Hitsi kun tää netti pätkii taas vaihteeksi.
Arvaa vaan olenko testannut. :ashamed: Minulla jos yksikin testi on kaapissa, se polttelee niin kauheasti, että on pakko testata oli ajankohta lähes mikä hyvänsä. :ashamed:
Eli olen testannut torstaina ja eilen (iltapäivällä molemmat). Ja senverran hulluna olen niitä tikkuja tuijotellut, että niissä muka on näkynyt ennen niiden kuivumista jotain mikroskooppisen pientä haamua jostain tietystä kulmasta katsottuna. Mutta... siis vain jos on oikein suurella mielikuvituksella ja epätoivolla varustettu kuin minä, niin voi nähdä niissä jotain.
Eli älkää siis innostuko, please... :x
Jos tätiä ei tänään näy, testaan huomenna aamulla. Teoriassahan se tietenkin on mahdollista, mutta erittäin epätodennäköistä. Silloin edellisenä päivänä kun aloitin ne progesteronit, oli sellainen lämmön lasku ja vihlaisujakin tuntui, että teoriassa silloin saattoi olla ovis (ja aktiivisia oltiin juuri silloin). Siitä olisi nyt sitten kulunut n. 13 vrk.
Mutta kuten sanottu, mahdollisuus olisi varmaan jotain 0,01 % luokkaa.
Täytyy kyllä sanoa, että on estrogeenitasot aika alhaalla, jos ei vuotoa tule nytkään vaikka edellisen vuodon, siis sen oudon tiputteluvuodon alkamisesta on jo aikaa tuo 37 päivää.
:/
Mutta siis, onhan tuo tapahtunut minulle ennenkin. Eli ei ole tullut mitään vuotoa vaikka progesteronikuurin olen syönyt, tai korkeintaan pientä tuhrua. :/