Onnea pikkumyylle plussasta nyt armotonta menoa muutama päivää ja parin viikon päästä plussat vauvaruutuun jotenkin nyt keväällä varmaan raskautuu herkemmin. Hyvä että Babo olet huilinut aatteleppa että tavallaan olet nyt raskaana sillä hedelmöityneet munasolut köllivät kohdussasi,vaikka yököttääkin niin koskaan et ole ollut sterilisaation jälkeen näin lähellä tuplapottia,pidämme hulluna sulle peukkuja että vauvat tarraa kiinni! Ja kiva että täti lähti giten luota että ens viikolla pääset helmivauvaa pistämään alulle, lapsellinen on kohta melkoinen hormonicocktail mutta parasta on,että nyt voi oikeesti alkaa kohta tapahtumaankin jotakin,eikö vaan.Ja uunituoreen yo-äidille myös sylintäydeltä onnea ja kiva että terveysasiatkin on nyt tutkittu!
oma napa: selkeät tuhrut aamulla ja varmaan voimistuu joten varmaan voidaan laittaa että kp 1/28 vaikka ei hanat ookkaan auki ja jotenkin rauhallisesti alkamassa jospa ei oliskaan nyt niin ärhäkkänä täti. Olen varma että menkat nämä on sillä ei minkäänlaisia raskausoireita joihin tuhruttelu voisi liittyä alkuoireena,valitettavasti,mutta yritän ryhdistäytyä toisella yrityksellä oikein topakasti,eikö vaan. Mun täytyy kyllä myöntää että mua ihan hirveesti pelottaa silti toi raskautumisen mahdollisuus nyt kun se teoreettisesti on olemassa joten tavallaan tädintulo oli lievä helpotus,ei ehkä ole kiva että sanon näin mutta täällähän saa rehellisesti sanoa tuntemuksensa. Nyt on kuitenkin vasta eka kierto mennyt joten ihan alitajunta ei ole mukana tässä vielä ja näen aika inhoja unia vauvoista jotka unohdan sinne sun tänne enkä muista niitä ruokkia yms. joten ehkä se vitsi miksi vanhat tädit eivät enää muni ja vastaus koska ne eivät enää muistaisi mihin ne on vauvan viimeksi jättäneet, pitää paikkansa, ja siksi olen melkoisen upside-down-vuoristoradassa välillä. Mutta ihan hulluna peukuttelen nyt kaikkien teidän ovistestereihin ja vauvatesteihin että SAADAAN VIHDOINKIN UUSI PLUSSAAJA PINOON TUOTTAMAAN HYVÄÄ ONNEA MEILLE KAIKILLE :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: