YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO

Moikkelis!
Niin kiirettä pitää töissä, ettei tahdo ehtiä tänne kirjoittaa.

Tää mun seuraava "kierto" taitaa mennä plörinäksi, mutta niinpä se on ollut ennenkin kun ensimmäisen keltarauhashormonikuurin olen ottanut. Eli tätiä ei ole tullut ja ovistesti näyttää viivaa koko ajan. Vasta toisen kuurin jälkeen tilanne on nollautunut.

Testasin nimittäin eilen ovistestin ja suht selkeää viivaa näytti. Ja nyt alkaa tuntua samanlaisia tuntemuksia alakerrassa kuin jossain kp 10:n kohdalla. Eli ikäänkuin siellä joku munis vaan yrittäisi hormoneista huolimatta kasvaa...
Mutta aloitan ne hormonikorvaushoidot kuitenkin...
 
:) Nonniin, testasin toisen kerran aconilla, haamu siihen vain ilmestyy, eikä mahda mitään. Ei siis edelleenkään selkeää viivaa. Outoa. Eli en siis edelleenkään usko olevani raskaana. Toivon kylläkin. B) Kevätflunssa saavutti myös minut, kuten varmasti monen muunkin. Mutta ei anneta sen lannistaa. Piha on saatava kesäkuntoon, maksoi mitä maksoi B)

Mikähän tämä niinkuin käytännössä tämä meikäläisen tilanne on :eek: ihan ihmeellistä. Ovistesteihin tulee oikeinkin vahvat viivat, mutta raskaustestiin himmeääkin himmeämpi plussa. Taidan olla se maailman 7:s ihme :LOL:

Kaikille onnea yrityksiin ja toivon plussia teille ihan jokaiselle ! :whistle: :whistle: :whistle: ++++++++ :whistle: + :whistle: :whistle: + :whistle: + :whistle: + :whistle: :whistle: :whistle:
 
annasstiina , eilen 8/30, eli varmaan saa päivittää hänenkin kp:nsä. Eli tänään 9/30. onnea paljon vielä annastiina kiertoosi. Puuhapäivät alkaa taas lähestymään. Niin teillä , kuin meilläkin, sekä nuuskulla, äippä67:llä , dinosaurus61:llä , mimuli: lla,päivänkakkara67lla, Mari66lla,
keijukalla , vilmavillellä Onnea jokaisen Ovisplussaan ensin ja sitten plussaan myös raskaustesteissä! AinoEmiliakin seuraa saman tien perässä!


Onnea pääpilvissä, toivottavasti olet kolmas raskautunut pinossamme!


Loput ovatkin jo oviksen ohittaneet, heille myös kovasti Onnea Raskaustestiplussiin!
+++++++

Mitäs muille kuuluu tällä hetkellä?

rva Pikkumyy
 
Joo, lisäsin annastiinalle kp:t (huolimaton minä, hyi) ja iänkin. Olit sanonut tuolla jossain aiemmin, että kohta 43, joten oletin että olet vielä 42. Korjaa jos 43 on jo tullut täytettyä...

Ikiä puuttuukin enää:
päivänkakkara67 --> 40 vai 41?
gitte --> taisi olla vielä "alaikäinen" eli 39?
Hellu1 --> 41 vai 42?
Elina67 --> 40 vai 41?
ruujakengu --> ?
Karpalo67 --> 40 vai 41?
äittä67 --> 40 vai 41?
 
Juu, taas on päivä pulkassa. Meilläkin on ainainen taistelu nukkumaanmenon kanssa. Neitoset asuu vielä samassa huoneessa ja villitsee vaan toinen toistaan.. meno on sen mukaista. Aina kun ne hiljenee on kyllä omakin takki niin tyhjä että eikun vaan nukkumaan.. peittojen pöllyttely siis melko vähäistä... :kieh:

Oireita ei mihinkään suuntaan, päänsärkyä ja yleistä kiukkuisuutta, mutta niitä nyt muutenkin.
Plussatuulia :heart:
 
Huomenia taas kaikille!


Täällä suunnassa satanut vettä yön aikana, muuallakin?

Mitäs kivaa keksitte taas päivän aikana kirjoitella? Mukava taas lukea töistä palattua.


