YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO

Kiitos lapsellinen67 :hug: On vähän stressaava aika,hullukshan täällä tulee. Mutta maha on kyllä arka,en pysty pitämään farkkuja kun ne on vähän pieniä niin kiristäävät ja tulee huono olo...Ja sitt tuntuu tissien alta välillä tosi ahdasta,ihan kun kohtu kasvais tai jotain. Ihan sama tunne melkein kun viimesillään ja lapsi potkii ylöspäin mutta ei nyt yhtä kovalta tuntuu. Tai olenko musta vaan tulossa hulluks ja kuvittelen asioita.... :ashamed:
Ei nyt murheet pois ja ulos aurinkoon!!
 
Mulla se sitten taas mielikuvitus lentää... :ashamed: eilen alkoi iltapäivällä ennen syöntiä etova olo, sellaista on ollut myös tänään aamulla. Kahvikaan ei maistu hyvälle... :eek:
Onneksi kotona ei ole ensimmäistäkään r-testiä, sillä tuhosin ne niitä mielikuvitushaamuja testatessani :LOL: :saint:

Onko teille muuten ennustettu lasten määriä, esim. sormustestillä?
Mä saan siinä sormustestissä aina tulokseksi tyttö (km, joka pitää paikkansa), poika ja tyttö. Se on tehty mulle monta kertaa ja itsekin tehnyt itselleni ja tulos on aina sama.
No joo, tällaista huuhaata tänään, taidan tosiaan olla vapaan tarpeessa. Mulla onkin ensi viikolla ainakin pari päivää "hoitovapaata". :LOL:
 
Heippa taas, tuli nurmikko leikattua! Ja hetken ehdin "ottaa" aurinkoa ja tuleehan sitä tossa pyöräillessäkin töihin!

Juuh ei kannata olla huolissaan babo lämpöjen suhteen, me jokainen ollaan erilaisia Onneksi!

Kyllä se plussa sinulle pärähtää testiin lauantaina tai sunnuntaina*katsoo kristallipallostaan* :saint:


PluussaIloa kaikille! :heart: ++++++++++++++++ :whistle:
 
Ei mulla babo ole mitään testiaikaa, mullahan pitäisi oviksen olla vasta käsillä kun kp on 14 . Testaan sitten jos ei tätiä tule progesteronijakson jälkeen eli joskus 13. - 14.6.
Nää on näitä mun mielikuvitusjuttuja... :LOL: Mähän testasin varmistukset ennen kuin aloitin nää hormonit, eikä niistä mielikuvitushaamuista plussaa saanut vääntämälläkään. Jostain syystä nyt vaan meinaa etoa... varmaan mä eläydyn liian voimakaasti teidän plussajännäyksiin. :saint: B)

Onko babo huominen liian aikaista? Riippuu varmasti kyllä monesta asiasta... aina viisainta tietenkin odotella virallista testipäivää (minä olenkin hyvä neuvomaan). :)
 
No tiistaina ois vasta se ihan oikea päivä koska silloin on tasan kaksi viikkoa siitä kun laittovat alkiot takasin mutta koska oli pitkä viljely(5 päivää ja ylensä on 2-3) niin hoitaja sanoi et vois ehkä jo sunnuntaina. Niin ehkä voiskin jo huomenna :heart: Mutta mieheni on vaan niin paljon kärsivällisempi et hän jaksais hyvin odottaa tiistaihin...

Mutta mutta sulle paljon onnea sitt siihen et menkat ei ala!!!!
 
