YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO





Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

gitte (39)....................kp2/28..............?...............1.
lapsellinen67 (40)......kp3/28.............yk1,5v.....1.
AinoEmilia (43)...........kp8/31-34.......?...............4./1.yhteinen
mimmimamma (46)....kp9/27.............yk6 v........4.
Rva Pikkumyy (43).....kp12/28-29.....yk3..........4./1.yhteinen
äippä67 (40)...............kp12/26-39.....?...............2.
Nuusku (42)................kp12/28...........?...............4.
dinosaurus61 (47).....kp14/26-28......?...............6.
mimuli (42).................kp14/29...........yk2...........4.
annastiina (42)...........kp14/30...........?...............6.
päivänkakkara67........kp15/26............?..............1.
Mari66 (41)................kp16/?..............?...............1.
keijukka (45)..............kp18/29...........?..............4.
vilmaville (43)............kp18/28-30.....yk1,5v.....9.
Minni-07 (44).............kp26/28...........yk4..........2./1.yhteinen
einiinvaan (41)...........kp26/28-31.....?...............3.
Mussukka67 (40).......kp26/29...........yk10........2./1.yhteinen
pyrstötähti (47)..........kp27/28...........yk1..........4.
pääpilvissä (45)..........kp71/25-43.....?..............1.yhteinen
Hellu1...........................kp?/?................?..............3.
Elina67....................................................................
ruujakengu..............................................................
babo67 (41)..........................................................5./1. yhteinen


[/i] Kaikille Onnea kiertoon!


(Tilastojen mukaan vuoden sisällä n. 33% raskautuu --> 33%/26 = 8)


Pitää palstataukoa:

8.5.2008 alkaen (kp8/28) Karpalo67 (41)


Haamuilijat:


Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:

äittä-67........... 8.4.2008... kp 32

torpeedo (42)..17.4.2008..kp24/25 yk 1
 
Tervetuloa vaan babo67 mukaan joukkoomme hurjaan. :) Lisäsin sinut heti listallemme.
Jännittävät ajat menossa sinulla, pidetään peukkuja että tärppää. :heart:

Kauhea aamu ollut. Olin unohtanut tehdä yhden tärkeän jutun tätä aamua varten ja tuli hieman kiire, olin suorastaan paniikissa... :eek:
Nyt ollaan jo selvillä vesillä... :)
 
Heippa taas ja kiitos "lapsellinen67"
Soitin just Fertinovalle ja kaikki meidän 8 hedelmöytynyt munasolut oli vielä mukana =)
Huomenna sitt siirto jos ei mitään huonosti tapahtuu yön yli.
Niin minäkin olen 41 vuotta,synttärit oli jo maaliskuussa. Mulla on 4 lasta ennestään ja sitt tein sterilisaation kun nuorin syntyi,hän on nyt 10. Rakastuin uuteen mieheen jolla on yks ennestään ja ihan vauvakuumeinen,mies siis :) Niinpä yritetään nyt yhteinen iltatähden sitt. Mulla on kakkostyypin diabetes ja siinä tablettihoito.Ylipainoa on myös :( ja tupakat jätettiin melkein 4 viikkoa sitt B) On ollut hankalaa mutta ollaa pärjätty ilman...mitäs sitä ei tekis et sais vauvan ;)

Onnea vaan kaikille!!
 
Tervetuloa babo67 ja toivotaan että siirto onnistuisi =) Hienoa, että oot pystynyt jätämään pössyttelyn. Itse lopetin jo 5v sitten ja enää en tupakkaan koskisi...yök..Huom, entinen ketjupolttaja :ashamed:

Tänään tuli ovistestit ja eikun testaamaan. Hentoa viivaa vielä näytti, mutta toivottavasti siitä vahvistuu. Clomit on selvästikin vähän pidentäneet kiertoa.

Mukavaa viikon alkua toivottelen kaikille :wave:
 
Minä poltan vieläkin... :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed:

Teillähän babo67 on onnistunut loistavasti tuo munasolujen kasvatus ja hedelmöittyminen. Mitä olen lukenut monien juttuja, niin aikamoinen kato on käynyt. Joten aika lupaavalle kuulostaa.

Onko sulla Nuusku clomit vaikuttaneet limakalvoon? Nehän joskus ohentaa sitä kovastikin...
 
