YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO

Onpas tullut tekstiä sitten viime käynnin.
Tädin ollessa kylässä on juttuhalut hiukan kateissa. Nyt Täti on kyllä jo pakkaamassa ämpäreitään ja pikkuhiljaa poistumassa. Kurlauksia odotellen... enpä ole huomannut moista, täytyypä tarkkailla tilannetta. Peitot pöllyämään taas seuraavaksi ja sitten katsotaan miten käy. :D

Exäni kanssa ei riidelty, mutta eipä juuri keskusteltukaan mistään. Eipä meillä ollut muuta yhteistä kuin kahden talon rakennusprojekti ja kolme tenavaa siinä samalla... ja nekin saivat alkunsa heti,,, ja ilman kaunopuheita tai hellyyttä. Tämä nykyinen mieheni on räiskyvämpi joka suhteessa. On hempeää hellyyttä, räiskyvää sananvaihtoa, mutta ei pitkää vihaa eikä mykkäkoulua. Vain vauva-tärppi puuttuu, toistaiseksi. Minäkin joskus ajattelen että olenko oikeutettu tällaiseen onnentunteeseen. Ihan tavis arki tuntuu niin mukavalta.

Lapsellinen67, kyllä sitä vauvaa osaa hoitaa vaikkei olisi kuuna päivänä sellaista sylissään pidellyt. Osaavathan nuoremmatkin, heiltä puuttuu se toisenlainen elämänkokemus mitä meillä varttuneemmilla jo on.

Meillä ei ole vaaraa kukkien yms paleltumisista, piha on vielä niin kesken ettei sielä oikein mitään kasva. Se olisi tämän kesän projekti.

Jaksamista ihan kaikille .. . kaikenlaisten asioiden kanssa painiville. Nyt ruuan laittoon. Palailen vielä illemmalla.

Heipat :wave: :hug:
 
pyrstötähti
Joo isäntä murjottaa edelleen sohvalla ja mulla täti-tuntemukset vahvistuu ei ihan paras fiilis mutta kyllä mä osaan iloita siitä esikkoni miehistymisestä ja aina kun mitä tahansa tässä muuta menee vähän pieleen niin se on sokerini kupin pohjalla! Jos ei vauvaa tulekaan niin saan ehkä vielä hänet takaisin :heart: Ja just kun katon mieheni uhma-ikäisen kohtausta niin olen oikeestaan iloinen että täti tulee :kieh: No asiasta kolmanteen,luin torpeedon viestiketjun ja siellähän oli tarkalleen tieto siitä että hän raskautui kiertonsa 9-10 päivä,tunsi oviksen ja peitot heilui ja tädää-tädää sieltähän se reilun viikon kuluttua jo oireilu alkoi ja hetikohta plussasi,eli muistetaampa nyt että tuo ovulointi voi tapahtua niinkin aikaisin,ainakin te jotka ette tikuilla testaile. Periaatteessa kai olisi hyvä heti kun täti pakkaa kamansa alkaa kiivas harjoittelu joka jatkuu reilusti yli puolen kierron!! Kurkatkaapa itse torpeedon raskautumiskulku! No anyway,odotan innolla ensi viikon plussaajaa kumpa yksi nyt meistä plussaisi se toisi meille kaikille hyvää onnea ja ennenkaikkea hyvän mielen. Paljon halauksia teille kaikille ja ihanaa kun saa täällä käydä valittamassa omia fiiliksiään :hug:
 
pyrstötähti
ihmeellinen juttu taas mulla on lämpöä 37.2 ja aamusella se on siinä 36.7 tietämissä. Aamupäivällä paleli taas ja nyt tosiaan tuntuu että lämpöä ois ja oli sitä ton verran.Mutta äsken kävin vessatarkistuksen ja ihan hitunen täysin hajutonta valkovuotoa ja vaaleanpunainen veriviiru joten sieltä ne jo oireilee. Ja muutaman päivän on ollut takajalaka hirviän kipiänä tuntuu että reumatisminki pukkas tähän vaihkareitten seuraksi.Oon kyllä vähä väsähtäny nyt kun parin viikon työrupeaman jälkeen siitä operaatiosta. Ois kantsinu ottaa yks viikko suosiolla lisää ja huilata kunnolla.Niinku se toipumisväsy ois nyt tullu,nukahin melkein istulleni töitten jälkeen tänään.No nyt viikonloppu pitää ottaa rennosti ja nukkua varastoon jos ens viikolla täti riehuu taas niin unetki jää vähän vaillinaisiksi ja joutuu napsimaan jotaki särkylääkettä. Joo lisäksi tuntuu kuin ois rytmihäiriöitäkin joten kyllä tästä varhaiseläkkeelle jäädään eikä mammalomalle :attn: mutta eihän me periksi vielä anneta, eihän tytöt??
 