Juu, ainahan testata voi. Itse vain olen todennut, että jos testaa liian aikaisin ja tulee nega, on jotenkin sekava olo kun ei tiedä että voiko siihen luottaa täysin kun se on tehty liian pian. Ja sitten testejä palaa... :/
Mutta tosiaan, kun otat sen vain sellaisena testinä, ettei se merkitse mitään jos on nega. :heart:

Hitsi, mulla on nännitkin niin kosketusarat olleet eilisestä asti... :LOL: :p
Mun pitäisi varmaan olla poissa täältä palstalta ettei kaikki kuvaillut plussausoireet tarttuisi. :eek: :LOL:
 
Moikka!
Ei mukavaa ollenkaaan,kun on pientä jomottaavaa tuiketta munasarjan kohdalla ja alapää on märkänä ja tissit kipeet ja turvonneet,tänä iltana laitetaan simpat liikkeelle.Ovis testiin tuli vahva plussa tänään ja kp13/28 on menossa mulla.

Mukavaa sentään huomata,että ovuloin,kun tulee ovistestiin plussa,sekin saa mieleni iloiseksi :)

Miten teillä muilla on mennyt?
 
Heippaus kaikille!
Babo jännittää kyl kamalasti sun puolesta. Toivotaan parasta.
LapsellinenOnnea tulevasta uudesta "karvavauvasta".

Alkuviikosta oli esikoisen kevätjuhlat ja siellä sitten TAAS nieleskeltiin itkua, kun poika esiintyi. Niin ja tietty tuo suvivirsi. Huomenna vielä todistuksen haku ja ukkeli voi aloittaa kesälomansa.

Tänään kp 23 ja tokavika terolut tänään. Olen kyllä aika varma, että haikara lensi tässäkin kuussa meidän talon ohi. Ihan on semmoset "menkka fiilikset".

Mukavaa vkl:a kaikille ja nautitaan ihanasta säästä!
 
hei ja aurinkoista lauantaiaamua

Viime yö meni vatsanvääteissä ja odottelenkin jo menkkoja alkavaksi piakkoin (turvotusta on ja kamala makeen himo, aloitin aamun pandan suklaalakuilla = mun menkkaoireita). Mielenkiinnosta tein vielä yhden testin, vain varmuuden vuoksi, mutta puhdas nega se oli, kuten arvelinkin. Tämä nega ei niin kauhiasti haittaa, kun oikeastaan gyne suositteli jättämään pari kiertoa väliin ennen uutta odotusta. Mulla on tulossa vasta toiset ns. normaalit menkat sen keskenmenon jälkeen, joten hyvä niin. Toinen juttu on myös se, ettei olisi halunnut koko kesälomareissua pähkäillä, onko vauva elossa, jos tuo maaginen 7 viikkoa olisi juuri siihen osunut. Plussa olis silti ollut kiva ylläri, mutta arvon naiset lupaan, että seuraavassa tositoimikierrossa kartutan plussatilastoamme:) Olen siis nyt edelleen yltiöpositiivisella tuulella. Jos kulunut vuosi on jotakin mulle opettanut, niin kärsivällisyyttä ja tietenkin elämän arvostusta ja paljon muutakin.

Jotenkin minusta tuntuu, että Rouva Pikkumyy plussaa tässä kierrossa. Sulla on ollut sopiva aika kropalla toipua, joten nyt tärppää, mutta tulen perästä, kuten me kaikki muutkin.
Babo67 on kyllä kanssa plussaaja.

Ihanaa kun lapsilla alkaa loma ja kaikki saivat hyvät todistukset. Vanhin taisi eniten jännittää numeroitaan ja iloitsi eniten musiikin numerostaan, joka nousi. Kohta mennään ostamaan jotakin pientä kivaa hyvistä todistuksista. Toivottavasti jokainen lapsi voisi tänään olla iloinen jostakin oppimastaan asiasta tai taidostaan ja ainakin nauttia alkavasta lomasta. Itse tuulettaisin, jos mulla alkais jo loma.

Tässä näin pikaisesti kuulumiset, mimuli
 
Täällä aamupuurot syötynä, pienempi tykkää puurosta ja itte, mutta isompi ei. Meidän pikkuneiti katsoo Mr Beania, isoveli lainas dvd:n kaveriltaan ja pikkuneiti tykkää katsoa sitä enemmän kun isoveli. :LOL: Onhan siinä hassuja liikkeitä ja ilmeitä ja ne naurattaa, on aina ollu kova kattomaan kaikkea ihan vauvasta asti. :D Äskenkin näytti dvd:n ja sanoi että setä ja pyysi laittamaan Beania.

Tänään taitaa tulla lämmin päivä, lapset onkin jo shortseissa. Isäntä nukkuu, kun ollu yön töissä. Mulla reiden taakse noussut oikein kipeitä suonikohjuja. :( Muuten olo oikein hyvä ja pirteän energinen. =)

Rouva Pikkumyy Meillä onkin vaan pihakoira, kun mies on allerginen, täällä maalla sopeutuu hyvin olemaan ulkona, eikä edes hakeudu koppiinsakaan, kun pahimmilla myrskyillä vaan. Pitkäkarvainen kun on ei oikein nauti kesästä ja hakeutuu yleensä varjoon.

Aurinkoista tätä päivää ja plussatuulia :heart: + :heart: + :heart: TeSuLah ja Pikkukolmonen 14+3 :heart:
 
Taitaa kyllä olla ohi mun piinailu myös :( Aamulla kokelin testillä mutta toista viivaa ei tullut. Ja äsken kun kävin vessassa niin tuli vähäsen verta paperiin :( Maha on kipeä ja turvoksissa...ja menkat ei pitäis alkaa vielä ja viimeks ne alko vasta kun lopetin Lugenit....en tiedä,harmittaa ja suruttaa tosi paljon. Mutta tänään pitää vaan leikkiä iloista kun on parit juhlat mihin on pakko mennä....

Teille muille nyt tosi paljon plussa tuulia!!!!
 
Kesäistä iltaa leidit!
Mulla taitaa nyt olla kp 10, ja eilen vasta loppui tuhruttelu edellisistä menkoista!!?? Ja kaiken keskellä olen unohtanut hankkia ovistestejä. Kannattaako niitä nyt enää tilatakaan kun tulevat sitten vasta joskus ensi viikolla jolloin voi mahdollinen ovis olla jo ohikin?? Sitäpaitsi taitaa olla melko mahdoton juttu tuo raskautuminen siis kun tilaisuuttakaan yritykseen ei tule... aina ollaan väsyneitä tai riidellään tai jos ei muuta niin jompikumpi pikkuneideistä tälläytyy isin ja äidin keskelle nukkumaan... Nooh, kahtellaan mitä keksitään. Mutta hei, plussia plussia kaikille =)
 
Heippaus!


Jos on jotain kiinnitysvuotoa vain babo*peukut pystyssä edelleen sinulle*


Kiitos mimuli! Katsotaan kuinka käy ensi viikolla, en halua, enkä uskalla testata, joten tuloksen huomaan ensi viikon aikana!


Ihanaa kesäistä iltaa kaikille! Olen ottanut vähän aurinkoa ja tehnyt sauvakävelylenkin topissa ja shorteseissa ja sitten se aamuinen pyöräilyreissu Kauppaan.

Ja mies täällä kiukuttelee minullekkin aivan syyttä suotta, huoh!!!!