Joo en ois minäkään ikinä uskonut et oisin jättänyt tupakat,meni 1-2 askii/päivä....
Ekalla hoidolla meille tuli 18 munasoluja josta 11 hedelmöityi,olen saanut kuulla et olen hyvä kana B) Mutta siihen se sitt on tyssännyt,viime kerralla oli aikasen hitaat alkiot eikä jakautunut niin kun ois pitänyt...Ja niistä 11 saatiin vaan 2 kelposia ja nekin ei ollut ihan hyvä laatuset enkä sitt tullut raskaakskaa..No nyt olen sitt jättänyt tupakan niin kun mies,syön vitamiinejä ja yritän välttää mässäily...ehkä on auttanut!!
 
Lapsellinen: En tiedä limakalvon tilannetta, kait siellä jotain on :LOL: En ole käynyt seurantaultrassa. Gynen mielestä ei ole tarpeen ,kun asiasta mainitsin. Lisänä on terolutit ja minun käsitykseni mukaan ne vahvistaa limakalvoa. Korjatkaa jos oon väärässä.
Eli näillä sekotuksilla mennään vielä kaksi kiertoa ja toivotaan parasta.
 
Mun käsitys on ja gynekin sanoi viimeksi että progesteroni vain "häätää" limakalvon pois ja estrogeeni on se joka sen kasvattaa...

Olen miettinyt usein, että onkohan aina järkevää noissa hoidoissa yrittää saada mahdollisimman paljon munasoluja. Siis voisi tulla parempilaatuisia jos tulisi vähemmän...?
Toivotaan, että babo67:lla alkioiden jakautuminen sujuu hyvin.
:hug:
 
Kiitos :hug:
Huomenna ois siirto 10.40 :) ja sitt ne piinapäivät.....Toivottavasti sais pakastiin myös kahet alkiot,en jaksais uudestaan se hormoonihoito,mulla ollut menopur. Ja viimenen punktio oli tosi kivulias kun toinen munajohdittimesta oli niin piilossa et lääkäri joutui kohdun läpii hakea niitä munasoluja...
ja kyllä mielummin vähemmän munasoluja ja hyvänlaatusia kun paljon ja huonoja..mutta kun ei sitä noin vaa voi määrätä.
Tsemppiä kaikille :heart:
 
pyrstötähti
Ihan höppänä olo kun päivän istuin kursseilla. Kiva kun tulee uusia mukaan,lupaavalta kuullostaa nuo munissaaliit varmaan tärppää tuolla sadolla! Minä en valitettavasti voi plussaa tänne tänäänkään tuoda muttei kyllä tätiäkään.Olo on turpea ja vetämätön ja odotan että joku hana aukeaa kohta ja laskee ylimääräiset pois. Tein tavallisen testin ja ei edes haamua ollut tänä aamuna joten kyllä siinä jotain näkyisi jos olisin plussaamassa :( ainakin minusta tuntuu että kp 27 näyttäis jotain en tiiä noitten testereitten eroja sitten nää ei oo mitään erityisherkkiä,halpistestejä vaan. Mutta tänään ei ole ollut mitään tuntemuksia eikä tuhruakaan joten varmaan sitten vaan reippaasti alkaa. Mulla on tullut muutama kilo kevään mittaan painooki ja tuntuu että hengästyttää sekin mutta jospa nyt reippaasti lähden keppikävelemään ja polttamaan kalorit ja turvotukset hiiteen,olen luvannut ryhdistäytyä. Voihan olla että mulla on verenpaineet koholla vaikka normaalisti se ei mun juttu oo koskaan ollu mutta huono kunto ja jatkuva istuminen kyllä saattaa minut ennenakaiseen hautaan,jotenki huolestuttaa kun on niin hengästynyt olo ja tuntuu kuin sydänkin hakkaisi ylimääräistä. Mutta emme periksi anna,emmehän. Koko porukka roikkuu tällä palstalla siihen saakka kunnes 60 tulee mittariin tai vauvoja alkaa tupsahdella,eikö vaan. OIkein ihanaa illanjatkoa ja käykääpä kertomassa kuulumiset,missähän meidän yrjöklubi luuraa,liekö meidät jo kokonaan jättäneet :'( tv: pullea pyrstis
 
pyrstötähti
mikä se sellainen ns kemiallinen raskaus on.Eli sen takia kehottavat ettei kannattaisi testata ennenkuin menkat on myöhässä ettei tule pettymyksiä niistä haamuista jotka sitten häviävät,eli munis vain hipaisee mennessään kohdunlimakalvoa,saa aikaan hienoisen reaktion vauvahormonin tasolla,se nousee ja jos silloin sitten testaa niin kun kk:t alkaa on tilanne jo ohi,samoin e kannattaisi mennä lian aikaisin kuulemma ultraan kun joskus niissä tulkitaan tuulimunaraskauksiksi ihan normaaleja raskauksia jotka jatkuvatkin onnelliseen loppuun saakka. Mutta millä ihmeellä meidät saadaan pitämään testerimme lukkojen takana siihen saakka kunnes täti on oikeasti myöhässä?
 
Minähän esitin sitä aikalukkoa. Eli kaapin ovi ei aukenisi ennen kuin täti on myöhässä. :p :LOL:

Mä olen kyllä varmasti tosi outo hormonihirviö. Mulla oli taas lämpö noussut takaisin yli 37... Viime aikoinahan lämmöt on joskus olleet alkukierrosta korkealla ja lopussa alhaalla. Ja viimeksi tuli vuotoa kun ois pitänyt tulla ovis.
Katsotaanpa niin nyt ensin lämmöt on ylhäällä, sitten kun napsin muutaman estrogeenin, tuleekin jo " täti jossain kp 12".... :LOL:
Jotenkin on fiilis, että tää menee vain tuhatta hullummaksi. :eek: :x
 
pyrstötähti
onhan sekin hyvä että on vaihtelua,ties mitä muniksia sieltä vielä kypsyy ja saadaan kohtukin möyhittyä otolliseksi,nyt vielä otollisissa olosuhteissa vuorataan munasolusi simpoilla ja tädää kyllä se on mahdollista 1 % mahikskin on mahis,eikö vaan :heart:
noi mun testit taitaa olla niitä 50 megahertsisiä kun herkimmät kait 10 luksia vai mitä se nyt oli joten onneksi en ehtinyt tilata nyt kuitenkaan hirveetä arsenaalia noita testejä olisin varmasti testannut parin tunnin välein :LOL: Voi että olisi nyt ihanaa kun saataisiin yli kuukauden tauon jälkeen yks plussa meidän pinoon,pidetään peukkuja :flower:
 
Heippa , tervetuloa mukaan Babo ja paljon Onnea huomiseen siirtoon! :flower: :flower:

Tikutin illalla uudelleen ovista, nyt tuli jo vähän punaista väriäkin! :heart: Jospa sitten hemepeilisimme nukkumaan mennessä ja huomenna lisää, jne;=))

Onnea edelleenkin kaikille kiertoonne! :heart: :flower:
 
Huomenia kaikille!


Eipä sitten täällä suunnassa hempeilty illallakaan!
vähän oli tuollainen olo siitä syystä, mutta kaikki ei mene aina niin kuin toivoisin.

No edelleen digitesterissä negaa, eli aikaa on!?


Täällä pakkasta!
ei sentään lunta


Mukavaa, Onnekasta päivää kaikille! Nyt pyörän selkään taas!


Mitä kuuluu Torpeedo? Joko olo vähän helpottanut? Milläs viikolla jo menet, aika kuluu niin nopsaan!



Hei taas!

Terveisin aamuinen Rva Pikkumyy
 
Huomenta :flower:

Kiitos kaikille,ootte tosi ystävällisiä täällä =) Olen vähän toisessakin palstassa ollut mutta siellä oli kovin vihamielistä kun kertoi että on jo lapsia....Tää palsta oli ihan Lotto-voitto =)
Onko täällä muilla jolla on ivf meneillään?
Ja joillekin oli tehnyt purku ? Mulle eivät ehdottaneetkaa semmosta kun ikä on näinkin paljon vaan suoraan ivf. Teillä näköjään vaikka mitä erilaisia menetelmiä...
Tsemppiä kaikille :hug:
 