täällä valmistaudutaan uuteen ovikseen :LOL: Siinä karmit paukkuu kun ukon kanssa rynnitään kilpaa kohti makuukammaria, parkkeerataan rollit vieretysten, pannaan hampahat lasihin ja eikun heteka ryskymään ja uutta elämää siementämään :LOL:

pyrstis, kyllä tuo työssäkäynti käy voimille. Itekin olen ihan poikki. Onneksi on vapaa viikonloppu. Olisipa lämmintä, olisi mukavampi fiilis. Tädin viimeisiä roiskeita moppailen pois. Toivottavasti jättää meidät väliin tästä eteenpäin noin vuodeksi vaikka aluksi. Ja mielellään jostain muusta kuin vaihdevuosi syistä. Minähän myös ovuloin melkein heti tädin jälkeen. Tiedän vaikken tikuttelekaan. Viimeksi oli oikein selvät tuntemukset siitä. ei vain silti tärpännyt, taisi olla munis pölyn ja karvojen peitossa. :p

Ei tuosta suomen pelistäkään mitään tänään tule... sitä jaksa katsella. ihme pitää tapahtua että tuosta noustaan.

Jaahas, iltapesulle ja köllölleen soffalle. Siitä oma kultsi minut löytää, kun aamulla palaa töistään.

Mukavaa perjantaita ja aurinkoista viiknoloppua :wave:
 
pyrstötähti
Aino Emilian ihana kirjoitus minäkin jo sieluni silmin mittailin miten meillä rollaattorin mahtuisi kammarin oven eteen. Kyllähän ne siellä köllöttelee munikset ja yrittävät virittäytyä ja ainakin hirveeksi noi irrottelu ja kypsyttelyhormoonit paukkuu oviksen aikoihin,ihan täysillä natisee ja ritisee ja huojuu koko koneisto viimeisillä hengenvedoillaan! Mulla on tosiaan joku hiivatin takajalakakipuki ilmaantunu ihmekös tuo kun on kylmempää ku jouluviikolla ja jätin pöljyyksissäni villaväläkkärit poies vapulta :D Muistakaa nyt urakalla pölyytellä mulla ukko vetäyty murjottamaan vaihteeksi makuuhuoneeseen mutta toisaalta se ei 3 päivää pitempään kestä ilman seksiä jos ei satu olemaan keskitysleirillä tai hampaan juurihoidossa joten aamusta lienee jo murjotus hellittää kummasti, on se niin liikuttavaa joskus :hug:
 
juu rollattoreilla mennään synnyttämään sitten...vitsi, vitsi.
eiköhän met olla ihan loppumetreillä mutta normalissa iässä vielä(sanoo keijukka 45v.) jos luonto ja mieli vielä sinne suuntaan viriää, näin se on mun mielestä.
Joo hyvä nuo ukkojenkin mielialat välillä vaihtelee kyllä..liekä niilläkin vaihtarit (vanhemmilla) ja nuoremmilla sitten jotain muuta.Sama täällä että mökötys loppuu kun ei ukko jaksa olla ilman seksiä pitkää aikaa...en kai miekään. Täällä satelee lunta ja kesäsätä ei tietoakaan tällä hetkellä. Mie en oo oviksia testaillu vielä kun en oo raskinu ostaa niitä kalliita testejä mutta kun ei tärpää ehkä..ostan. tsemppiä ja hyviä vointia.
 
Onpas aamu vierähtänyt ! Tässä vain köpötellyt ja suunnitellut mitä tekis.

Nuo rollaattorijutut viehättää minua hurjasti.... jotenkin. Ajatelkaapa vaikka seuraavaa ---> Nuoremmat taitavat oikeasti ajatella ettei meistä 40+ ole enää mihinkään; ei vauvantekoon, tuskin harjoitteluunkaan. Mutta asiahan on täysin päinvastoin ! Meillä sitä virtaa ja intoa vasta onkin. Ainakin jos vertaan omaa nykyistä viriiliyttäni sinne 20-30 vuotiaana oloon. Silloin se oli vain suorittamista ja nyt se on jotain ihan muuta. Loput voi jokainen miettiä itse vaikkapa omalle kohdalleen. rollaattorit on vain "hämäystä".... hihihi.... no huh-huh, täti häädetty ja ovis tulossa... => Levoton sielu..

aurinkoista ja mukavaa lauantaita :wave: :wave:
 
pyrstötähti
Ihanaa kun täällä on heräilty jo! Köpötellyt olen minäkin ja lukenut Kalevan kannesta kanteen ja yrittänyt saada inspiraatiota johonkin fyysiseen toimintaan mutta ainut toimenpide on ollut ruuan tankkaaminen lukemisen lisäksi :p Joo kyllä kait sitä vasta tässä iässä alkaa älytä mistä piika pissii joten siinä mielessä hyvä aika aktiiviseen lisääntymisyritykseen,heti kun ja jos toi murjotus loppuu!!! Mutta ei totisesti ole hedelmöitymisen aika,ei oikeesti vois vähemmän kiinnostaa kun on selkä ja maha ja jalaka kipiä ja odottelen hirmutädin hyökkäystä. Nimittäin mitään raskausoireita ei valitettavasti ole,tuolla on hauska pino Raskausoireketju ja ne kaikki oireethan sopii kyllä tädinodottelutunnelmiinkin paitsi sitä raudanmakua nyt just ei tunnu kyllä suussa :LOL: Käykääpä kurkkimassa! Keli on about 5 astetta viileetä joten puutarhankuopsutus ei innosta mutta oulussa on puutarha- ja kirjamessut joten jos sais itsensä liikkeelle niin sinne virkistymään ja kahville. TULKAAPA TEKIN PUUTARHAMESSUILLE ties vaikka tunnistamme toisemme :hug: Ihanaa lauantain jatkoa, onkohan pikkumyyn saunailta venähtänyt kun ei näy eikä kuulu ja lapsellinen on myös nyt hukassa jossakin??
 
puutarhamessuille täältä eteläsuomesta, sille olisi kyllä tarvetta. Tämä meidän pikkuruinen rivitalopiha on kaamea. Niin kuuma kun aurinko paistaa, ettei mikään kasva. Kuivuutta kestäviä istutuksia ja kesäksi perennat ja muut ruukkuihin, näin on ajateltu. Kunhan vain pääsisi siihen siunattuun alkuun. Vapaat menee meillä ristiin nyt, eli yht vapaita tässä odotellaan. Mies jälleen töissä. Täytynee hemmotella ja helliä illemmalla jollain herkulla, ensin hyvällä ruualla ja sitten saunottaa ja tarjoilla jälkiruokaa. Ellei sitten väsyneenä nukahda...
Meillä paistaa aurinko ja asteita on 15. Vähän tuulahtelee.

:) Nyt on kyllä alettava hommiin ettei urakat ihan pissi...

Hei vaan :wave:

Yks juttu vielä : Kp 6/ 30-31 ja valtakunnassa kaikki hyvin
 
Huomenia kaikille!
Elossa olen!


Eilinen päivä meni oikein mukavasti, mutta todella kun juon niin harvoin, niin 2,5 siiderin jälkeen olin jo hiprakassa


Jatkoimme yhdessä saunoilun jälkeen vielä yhdelle ja siitä jatkoimme kaupungille, josta minä ja samanikäinen työtoverini erkaannuimme kaksin vielä yhdelle!


Paikka oli ihan mukava ja jutustelua riitti!

Mieheni haki meidät 19:40 ja veimme työkamun kotiaan ja me tulimme kotia. kyllä olikin nälkä kun 12 aikaan oli ollut ruoka ja sen jälkeen vaan juomaa. Muutama leipä ja sen jälkeen mies ehdottikin, josko menisimme:
, tanssimaan siis;=)


Mies oli kuskina, mukava ilta oli kaikin puolin!
ihan näin ei sentään minulle käynyt!

Nyt aamju alkanut mukavasti!


Ajattelin, josko en stressaisi tässä kierrossa raskautumisesta, pieni tulee, jos on tullakseen.


Ihanaa pvää kaikille!

