hei ja aurinkoista lauantaiaamua
Viime yö meni vatsanvääteissä ja odottelenkin jo menkkoja alkavaksi piakkoin (turvotusta on ja kamala makeen himo, aloitin aamun pandan suklaalakuilla = mun menkkaoireita). Mielenkiinnosta tein vielä yhden testin, vain varmuuden vuoksi, mutta puhdas nega se oli, kuten arvelinkin. Tämä nega ei niin kauhiasti haittaa, kun oikeastaan gyne suositteli jättämään pari kiertoa väliin ennen uutta odotusta. Mulla on tulossa vasta toiset ns. normaalit menkat sen keskenmenon jälkeen, joten hyvä niin. Toinen juttu on myös se, ettei olisi halunnut koko kesälomareissua pähkäillä, onko vauva elossa, jos tuo maaginen 7 viikkoa olisi juuri siihen osunut. Plussa olis silti ollut kiva ylläri, mutta arvon naiset lupaan, että seuraavassa tositoimikierrossa kartutan plussatilastoamme
Olen siis nyt edelleen yltiöpositiivisella tuulella. Jos kulunut vuosi on jotakin mulle opettanut, niin kärsivällisyyttä ja tietenkin elämän arvostusta ja paljon muutakin.
Jotenkin minusta tuntuu, että Rouva Pikkumyy plussaa tässä kierrossa. Sulla on ollut sopiva aika kropalla toipua, joten nyt tärppää, mutta tulen perästä, kuten me kaikki muutkin.
Babo67 on kyllä kanssa plussaaja.
Ihanaa kun lapsilla alkaa loma ja kaikki saivat hyvät todistukset. Vanhin taisi eniten jännittää numeroitaan ja iloitsi eniten musiikin numerostaan, joka nousi. Kohta mennään ostamaan jotakin pientä kivaa hyvistä todistuksista. Toivottavasti jokainen lapsi voisi tänään olla iloinen jostakin oppimastaan asiasta tai taidostaan ja ainakin nauttia alkavasta lomasta. Itse tuulettaisin, jos mulla alkais jo loma.
Tässä näin pikaisesti kuulumiset, mimuli