YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO

Voi ei....AinoEmilia ei nähnyt mulle plussia.....Yrittäppäs uudestaan,please...
Kyllä tuntuu raskaalta ja koko ajan tekee mieli syödä.Päänsärky vaivaa ja väsyttää...
Mitäs Pömppöli,miten pitkällä oot tossa kuvassa?
 
*huivi päässä hieroo kristallipalloaan*... hmhmhm babo67..... minusta Sinä kuulut jo plussanneisiin.... :hug: Toivottavasti se vielä varmistuu testillä :hug:

Olen kait yltiöpositiivinen muiden ja itseni suhteen... miten voisi epäonnistua, kun ovikset näyttää plussaa ja hetekat ovat heiluneet. *putoaa todellisuuteen*... räkspam,... autsh.. tämä ikä muistuttaa ettei se enää käy kuin nuorena. Massu pömpöttää ja tissit turpoaa jo pelkästä ajatuksesta kun kannan simppoja sisälläni... enkä usko etten ole raskaana ennenkuin täti heittää kylmät niskaan taas kerran. :p
 
Joo, kirjoittelin pitkät pätkät tossa ja kaikki katosi...
Mutta lunttasin koneelta ton profiilin kuvat päivämäärän ja laskin että n. puolessa välissä olin raskautta. Mullahan tuli 17 kg koko raskausaikana, 3 kg vielä tossa mahan seudulla, pulla ja suklaa maistuu vähän turhankin hyvin. Jännä sinänsä, en ainakaan omasta mielestä kovin iso tossa kuvassa ole, mutta alussa todellakin maha pullahti heti kunnolla esiin kun on toi ihme häiriö tuolla suolistossa. Monta kertaa nahka venynyt, niin oli tilaa turvotella.
Olen täällä taustalla teidän juttuja lueskellut ja fiilistellyt sen mukaan mitä on tapahtunut. Ja tässä eräskin päivä nauroin niille teidän rapistelu-jutuille, että väkisinkin siinä vauvakuume tarttuu ja rapisuttelut houkuttelevat pauloihinsa.. Mutta kuten aikaisemmin sanoin, mies ei ole siinä mukana. "Minulla on kaksi ihanaa poikaa, se riittää", sanoi vaan kun kyselin.
Poika nukahti uudelleen, kun tissiä kävin antamassa, oli kiukkuinen kun kesken unien heräsi. Hymyilevä tapaushan tuo on, on nyt ryöminyt jonkin aikaa ja tutkii joka paikan tarkkaan. Mittarimato...
Mutta, jään tänne jännäilemään teidän tulevia plussia, jos sopii. Muistaakseni babo67:lle siirrettiin alkiot vähän aikaa sitten, toivottavasti sieltä molemmat kiinnittyvät ja kasvavat ja muistakaa saada plussat niihin rapiseviin!
Hyvää illanjatkoa!
 
tulipa tehtyä vähän puutarhatöitä. Mulla kun puutarhassa tahtovat parhaiten kukoistavan voikukat ja muut ns. rikkikset. Olen kait vähän suurpiirteinen sielu jossakin asioissa.

AinoEmilia: kylläpä alkoikin jännittää, jospa sittenkin olis jo tärpännyt. Onneksi kotona ei ole enää yhtään testiä, paitsi ovistestejä, joten täytyy malttaa. Tuhlasin eilen sen ainoan testin.
Jospa puolestani heittäisin kolme kärjessä tähän plussaveikkaukseen: gitte, Rouva Pikkumyy ja äippä67.
Mulla ei kyllä ole ennustamiskykyjä, mutta teille ja kaikille muillekin toivon sen plussan. Yritystä varmaakin on runsaanlaisesti kaikilla, joten siinä mielessä joku voi yllättää. AinoEmilia itse saatat olla eka plussaaja, jos noita tuntemuksia jo on, samoin babo67.

Mulle hiipi taas makeanhimo, joten se voi ennustaa menkkoja. Ilokseni olen onnistunut pudottamaan 5 kiloa kevään aikana. Kesän aikana taas tulen kuitenkin keräämään varantoja ympärilleni, mutta toivottavasti ne aiheutuvat raskaudesta, ei vaan nautinnollisesta elintavasta.

Olen yrittänyt kuitenkin ylläpitää terveellistä ruokavaliota, jotta uudelle elämälle olisi paremmat edellytykset. No mies toi mulle juuri jäätelön, joten enköhän se syö kuitenkin:)

Aurinkoista iltaa kaikille!


 
MITÄ!!!! Nyt mä en kyl ala.....Eikö Aino emilia nähnyt minuakaan plussaneissa :headwall: Toivotaan kuitenkin, että itse se plussan saisit.

Pikkumyy kyseli oireita/tuntemuksia samoilla kp:lla olevilla. Itselläni aivan järkky väsymys, ajoittan ällöä oloa jne. Pistän kyllä nämä oireet täysin clomi/tero-coctailin piikkiin.
 
Heippaus kaikille taas, toivoo unelias unimatti!
, Minuakin niin nautinnollisesti unettaa, joka pv olen nukkunut päikkärit töiden ja ruuan jälkeen, uskon, että luget tekee väsymystä!

Lämmöistä oli ollut puhetta , minulla 37,1 ja paleltaa välillä, toiset töissä t-paita päällä ja palaverissa minä t-paita ja neule ja pyysin laittamaan ikkunan kiinni, vähänkö toiset ihmetteli? Mutta ikkuna meni kiinni ja helpotti.!

Kauppaan mennessä tänään autossa alkoi tekemään pahaa, mutta meni ohi, kun pääsin ulkoilmaan. Hajut/tuoksut ottaa nenään kai se on oviksen jälkivaikutuksia!


Ja kuten AinoEmilia sanoi skorppareilla on "ennustajan enneunia" ainakin, minä olen nähnyt välillä enneunia,jotka käyneet toteen joskus kauhistuttaa! Nytkin näen taas unia, mutta aivan outoja, yks yö näin seksiunta!!?


Mutta en ole nähnyt enteitä, kuka plussaisi?! Joten laitan kaikki samaan arvaukseen, kaikille plussa tässä kierrossa!!!


Täällä on taas niin mukavia juttuja päivän aikana syntynyt, kiva, kun olette kirjoitelleet ahkerasti!!


Pömppöli, kiva tavata sinut täällä, pikkumiehenne on varmaan paljon jo kasvanut!


Minäkin jännäilen babon puolesta, tulisi nyt plussa!
edellä kaava kaikille, että saamme plussia!

Kaikille ihanaa iltaa, plussia odotellessa....Toivottavasti saamme pian plussasateen!


Ja kaikille masuasukin jo omaaville:Hyviä vointeja!


Rva Pikkumyy
 
Voi kiitos AinoEmilia :hug: Kunpa oiskin niin!!
Joku oli täällä onnistunut laihtua 5 kiloa,onneksi olkoon!! Minä olen kahessa kuukaudessa lihonut 8 kiloa :( Pistän kyllä hormoonien piikkiin ja vähän surusyöntti ollut myös....Olen muutenkin semmonen jojoilija....
Minäkin tein vähän pihahommia illalla,mieskin oli mukana. Ostin päivällä chilipuskia ja yks tomaattia jotka istutettiin =) Mulla on terassi valmis amppeleineen ja parvekelaatikoineen :flower: Siellä kiva istua taas vaikka ilman tupakkia ollaa...Kohta kuukausi ilman...joka päivä tekee kyllä mieli vielä...
Nyt kattomaan c.s.i'ta,huomiseen!! Kaikille oikein hyvää illanjatkoa !
 
Mulla on kyllä kanssa noi hormonit vaikuttaneet painoon, pari kiloa on tullut lisää ihan lyhyen ajan sisällä!! Ja nyt on menossa kp7 vai 8?? Ja vielä tuhruttelee... alkaapi mennä hermo näiden menkkojen kanssa ensin ei tuu mitään ja nyt lorottaa vaik miten pitkään. Kääk!! Plussaonnea sitä kaipaaville :flower:
 
Tervetuloa minunkin puolestani Pömppöli, jos ei nyt täysillä kuumeilemaan niin ainakin joukkoomme muuten.
Rouva Pikkumyy oireesi ovat aika lupaavan kuuloisia, toivottavasti eivät ole pelkästään lugen vaikutuksesta.
Mimulille kiitos kun näet mut tulevana plussaajana. Toivotaan etten tuota pettymystä ennustajalle :LOL:
babo67: malttia vielä testaukseen ja onnea kovasti, että sitten testi näyttää plussaa kun on testauksen aika

Omaa napaa sen verran, että Rouva Pikkumyy kun kyseli tuntemuksia samoilla kiertopäivillä olevilla niin voin sanoa, että tuntemuksia ei ole. Tai no mahassa kuplii tavallista enemmän ja väsymys on tolkuton. Mutta tuon väsymyksen laitan kyllä sen työuupumuksen piikkiin aivan sataprosenttisesti. Tänään menen lisätutkimukseen ton räpyläni kanssa, saas nähdä mitä löytyy.

