YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO

:LOL: jess ! miten mahtavaa. Pino täynnä innokkaita :hug: ja höppänöitä suurin osa. Tuntuu niin kotoisalta :heart: Mitkä äidit maailma meissä menettääkään. Kuvitelkaa nyt, ulospäin mitä rauhallisimpia naisia. eipä voi kukaan nähdä tai edes kuvitella millaiset "kierrokset" sisällä liikkuu. Väitän että mikahäkkiset ja kimiräikköset formuloineen jäävät kyllä armotta viivoille meidän vauhdissamme. Hyvä kun itse pysymme vauhdissa mukana.

tällä porukalla ei kyllä ideat lopu. :D Jos joltakulta meinaa usko loppua, niin muut kiskovat mukaan ja kannattelevat. Mahtavaa. enpä ole ennen tällaista porukkaa tavannut.

Jatketaan täysillä samalla tavalla. Plussapuhureita toivotellen

Mukavaa tiistaita ! Töihin lähtö edessä.

:wave:
 
pyrstötähti
niimpä niin ei kantsis jättää kaffetta väliin mulla nasahti pää kipeeksi ja istun aikas tylsissä merkeissä päivän suljettuna äijälauman kanssa joten pakko lääkitä ruokaakaan ei vielä saa. Tämä on muuten paljastavaa kun välilehdellä lukee toi palstan nimi ja tiedättehän joka konttorissa on sitä porukkaa että tullaan röyhkeesti selän taakse ja katsotaan mitä toinen kirjoittaa tai lukee,en kyllä ymmärrä miten erityisesti miehet on niin pöllöjä.Pitää olla tosi tarkkana ettei paljastu omat pinoilut etenkään tämä sivu siitähän se riemu nousisi ja varmasti jo jakaisivat meikäläisen työt saman tien keskenään... :LOL: Paljon mielenkiintoisempaa on tietty tää harrastus kuin nämä leipätyöt mutta ei passaa liikaa luottaa ulkopuolisiin ettei tule turhia puheita,joten malttia vaan :hug:
 
Täältähän löytyy vallan testiaddiktioista väkeä =) Myönnän, kuulun samaan joukkoon. Juuri tulin rapsitelemasta foliopakkausta, kun pitää ihan urakalla tuota ovisviivaa metsästää.
Samanlaista hailua viivaa näyttää ku eilenkin. No, huomenna päivä uusi ja taas rapistellaan :LOL:
Mukavaa päivää :wave:
 
Yli 40 v. kuumeilevien rapistelijoiden kerho. B) :LOL:

Meidän elämä taitaa olla muuten niin tylsää, että täytyy jännityksen aikaansaamiseksi tehdä kaikenlaisia testejä....

Minäkään en voi pitää tätä Kaksplussaa auki tuolta Vauvakuume sivulta, se sana erottuis liian selkeästi alapalkista. Joten pidän auki tästä yli 40-v K... (näkyy vain noin tuossa palkissa). B)
 
Heippa tänne :)

Siirto tehty ja 2 alkiota mukana B) Hyvissä kunnossa olevia tällä kertaa ja 4 meni vielä pakkaseen :)
Nyt 2 viikkoa jännittämässä ja sitt mäkin täällä rapisen :p
Teillä muilla ihan luomulapsiako hankimassa?
 
Wau babo! :)
Meinasit sitten tehdä kerralla kaksoset. ;)
Tuo kyllä kuulostaa ihan lupaavalle, kun nyt ei tullut samoja ongelmia tuossa kohti kuten ennen.
Pidämme peukkuja pystyssä... :hug:

Luomuina täällä lähes kaikki yritellään. Parilla on Clomit käytössä ja elina67 oli IVF:ssä, joka ei kuitenkaan tuottanut tulosta.
Ellusta ei olekaan kuulunut vähään aikaan.... Elina, käyhän kertomassa kuulumisia, olet mielessämme. :) :heart:
 
Kiitos Kiitos =)

