YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO

Huomasin juuri että tietoni ovat hieman puutteelliset tulla meidän listassa. Kiertoni on todella epäsäännöllinen aina 28-41-päivään ja yritystä takana n. 1,5 vuotta (AUTS!!!tekee oikein pahaa nähdä tuo kirjoitettuna). Mutta kaikkea mahdollista kokeillaan mikä tähän armottomaan vauvakuumeeseen voisi auttaa. Ja uusia vinkkejä otetaan vastaan avosylin.

+++++ tuulia teille!
 
Täydensin Mari sun tiedot. Meillä on näköjään tuo yritysaika ihan sama. Tosin mulla se on "yritysaika"...

Kiva kuulla että Äitällä ja Minicooperilla on kaikki hyvin. :)

Missäs kaikki pinolaiset luuraa?? Tänne vaan pulisemaan...


Näitä uutisia odotellessa:)
 
Pinossa ollaan. Työkiireitä, vuoron jälkeen ei enää ole jaksanut kuin käydä lukemassa muiden kuulumiset.
Räiskyvät Onnittelut Äittä67 & minicooperille, toivottavasti kaikki menee hyvin loppuun asti. :hug:

Myös Minnille vielä kerran Onnea plussasta ja kaikille jotka ehkä ovat jo "plussana" , vaikka eivät ehkä sitä vielä itsekään tiedä :LOL: Olipa viisaasti sanottu.... työpäivän jälkeen just näin toimii mun pää. :LOL:

Itsellä kierto puolivälissä. Eilen kamala kouraisu vatsassa,,,keskellä alavatsaa,, ei aiemmin vastaavaa. Kuulostelin, meni ohitse yöhön mennessä. Liekö joku vatsapöpö vain, kun useamman kerran kävin tyhjennyksellä... ei kyllä mitään ripaskaa ollut... *äimän käkenä*...

Simppaset laitettu matkaan ja vartioon säännöllisesti, oviksesta kun ei varmaa tietoa, että olisi aina joku viriili ja hengissä odottelemassa mun veteraani munista :D johon syöksyä tosipaikan tullen :D
Jännityksellä odotellaan miten tässä kierrossa käy... Tietyllä lailla pientä pelonsekaista hysteriaa on ilmassa... :kieh: Ihanaa, jos Plussa paukahtaisi,,,mutta,,, mitä sitten,,,hui. Työnnämpä "mitä sitten"- ajatukset taka-alalle ja eikun peitot heilumaan ja luottamaan luonto äidin valintaan

Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille. :wave: Lähdempä tästä kesäkukka ja multa ostoksille. :wave:
 
Tuosta "mitä sitten, hui:sta" tuli mieleeni...
Minulla on niin kauaskatsoisia ajatuksia, että kauhistun jo etukäteen kaikkien juhlien järjestämistä. :LOL: Inhoan yli kaiken kaikkia rippi-, yo- sun muita juhlia, varsinkin järjestää niitä. En tosin tykkää käydäkään juhlissa...
Että kaikesta sitä voi ihminen stressiä repiä. :LOL:
 
Jestas ! Miten taas on todettava kuinka helpottavaa täällä pinossa on purkautua samanhenkisten seurassa. En minäkään juhlien järjestämisestä pidä. Tuntuu tai luulen että olen jotenkin "huono"... kaikki muut aina osaavat järjestää ne juhlansa paremmin ja varsinkin yhtään stressaamatta :LOL: Isompien lasten kohdalla on vielä yhdet yo-juhlat ensi keväänä ja tänä kesänä nuorimman rippijuhlat. Nuorin aikoo jättää lukion väliin. Melkein 20 vuotta olen synttäreitä ja juhlia järjestellyt ja nyt kun se velvollisuus on loppusuoralla alkaa kakut ja muut siihen liittyvä jo onnistuakin ja stressi vähentyä. :D Näin se vain menee.

Kesäkukkaamppelit tuli hankittua ja huomenna aion mennä vielä ostamaan kaikkea muuta kivaa... siis toisenlaisia kesäkukkia. Lapiot on jo valmiina... koko piha menee uusiksi. Nurmikko pois ja kivetystä, terassia ym ym tilalle.

