YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO

babo67 ja einiinvaan tervetuloa minunkin puolestani. Ja samalla tätipahoittelut einiinvaalle. Piristystuulta täältä laittelen.

Olin viime viikolla kuntoutuksessa ja siellä sitten tuli sellainen tosiasia ilmi, että poden kovaa työuupumusta. Toki sen olen tiennyt itsekin, että väsynyt olen töihin ja teen niitä ympärivuorokautisesti jos en nyt ihan fyysisesti niin ainakin henkisesti. En muista milloin olisin nukkunut ilman työhön liittyviä unia. Ja sitten toinen asia mikä syö miestä tai no tässä tapauksessa akkaa niin on se, että olen kärsinyt käsikivuista koko kuluneen vuoden. Joten kuntoutuksen seurauksena olen ollut sitten tämän viikon sairaslomalla :( Mielikin on sitten sen mukainen, ei iloa löydy mistään. Olen myös miettinyt palstan jättämistä mutta ainakin on käytävä lukemassa teidän kuulumiset, siitä en pääse mihinkään.

Oikein kovasti toivottelen kaikille onnea joko ovisbongaukseen tai sitten siihen raskautumiseen. Haleja kaikille
 
pyrstötähti
Kaunis uusi päivä on valkenemassa ja uni ei ole taaskaan oikein löytänyt pyrstistä :( tätiin hameenlieve vain roikkuu eikä normaalia tilaa näy vieläkään.Katumuksen vire koko purusta on saamassa otteen eikä totisesti tunnukaan hyvältä ajatus riskeistä ja siitä että yhtäkkiä elämä pyörii tämän yhden asian ympärillä ja kaikki muu meinaa jäädä sen varjoon.Täytyy seuraavaksi nyt saavuttaa balanssi näissä kuvioissa ja nauttia näistä lapsista jotka sain onneksi aikoinani.Parisuhteeni ei ehkä ole oikea alusta uudelle lapselle joten loppujen lopuksi elämä on niin fiksua että käy kuitenkin kuten parasta on.Ja odotan innolla että täti riemastuu kunnolla riehumaan ja putsaa pöydän uusien tuulien puhaltaa muitakin kuin vain vauvantuoksuisia tuulia elämässäni.Niin ihanaa kuin se olisikin nämä kuukaudet tämän asian parissa opettivat taas sen miten kova urakka vauvassa olisikaan vaikkei sitä edes saatettu alulle!Kun monen päivän tuskailun jälkeen reippaasti myöntää ettei minusta taida olla enää vaavitouhuun kuitenkaan on ihan valoisa mieli katsella uusin mielin asioita elämässä.Ja todeta oppineensakin jotakin ihan hyvää tästä kokemuksesta ja siitä että joskus joutuu päästämään irti haaveestaan. silti pysyn palstalla ja haluan kaikkien plussatuulien löytävän teidät ja jakaa ilon siitä kanssanne!tv pyrstis
 
Huomenia!


AinoEmilialle: Onnea oviksen hyödyntämiseen!


Einiinvaan: Pahoittelut menkoista, mutta Onnea uudessa kierrossa!


Pyrstis: Niin monen näköisiä ajatuksiahan tämä vauvakuumeilu aiheuttaa, ja koko elämää tämä ei voi täyttää, pitää olla paljon muutakin!


Äippä67, kiva kun kävit kirjoittelemássa, paranemisia käden suhteen! Työuupumuksen kanssa ei ole leikkimistä, ikävä juttu, että sinulla sellaista, toivottavasti asiat selkiintyvät ja jaksat paremmin!



Minnii: Tulehhan tuomaan plussauutisia!


Ihanaa päivää kaikille!
 
Huomenta tänne :)

Tää on menossa markkinoille,vanhassa kotikaupungissa niitä on tänään ja mulla perinne aina mennä sinne. Meen myös kattomaan isää joka on vanhainkodissa siellä.

Voi sua pyrstötähti kun tolleen mietit :hug: Mutta sitähän tää homma tekee,minä kanss suutuin miehelleni eilen ihan tosi paljon ja mietin myös et onko meistä edes vanhemmaks pikku vauvalle...näinkin sitt pahaa unta siitä :(
Mutta kai se tästä,tänään uusi päivä ja aurinko paistaa =)
 
Muutaman kuukauden jo katsellut ja surrut ja iloinnut kanssanne. Olen jo 43v uusioperheen äiti, omat 19,16,12 ja miehen pienet lapset täällä välillä myös. Mies houkutteli vielä yhteen yritykseen ja siitä ne ongelmat alkoivat. Mulle tehty 3v sit st. Aikomus oli purkaa, mutta yllärinä miehellä liian vähän simppoja. Hirvee pettymys tietty. Viime kuussa toiveikkaana eka ivf, mutta vain 6 munista, 5 kypsää ja vain kaksi hedelmöitty. Toisella kokeiltiin, vaan ei ja nyt kp 2/25. Toinen jäi pakkaseen ja nyt heti tähän kiertoon lääkäri suostui koittamaan pas. Tulee nuo kesätauot ja kun tätä ikää on, niin kaikki tuntuu huonontavan asioita. Ei se vaan niin yksin kertaista ole tää lapsenteko kuin nuorena. Mutta mitä vaikeampaa sen kovempi kuume :)
 
Nyt en tiedä miten tän sanoisi, kun olen niin sekaisin....mutta niin plussahan sieltä tänä aamuna tuli. Viideltä heräsin ja kun pissatti niin testikin oli tehtävä.
Olen ihan sekaisin, tuntuu että ei olisi totta. On pitänyt tiirailla pariinkin otteeseen onko siinä nyt todella kaksi viivaa ja uskottavahan se on. Mitähän tästä työpäivästä tulee...huh...

Plussatuulia kaikille ja tsemppiä!!!!

PS. ai niin munhan piti ottaa rauhallisesti
 
Voi ihanaa Minni! :heart: :heart: :heart: :hug:
Mä jotenkin aavistin (helppo sanoa jälkikäteen) ja arvasin kun näin sinun nimesi kirjoittajana tälle aamulle. :) :)
Peukut pystyyn, että pikkuinen pysyy mukana ja kaikki sujuu hyvin. :hug:

Päivitän listan ja tartun sitten muihinkin asioihin...
 




Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

kane (43)....................kp2/25..............?...............4./1. yhteinen
einiinvaan (41)...........kp2/28-31........?...............3.
pyrstötähti (47)..........kp3/28.............yk2............4.
gitte (39).....................kp6/28..............?...............1.
lapsellinen67 (40)......kp7/28.............yk1,5v......1.
AinoEmilia (43)...........kp12/31-34......?...............4./1.yhteinen
mimmimamma (46)....kp13/27...........yk6 v........4.
Rva Pikkumyy (43).....kp16/28-29.....yk3..........4./1.yhteinen
äippä67 (40)...............kp16/26-39.....?...............2.
Nuusku (42)................kp16/28...........?...............4.
mimuli (42).................kp18/29...........yk2...........4.
annastiina (42)...........kp18/30...........?...............6.
päivänkakkara67........kp19/26............?..............1.
Mari66 (41)................kp20/?..............?...............1.
keijukka (45)..............kp21/29...........?..............4.
vilmaville (43)............kp21/28-30.....yk1,5v.....9.
Mussukka67 (40).......kp30/29...........yk10........2./1.yhteinen
pääpilvissä (45)..........kp75/25-43.....?..............1.yhteinen
Hellu1...........................kp?/?................?..............3.
Elina67....................................................................
ruujakengu..............................................................
babo67 (41)..........................................................5./1. yhteinen


[/i] Kaikille Onnea kiertoon!


(Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/27 = 8,91 Ketju alkanut 21.2. --> 5/2008 "tavoite" = 2 )


Pitää taukoa:

Mietintätauko 21.5.2008 alkaen: dinosaurus61 (47).....kp16/26-28......?...............6.

Palstatauko 8.5.2008 alkaen: (kp8/28) Karpalo67 (41)


Haamuilijat:

pääpilvissä on testannut haamuja

Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:



äittä-67 (40).... 8.4.2008... kp32 yk 1

torpeedo (42)..17.4.2008..kp24/25 yk 1

Minni-07(44).. 23.5.2008...kp30/28 yk4
[/b] [/color]
 
Sitten tuon aamun ilouutisen jälkeen muihin asioihin:

Tervetuloa kane! :flower:
Tottakai mahdut mukaan joukkoomme... :heart:

einiinvaan: :hug: Koeta sinnitellä nämä vaikeimmat päivät. Sitten se taas kirkastuu, kun uusi ovis alkaa lähenemään. :)

pyrstis: En tiedä mitä sanoisin... :hug: Mun rakas, yllytyshullu hysteerikkokaverini, en halua haaveilla täällä ilman sinua :hug:

äippä67: Pidä itsestäsi huolta. :hug: Äläkä vaan jätä meitä, vaan käy kertomassa kuulumisiasi.

Olen muuten itsekin miettinyt samoin kuin kane, että mitä vaikeampaa, sen kovempi kuume... Pätee ainakin omalla kohdalla.
 
Superonnittelut Minnille ja tervetuloa ykäkerhoon :D Mahtava juttu!
Muillekin onnea oviksiin ja muihin testauksiin :heart:
Tädin yllättämille :hug: ja tsemppiä uuteen yritykseen :heart:
Uusille palstalaisille onnea matkaan ja tervetuloa :flower: =)
Pikaiset kuulumiset:
Olin eilen neuvolassa ekaa kertaa.LA on 31.12 eli siinä meille kylmää kyytiä, kun ei haluttu loppuvuoden vauvaa! Sain kaikenlaisia aikoja lääkärille ja labraan ja se eka ultra on kesäkuussa just ennen Juhannusta :heart: IIIIK, se kyllä pelottaa....
Kaikki oli ihan ok muuten ja ison pinon sain paperia luettavaksi kotiin |O
Pahoinvointi jatkuu, mutta vihreät omenat auttavat, vanha kikka muistui mieleeni ;)
Olen lähdössä ajelemaan Jyväskylään, kun tytöillä on kilpailut siellä.Mitenköhän jaksan :|
Kaikille teille ihanille ihmisille onnea ja aurinkoista viikonloppua :heart:
Plussia++++++++++++++++teille säkillinen!!!!

Torpeedo ja pikku-ykä 8+2
P.S. en lähde tästä ketjusta kulumallakaan :D
 
Ihanaa Minni :hug: Paljon paljon onnea :flower: :flower:

Pyrstis: Tää on just tota mitä kerroit. Järki sanoo mutta sydän sanoo toista. Älä nyt hyvä ihminen anna vielä periksi kun olet niin paljon jo tehnyt asian hyväksi. Onhan se totta,että tämä meidän yhteinen haave saa välillä aika suuret mittasuhteet ja elämä tosiaan luisuu ohi. Pitäisi löytää se kultainen keskitie. Piristyhän nyt :hug:

Mukavaa viikonloppua kaikille. Lähden tästä taas rapistelemaan ja etsimään kadonnutta ovista :LOL:

Kane: Lämpimästi tervetuloa!
 
Minä muuten joudun pysyttelemään palstalta pois viikonlopun. Joten joku saa sitten päivitellä tuota listaa, jos siitä sotkusta saa selvää enää... :LOL:

Meikäläisen napaan ei ihmeitä. Rinnat on kiinteytyneet aivan hillittömästi, eivät ole onneksi kipeät kuitenkaan. Jalkoja nipistelee edelleen jonkin verran ja olo on hivenen huono. Toivottavasti menee ohi viikon sisään... Jos jatkuu samanlaisena tai pahenee, pitää harkita lääkityksen lopettamista. Ovistestin tein eilen varsin ja näyttää edelleen aika selkeää viivaa, joten tästä ekasta hormonikierrosta ei todellaakaan kannata odottaa mitään...
 
Ihanan toiveikas olo noista plussista tulee itsellekin. Olikin jo hukassa, toivo. Vain yksi pakkasessa ja se on siinä, sit mietitään valitettavasti taloutta toisen mahdollisen ivf varalta...

Mulle siis elämän eka pas luonnolliseen kiertoon alettu, ultra varattu ja eka kerran (varsinainen noviisi siis) joudun/saan tikuttaa ovista. Hmmm. Jutuistanne olen antanut itseni ymmärtää, että se on tieteellisen tarkkaa ja vaikeesti kiinnisaatava, mutta ihan kiinnostavaa puuhaa? Ja apteekista kannattaa pyytää ilmeisen rapisevaa mallia :)
 
Minnille suuren suuret plussaOnnittelut! Ja vaaville hyvää vointia koko masumatkan ajaksi!

Oliko sinulla jotain apuja tässä kierrossa mukana? Ja oliko plussakierrossa eroa ovulaation jälkeen? Kiva jos vastailet!

Hienoa 1 plussa lisää pinoomme!

Kane tervetuloa , meidän ihanaan pinoomme ja plussaOnnea sinullekkin! :flower:
 
Annat kyllä toivoa meille muillekin. Ja kyllähän me kaikki tulemme perässä plussinemme!

Mulla on tunne, ettei mulla tässä kierrossa nappaa, mutta ensi kierrossa vasta on oikeesti yritystä, joten siitä se nappaa ja maalis-huhtivauva taitais tulla. Taidan olla tänään perjantain kunniaksi yltiöpositiivinen!

Kane: tervetuloa joukkoomme, kiva saada lisää aikuisia naisia jakamaan mietteitä ja ennen kaikkea plussaamaan. Ja kyllä ovista kannattaa tikuttaa ja investoida siihen ege jos toinenkin, on se niin mukavaa. Minäkään en nuoruudessani joutunut tikuttelemaan, mutta nyt olen testiriippuvainen, kuten täällä useimmat. Vaikka tässä kierrossa en kyllä raskaudu, yhden testin silti teen - ainakin siis raskaustestin. Ovistestejä on ensi kiertoon varalla :)

Plussiaplussiaplussiaplussiaplussiaplussia kaikille!
 
pyrstötähti
:flower: Ihanaa kun tälle aamulle toit toivonkipinän kuumeileville.Ja varmasti se antaa uskoa meidän 67 syntyneille kun muutaman vuoden on sulla etumatkaa ja silti nappait plussan. Älkää nyt kukaan vain antako mun fiilisten plata iloa Minnin plussauutisista. yksi kerrallaan te pikkuhiljaa kaikki raskaudutte ja saadaan täällä hehkutella ilouutisia. Olen hengessä mukana jos vain huolitte vaikka itse nyt päätin lopettaa rapistelun ja kaiken tarkkalun ja keskittyä muuhun elämään.Ei mua kaduta se purkukaan enää eihän siinä mitään luonnonvaastaista tehty eikä siitä terveyshaittoja kuitenkaan koidu. aurinkoista viikonloppua kaikille ja muistakaa huolehtia itsestänne ja rakkaistanne!tv,piristyneempi pyrstis
 
Oisin päivittänyt tuota listaa mutten oikein hallinnut kyseistä touhua, joten jätän sen suosiolla viisaammille.
Kovasti kiitoksia Rouva Pikkumyy ja lapsellinen67 kannustavista sanoistanne.
Ja kane tervetuloa minunkin puolestani.

Toivotan kaikille aurinkoista viikonlopun jatkoa!
 
Alkuperäinen kirjoittaja lapsellinen67:




Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

pyrstötähti..................................................kp2/?
kane (43)....................kp4/25..............?...............4./1. yhteinen
einiinvaan (41)...........kp4/28-31........?...............3.
pyrstötähti (47)..........kp5/28.............yk2............4.
gitte (39).....................kp8/28..............?...............1.
lapsellinen67 (40)......kp9/28.............yk1,5v......1.
AinoEmilia (43)...........kp14/31-34......?...............4./1.yhteinen
mimmimamma (46)....kp15/27...........yk6 v........4.
Rva Pikkumyy (43).....kp18/28-29.....yk3..........4./1.yhteinen
äippä67 (40)...............kp18/26-39.....?...............2.
Nuusku (42)................kp18/28...........?...............4.
mimuli (42).................kp20/29...........yk2...........4.
annastiina (42)...........kp20/30...........?...............6.
päivänkakkara67........kp21/26............?..............1.
Mari66 (41)................kp22/?..............?...............1.
keijukka (45)..............23/29...........?..............4.
vilmaville (43)............kp23/28-30.....yk1,5v.....9.
Mussukka67 (40).......kp32/29...........yk10........2./1.yhteinen
pääpilvissä (45)..........kp77/25-43.....?..............1.yhteinen
Hellu1...........................kp?/?................?..............3.
Elina67....................................................................
ruujakengu..............................................................
babo67 (41).....................kp 21/29-31, testipv 1-3.6.2008......................5./1. yhteinen


[/i] Kaikille Onnea kiertoon!


(Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/27 = 8,91 Ketju alkanut 21.2. --> 5/2008 "tavoite" = 2 )


Pitää taukoa:

Mietintätauko 21.5.2008 alkaen: dinosaurus61 (47).....kp16/26-28......?...............6.

Palstatauko 8.5.2008 alkaen: (kp8/28) Karpalo67 (41)


Haamuilijat:

pääpilvissä on testannut haamuja

Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:



äittä-67 (40).... 8.4.2008... kp32 yk 1

torpeedo (42)..17.4.2008..kp24/25 yk 1

Minni-07(44).. 23.5.2008...kp30/28 yk4
[/b] [/color]
 
Heippa kaikille!


Jos päivityksessä virheitä, ilmoittakaa vaan niin korjaillaan.


Mitenkäs babo , milloinka sinulla testausta, haluatko, että laitetaan jotain tuohon päivitykseen lisäykseksi!? Millaisia oireita tällä hetkellä sinulla? Minulla eka lugeyö takana ja jo ennen lugejen laittoa rinnat vähän kipeytyneet.


Minäpä olen päättänyt olla positiivinen tässä kierrossa tärppäyksen suhteen, jotenkin sellainen olo, saa nähdä ,mitä tapahtuu 11-13 vrkn kuluttua, alkaako menkat vai eivät. Ajattelin , josko lopetan luget normaalisti kp 27 iltana viimeinen ja seuraan tilannetta, en testaa, ennenkuin menkat ovat myöhässä, jos ovat. Toinen vaihtoehto: Minun pitäisi ostaa lugeja lisää, koska loppuvat kp 27 iltana. No pitänee miettiä, kuinka teen


Jospa pystyisin pitämään rapisevat paperit erossa näpeistäni ja jännäisin muuten!
Auttaakahon asiaa se , että kaapissa on 3 liuskatestiä ja apteekin oma raskaustesti!??


Liittykäähän mukaan tähän positiivisen ajattelun malliin!


Ihanaa aurinkoista viikonloppua kaikille!



Rva Pikkumyy

 

Yhteistyössä