Tänään olisikin illalla miehen hiusten leikkuuta ohjelmassa ja omien hiusten värjäystä.


Huominen pv meneekin koulutuspvn ja rentoutuksen merkeissä töissä, loppupvstä on saunaa tarjolla ja omia eväitä saapi ottaa jos haluaa.


Tulisipa vähän lämpimämpää viikonlopuksi taas!


Mites tiedättekä, veikö halla kukkianne, marjojen tai puiden satoa? Itse en tiedä, en ole käynyt katsomassa tilannetta, liian pitkä matka takapihalle!


Mukavaa pvn jatkoa kaikille toivotellen Rva Pikkumyy

 




Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

AinoEmilia (43)...........kp4/31-34.......?...............4./1.yhteinen
mimmimamma (46)....kp5/27.............yk6 v........4.
Rva Pikkumyy (43).....kp8/28-29.......yk3..........4./1.yhteinen
äippä67 (40)...............kp8/26-39.......?...............2.
Nuusku (42)................kp8/28.............?...............4.
dinosaurus61 (47).....kp10/26-28......?...............6.
mimuli (42).................kp10/29...........yk2...........4.
annastiina (42)...........kp10/30...........?...............6.
päivänkakkara67........kp11/26............?..............1.
Mari66 (41)................kp12/?..............?...............1.
keijukka (45)..............kp14/29...........?..............4.
vilmaville (43)............kp14/28-30.....yk1,5v.....9.
Minni-07 (44).............kp22/28...........yk4..........2./1.yhteinen
einiinvaan (41)...........kp22/28-31.....?...............3.
Mussukka67 (40).......kp22/29...........yk10........2./1.yhteinen
pyrstötähti (47)..........kp23/28...........yk1..........4.
gitte.............................kp25/28............?..............1.
lapsellinen67 (40)......kp47(35)/?......yk1,5v....1.
pääpilvissä (45)..........kp67/25-43.....?..............1.yhteinen
Hellu1...........................kp?/?................?..............3.
Elina67....................................................................
ruujakengu..............................................................


[/i] Kaikille Onnea kiertoon!


(Tilastojen mukaan vuoden sisällä n. 33% raskautuu --> 33%/25 = 8,25)


Pitää palstataukoa:

8.5.2008 alkaen (kp8/28) Karpalo67 (41)


Haamuilijat:


Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:

äittä-67........... 8.4.2008... kp 32

torpeedo (42)..17.4.2008..kp24/25 yk 1
 
Alkuperäinen kirjoittaja lapsellinen67:
Joo, lisäsin annastiinalle kp:t (huolimaton minä, hyi) ja iänkin. Olit sanonut tuolla jossain aiemmin, että kohta 43, joten oletin että olet vielä 42. Korjaa jos 43 on jo tullut täytettyä...

Ikiä puuttuukin enää:
päivänkakkara67 --> 40 vai 41?
gitte --> taisi olla vielä "alaikäinen" eli 39?
Hellu1 --> 41 vai 42?
Elina67 --> 40 vai 41?
ruujakengu --> ?
Karpalo67 --> 40 vai 41?
äittä67 --> 40 vai 41?

Moikka, minä olen 41
 
Heippaus kaikille ja tervetuloa uudet eli annastiina ja einiinvaan. Mukava kun tulee lisää porukkaa niin en ainakaan ihan heti yksin jää tänne kuumeilemaan :LOL: Taidan olla täällä vielä 50:kin kun ei osaa päästää irti toiveestaan.

Mitäs teille muuta kuuluu? Meillä vähän alavireistä ,kun välillä elämä heittelee märkiä rukkasia naamaan. Tässä tapauksessa asia koskee meidän esikkoa. Vauvahaaveet on siitä syystä jääneet vähän taka-alalle kun huoli meidän esikosta on suuri. Vastauksia saamme vasta kuun lopussa, joten voitte vaan kuvitella miten odottavan aika on pitkä.