Illanjatkoa

:wave: Huomiseen !! Ollaan kuulolla ja peukutellaan toisillemme :wave:
 
Heippa vaan! Ja onnea äittä67, kiva että kaikki hyvin ultrassa. Kävin nuoremman kanssa myös siinä veriseulassa ja niinhän siinä kävi että soitto lapsivesipunktioon tuli.. iän tuoma riski siis siinä suurin syy. Oli kyllä rankat ne pari viikkoa kun punktion tuloksia odoteltiin. Joka päivä mietin ja vatvoin ja vollotin että mitä jos ja jos ei ja...ja... kyllä tuli kaikkee pohdittua maan ja taivaan väliltä. Onneksi tuli sitten tieto että vauvelilla kaikki hyvin, sitten vollotinkin sitä :whistle:
Nyt odotellaan ovista, saas kattoo koska ilmestyy, jos ilmestyy.
 
pyrstötähti
yritin illalla kommuilla mutta hävisi pitkät jutut ehkä sonera-taivaaseen :LOL: mun kp on oikeesti 6 jos joku haluaa sen päivittää. Ihanaa kun täällä on uusia naisia omine tarinoineen pinossa tervetuloa kaikki vielä kerran minunkin puolestani. Mulla on maha ihan pallona sen operaation jäljiltä jotenkin vieläkin,ottaa päähän kun kaikki vaatteet puristaa ja kaikki ihanat kesäjuhlat ohuissa juhlahepenissä ja sandaaleissa,voi voi miksi tässä näin kävi.Eli nyt keppikävelyä ja nesteenpoistoa kera runsaan veden ja namit lukkojen taakse.
Meidän pinossa on siis kolmas plussa ja reilu kolme kuukautta sitten karpalo sen käynnisti joten olemme edellä keskiarvossa jos yhtään matikkapääni pelaa.Ja toivottavasti saamme äkkiä plussia,jotenkin sellainen kutina että on tulossa jopa ruuhkaviikot...toivotaan toivotaan.Ihanaa kun kesä tulee ja kohta on loma ja saa olla vapaana ku taivaan lintu :heart:
 
Huomenia! :flower:

Ekaksi Onnittelut äittä-67 "minicooper" 11+3, Hyvistä ultrakuulumisistasi, niin se aika vaan menee!


Mitäs olotiloja tänään keillä noin 21 kp meneillään? Eipä täällä ihmeempiä, luget tekee sivuvaikutuksiaan. No viikko vielä niin näkee tämän kierron tuloksen!
Nopeastihan tuo aika kuluu!


Eipä mene kauaa enää, kun tulee Juhannuskin!


Jaa a taas saisi hypätä tämän satulaan:



Ja huomisaamuna ilmeisesti olisikin suunta 2km:n kävelytestiin
, siinä saa aika haipakkaa laittaa tassua toisen eteen!


Mukavaa, ihanaa , aurinkoista päivää kaikille!


Rva Pikkumyy



 
Huomenta tänne =)

Väsyttää väsyttää......Tekis niin mieli testata jo,tänään ois oikeesti vasta 8 päivää siirrosta mutta kun viljeltiin pitkän kaavan mukaan. Mutta kai on pakko yrittää sinnitellä edes siihen sunnuntaihin...

Päivänjatkoa kikille!!!
 




Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

Mussukka67 (40).......kp5/29.............yk11........2./1.yhteinen
pyrstötähti (47)..........kp7/28.............yk2...........4.
kane (43)....................kp7/25..............?..............4./1. yhteinen
einiinvaan (41)...........kp7/28-31........?..............3.
gitte (39).....................kp11/28............?..............1.
lapsellinen67 (40)......kp12/28............y1,5v......1.
AinoEmilia (43)...........kp17/31-34......?..............4./1.yhteinen
mimmimamma (46)....kp18/27...........yk6 v.......4.
Rva Pikkumyy (43).....kp21/28-29.....yk3.........4./1.yhteinen
äippä67 (40)...............kp21/26-39.....?..............2.
Nuusku (42)................kp21/28...........?..............4.
mimuli (42).................kp23/29...........yk2..........4.
annastiina (42)...........kp23/30...........?..............6.
päivänkakkara67........kp24/26...........?..............1.
Mari66 (41)................kp25/28-41.....y1,5v.......1.
keijukka (45)..............kp26/29...........?..............4.
vilmaville (43)............kp26/28-30.....y1,5v.......9.
pääpilvissä (45)..........kp80/25-43.....?..............1.yhteinen
babo67 (41).......kp 24/29-31, testipv 1-3.6.08...5./1. yhteinen

Hellu1...........................kp?/?................?..............3.
Elina67....................................................................
ruujakengu..............................................................


[/i] Kaikille Onnea kiertoon!


(Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/27 = 8,91 Ketju alkanut 21.2. --> 5/2008 "tavoite" = 2 )


Pitää taukoa:

Mietintätauko 21.5.2008 alkaen: dinosaurus61 (47).....kp16/26-28......?...............6.

Palstatauko 8.5.2008 alkaen: (kp8/28) Karpalo67 (41)


Haamuilijat:

pääpilvissä on testannut haamuja

Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:

äittä-67 (40).... 8.4.2008... kp32 yk 1.. LA 12.12.2008

torpeedo (42)..17.4.2008..kp24/25 yk 1.. LA 31.12.2008

Minni-07(44).. 23.5.2008...kp30/28 yk4.. LA ?
[/b] [/color]
 
Aurinkoiset huomenet kaikille!

Juu, me ollaan hyvin tuossa "tilastollisessa tavoitteessa". Kyllä minäkin odottelen hieman tässä plussabuumia, koska kesähän virkistää vanhoja munasolujamme. :LOL: Nyt tässä parin viikon sisään on jännäpäiviä niin monella, että pakkohan sieltä on tärpätä...
 
Voi, kun saisikin kuumeilla tässä... Minä voisin innostuakin, mutta mies ei. Onhan mulla jo neljä lasta, kaksi niistä aikuisia, yksi lähtee syksyllä kouluun ja sitten tuo 7 kk vanha vauveli. Isommat eivät ole tälle nykyiselle miehelleni. Jotensakin haikea olo kun tottui tuohon kuumeiluun tässä vuosien varrella, että tuo aikakausi on ohi. Mutta kaikkea hyvää teille kuumeilijoille, plussatkaahan pian!
 
pyrstötähti
olipa uskomatonta kurkata pihalle kun oli niin kesäisen vihreää ja aurinkoista,ihan tässä alkaa uskoa että kyllä se tänäkin vuonna tuli,siis suvi. Hauska tuo Pömppölin nikki,katsoin kuvankin profilista ja kyllä oli nimensä veroinen pömppö :LOL: Joo kyllä siihen kuumeiluun on hyvä olla kumppani mieluiten samassa kotiosoitteessa muuten hommassa ei oikein ole mieltä mutta kyllä monet kuumeilee yksinkin,ei silti liene reilua sitä kumppania kohtaan ihan loppuun saakka kuumeilla,on se kova urakka isälle myös vauvantulo ja jos ei siihen ole innostunut niin ei se oikein pelitä. Meillä on asia on nyt suvantovaiheessa joten kuumeilen täällä ihan pelkästään omaksi ja muiden iloksi (toivottavasti) sillä täällä on niin ihanaa porukkaa että haluan olla mukana iloitsemassa ja tsemppaamassa vaikka olen nyt kesätauolla niin rankkaa tää kuumeilu että pakko pitää siitä vähän lomaa välillä!