Rva Pikkumyy
 
pyrstötähti
ihanaa iltaa kaikki leidit linjoillamme!Kiva kun tesulah poikkesit olen lueskellut toisesta pinosta joskus kuumeilujasi jotka johtivatkin mukavaan tulokseen :hug: kuule babo kyllä kiinnittymisvuotoa voi olla ja koska ei ole vielä se oikea päivä testata niin älä heitä kirvestä kaivoon onko sulla muuten niitä erityisherkkiä rapisevia vai vaan niitä vähän kahisevia ei niin herkkiä? Niillähän on vissi ero. Minä pidän sulle peukkuja ja varpaita ja lähetän toivomuksia kaikkiin ilmansuuntiin että massukaiset ois teipannu itsensä kiinni oikein kunnolla. Lapsellisella on kuitenkin nyt vauva talossa ja toivottavasti saamme joskus siitä kuvankin kuten tällä palstalla on tapana laittaa tulokkaasta kuvia profiiliin =) nahkavekkareita odottaessa karvaisetkin vauvat kelpaavat hyvin :flower: Pikkumyy: Eikös olekin ärsyttäviä noi isännät kun niille iskee pms niin ei pirukaan ota selvää mistä päästä viiraa :LOL: meilläkin istuu ja huokailee ja on niin kuin kaikki maailman murheet ois just hänen päällään. Useimmiten johtuu siitä että ei saanutkaan huomiota viimeisen vartin sisään riittämiin. Meillä on joskus vähä tätä liikkeellä. Ihme kyllä on nyt useita päiviä ollutkin ihan kuin ihmisen mieli. Itselläni on nyt enemmän viirannut,ihan hirveän väsynyt ja outo olo joten menen ainakin nuo verenpaineet tarkistuttamaan.Ettei vaan ole sitä ulospalamista :D kun nyt on tuo rillausaikakin taas käsillä B)

Jänskättää nyt tuleva viikkoa kaikkien testaajien puolesta voi vitsit kun saataisiin lisää plussia meidän pieneen pinoomme kasvamaan,hellästi niitä täällä koko joukolla vaalitaan ja ultrissa kurkitaan :hug:

Kertoilkaahan sitten heti kuulumisia ihan millaisia hyvänsä vaikkei rapisevia tai kahisevia kaapista löytyisikään niin muunkinlaiset plussahaamuilut kelpaavat uutisiksi, tv:pyrstis
 
Heräsi kysymys, pyrstis, onko oikeesti raskaustesteillä paljon eroa ? Tuli vaan mieleen kun babolle tuossa mainitsit erityisherkät ja einiin herkät... Tässä kun alkaa kierto kallistua siihen suuntaan että ellei täti kurvaa paikalle on ne ajat käsillä

Kp tänään 21, parina edellisenä aamuna ollut "kupla kurkussa" herätessä... voi olla vain kuumuudesta johtuvaa, mutta..... Clearbluen testi tuolla kaapissa odottelee..

ja
sekä
aion tehdä ja sitten taas iltavuoroon. Jos ehdin niin auringostakin aion nauttia vielä. Täytyy siis ryhtyä tuumasta toimeen.

Plussailemisiin
 
Huomenia taas!


aamupuurot tuli keitettyä ja myös aamukahvit juotua, nukuimme 9:00 asti


Mies lähti tekemään näin:


ja minä:
, ei nyt ihan sentään! :LOL:

Minulla huonoa oloa, varmaan jännityksestä ja siitä kun mies oli eilen vihainen kuin ampiainen, vaikken minä ollut syypää laisinkaan hänen möllötykseensä, hänellä on varmaan 40 v...vaihdevuodet!


Ja kaapista löytyy testejä, mutten testaa..arvelisin kun laitan ma iltana viimeisen lugen menkat alkavat , jos ovat alkaakseen keskiviikko-torstaipvnä, iiiiiik!
jännitystä kuvaava otus!


Mukavaa päivää taas kaikille , aurinkoa, ihanaa!


Rva Pikkumyy

 
Aamupäivää tänne..

Kyllä ne menkat nyt vaan alkaa :( selkään särkee ja jaloissa ihan niin kun menkoissa tekee....Laitoin aamulla vielä Lugenit ja jos ei menkat kunnolla alkaneet niin otan tiistaina vielä testin. En tiedä minkälaista testiä otin eilen,sain sieltä kliniikalta mukaan. Roikun nyt täällä mukaan kunnes tiedän varmasti....seuraava ja viimeinen yritys on sitt luultavasti elokuun alussa jos alkiot pärjää sulatuksesta...

Onnea teille kaikille :hug:
 

Yhteistyössä