Lääkäri suositteli heti et 2 samalla kun ikä kuitenkin on..Ja ihan tervetuloja ois myös kaksosia B) Olen aina halunut.Mun muut lapset ovat nyt t.19.p 18,p.15,t.13 ja p.10.Toi keskimmäinen on mieheni mutta myös mun koska asuu meillä =)
Onko mitään "vinkkejä" miten sais ne alkiot nyt kiinnittymään? En ole kuulut muusta kun et lasi punkkua auttais kun ottaa joka ilta mutta siihenkää ei mitään tutkittu! Lääkäri vaan sanoi et se rauhoittaa ja verenkierto paranee :)
 
Mulla miespuolinen työympäristö ja luulen että yksi naapuriloossissa on huomannut (olen siis avokonttorissa) että käyn näillä sivuilla, on vihjaillut siitä mutta nätisti kuitenkin. Välillä kun ne vauvojen kuvat isoilla loistaa, niin kiire on sulkea tai piilottaa sivu :LOL:

Meillä täällä tuli yhdelle miehelle toinen muksu just viimeviikolla ja tälle naapuriloossilaiselle tulee juhannuksen tienoilla. Aika paljon on täällä miehillä niillä lapsia tullut, ja mä olen ihan plääh...mutta iloinen kuitenkin niiden puolesta.
 
Onnea matkaan Babo67 =) Mulla on terolutit käytössä, olen nyt 3 kk käyttänyt niitä. Saa nähdä onko niistä mitään hyötyä :| En muuten ole noita ovisjuttuja vielä kokeillut, jospa ensi kierrossa katsois onko toimintaa vielä vai joko siirryn mummokerholaisten joukkoon... höh. Mutta tahtoo rapistella kans... :)
 
pyrstötähti
kävin kaupassa ja apteekissa samalla reissulla. Ja voitte arvata siellä oli rapisevia hyllykaupalla ja niitä herkkiä 10 megahertsin rapisevia myös. Vaivon sain poistuttua hyllyn luota. Minä en halua testailla kun ei tunnu fyysisesti miltään ja silti on sellainen olo päässä että täti on helman päässä meikäläisestä. :'( sitäpaitsi ei ois ees reilua että ihan heti tulee raskaaksi täytyy tässä on marssijärjestystäkin. Olen kyllä yrittänyt kaivaa muistilokeroitani miltä raskaana olo ihan aluksi tuntuu enkä enää edes muista,väsymys ja oksentaminen mutta milloin se alkoi on kyllä jäänyt hämärän peittoon :ashamed: Kumpa babolla nyt tarttuisi "pakkipari" tiukasti kiinni,oishan se mahtava juttu,ja komea loppuhuipennus katraalle! einiinvaan tuskin vielä mummokerhoon mutta rapisteleviin kylläkin! Joko Pikkumyyn ovissarvi tärähti ruutuun? AinoEmilia ja Nuusku ja minni ja lapsellinen67 ja gitte, pitäisikö meidän perustaa oma maahantuontiliike noille rapiseville,oma kulutus lisättynä tämänkin pinon kulutukseen on sitä luokkaa että pistetäänkö firma pystyyn :LOL:
 
Miten ihmeessä pyrstis pystyit vastustamaan kiusausta? :eek: :LOL:

Enpä tiedä noista marssijärjestyksistä... jokaikinen plussa tähän pinoon on suurenmoinen ilon aihe. :) :)

Joo, tulis kyllä halvemmaksi kun tilattais testit suoraan valmistajalta, miksi maksaa välikäsille. :LOL:

Huomenna on mun "suuri päivä". Aloitan vaihdevuosieni mukaisesti hormonikorvaushoidon. Tosin mun käyttötarkoitukseni ja taka-ajatukseni on ihan jotain muuta.... :kieh:
 
Moikka!
Mulla alkaa täti tehdä kylästä pois lähtöä,ihanaa sitten ensi viikon loppupuolella tikuttelen ovista ja laitamme simpat liikkeelle.Olisi todella ihanaa saada helmikuulla syntymäpäivä lahjana oma pieni vauva syliini.

