YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO

Huomasin eilen aamulla, että kyyhkynen pesää läheiseen kuuseen. Enpä ole ennen kyyhkysen pesintää nähnytkään. Toivottavasti ei vain häiriinny kun tässä kuitenkin liikkuu porukkaa aika paljon.

Ajattelen, että tässä kohti varsinkin raskautuminen tuntuisi vielä epätodennäköisemmältä kuin se minun 1 %. Kun kuitenkin silloin olisi ollut jo kiertopv. 24 laskettuna siitä tuhrusta ja kun se ovistesti näytti sitä samaa viivaa viikkokausia ennen ja jälkeen. Kaikenkaikkiaan kaikki on ollut taas niin omituista, ei sellaista selkeää kiertoa lainkaan...
Lämpö ei ole kyllä vielä laskenut, vaikka otin viimeisen progesteronin keskiviikkona. Mutta onhan nuo mun lämmöt seikkailleet muutenkin...
No, jännäystä se on tällainen hullu, epätoivoinen jännäyskin. Hulluillahan on halvat huvit... (paitsi että maksaa ne nuo testitikutkin) :LOL:

 
hei,
kivoja rollaattorijuttuja!
Meilläkin pihassa käppäilee siili. Kova kahina vaan kuuluu, kun se lehtien seassa kahlaa.

Täällä on monta oviksen metsästäjää. Itse tikutin eilen ja sain viivan, mutta toisella, eri merkin testillä vaan haamun. No nyt olen vasta kp 12 ja normaalisti tikussa on vahva viiva vasta kp 14 kohdalla. Tämä kerta voi taas mennä ohi, kun mies lähtee kohta reissuun. Mutta teorissa saattaa olla pienet mahikset, saattavathan säilyä nuo siittiöt elossa jopa kolme päivää, mutta kovin suuria odotuksia en aseta tähän kiertoon. Kiva silti miettiä, että jospa kuitenkin...

Liikunta on jäänyt tällä viikolla hieman vähempää, kun kiirettä on muuten ollut, mutta ilokseni huomaan, että nuo viime kesän jälkeen tulleet ylimääräiset kilot, ovat kadonneet. Toki silti voisi pari kiloo vielä lähteä. Olin karkkilakossa, mutta nyt erilaisten juhlien lomassa, olen satunnaisesti pari namua syönyt.

Nyt lähden lauantai-illan viettoon, oman miehen kainaloon ja virittelen jo siittiöille suotuisia olosuhteita.

 
Moikka!
Mä olen myöskin seurannut lätkää kovasti ja tänä iltana katselen SUOMI-RUOTSI ottelun myöskin.
Täti tekee tuloa kovasti kylään.

Miten teillä muilla on mennyt?

Minkälaisia kesäsuunnitelmia teillä muilla on?

Itse olen työssä koko kesän Lintsillä,joten tervetuloa sinne ostamaan ruokaa multa.

Mukavaa viikonloppua teille kaikille ja Peukkuja teille kaikille!
 
Lapsellinen: Joo kyllä tapahtuu ja asiat menee eteenpäin. On jotenkin rentoutunut olo kun on ikään kuin lekurin huomassa ja valvonnassa.
Tässä oikein odottelee tulevia kokeita menkkojen jälkeen ja ja ensiviikolla kuiteskin se tärkeä ajankohta, alkaako menkat vai ei.

Kyllä tämä kuumeilu saa ihmismielen (lue naismielen) omituisiin tilanteisiin.

Pikkumyyn vinkki on osuva, ei kannata stressata!!! Viime kierrossa aloin miettimään, että josko plussaisin, funtsailin oireita jne. nyt päätin että en asiaa mieti, ja olen siinä onnistunut. Helpottaa kummasti tätä pienen ihmisen elämää.

On tää niin hassua, esikoista kun "teki" niin siitä vaan ja eteenpäin ei tullut mieleenkään mitkään epäluulot ettei raskautuisi saatikkka siiten km:ät, ikääkin oli hmm...juu valtaisat 19 v.
 




Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

gitte (39)....................kp1/28..............?...............1.
lapsellinen67 (40)......kp2/28.............yk1,5v.....1.
AinoEmilia (43)...........kp7/31-34.......?...............4./1.yhteinen
mimmimamma (46)....kp8/27.............yk6 v........4.
Rva Pikkumyy (43).....kp11/28-29.....yk3..........4./1.yhteinen
äippä67 (40)...............kp11/26-39.....?...............2.
Nuusku (42)................kp11/28...........?...............4.
dinosaurus61 (47).....kp13/26-28......?...............6.
mimuli (42).................kp13/29...........yk2...........4.
annastiina (42)...........kp13/30...........?...............6.
päivänkakkara67........kp14/26............?..............1.
Mari66 (41)................kp15/?..............?...............1.
keijukka (45)..............kp17/29...........?..............4.
vilmaville (43)............kp17/28-30.....yk1,5v.....9.
Minni-07 (44).............kp25/28...........yk4..........2./1.yhteinen
einiinvaan (41)...........kp25/28-31.....?...............3.
Mussukka67 (40).......kp25/29...........yk10........2./1.yhteinen
pyrstötähti (47)..........kp26/28...........yk1..........4.
pääpilvissä (45)..........kp70/25-43.....?..............1.yhteinen
Hellu1...........................kp?/?................?..............3.
Elina67....................................................................
ruujakengu..............................................................


[/i] Kaikille Onnea kiertoon!


(Tilastojen mukaan vuoden sisällä n. 33% raskautuu --> 33%/25 = 8,25)


Pitää palstataukoa:

8.5.2008 alkaen (kp8/28) Karpalo67 (41)


Haamuilijat:


Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:

äittä-67........... 8.4.2008... kp 32

torpeedo (42)..17.4.2008..kp24/25 yk 1
 
Tulipas nukuttua yli kymmeneen. :eek: :saint:
Tein sen varmistustestauksen ja kuten arvata saattoi, ei siinä tikussa mitään ole. Tätiäkään ei kyllä näy, joten ei auta muu, kuin toimia kuten täti olisi muka ollut... :/

Lähdemme kohta sitä pientä palleroa valitsemaan. :heart: Vielä ei oteta mukaan, vain valitaan minkä haluamme...
 
Nukuin myös kymmeneen. Tässä taas pyjamassa hipsutellut kahvimuki kädessa tukka sekaisin, nyt alan olla hereillä.
Nyt on jotain jäänyt minulta lukematta? Olettekos Lapsellinen67 lemmikkiä valitsemassa vai mitä? Ihanaa ! Pahoittelut kuitenkin ettei viivaa näkynyt testissä :/

Vielä tänään vapaa ja sitten taas alkaa työt, eikä seuraavaan viikkoon vapaata. Eilinen ilta meni ihan torkkuessa sohvalla, ei jaksanut pupuillakaan vaikka mieli teki.... nyhjättiin muuten vain liki toisamme rapsutellen, kunnes uni voitti.

Täällä on pilvistä, nyt juuri ei sada. Reipas ulkoilulenkki tekisi varmasti kropalle ja päälle hyvää.
Mukavaa sunnuntaita. Lempeitä Plussatuulahduksia :wave: :heart:
 
Täällä sataa :( ja on tosi kalsea keli. Plääh. Vaikea keksiä lasten kanssakin tekemistä sisällä, tosin päätinkin jo että kun kuopus heräilee päikkäreiltä, lähdetään ulos vaikka mikä olis. Kuravermeet vaan niskaan kaikille. Muutenkin jotenkin sellainen haikea olotila. Mies toiveikkaana ehdotteli että josko olen raskaana kun niin herkistelen, mutta tokkopa sentään. Se on tuo naisen mieli niin ailahtelevainen niin kuin täälläkin on todettu :whistle:
Painoa on tulla hipsinyt muutama kilo lisää tässä kevään aikana, huomasin kun erehdyin puntarilla käymään. Hohhoijjaa.
Jotenkin tuota raskautumista en uskalla ajatella, pelkään ja toivon samaan aikaan. Kummallisia fiiliksiä. Loppupeleissähän luonto tietysti hoitaa asian, katsellaan miten käy.
Mistä päin muuten olette? Minä pirkanmaalta, taisi olla joku muukin tältä suunnalta? :whistle:
Jaksuja, ja plussia!!
 