Lapsellinen67: sinä kun niin ahkerasti ja tunnollisesti olet päivittänyt tuota listaa niin lisäätkö mun kohtaan, että yritystä on takana 1,5 vuotta ja sitten ikä pitänee muuttaa tänään 41 vuotiaaksi :'( Eli uskottava se on ettei tässä enää nuorruta. Kiitos sulle kun olet aina jaksanut päivitellä meidän tiedot

Pyrstikselle on aivan pakko vielä sanoa, että aivan odotan sun kirjoituksia kun niitä on niin mukava lukea. Kuten joku jo aiemmin sanoi niin sulla on mahtava ulosanti. (Ketään toista tietenkään väheksymättä )

Plussatkaa hyvät neidit nyt oikein urakalla ja laitetaan tilastot uusiksi. Hyvää päivää kaikille :hug:
 
Kiitos äippä67! Ja paljon plussaOnnea myös sinulle! :flower: :flower:

Kuten kaikille muillekkin!


Oma napa: Minulla alkoi huonoa oloa pukkaamaan, hmm jännitänköhän nyt sitä kävelytestiä!! :D :ashamed:

Nyt joka tapauksessa menoksi!

Pidelkäähän peukkuja, jotta tulee edes jonkinmoiset tulokset! :D
 
Moikka!
Oma napa:kp12/28 ja eilen laitettiin simpat liikkeelle ja huomenna sama uudestaan ja sitten vaan piinaillaan,että saammeko helmivauvan.

ÄIPPÄ67:Isot syntterionnittelut sinulle :flower:

Miten teillä muilla on mennyt?
 
Onnittelut äippä67:lle. :flower:

Katselin listaa ja huomasin, että tässähän päästään kohta jännäileen ihan todenteolla, niin monta on kohta plussatestejä rapistelemassa.

Oma napa: Olo itsellä hyvä, siis tarkoitan ettei ole pahoinvointia tms. "vain" väsyttää, kylmä on koko ajan ja rinnat kipeenä; siinä ne oireet =)

 




Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

Mussukka67 (40).......kp6/29.............yk11........2./1.yhteinen
pyrstötähti (47)..........kp8/28.............yk2...........4.
kane (43)....................kp8/25..............?..............4./1. yhteinen
einiinvaan (41)...........kp8/28-31........?..............3.
gitte (39).....................kp12/28............?..............1.
lapsellinen67 (40)......kp13/28............y1,5v......1.
AinoEmilia (43)...........kp18/31-34......?..............4./1.yhteinen
mimmimamma (46)....kp19/27...........yk6 v.......4.
Rva Pikkumyy (43).....kp22/28-29.....yk3.........4./1.yhteinen
äippä67 (41)...............kp22/26-39.....y1,5v......2.
Nuusku (42)................kp22/28...........?..............4.
mimuli (42).................kp24/29...........yk2..........4.
annastiina (42)...........kp24/30...........?..............6.
päivänkakkara67........kp25/26...........?..............1.
Mari66 (41)................kp26/28-41.....y1,5v.......1.
keijukka (45)..............kp27/29...........?..............4.
vilmaville (43)............kp27/28-30.....y1,5v.......9.
pääpilvissä (45)..........kp81/25-43.....?..............1.yhteinen
babo67 (41).......kp 25/29-31, testipv 1-3.6.08...5./1. yhteinen

Hellu1...........................kp?/?................?..............3.
Elina67....................................................................
ruujakengu..............................................................
[/i] Kaikille Onnea kiertoon!


(Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/27 = 8,91 Ketju alkanut 21.2. --> 5/2008 "tavoite" = 2 )

Mukana myös:
Pömppöli ...... taustajännäilijä


Pitää taukoa:

Mietintätauko 21.5.2008 alkaen: dinosaurus61 (47).....kp16/26-28......?...............6.

Palstatauko 8.5.2008 alkaen: (kp8/28) Karpalo67 (41)


Haamuilijat:

pääpilvissä on testannut haamuja


Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:
äittä-67 (40).... 8.4.2008... kp32 yk 1.. LA 12.12.2008

torpeedo (42)..17.4.2008..kp24/25 yk 1.. LA 31.12.2008

Minni-07(44).. 23.5.2008...kp30/28 yk4.. LA 28.1.2009
[/b]
 
Synttärionnittelut äippä67!