Miten teillä muilla on mennyt?
 
Olipa luettavaa ihanaa hörsyilevää iloista purinaa..
Babolle peukut pystyssä.

Minun beibini kirjoitti tänä keväänä ylioppilaaksi, jos olisi kirjoittanut meidän aikoinaan olisin 7 L ylioppilaan äiti :)))
ja vitsi että olen ylpeä. Minä ne lapset olen yh äitinä kasvattanut ja vaavi kakkonenkin vetää tällaiset tulokset yo kirjoituksista. Niin yhdyn siihen edelliseen että ne vaavit ei tajua minkälaisia yli 40 äitejä täällä odottaa aamutähtiä...vaaveja. Mun iltatähtikin on jo 12 vuotias.

Tulokset tuli sieltä munuaistutkimuksista ja tilanne rauhallinen vaikka toiminta 40 % tasoa oikeassa munuaisessa. "2 vuoden kuluttua uusinta tutkimuksiin, ei tarvitse mennä leikkaukseen vielä kun ei enään ole oireita.

mimmimamma

 
Huomenia! :flower:

Eilisillan saalis oli tämän näköinen:
, toivottavasti siis jotain tapahtuu! Töiden jälkeen testaan uudelleen vielä tänäänkin. :saint:

Onnittelut tulevalle ylioppilaan äidille, mimmimammalle!


Meillä koulutusta iltapv, eli puuduttavaa istumista, kun olen aina tottunut olemaan liikkeellä.



Mukavaa, plussasaalispäivää kaikille, plussa-aikaa eläville ja tuleville plussaajille, eli meille kaikille!


babolle paljon onnea, että tulisi plussa myös raskaustestiinkin.


Itse aloitan luget perjantaina tai lauantaina.


Ihanaa päivää!

Terveisin Rva Pikkumyy
 




Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

pyrstötähti (47)..........kp1/28.............yk2............4.
gitte (39).....................kp4/28..............?...............1.
lapsellinen67 (40)......kp5/28.............yk1,5v......1.
AinoEmilia (43)...........kp10/31-34......?...............4./1.yhteinen
mimmimamma (46)....kp11/27...........yk6 v........4.
Rva Pikkumyy (43).....kp14/28-29.....yk3..........4./1.yhteinen
äippä67 (40)...............kp14/26-39.....?...............2.
Nuusku (42)................kp14/28...........?...............4.
dinosaurus61 (47).....kp16/26-28......?...............6.
mimuli (42).................kp16/29...........yk2...........4.
annastiina (42)...........kp16/30...........?...............6.
päivänkakkara67........kp17/26............?..............1.
Mari66 (41)................kp18/?..............?...............1.
keijukka (45)..............kp20/29...........?..............4.
vilmaville (43)............kp19/28-30.....yk1,5v.....9.
Minni-07 (44).............kp28/28...........yk4..........2./1.yhteinen
einiinvaan (41)...........kp28/28-31.....?...............3.
Mussukka67 (40).......kp28/29...........yk10........2./1.yhteinen
pääpilvissä (45)..........kp73/25-43.....?..............1.yhteinen
Hellu1...........................kp?/?................?..............3.
Elina67....................................................................
ruujakengu..............................................................
babo67 (41)..........................................................5./1. yhteinen


[/i] Kaikille Onnea kiertoon!


(Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/26 = 8)


Pitää palstataukoa:

8.5.2008 alkaen (kp8/28) Karpalo67 (41)


Haamuilijat:

pääpilvissä on testannut haamuja

Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:

äittä-67........... 8.4.2008... kp 32

torpeedo (42)..17.4.2008..kp24/25 yk 1
 
Huomenta!
Oma napa:kp4/28 ja täti lähti kylästä pois tänään ja ilo on suuri,nyt sitten ensi viikolla tikuttelen ovista ahkerasti ja laitetaan simpat liikkeelle.Voi olisin niin onnellinen jos saan helmivauvan syntymäpäivä lahjaksi tässä kierrossa masuuni kasvamaan,kovasti pitelen nyt peukkuja.

Miten teillä muilla on mennyt?
 
Huomenia rakkaat ystävät!

Ja heti plussatestejä aamusta täällä, vaikkakin nyt vain ovistesti. Mutta se plussahan se ensimmäinen edellytys on...
Se on muuten jotenkin "sykähdyttävä" hetki kun saa tuon ovisplussan testiin. :) Ainakin meikäläiselle, jolle se on harvinaista herkkua.

Aamulla napsaisin siis ensimmäisen estrogeenitabuni, saa nähdä mitä vaikutuksia sillä on...
 
Huomenta tänne :)

Joo minä olen nukkunut tähän asti :ashamed: Ihan flunssanen olo...Olin vaan ihan aamulla hereillä kun aina nousen ensimmäisenä ja laitan aamupalat kaikille..mutta sitt takasin sänkyyn. Nyt kävin suihkussa ja vähän piristyin ja kaupalle menossa. Mahassa vihloo,tissit kipeenä ja yökyttää ja väsyttää...mutta näähän on nää Lugenin oireet....
Mutta ihanaa päivää kaille :hug:
 
pyrstötähti
Onnea pikkumyylle plussasta nyt armotonta menoa muutama päivää ja parin viikon päästä plussat vauvaruutuun jotenkin nyt keväällä varmaan raskautuu herkemmin. Hyvä että Babo olet huilinut aatteleppa että tavallaan olet nyt raskaana sillä hedelmöityneet munasolut köllivät kohdussasi,vaikka yököttääkin niin koskaan et ole ollut sterilisaation jälkeen näin lähellä tuplapottia,pidämme hulluna sulle peukkuja että vauvat tarraa kiinni! Ja kiva että täti lähti giten luota että ens viikolla pääset helmivauvaa pistämään alulle, lapsellinen on kohta melkoinen hormonicocktail mutta parasta on,että nyt voi oikeesti alkaa kohta tapahtumaankin jotakin,eikö vaan.Ja uunituoreen yo-äidille myös sylintäydeltä onnea ja kiva että terveysasiatkin on nyt tutkittu!

oma napa: selkeät tuhrut aamulla ja varmaan voimistuu joten varmaan voidaan laittaa että kp 1/28 vaikka ei hanat ookkaan auki ja jotenkin rauhallisesti alkamassa jospa ei oliskaan nyt niin ärhäkkänä täti. Olen varma että menkat nämä on sillä ei minkäänlaisia raskausoireita joihin tuhruttelu voisi liittyä alkuoireena,valitettavasti,mutta yritän ryhdistäytyä toisella yrityksellä oikein topakasti,eikö vaan. Mun täytyy kyllä myöntää että mua ihan hirveesti pelottaa silti toi raskautumisen mahdollisuus nyt kun se teoreettisesti on olemassa joten tavallaan tädintulo oli lievä helpotus,ei ehkä ole kiva että sanon näin mutta täällähän saa rehellisesti sanoa tuntemuksensa. Nyt on kuitenkin vasta eka kierto mennyt joten ihan alitajunta ei ole mukana tässä vielä ja näen aika inhoja unia vauvoista jotka unohdan sinne sun tänne enkä muista niitä ruokkia yms. joten ehkä se vitsi miksi vanhat tädit eivät enää muni ja vastaus koska ne eivät enää muistaisi mihin ne on vauvan viimeksi jättäneet, pitää paikkansa, ja siksi olen melkoisen upside-down-vuoristoradassa välillä. Mutta ihan hulluna peukuttelen nyt kaikkien teidän ovistestereihin ja vauvatesteihin että SAADAAN VIHDOINKIN UUSI PLUSSAAJA PINOON TUOTTAMAAN HYVÄÄ ONNEA MEILLE KAIKILLE :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
 

Yhteistyössä