että panacodeja voi ottaa alkoholin kanssa jos viinan sekottaa mehuun. Tänää sit otin päiväl 3 panacodia, että tulis terve olo.. ja tulikin. Alettii tossa tunti sit juomaa, nyt pyörryttää ja on tosi "sumunen" olo, aluks oli kivaa mut nyt alkaa ahdistaa ja oksettamaan. Myös mahaa sattuu tosi paljo. En suosittele ainakaan kokeilemaan, vai oliko se mehujuttu joku vitsi?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
otat nyt sen ja meet huilaan,juot mehua pari lasia ennen drinksuja ja syöt suolaista niin ei mitään hätää,ite joutunu monet kerrat ottaan enkä ole delannut tai pahoinvoinut kun noit tehny:)

otin sit äsken 2, oli pakko. oon sit vaikka selvinpäin. mut jos nyt kamalasti tekee mieli niin mikähän ois sellanen sopiva tuntimäärä odottaa noiden välillä, et ois lääkkeet kerinny jo jonkun verran hävitä

No se voi olla vaikka mitä maan ja taivaan väliltä. Ei kannata paljon vertailla toisen yksilön sopivaan.

Jos joku voi vetää kolmiolääkkeitä ja viinaakin vaikkapa yhtä aikaa, niin jollekin toiselle se voi olla kerrasta poikki. Kannattaa ottaa huomioon, että joillakin on vaan parempi "sietokyky". Sama koskee tuota vaikutusaikaa.

En ottais saman vuorokauden aikana alkoholia.

Yhteistyössä