Ihanaa että äittän massukassa kuperkeikkaa ja varpaita riittää älyttömän äkkiä aika menee siellä on kaikki jo muuten valmista vain kokoa sitten tarpeeksi ja tädää täältä tullaa elämä. Kyllä kaikki hyvin menee kun vauveli on noin pitkälle kehittynyt niin on se jo hyvä merkki että kaikki sillä on kunnossa. Älä huoli vaan nauti jos ei enää ole paha olokaan,ihana kesä sinulle ja koko perheellä kun massukkaa alatte kasvattaa urakalla :hug:
Onko lapsellinen mitkä napsut nyt menossa ja milloin olisi eka hetki alkaa odotella että johonkin voisi viivaa alkaa ilmestymään? Voi että minä toivon että sulla onnistuisi kyllä pistetään hirveät bileet pystyyn heti kun niin käy! Pikkumyyllä taitaa napata tässä kuussa,sullahan oli vähän sellainen tunnekki viime kierrossa ettei tapahdu mutta nyt ois oikea hetki,ainakin ovisviivat oli melkoiset.

Tuo Minnin plussa tuli niin kreivin aikaan kaikki saivat siitä mielettömät tsempit itselleenkin,ja 4 kuukaudessa joten tilastot uusiksi meillä tapahtuu pinossa kyllä äkkiä kun raskautuminen niillä joilla se tapahtuu on 1-4 kuukauden sisällä,mahtavaa kyllä saadaan varmasti ennen juhannusta muutama plussa lisää ihan siltä ainakin tuntuu. Oiskohan gitten vuoro alkaa esikoista värkkäämään ennen kuin 40 tulee täyteen siinä sitä oiskin synttärilahjaa kerrakseen?

Ihanaa kun niin moni on plussan saanut ovistestiin eli jännättävää riittää nyt ja vielä kerran tervetuloa ihana uudet leidit joukkoomme. Mua jänskättää ihan hirveesti babon viikonloppu pakko varmaan kurkkia vähän väliä pinoon kuinka sun käy,pidän peukkuja :heart:

Aurinkoista viikonloppua teille kaikille tv: pyrstis :flower:
 
pyrstötähti
miksikähän minä toivotin aurinkoista viikonloppua olen ollut joka viikko niin monta kertaa reissussa loppuviikon että kun nyt olinkin alkuviikon niin johan tässä vanha sekoaa :p
 
Pyrstis: Mulla on vielä 3 tabua estrogeeniä ja sit alkaa progesteroni+estrogeni 10 pv:ksi. Seuraavien 3-4 päivän aikana kai sitä ovisviivaa pitäisi alkaa piirtyä jos sitä tulee. Ehkä seuraava kierto on selkeämpi, tästä en odota oikeastaan mitään kun tämä alkoi vähän niin kuin "kesken kaiken" ilman mitään menkkojakaan.
Ne lievät pahoinvointioireet meni onneksi ohi, eikä jalkojakaan nipistele enää, joten olo on ihan ok. Sen olen huomannut, että limaa nyt eilen ja tänään ainakin on tullut selkeästi lisää verrattuna siihen saharaan mikä mulla on ollut... :LOL: ehkäpä ovisajan voisi tunnistaa nyt niistäkin? Ja ehkäpä se sieltä on tulossa??

Onhan se näin, että kyllä lapsen molempien vanhempien pitäisi mielellään sitä lasta haluta. Meillähän mies oli lapsen kannalla jo paljon ennen kuin minä uskalsin ajatellakaan jättäväni pillereitä pois. Mies elää kyllä mukana tässä ihan kivasti, vaikkei nyt jatkuvasti aiheesta keskustellakaan... En silti elä missään harhaluuloissa, että siitä tulisi joku superisä, joka hoitaisi lapsia kovin paljon. Mutta kyllä minä sille vastuuta tuppaisin kun minun olisi niin helppo vedota siihen, että sillä on kokemusta ja minulla ei. :p :LOL:
 
Pyrstikselle minun on pitänyt sanoa jotain tässä, vaan kun oli noita kiireitä.
Sellaista, että tää vanha sanonta "asioilla on tapana järjestyä", pitää harvinaisen hyvin paikkansa. :) Tuo tikkujen kanssa rapistelu sopii tällaiselle kontrollifriikille asioiden tilastoijalle kuin minä, muttei kaikille. Kun voit keskittyä parisuhteeseenne ja elämään muutenkin, se odottamasi ihme voi tapahtua... Ja kun se tapahtuu, uskon että silloin se tilannekin on sellainen, että se pieni ihme on ihan tervetullut ja paikallaan. En tiedä osasinko asian pukea sanoiksi oikein, mutta näin tunnen. :hug:

Ihanaa, että niin kovasti toivot plussaustani... :heart: No, hyvin epätodennäköinenhän se kyllä on, joten sitten saisit ainakin olla todistamassa maailman 8. ihmettä. :LOL:
 
heips,
Rouva Pikkumyy kyseli 21 kiertopäivän vaiheilla olevan tuntemuksia.
Mulla on vaan närästystä ja pissalla on käytävä useammin, mutten usko niiden olevan raskausoireita. Tein eilen sekä ovistestin, joka näytti aika selkeää viivaa, ei siis mikään haalee haamu, mutta raskaustesti, jonka myös tein, näytti negaa. Oli vaan ihan kokeilua, kun kiertokin oli vasta 22.päivä, mutta saas nähdä.
En usko, että raskaudun nyt, mutta varmasti kesäkuussa! tilasto on kai jo saavutettu, mutta kyllä niitä plussia vielä tulee.
Tässä näitä omia kuulumisia, terkuin Mimuli
 
pyrstötähti
oi oi kuullostaa hyvältä nuo saharan uudet märät tuulet =) juuri sieltä suunnaltahan on tarkoitus puhaltaa kun ovista metsästät ja se on selvä merkki että jotain tapahtuu. Me kaikki täällä pinossa puhalletaan yhdessä ovisplussaa sulle tähän ja seuraaviin kiertoihin ei sitä koskaan tiedä mitä tapahtuu.Harmi kun en enää muista mistä luin sen sinunlaisen tarinan joka onnelliseen raskautumiseen johti,yritän sitä selailla josko sen löytäisin vielä :hug: On ihanaa että miehesi on innolla mukana toivotaan että hän pääsee opettamaan sinulle röyhtäyttämistä ja erityisesti sitä vaipanvaihtoa jonka voitkin jättää suosiolla sitten hänelle,ainakin öisin :LOL: kun on sitä kokemusta. Minä ajattelin nyt ryhdistäytyä ja keskittyä pieneen painonpudotukseen mitta täyttyi kun mikään ei mahdu päälle eikä siihen ole mitään meriselitystä kun ei ole raskaana vaikka siltä näyttääki B) tähän kun vielä tulisi 10 - 15 kiloa lisää niin huh huh. Itse sitä tietää onneksi sen missä se raja kulkee josta on lähettävä alaspäin välillä.

Etukäteen jo ens viikko alkaa hirvittää jos on niin kivulias ovulaatioprosessi ja siihen liittyi viimeksi pientä vuotoakin ja lämmönnousu oli huomattava. Nyt on ihanaa, ei tunnu mitään ei vuoda mitään ja alakerta on ihan kuin ei mitään. Mitä mahtavin tunne viime viikkojen jälkeen,tätä voisin jatkaa nyt muutaman kuukauden olla jollottaa eikä mikään hormoni pompottaisi edes takaisin. Mutta taitaa olla turha toivo.

Pistetäänkö pikku vedonlyönti pystyyn kuka tytöistä ekkana plussaa vauvamittariin B) mitäs tuumitte, onko meissä vauvavelhojen vikaa että näemme etiäisiä? tv: pyrstis
 
Minunkin pitäisi pudottaa painoa... vatsani on niin valtava nykyään, että näytän todella siltä kuin oisin raskaana. Aika ironista... :LOL:
Enkä mielestäni syö mitenkään älyttömästi, mutta liikkuminen kyllä on tosi vähäistä... :/

En uskalla lyödä mitään vetoja, vaikka ihan mielenkiintoista oiskin. Mä olen vähän sellainen pahanilmanlintu, että jos jotakuta veikkaisin, hän saisi toiveet heittää samantien. :LOL:

Onhan tuolla pitkä lista ehdokkaita tuloillaan niihin jännäyspäiviin, joten eiköhän sieltä plussia ropise. =)
 
Tuo nikkini tuli silloin kun rupesin odottamaan tätä viimeisintäni, ja hirveä turvotus heti päällä, pömpötti kuin olisi pitemmälläkin raskaana. Olin juuri peilistä itseäni ihmetellyt, että melkoinen pömppöli-masu näkyy, vaikkei viikkoja paljon mitään. Se tuli sitten mieleen kun nikkiä mietin kun näille sivuille halusin rekisteröityä. Kuva profiilissa on jo vanha, mutta itse en sitä osaa poistaa tai vaihtaa, pyysin esikoistani se sinne silloin laittamaan, siellä kai se on nyt sitten hamaan tulevaisuuteen.
Eipä tässä sitten muuta, pitäisi puuhailla varmaan jotain nyt kun pikkunen nukkuu, tiedä sitten miten kauan uni maistuu, joskus menee puoli tuntia, joskus 2 tuntia, vähän vaihtelee.
Hyvää kesänjatkoa vaan kaikille!
 
Niin, muistanpa kun tuon eskarilaisen jälkeen muutaman vuoden sisarusta hänelle yritettiin, niin ainahan sitä menkkojen alla vatsa pullistui kuin paraskin vauvamaha! Tosin olinhan siinä välissä kolmekin kertaa oikeestikin raskaana, mutta kesken menivät.. Ei, mulla on jokin kaasuhäiriö tuolla suolistossa, synnytyksen jälkeen oli aika kovat kivut ja kolmen viikon ripuli, tutkittiin ja kuvissakin näkyi että kaasua vatsa täynnä. Ja ennen menkkoja varsinkin on taipumusta tohon turvotukseen. Ja sitten kun vatsa jo monta kertaa venynyt raskauksissa, niin hyvin näkyy mokomat häiriöt kun turvottaa. Ikävä vaiva muuten, mutta ei mahda mitään. Jos jotain positiivista niin saipahan kauemmin kulkea pömppömasuna. Pitää vaan pitää vatsa piilossa ettei porukat luule että aina raskaana olisin, kun muu osa kropasta on kuitenkin aika luinen.. :LOL:
 
niitä kyllä löytyy,,,, :LOL: oikeesti ja vakavasti puheen ollen, minulla kyllä on se kuuluisa 6. aisti... vaimikäsenyon... niin vahvana toisinaan että ihan pelottaa.. Kuuluu kuulemma skorpparin luonteeseen tällainen mystisyys. Tiedä sitten. "Edellisessä elämässä" näin unta että silloisella miehelläni on tyttövauva... ja tottahan se olikin. Hänellä oli tyttövauva toisen naisen kanssa !!!! Näin unen ennekuin tiesin koko asiasta ... hmhmh....

Mutta tähän pinoon... ketähän nyt ennustaisin plussaajiksi... Minniä jo uumoilin ja niinhän siinä kävikin. Villi veikkaus tulee tässä : mimuli,,,, gitte ... Lapsellinen67 saatta ykskaks yllättyä.. PikkuMyy on lähes samassa veneessä kanssani(ikä, lapsiluku jne) ...Mari66 ... Tässä veikkaus, näin äkkiseltään. Ja tietysti kuka tahansa meistä, ainakin hurjasti Onnellisia Plussatuulahduksia toivotan kaikille meille.

Toivottavasti myös omat hämähäkin seitissä olevat munikseni ovat ( tai edes yksi) matkalla maineeseen ja kohtaavat tuota pikaa salamana paikalle kurvaavat simpat. Niitä pitäisi ainakin lähipäivien historian mukaan olla paikalla röykkiöittäin :LOL: osa todennäköisesti kyllä jo henkensä heittäneinä :D ja väsyneinä odottamaan pölyttynyttä munista. B) Mies lähtikin vaihteeksi töihin lepäämään ja "lataamaan" lapsenteko välineistöään

=)

 

Yhteistyössä