AinoEmilia: Täytyy sanoa, että olet varmasti selvännäkijä, jos veikkauksesi minusta yhtenä plussaajista pitäisi paikkansa. :p :saint:

Mitenkä minusta näyttää, että nuo kierrot alkavat mennä samaan kaikilla tai sitten minä itse olen sählännyt niiden kanssa. :ashamed: Kohta jokaisella on sama kp... Jospa se sama ilmiö toimii virtuaalisestikin, mikä tapahtuu samassa taloudessa asuvilla naisilla. :LOL: Lieneeköhän tuossa sama mekanismi ja syy kuin koirillakin??

Koirasta tuli mieleen, vielä päivä pitää odotella eli huomenna haemme sen ihanan karvapallosen. :heart: Saa nähdä ehdinkö hoitamiselta palstaillakaan. :p

Ihana tuo plussauskaaviosi Pikkumyy (jos siitä saisi jotain selvää ) :LOL:

++++++++++++++++++++++++++ :whistle:
Kesän alun kunniaksi olkoon pinomme plussia pullollaan...!
 
pyrstötähti
Olipa ihanan paljon tekstiä syntynyt mukava lukea aamutuimiin. Ja äipälle synttärionnea minunkin puolestani. Tuo sinun ikäsi näyttää täältä puolelta katsottuna kyllä niin vähäiseltä että oletkohan sinä liian nuori sitoutumaan yhtikäs mihinkään vauvoihin vielä :LOL: Voisit aloitaa uudelleen nyt murrosiästä ja päräyttää käyntiin kunnon festarikesän. Ehtisit vielä niitä vauvoja hankkia sitten 6 vuoden kuluttua kun tulet tähän ikään :hug: Eli kääntäen kun sinä saat nyt vauvan niin hän menee esikouluun kun olet pyrstiksen mitoissa joten hui hait nyt ikäkriiseille niille näytämme kintasta.

Omassa navassa sen verran pakko valittaa että olo ei ole oikein hyvä. Harkitsen lääkärin pakeille menoa. NIin hirveä turvotus ja vatsan alue kauttaaltaan napaan asti tunnottoman tuntuinen ja navan oikealta puolelta kunnolla kipeäkin,mikähän lienee? Ei yhtään jaksuja ja hirveästi tekisi mieli pätkäistä tästä saman tien saikulle ja pysytellä siellä muutama viikko ja lähteä samantien kesikselle. Niin sitä vaan elämä joka puolelta kun napsii palasia niin johan pyrstiksen sakarat on hieman kuin emmentalia eikä oikein jaksa loistaa. Minä olen vähän huono menemään lääkäriin mielellään oottelen ja toivon että ohi menee.Ei tämä eka kerta ole edes kun tuo sama kohta on kipeenä joskus sitä tutkittiin ultralla eikä mitään ollut. Olen itse epäillyt että kaiken maailman kiinnikkeitä kun on operoitu sieltä täältä aiemminkin.

Minä olen lueskellut näitä veikkauksia ja jos meditoin tässä hmmmm oikein syvällisimmän kaavan mukaan niin ennen syyskuuta lapsellinen,pikkumyy ja ainoemilia plussaavat.

Ja koska me kaikki tiedämme että babo on jo paksuna niin sitä ei voi laskea tähän joukkoon ja sitä paitsi hän tulee nostamaan meidän keskiarvonkin koska sieltä tulee kaksittain vauvoja,mielestäni se on tuplaplussa eikö vaan!!!

Minä olen kadottanut viime viikkoina niin monenlaisia esineitä ja unohtanut niin paljon asioita ja lähimuistini on niin huono että epäilen oikeesti dementian iskeneen. Ärsyttävää kun ei voi enää yhtään luottaa muistiinsa. Mieheni on ärsyttävä kun häntä vain naurattaa kun kadotan kaiken ja joka toinen lauseeni alkaa sanalla.. missähän.... Mutta itse se hermostuttaa tosiaan ja mun pitää kehittää joku systeemi etten joku päivä unohda miten tänne töihinkin ajetaan. Onkohan jotenkin liian paljon asioita mielen päällä, onko muilla samanlaisia ongelmia vaikka nuoria ihmisiä toki olettekin :kieh: No yritän muistaa nyt miksi ihmeessä aamulla vääntäydyin tänne ja tehdä jotakin ihan vaikka silmänlumeeksi, tv:pyrstis
 

Yhteistyössä