Kp 10 jo :heart: :heart:

Rva Pikkumyy


 




Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

AinoEmilia (43)...........kp6/31-34.......?...............4./1.yhteinen
mimmimamma (46)....kp7/27.............yk6 v........4.
Rva Pikkumyy (43).....kp10/28-29.....yk3..........4./1.yhteinen
äippä67 (40)...............kp10/26-39.....?...............2.
Nuusku (42)................kp10/28...........?...............4.
dinosaurus61 (47).....kp12/26-28......?...............6.
mimuli (42).................kp12/29...........yk2...........4.
annastiina (42)...........kp12/30...........?...............6.
päivänkakkara67........kp13/26............?..............1.
Mari66 (41)................kp14/?..............?...............1.
keijukka (45)..............kp16/29...........?..............4.
vilmaville (43)............kp16/28-30.....yk1,5v.....9.
Minni-07 (44).............kp24/28...........yk4..........2./1.yhteinen
einiinvaan (41)...........kp24/28-31.....?...............3.
Mussukka67 (40).......kp24/29...........yk10........2./1.yhteinen
pyrstötähti (47)..........kp25/28...........yk1..........4.
gitte (39)....................kp27/28............?..............1.
lapsellinen67 (40)......kp49(37)/?......yk1,5v....1.
pääpilvissä (45)..........kp69/25-43.....?..............1.yhteinen
Hellu1...........................kp?/?................?..............3.
Elina67....................................................................
ruujakengu..............................................................


[/i] Kaikille Onnea kiertoon!


(Tilastojen mukaan vuoden sisällä n. 33% raskautuu --> 33%/25 = 8,25)


Pitää palstataukoa:

8.5.2008 alkaen (kp8/28) Karpalo67 (41)


Haamuilijat:


Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:

äittä-67........... 8.4.2008... kp 32

torpeedo (42)..17.4.2008..kp24/25 yk 1
 
Huomenta!
Taisin olla illalla pahasti paitsiossa... Kyllähän tuota jääkiekkoa tuli katsottua. Eipä ois voinut kyllä tylsempi Suomen peli olla. |O

Ihanat rollaattorijutut teillä... :LOL: Vaikka kyllä se vähän sellaista tahtoo olla. Valvomisesta sen huomaa, ettei ole enää entisensä. Eilenkin yritettiin katsoa Ruotsin ja Kanadan peliä. Minä sammahdin heti alkuunsa ja miestäkin alkoi unettamaan jo eka erän jälkeen. Nyt on sitten niin kuin krapulassa kun on valvonut ja pitkään piti nukkua.

Juu, jospa sen lapsenhoidon oppisi vielä tässäkin iässä. Onhan tuolla isännällä siitä kokemusta, joten aina voisin kyllä vedota siihen että "sinähän se osaat" ja tyrkätä lapsen sille. :LOL:

Keijukalle suosittelen kyllä ovistestejä. Ajoitus on kuitenkin se kaikkein tärkein juttu ja ovistestit auttaa siinä erittäin paljon. Eihän ole pakko ostaa sitä kallista digimittaria. Varmasti liuskoillakin pärjää, kun oppii tulkitsemaan niitä.

Tätiä ei ole täälläpäin vielä näkynyt, vaikka mahanpohjaa jomotteleekin.
 
pyrstötähti
no hyvä ettei teitä oltu kaapattu illan aikana kumpaakaan! Mitään inspiraatiota puutarha/kotihommiin ei tullut ja kun ei meinaa päästä kävelemään takajalalla niin ei kai tässä viitsi linkuttaa jäähallissakaan.Eipä ookkaan pitkään aikaan näin tylsää ollut.Mutta toisaalta kiva olla möllöttää välillä olemisen sietämättömästä keveydestä vaan nauttia eikä tehdä mitään.Sekin on taitolaji.Peukutetaan että gitte plussaisi on ihan hilikulla päivät nyt,mutta ei ole käynyt kertomassa onko tädistä helmaakaan näkynyt? Oma tilanne on se että ne vaaleanpunaiset häipy ja maha on ihan turvoksissa joten alkais pian ja ois ohi,tuttu tunne varmaan monelle!Ja sitten taas uuteen uljaaseen kiertoon josko toi murkkis ois jo siihen mennessä lopettanut mökötyksensä myös! :hug:
 
Miten on lapsellinen67 , oletko testaillut ? Jos oletkin raskautunut ihan huomaamattasi :hug: En muista, enkä nyt jaksanut kelata taaksepäin viestejä miten tämä nyt oli.

Kävin suihkussa ,,vai missä se ny oli,,, keitän seuraavaksi kahvia, vai mitä se oli, ja sitten lisää kotihommia, vai mitä ne ny oli... sanoo AinoEmilia vai kuka se ny oli.... :D pöllämystynyt kuumeilija, vai mikä se ny oli...

Pysytään pinossa !! :hug: :wave:
 
Hitsi kun tää netti pätkii taas vaihteeksi. :( :(

Arvaa vaan olenko testannut. :ashamed: Minulla jos yksikin testi on kaapissa, se polttelee niin kauheasti, että on pakko testata oli ajankohta lähes mikä hyvänsä. :ashamed: :LOL: Eli olen testannut torstaina ja eilen (iltapäivällä molemmat). Ja senverran hulluna olen niitä tikkuja tuijotellut, että niissä muka on näkynyt ennen niiden kuivumista jotain mikroskooppisen pientä haamua jostain tietystä kulmasta katsottuna. Mutta... siis vain jos on oikein suurella mielikuvituksella ja epätoivolla varustettu kuin minä, niin voi nähdä niissä jotain. :LOL:
Eli älkää siis innostuko, please... :x
Jos tätiä ei tänään näy, testaan huomenna aamulla. Teoriassahan se tietenkin on mahdollista, mutta erittäin epätodennäköistä. Silloin edellisenä päivänä kun aloitin ne progesteronit, oli sellainen lämmön lasku ja vihlaisujakin tuntui, että teoriassa silloin saattoi olla ovis (ja aktiivisia oltiin juuri silloin). Siitä olisi nyt sitten kulunut n. 13 vrk.
Mutta kuten sanottu, mahdollisuus olisi varmaan jotain 0,01 % luokkaa.
Täytyy kyllä sanoa, että on estrogeenitasot aika alhaalla, jos ei vuotoa tule nytkään vaikka edellisen vuodon, siis sen oudon tiputteluvuodon alkamisesta on jo aikaa tuo 37 päivää. :eek: :/
Mutta siis, onhan tuo tapahtunut minulle ennenkin. Eli ei ole tullut mitään vuotoa vaikka progesteronikuurin olen syönyt, tai korkeintaan pientä tuhrua. :/
 
Eihän se pyrstis ole vielä varmaa, että se täti sinne teille kurvailee.
Mä luulen ettei noihin tuntemuksiin voi kovin hirveästi luottaa. Niin moni on sanonut, ettei tuntenut mitään erityistä ennen plussausta, vaan tuntui ihan kuin menkat ois tulossa.
Tähän kyllä pätee se vanha fraasi, että niin kauan on toivoa kun tätiä ei näy. =)
 
pyrstötähti
siis sulla oli ovistuntemuksia kuitenkin ja lämmöt laski?Eli turha tuijotella noihin prosentteihin jos se tarkoittaakin koko ihmiskunnasta 0,01% niin sehän tekee jo vaikka mitä!!Muistathan että mun täti oli 51 ja vaihkarit jo alakanu ja niin vaan vaihkarit osottautuki 14 vkoiseksi vaaviksi kun meni lääkäriin oli väsy ja hengästytti yms.yms. Yhdestä pinosta luin tarinan jossa tehtiin useita iffejä sun muita ja sitten luopuivat toivosta oli testattu munikset ja simpat ja olivat huonolaatuisia molemmat ja kun kaikki lopetettiin niin näitten jälkeen meniki rouva sitten lääkäriin ja ultrattiin ja jostain ihmeen syystä nämä kelvottomiksi lisääntymisvälineiksi luokitellut munis ja simppa luomusti löysivät toisensa ja hän on nyt raskaana,eikä mitään toivoa annettu...Eli mitään toivoa emme heitä kohdallasi.Minäkin äsken kaivoin testerin ja vaikka kuinka missä valossa tutkin ei kyllä ole viivaa nähtykään oikeassa kohdassa,nämä on niitä tavallisia ei erityisherkkiä.Mutta ei tässä mitään hätää,murjottaja jo parikin kertaa on soittanu kotiin että täytyy nyt pitää parisuhde kunnossa seuraavat 2 viikkoa että pääsee taas uuden yrityksen pariin ahertamaan. Pidän sulle lapsellinen erityispeukkuja tällä hetkellä ja kaikille muille hirveitä plussapuhureita,missä ihmeessä gitte luuraa,liekö se kaapattu kummitusjunassa? :hug: :heart:
 
pyrstötähti
mutta tekisi kyllä mieli se on suurta herkkua mutta maha siilillä menee ihan sekaisin siitä. Joten täytyy vaan ihastella kun se köpittelee tuossa terassilla ja on ihan onnessaan taas kun laitoin sille vanhan porontaljan,luulee sitä kai morsiamekseen ääntelystä päätellen.
 

Yhteistyössä