Huomenia :flower:
Eka ovistesti liuska testattu, kp 11 ja haamua vasta.Yleensä se vahva viiva on tullut kp 13-14.

Kävimme tunnin sauvakävelylenkillä miehen kanssa aamulla ja puolen tunnin lenkillä eilen illalla. :heart: Kivaa yhteinenkin liikkuminen.

Mukavaa plussarikasta aikaa toivottelen kaikille! :heart: +++++++++++ :whistle:

Minulla kun ovis alkaa lähestyä päätä alkaa myös särkeä, pikkuisen on siitä jo mekkejä. :/ No onneksi tietää mistäkyse, jotta lääkkeettä edetään. :saint:

Heippa taas !

Rva Pikkumyy :heart: :wave:
 
Täällä etelässäkin tosi masentava ilma. Tänään kp 11 niinkuin pikkumyylläkin ja ovista kohti mennään (toivottavasti). Tilasin viime viikolla babyplussan testejä, mutta eivät vielä ole tulleet. Odottelin niitä jo perjantaiks, mutta ei vaan tullut. Toivottavasti tulevat huomenna, etteiovis pääse karkaamaan. Oireeton kyl semmoset että muutaman päivän sisään varmaankin viiva voisi ilmestyä.
Oirehtiminen on semmosta etovaa oloa ,mtä sitten esiintyy myösmenkkojen aikana. vanhemmiten on rytmihäiriöt selkeesti lisääntyneet kierron eri vaiheissa eli siis oviksen ja menkkojen aikoihin. En kyllä tiiä mahtaako olla ihan normaalia.
Koetetaanhan piristyä kurjasta ilmasta huolimatta.
 
pyrstötähti
menikin eilen kyläilyn merkeissä ilta ja aamulla pupuillessa,murjottaja on palannut takaisin. Ei vielä tätiä mutta merkit kyllä tuntuu,kuumotusta,ällötystä ja kahvi on aika pahan makuista,mutta mulla aina ennen tätiä nämä oireet,ja tietty vatsaa alkaa kouristella sieltä täältä ja sellainen pienen tuskanhiki meinaa tulla,lämmöt on vieläki aika korkeella ja illalla aina yli 37 en tiiä onko se ok? Nyt pitää kiirehtiä yks kiilaa ovenraossa menossa jo,rillin rillin rillin hankintaan,kait se kesä siitä alkaa kun hankkii uuden grillin!Täällä ei sada muttei paistakkaan,kivaa päivänjatkoa palataan myöhemmin :heart:
 
kattelin tuota listaa ja meitähän on useampiakin jo yli 45vuotiaita kuumeilijoita..kiva huomata :) ja täällä pohjoisessa on eelleen kylmää..ei kesästä vielä tietoakaa.
hyvää sunnuntaina kaikille jka onnea taas kiertoihin ja yrityksiin
 
Koiranpentuahan me ollaan ottamassa. Haetaan vasta joskus reilun viikon päästä. Ei me nyt vielä valittukaan, kun ei se ensimmäisenä valitseva ollutkaan käynyt. Pitää käydä uusi reissu valitsemassa ensi viikolla. Mutta alustavaa valintaa jo tehtiin... On ne sitten lutuisia. :heart:
 
Hei,
ilma on kyllä täälläkin aika masentava. Ulkoilu saattaisi kuitenkin tehdä terää, kun on viikonloppu tullut syötyä makeaa ja olo on sopivan äklönen.