Clomeja olen napostellut nyt neljättä päivää. Huomenna vielä viimeinen ja kp 15 sitten terot kehiin. On se vaan kumma kun clomeista ei ole tullut mitään sivuoireita mutta nuo terolutit sitäkin enemmän eli öklötää, kuvottaa ja oksettaa välillä tosi rankasti. Voi voi tätä lapsen väkäämistä :LOL:

Pikkumyytuossa kyseli puutarhojen vointeja. meillä laitettiin sunnuntaina mansikan taimet maahan ja eikös ne hallat sitten tulleet. Vielä ovat jotenkuten elossa.
Marjapuskatkin jotenkuten hengissä vielä. Voi kun alkais ilmat lämpenemään.
 
pyrstötähti
Taas reissussa rähjäännytty,kyllä funtsin että miten tähän hullunmyllyyn pikkuvauvoja enää kaivattais,hyvä kun ylipäätään tästä nykyruljanssisstakaan työn ja kodin kans selviytyy takki on aina ihan tyhjä kun pitää ajella pitkin maailmoja edustaa ja olla sitten vielä terävänä ja kun tulet kotiin porukka on vähän naama pitkänä (osa) että taas sitä on oltu hummailemassa ja pitäs alkaa palvella porukkaa kun olet ollut "lomalla".Onneksi saa valmista toisten äitien ja isien laittamaa ruokaa ravintolassa ja se myös kahvipullataukoineen näkyy vyötärössä joka on totaalisesti kadonnut,todellinen läskikärpänen on jotenkin löytänyt minut.

Mulla ei tunnu kyllä mitään oireita muuta kuin ärtyisyyttä ja olen kyllä alkoholiakin illallisilla siihen malliin maistellut että voi voi,mutta kun en oikeasti usko että mitään olisi tapahtunu.
Niin funtsailin että tässä pitäisi tietysti olla seuraavat kuukaudetkin kaiken varalta absolutisti ja sehän ois tietty hyvä monessakin suhteessa mutta ei kyllä yhtään huvita.Jos varmasti tietää että on raskaana niin sitten tietty tilanne on ihan toinen.

Elikkä valitettavasti en taida olla tärppilistalla :'( no ei voi mitään. Joskus tuntuu ettei tiedä mitä haluaiskaan. Ystäväni rintasyöpä leikattiin eilen ja arvatkaa olenko hänelle puhunut näistä vauvahaaveistani mitään,kun toinen on niin eri elämäntilanteessa nyt tuntuu pahalta kun itse ehkä tarttisi tissit vielä ruokkimiseen ja toiselta ne menee roskikseen niin on elämä joskus sietämätöntä. Nyt tuntuu olevan ystävilläni raskaita aikoja ja yritän vähän tsempata ja tuntuu että itellä on asiat niin hyvin ettei tässä saisi liikoja onnea jahdata takaa.

Meillä on tosi kylmää myös ja kaikki meinaa paleltua yritän kastella niitä runsaammin sehän auttaa niitä selviytymään hallaöistä kun nestettä virtaa tarpeeksi. :'(

Mutta kevät nyt antaa vähän meille isän kädestä ja varmasti sitten hellien lepyttelee! Nautitaampa loppuviikosta, pikkumyylle hauskaa perjantaita töihin ja lapselliselle hilpein mielin uusia tabletteja napsimaan ja ihan kaikille hirveitä plussamyrskyjä ja hyvää mieltä :heart:
 
Nuuskulle toivon hyviä tuloksia esikon suhteen! :flower:

Ehkäpä "satomme"vielä pelastui näistä/tästä hallasta, toiv ei tulisi enempää hallaöitä! :saint:

Kiitokset huomispvn vieton suhteen!

Minulla enemmän niin päin,että suojelen munasolujani alkoholitta olemisella. Huomenna otan muutaman siiderin. :p

Heippa taas! :heart: :wave:
 




Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

AinoEmilia (43)...........kp5/31-34.......?...............4./1.yhteinen
mimmimamma (46)....kp6/27.............yk6 v........4.
Rva Pikkumyy (43).....kp9/28-29.......yk3..........4./1.yhteinen
äippä67 (40)...............kp9/26-39.......?...............2.
Nuusku (42)................kp9/28.............?...............4.
dinosaurus61 (47).....kp11/26-28......?...............6.
mimuli (42).................kp11/29...........yk2...........4.
annastiina (42)...........kp11/30...........?...............6.
päivänkakkara67........kp12/26............?..............1.
Mari66 (41)................kp13/?..............?...............1.
keijukka (45)..............kp15/29...........?..............4.
vilmaville (43)............kp15/28-30.....yk1,5v.....9.
Minni-07 (44).............kp23/28...........yk4..........2./1.yhteinen
einiinvaan (41)...........kp23/28-31.....?...............3.
Mussukka67 (40).......kp23/29...........yk10........2./1.yhteinen
pyrstötähti (47)..........kp24/28...........yk1..........4.
gitte (39)....................kp26/28............?..............1.
lapsellinen67 (40)......kp48(36)/?......yk1,5v....1.
pääpilvissä (45)..........kp68/25-43.....?..............1.yhteinen
Hellu1...........................kp?/?................?..............3.
Elina67....................................................................
ruujakengu..............................................................


[/i] Kaikille Onnea kiertoon!


(Tilastojen mukaan vuoden sisällä n. 33% raskautuu --> 33%/25 = 8,25)


Pitää palstataukoa:

8.5.2008 alkaen (kp8/28) Karpalo67 (41)


Haamuilijat:


Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:

äittä-67........... 8.4.2008... kp 32

torpeedo (42)..17.4.2008..kp24/25 yk 1
 
Huomenta!

Kovin hiljaista on pinossamme... tarttis saada jotain äksöniä tänne.

Itselläni on tätä odottelua. Hormonitabut on ostettu valmiiksi, testejä tilattu ja tätiä toivon huomiselle tai sunnuntaille. Epäilen kyllä ettei tule, mutta keskiviikkona alkaa sitten noiden tabujen napsinta joka tapauksessa.
Aikamoista juilintaa on muniksen tienoilla ollut, mitä meinannee. Ja tällainen jännä havainto, jonka olen tehnyt ennenkin (kylläkin pari päivää ennen ovista), että munasarjan tienoilta kuuluu sellaista "kurlaavaa" ääntä. Olen niitä "tarkkaillut" ja se ei ole mitään vatsanväänteitä tai ilmavaivoja.
Mitähän siellä tapahtuu?
Onko kenelläkään koskaan ollut mitään vastaavaa?
 
pyrstötähti
todella aamulla vielä uupunut olo ja isäntä murjottaa joten oli kiva häipyä omaan työkammioon. Minä olen valitettavasti aika tyly tyyppi eksäni niin hyvin koulutti mykkäkouluun että ihan keposasti voin olla tarvittaessa puoli vuotta rupattelematta =) ja joka syyttä suuttuu se lahjatta leppyy.

Hyvä että meidän lapsellinen siirtyy toisiin tapleteihin.Eihän sitä tiedä josko täti vaikka jonkinlaisella punaisella,jos ei ferrarilla niin vaikkapa mopedilla kurvaa sun sukkahousuihin vkl:na :LOL: Varmaan ne hormonit pistää melkoisen mylläkän sinne muniksien pesäkoloon että ei ihme jos kurluttaa,mulla lähinnä turvottaa ja tuntuu kuin olisi ilmaa joka onkalossa oviksen aikoihin.

Tuosta alkoholin käytöstä vielä täytyy olla melkoinen suurkuluttaja että alkoholilla on vaikutusta munasoluihin,lääkärini kertoikin kuinka valitettavaa on se,että kaikki valistus uppoaa niihin joilla muutenkin on järki ja kohtuus ja se todellinen porukka jotka hedelmällisyytensä pilaavat viinan läträämisellä eivät järkipuheita kuuntele.

Alakerrassa tuntuu selvästi tädintulon merkit ja yläkerrassa sitäkin selvemmin,mutta onneksi tää on taas kohta ohi! Mutta ihanaa kun on viikonloppu toivottavasti paistaisi että saisin pienen kasvimaani lämpiämään ja siemenet itämään pikkuhiljaa. Aurinkoista pyhäaikaa kaikille tv: pyrstis :flower:
 
Piti ihan googlettaa tuo TGIF, kun mun yleissivistyksessäni oli aukko sen kohdalla. :whistle:

Minä olen huono pitämään mykkäkoulua, niin kuin riitelemäänkin. :/ Mies on saanut noita molempia edellisessä elämässään kokea sen verran paljon, että varmaan sillekin helpotus, ettei enää tarvitse. Joskus kyllä tulee mieleen, että kuinkakohan huono juttu tämäkin sitten on? Kun usein sanotaan että riitely on vaan terveellistä ja ettei riitelemättömyys ole ollenkaan hyväksi. :eek:

Mä olen muuten lakannut käyttämästä sukkahousuja aikaa sitten. :p Vain jossain juhlatilaisuuksissa tulee pidettyä...
 
pyrstötähti
taitaa olla joku jenkkisanonta en tiedä alkuperää. Ällö olo ja semmonen nillitys päässä ei oikein mikään nappaa eli tätyläinen kyllä tulee :( no se on hyvä merkki sekin että systeemi pelaa. Mulla on niin dramaattinen toi ukko että jos tulee pienikin riita tai vähän sille huomauttelee niin se saa siitä hirveän jutun aikaan joten aika rasittavaa sekin. Nyt pitää käväistä ruokaa jostakin ettei vaan pääse laihtumaan :LOL: pysytäämpä linjoilla iipeellä!
 
pyrstötähti
olin ihan ällikällä lyöty tästä tarinasta kun hän sai vahingossa e-pillerien sijaan tuon Divina-reseptin melkein uskomatonta eikö? Eli vaikuttaa kyllä tehokkaata lääkekuurilta,aattele jos sulla tärppäis nyt tällä konstilla,ois se ihanaa, toivon totisesti kaikki sormet ja varpaat ylhäällä että saisit ensimmäisen nyyttisi hiihtolomaksi syliisi :heart:
 
Terkkuja täältäkin päin. Enpä ole ehtinyt täällä käymään on ollut melko kiirettä. Toivotan myös tervetulleeksi uudet kuumeilijat, Annastiina ja Einiinvaan.

Luin noita Pyrstiksen PMS-oireita ja tajusin että itellä ei niitä olekaan (ainakaan vielä ) . Tosin en nyt sen perusteella epäile mitään raskautta. Olo on kuitenkin ihan normaali, vielä ne PMS-oireetkin voivat ilmestyä.

Kiitos kerrankin tämän kiireen, tajusin vasta tämän päivän listasta että tässä enää viisi päivää aikaa jännitykseen, onpas aika mennyt nopeasti.

Olin tiistaina verikokeissakin, mistä sitten mitaan estrogeenitaso, ja jos menkat alkaa, niin sitten on taas verikoe ja sitten pitäisi tutkia onko munatorvet auki ja
sitten mennäänkin lääkärin juttusille miettimään miten jatketaan.

Hyvää viikonloppua kaikille!!
 
Aikamoinen muuten tuo lääkäri kyllä, liekö ollut ajatuksissaan ja määrännyt samaa lääkettä kuin edelliselle potilaalle? :LOL:

No joo, voisi olla parasta että mulla pysyisi pelkän haaveilun puolella tää juttu. Olen aika erikoinen tapaus, sillä en ole edes koskaan pitänyt vauvaa sylissä, enkä juurikaan pitänyt lapsista. En tiedä lapsista yhtään mitään, joten jos lapsen saisin, olisin ihan kädetön! :eek: :ashamed:
Mutta jospa se tässäkin asiasssa luonto vetäisi tikanpojan puuhun... :LOL:
Ja onhan se oma lapsi ihan eri juttu tietenkin.

Minnillä tapahtuu kaikenlaista ja asiat menevät eteenpäin. :) Kaikkein turhauttavintahan näissä jutuissa on jos mitään ei ole tapahtumassa ja pitää vain odottaa.
Toivotaan että homma alkaa pelittämään... peukkuja sille! :)
 
Xenon-67: Minä se sitä kyselin... Ajattelin jo, että olenko joku luonnonoikku tai kuvittelenko vain, että ääni tulisi munasarjasta. :LOL:
Mutta kiva tietää, että muillakin on vastaavaa...
Nuo minun tuntemukseni alkoivat aivan yllättäen viime syyskuulla. Sitä ennen alakerrassa ei ole tuntunut mitään, saati sitten kuulunut. Enpä toki ole tarkkaillutkaan aikaisemmin kaikkea näin tarkasti. Mutta tää on kyllä aika selkeää ja tuntemukset voimakkaita.
Mistähän johtunee??
 

Yhteistyössä