pyrstötähti
kivaa että babo viihdyt meidän kanssa,minä olen se jolle tehtiin purku reilu kuukausi sitten. Olin väestöliiton asiakkaana olisivat tehneet ifv:n mutta koska olen jo niin vanha menin kysymän toisen lääkärinkin mielipiteen ja hän oli sitä mieltä että minun ikäni huomioon ottaen ja sen seikan että joudun joka ifv:n maksamaan kokonaan itse ja erityisesti se että jos purku onnistuu minulla on kuitenkin yrityskertoja jäljellä luomusti vielä monta. Purku onnistui molemmilta puolilta ainakin potilaskertomuksen mukaan erittäin hyvin,molemmat tuubat on auki ja saatiin korjattua ihan normaalin mittaisiksi ja koska munasarjat näyttivät myös täysin toimivilta ja kohtu on normaali nyt odotellaan. Itse olen erittäin varovaisen toiveikas,tiedän että minulla on korkeintaan vuosi aikaa raskautua en halua lasta 50-vuotislahjaksi...ja yleensäkin purun jälkeen todennäköinen raskautuminen alkaa reilun vuoden sisällä jos on alkaakseen. Ja vielä se seikka että minun iässäni varmaankin 70 % alkaneistakin raskauksista menee kesken munasolujen huonon laadun vuoksi päädyin purkuun. Sinä olet vielä niin paljon nuorempi että toinen konsti on varmasti hyvä ratkaisu. Minun pankkitilini ei olisi kestänyt kuin kertayrityksen (3500-4000) ja purkuoperaation hinta oli noin 3000,ajattelin saada plussaa kaupan päälle :LOL:


Meillä ei täällä ketään muutenkaan ivailla tai esitetä törkeitä kommentteja aika hyvin olemme säästyneet moisilta vierailijoiltakin. Täällä voit spekuloida ja ihmetellä,murehtia ja iloita kanssamme. Joten sydämellisesti tervetuloa.

Pikkumyy,oliko teilläkin möksis kylässä kuten meillä 4 päivän tauko :kieh:

Gitte sinä olet nyt saanut etumatkaa kohta täti jo lähtee. Mulla tänään 28/28 tätiä ei näy lainkaan tuherruskin jota bongasin viime loppuviikosta häipyi. Mutta eilen ainakaan ei kyllä testiinkään ilmestynyt mitään. Olen siis kasvanut umpeen. Raskausoireita ei ole. Oiken siistiä valkovuotoa ja orastavaa päänsärkyä ja hieman sellainen olo tänäänkin kuin verenpaineet olisi poikkeuksellisesti koholla,mulla ei normaalisti koskaan mutta luulen että se tuntuu tältä. Joten nyt ootellaan että tilanne normalisoituu. Onko mahdollista olla raskaana vaikka testi näytti 27/28 tyhjää? Minä kyllä luotan noihin testeihin. Toisaalta oviksen bongasin muutamana päivänä ja 16-17 vielä ihan täysillä käynnissä joten eipä sinne olisi kuin viikko sitten vasta jotain kaivautunutkaan kasvamaan jos hedelmöitys olisi tapahtunut ja raskaushormoni ei näin vanhalla ehkä oikein herkästi lähde nousemaan. No tää on nyt tätä,eiköhän tää viikko näytä piankin vastauksen. Kiva vatuloida asiaa puoleen ja toiseen. Oikein paljon plussia ovistestaajille ja taas rankkaa ja kiihkeää yritystä. Kohta meillä plussataan taas, halauksia pyrstikseltä :heart: :hug:
 
Tervetuloa Babo!

Meitä on täällä monessa tilanteessa, on lapsia, ei ole lapsia (vielä ) , keskenmenoa, hoitoja, pitkää yritystä yms. yhteistä on että ikää on se 40 tai plus. B)

Oma napa: mulla siis tilanne 27/28 ja maha melko kipeä, kyllä sieltä menkkoja odottelen. Mä olen kyllä nyt pystynyt pitämään ne raskaustestit kaapissa, mun mielestä pettymys on pienempi kun tulee ne menkat kuin se että testi näyttää negatiivista.

Päivän jatkoja ja onnea Babolle siirtoon.


 




Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

gitte (39)....................kp3/28..............?...............1.
lapsellinen67 (40)......kp4/28.............yk1,5v.....1.
AinoEmilia (43)...........kp9/31-34.......?...............4./1.yhteinen
mimmimamma (46)....kp10/27...........yk6 v........4.
Rva Pikkumyy (43).....kp13/28-29.....yk3..........4./1.yhteinen
äippä67 (40)...............kp13/26-39.....?...............2.
Nuusku (42)................kp13/28...........?...............4.
dinosaurus61 (47).....kp15/26-28......?...............6.
mimuli (42).................kp15/29...........yk2...........4.
annastiina (42)...........kp15/30...........?...............6.
päivänkakkara67........kp16/26............?..............1.
Mari66 (41)................kp17/?..............?...............1.
keijukka (45)..............kp19/29...........?..............4.
vilmaville (43)............kp19/28-30.....yk1,5v.....9.
Minni-07 (44).............kp27/28...........yk4..........2./1.yhteinen
einiinvaan (41)...........kp27/28-31.....?...............3.
Mussukka67 (40).......kp27/29...........yk10........2./1.yhteinen
pyrstötähti (47)..........kp28/28...........yk1..........4.
pääpilvissä (45)..........kp72/25-43.....?..............1.yhteinen
Hellu1...........................kp?/?................?..............3.
Elina67....................................................................
ruujakengu..............................................................
babo67 (41)..........................................................5./1. yhteinen


[/i] Kaikille Onnea kiertoon!


(Tilastojen mukaan vuoden sisällä n. 33% raskautuu --> 33%/26 = 8)


Pitää palstataukoa:

8.5.2008 alkaen (kp8/28) Karpalo67 (41)


Haamuilijat:

pääpilvissä on testannut haamuja

Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:

äittä-67........... 8.4.2008... kp 32

torpeedo (42)..17.4.2008..kp24/25 yk 1
 
BABO:Onnea ja peukkuja kovasti siirtoon!

Oma napa:kp3/28 ja täti alkaa tehdä lähtöä kylästä,laskin eilen,että jos nyt tässä kierrossa onnistun saamaan vauvan masuun kasvamaan,niin se on syntymäpäivä lahjani helmikuulla,sillä la olisi 22.2. ja itselläni on samalla viikolla syntterit myöskin,kovasti nyt pitelen peukkuja että saisin helmivauvan.Mulla on ovis kun laskin 1.6.,että se nyt täytyy hyödyntää todella hyvin.

Miten teillä muilla on mennyt?

Peukkuja teille kaikille!
 
Huomenta!
Huomasin tuossa päivittäessäni listaa, että aika monella on ovis käsillä tai juuri ohitettuna. Joten jännättävää parin viikon päähän riittää. :)

Tää palsta on tosiaan ihana. Täällä saa jokainen olla sellainen kuin on. =) Kyllähän minutkin jostain toisaalta ajettaisiin pois jonnekin vaihdevuosipalstalle. :LOL:

Pyrstis, ei sitä vielä tiedä... eihän kaikki testit (ja kaikilla) näytä plussaa ennen kuin menkat on myöhässä. :)
Tietenkin jos inhorealistina :LOL: pohdin toistakin näkökulmaa, niin miksei se operaatio ois voinut sotkea tädin reittiä, niin että se kestää vähän pidempää saapua??
Odottelepas ihan rauhassa nyt (paraskin neuvomaan), testaat sitten vasta kun siitä viimeisimmästä mahdollisesta ovispäivästä on se reilu kaksi viikkoa... Enkös olekin hyvä antamaan neuvoja, joita en itse varmasti noudattaisi :LOL:
 
Ja Tervetuloa Babo67 minunkin puolestani. Ihanaa että meitä on näin paljon. Toivottavasti joku meistä plussaa.

Oma ovis lähestyy kovaa vauhtia. En ole tikutellut, mutta viimeksikin oireiden perusteella n kymmenennen päivän paikkeilla. Kiivasta yritystä tästä eteenpäin n pariksi viikoksi varmuuden vuoksi. Siitä eteenpäin ollaankin sitten äärettömän puhki ja odotellaan ja jännitetään tulosta. Olemme onneksi saaneet pidettyä asian sillälailla realistisena tai miten sen sanoisi... ettei pelkäksi suorittamiseksi ole touhu mennyt. Siitä kyllä sitten vähitellen alkaa kärsiä koko suhde.

Tämä viikko on viileä säiden suhteen, mutta kyllä se kesä sieltä tulee. Mukavaa loppuviikkoa kaikille. Pitäkää toisistanne huolta :hug: ja erityisesti niistä tulevista isistä :heart: :wave:
 
pyrstötähti
älä nyt hullua innosta,lähden kohta kesken ruokkiksen apteekkiin ostoksille,joo kyllä tietty se loppuviikko on oviksen puolesta se potentiaalinen hedelmöitymishetki mutta ei nyt rouva fortunaa liikaa painosteta,katsellaan ja toivotaan parasta. :hug:
 

Yhteistyössä