Rouva Pikkymyy ja Nuusku siellä ainakin metsästivät ovista. Olen pari kiertopäivää teitä edellä ja mulla Ovulan testi näyttää kyllä selkeää ovista, niin luulisin (mutta viivoja ja niiden vahvuutta on joskus hankala tulkita) ja rfsu testi taas vain haamua. Tiedä, mitä uskoa. Mies on kuitenkin nyt reissussa, joten kaikki voitava on tehty ja simpat toivottavasti kokeneen, muttei toivottavasti liian vanhan, munasoluni kohtaavat... Teoreettisesti onnistumisen mahikset on heikot, jos ei nyt olekaan se ovis vielä, mutta ihmeitä tapahtuu. Jos ei nyt, niin Juhannuksen aikaan sitten. Toivottavasti Nuusku saat huomenna testisi ja Pikkumyy saa pian sen odottamansa ovisplussan.
Lapsellinen67: koiranpennut on suloisia - ihan kateeksi käy. Testaile vielä, jos oletkin raskaana. Itsekin olen joskus raskautunut todella pienistä teoreettisista luvuista huolimatta. Siksipä tämäkin kierto ehkä kuitenkin jännittää.
Pyrstötähti: toivotaan, ettei se täti tulekkaan.

Ja kaikille meille plussatuulia. Niitä odottelen ja sitä lämmintä ilmaa!


 
Heippa ystävät


Minä tilasin niitä babyplussantestejä myös vime tiistaina, tulivat torstaina ja tiistaina myös tilasin sen digitesterin ja tuli perjantina.


Mies tuossa aamuisen rakastelutuokion jälken kysyi, olisiko parempi rakastella aamulla vai illalla? Molempi parempi vastasin, jos vaan jaksaa. Kuitenkin tämä on niin arpapeliä, tärppääkö. Sanoin, että simtahan voivat elää jopa 5 vrk ja ovistesteistä taas luennoin ja sanoinkin, ettei ovis ihan viälä paikalla ole, mutta tulossa kyllä! Lisäsin, että on mennyt mukavammin tämä alkukierto,kun en ole koko ajan vain miettinyt, että nyt pitää plussata! rennommin siis olen ottanut


Miehellä alkaa/jatkuu perjantaina alkanut urakka. Eli kiirusta töissä ja sitten pitää vielä vähän kotona jaksaa lempeillä


kaupassa kun tänään kävimme,kärryissä istui erään asiakkaan suloinen, ilmeisesi poikavauveli, paljain varpain, villapuku tosin päällä. Ihania ja niin suloisia vauvat ovat ja myös vanhemmatkin lapset kyllä!


Mimulille: Onnea, että simpat terävät löytävät munasolun/munasolut ja tekevät positiivisen hyökkäyksen, mikä johtaa plussaan!


Kaikille ovisetsijöille nyt plussaOnnea, samoin raskaustesteihin kovasti plussia toivottelen!Plussasateisia sydämiä:

Rva Pikkumyy
 
pyrstötähti
mutta ihan hyvät fiiliksest olin kyläilemässä tyttöporukalla vaihteeksi. Ja heti kun jäimme hetkeksi nyt yksin piti käyttää tilanne hyväksi,mutta,en voine ilahduttaa teitä varmaankaan tässä kierrossa plussaamalla,kyllä hieman limaista helakanpunaa ilmaantui pupustelun jälkeen kun pesussa zoomailin joten aika varmat merkit ja muukin fysiikka paljastaa.Mutta vastahan tässä ekaa kertaa meidän solummekin livenä ehkä pääsivät hipaisemaan toisiaan (jos pääsivät) joten taitaa vielä ujostuttaa ja joutuvat totuttelemaan jonkusen kierron toisiinsa.Selkääkin jomottelee ja on ällö olo ja menkkakipuja joten parin päivän sisällä ne sieltä tulevat mutta sitten pian taas tositoimiin,täytyy toki välillä muuten harjoitella ettei toiselle tule fiilis että häntä vain siementäjänä käytettään otollisina päivinä :heart:

Harmittavaa noi työreissut kun ne sattuu makoisimpiin päiviin pitäisi saada peruttua eikö vaan? Mutta onneksi pikkumyy pelaa myös varman päälle ja säilöö oravan lailla etukäteen sillä tavalla saa pikkutytön ens talvena varmimmin sitten kotiin laitokselta! Lapsellista me nyt kaikki suorastaan painostetaan raskautumaan mutta joskus sitä tarttee ulkopuolistakin pikku rukousta yläkertaan,eikö vaan? Ystäväni teki jalkahoidon minulle ja hän kun on vyöhyketerapeutti väitti että terveyteni on parempi kuin vuosikausiin tällä hetkellä,tiedä sitten mistä sen näkee,ja varoitteli kovasti etten vain tule raskaaksi nuoren siippani kanssa! En ole kertonut vauvakuumeesta kellekään aina suorastaan heti tyrmään moiset väitteet,minulla on nimittäin paras paikka maailmassa purkaa kuumeeni suoraan teihin :hug: Mutta mielenkiintoista viikkoa odotellessa jatkamme harjoituksia. Ja Gittelle terkut pari päivää perässä tullaan ja sitten saamme taas yhdessä tikutella ja pistää iso vaihde päälle hetekan ryskätessä,eikö vaan!Ihanaa illanjatko kaikille halauksin: pyrstis
 
Moikka!
Täällä ollaan kotona,olin lyhyen työpäivän tänään,syynä migreeni jonka kylään tullut täti toi tullessaan,mulle tulee migreeni myöskin oviksen aikana ja samoin kuukautisten ekana päivänä on migreeniä,mutta kyllä tuo sääkin teki tänään osansa,että sain migreenin.

Saisi jo täti lähteä kylästä pois,että pääsen tikuttamaan ovista.Ostin tänään ovistestejä jo valmiiksi odottamaan.

Kuinka moni teistä muista tikuttelee ovista ja kuinka kauan olette tikuttaneet ovista?

Minkälaiset kuukautiskierron pituudet teillä muilla on,onko isoja heittoja kuukautis kierron pituuksilla teillä muilla?

Mittaileeko kukaan teistä lämpöjä oviksen aikana?

Mukavaa alkavaa viikkoa teille kaikille ja peukkuja!
 
Vihdoin netti lakkasi tökkimästä. Rasittavaa tällaiselle friikille... :LOL:

En uskalla anonymiteettisyistä paljastaa koiran rotua... suloinen kuitenkin. :heart:

Munasarjan tienoilla kovasti kivistelyä, mutta sitä se on syksystä saakka ollut. Lämmöt on tänään laskeneet, joten teoreettisetkin ajatukset plussasta voi unohtaa.
Pitää muuttaa tuonne Fertilityfriendiin (ja tänne) eiliselle kp 1, vaikkei mitään vuotoa ole ollutkaan. Tuo ettei vuotoa ole progesteronin jälkeen, kertoo vain siitä, ettei limakalvoa ole kertakaikkiaan muodostunut.

Minä olen tikuttanut ovista ja mittaillut lämpöjä viime keväästä saakka. Syksyllä oli vähän taukoa, kun yritin luopua ja kierto takkusi silloinkin.

Ensi viikon jännättäviä taitaa ollakin sitten Minni-07, einiinvaan ja Mussukka67.
Plussapuhureita heille. :heart:
 
pyrstötähti
gitte,tuossa viimeksi kirjailin tänne niitä mun lämpöjäni nehän nousivat vallan huimiksi välillä jopa 37,6 jne eikä oikein laskeneetkaan hirveän alas. Nyt on tosi inha olo kun täti yrittää mua etsiä kissojen ja koirien kanssa ja varmaan murjottaessaan lähetti yököttävän olon ja vähän pääkipuakin tälle illalle. Kiva että sulla on tikut oottelemassa pääset heti tositoimiin. Lapsellinen,me tiedetään että olet hankkinut tirolilaisen jodlaavan matikkakoiran,samanlaisen kuin Uuno Turhapurollakin oli :LOL: Kiva ettei jäänyt tämän päivän ruokailu vielä ton uuden rillin varaan,näyttäs olevan valmis koulujen päättäjäisten aikaan vasta :D kaikki nykyään tätä Ikea-modelia,ehkä kohta tulee muotit ja valurautakin sekoitetaan jauheesta itse liedellä ja valetaan,on tää ihan perseestä nykyään kun kaikki pitää itse koota ja ensin saa maksaa itsensä kipeäksi. No,täytyy syödä toisten äitien laittamaa hyvää valmisruokaa pahimpaan hätään. Hyvää yötä kaikille! :heart: :heart:
 
Huomenia


Edelleen haamua ovistestissä kp 12 tänään, kyllä se siitä vahvistuu"ainakin ennen niin tehnyt" Minäkö malttamaton ovisplussan suhteen? EEeen


Olen tikuttanut ovista km:n jälkeen ja ennen plussaamista yht siis elämässäni noin 6-8 kiertoa, vanhimmat lapset ovat vaan tulleet, kun olen toivonut, en tiedä olikohan silloin edes ovistestejä, en ainakaan ehtinyt tutustua niihin.


Tikutan kp 11- 13 tai 14, riippuen miten ovis on näkösällä ja minulla se ilmenee vahvana ovisplussana, kun se päivä koittaa ja nyt siis varmistuksena myös digitesteri, kyllä kuvan otan myös silloin, niin tiedän seuraavassa kierrossa miten vahvana on milloinkin ollut.


Ja kiertoni on 28-29 pvää, ei heittoja yleensä.

Ennen ovista lämmöt tipahtaa noin 0,5 astetta ja sitten taas nousevat. Eli kierron alussa aamulämpö 35,8, ennen ovista 35,3 ja oviksen jälkeen noin 36,3-36,6 siis aamulla, illalla voi olla yli 37 astettakin. Silleen minulla.

PlussailuOnnea teille kaikille tälle viikolle! :



Minni-07
einiinvaan
Mussukka67
pyrstötähti
pääpilvissä

Kaikille siis plussia, niin ovisten kuin muidenkin plussien suhteen!
 
Huomenta teille kaikille!
Oma napa:kp2/28 ja kovasti jo saisi täti lähteä kylästä pois.

Mä olen tikutellut ovista säännöllisesti viime syksystä asti,lämpöjä mittailen harvemmin,mutta ennen ovista mun lämpö laskee 35,6 ja oviksen aikana mulla on lämpö 37,5.

Oletteko te muut mittailleet lämpöjä oviksen aikana?

Mukavaa alkavaa viikkoa teille kaikille ja peukkuja!
 
Piinapäivät edessä, no kyllä mahaa nyt senverran juilii, että menkat taitaa taas olla tulossa.

Minä alan yleensä tikutteleen kp 11 ja plussa yleensä kp 13-14. Kierto mulla on aika tarkkaan tuo 28 päivää.

Menkat kun alkaa niin lämmöt romahtaa siihen n. 36,5 ja oviksen jälkeen lämmöt nousee vähän päälle 37 (37 - 37,2).


 
Heissan!

Mahdunko mukaan?
Mulla on toinen ivf meneillään,viime viikon torstai oli punktio josta saatiin 9 munasoluja josta 8 hedelmöytyi
=) Näitä nyt viljellään huomiseen koska viimeks en tullut raskaaks....Tänään voin soittaa iltapäivällä ja kysyä niiden "vointia",toivottavasti ovat jakautuneet ja että huomenna voi siirtää 2 takasin!!!
Onnea myös teille kaikille jotka ovat täällä vauvakuumeissa!!
 

Yhteistyössä