YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO

Täällähän on ollut ihan keskustelua tänään :)
Onhan mulla jo ihan menkat...runsaasti tulee ja kipuja on :( Ei voi mitään....
Harmitti niin jo eilen..mieheni kaa hirveä riita ja menin ostaa tupakkaa :ashamed: Mutta en meinaa aloittaa taas vaan käytän "lääkkeks" nyt eilen ja tänään....(Mieskin oli polttanut salassa jo koko viime viikon :eek: ) Tänään pitää keskustella...et sadaa mykkäkoulu pois,ollaa vähäsen stressaantuneita molemmat....
Taitaa se olla joo se kun ei tullutkaan niin helposti raskaaks kun teki sen kunnon vauvakuumen sitt. Mä kun alussa ajattelin et yritetään ja jos ei onnistu niin ei sitt ja elämä jatkuu...mutta ei se oikein niin helppo ollukaan...
Mulla oli toi arvo 6.5 muuten,et ihan hyvissä kunnossa täällä vielä ollaa.Ja voihan se olla et sitt mietittäis enemmän se purkuakin jos ens kerralla ei sitt onnistaa...Mutta toivottavasti nyt kolmas kerta toden sanon...
Otan kuitenkin illalla vielä Lugenit ja huomenna testi....
 
pyrstötähti
sinne voidaan sitten tehdä vierailuja vaivihkaa katsomaan miten teillä menee :flower: Olipa hyvä tietää että babon arvo 6,5 on siis tosi hyvä joten mun 11 ei vielä oo kehnokaan 47 vuotiaalle mutta ei se siltikään ole kuulemma kuin osa totuutta,valitettavasti :( jotenkin tuntuu että tietääköhän noi lääkäritkään oikein varmasti ja minkälaista statistiikkaa noista on että millaisilla arvoilla ylipäätään voi raskautua,mulle vaan sanottiin että 10 pinnassa on vielä tosi hyvä ja siksi oisivat tehneet sen ifv:n mutta en mä sitä enää teetä kuitenkaan jos näin ei tapahdu mitään niin sitten ei. Tänään kyllä ajattelin että oishan se aika karmeeta silti että jos 48 vuotiaana sais vauvan niin se ois vasta 12 mun kuuskymppisillä,ei oikein ok vaikka miten päin sitä aattelen :( On tää kyllä mutkikasta välillä :headwall: Meilläki kävi vähän samalla tavalla että tuli noista vauvajutuista niin paljon känää isännän kanssa että olen ollut hipi-hiljaa koko asiasta semmin koommin minä olen jotenkin niin käpristynyt tähän ikääni että olen vain sitä mieltä ettei hän ole siksi innostunut kun eukko on ylikypsä jo :$ Ja hän siitä sitten hermostuu ja sitä samaa jappastaan edes takaisin ja ollaan riidoissa sitten. Jos sattus käymään satumainen flaksi ja raskautuisin varmaan sitten kerron vasta hänelle kun lapsivedet menee :LOL:

Mua harmittaa babon puolesta hirveesti mutta on sulla vielä ainaski yritys jäljellä ja mitäpä jos tulis hyvä hillavuosi niin tekasette verovapailla lisätuloilla uudet ifv:t hätä ei lue lakia :LOL: Vois ne rahat huonomminki käyttää.

Jännäilen että malttaako pikkumyy pitää rapisevat loovassa vai joko saadaan jotain tietoa?

Käykääpä muutkin kertomassa kuulumisia :heart: tv: pyrstis
 
Olen minäkin noita ikiä hirvitellyt. Mutta eipä sitä koskaan voi tietää... en minäkään tiennyt että äitini, joka sai minut 31 vuotiaana, kuolisi kun olen vasta 16 v. :'(

Olen myös ajatellut, kun lapset aina häpeävät kalkkiksia vanhempiaan jossain vaiheessa, että ainakin meidän lapsilla ois oikeasti mitä hävetä... :LOL:
 
Palasinpa taas kertomaan että menkat ilmaantu vaikka hulluna toivoinkin toisin kun kierto hiukan venyi eli tällä kertaa olikin oikein 28 päivän kierto......Simppoja laitettiin keskikierrolla ahkerasti liikkeelle mutta tulos oli tämä :( Masentaa - mutta minkäs teet. Mä olen sitten täyttänyt jo 41v enkä tajua vieläkään luopua toivosta :/ Toivosttavasti jotain muuta onnaa pian :)
 
pyrstötähti
älä masennu tämä ja huominen on kurjia päiviä mutta kyllä se siitä taas lähtee kierto uuteen nousuun ja olet vielä niin tyttönen että toivoa on runsain mitoin (oletan että nikissä toi 67 on syntymä- ei ikävuotesi :LOL: )
 
ihanaa lukea pinon juttuja. Pyrstis on mieletön verbaalinen lahjakkuus :LOL: sehän on jo todistettu monesti.
Kyllä meille taitaa sadella plussia tässä kuussa, ensi keväänä on oikein vauvakarnevaalit, sitten kyllä syödään kakkua !! minä voin sen leipoa, valkosuklaakakkua tulossa.
Oma massu oireilee. Nippailee, aamuisin olen havainnut ihan pientä pientä huonovointisuutta. Oks en ole. ( lukekaa: luulotautinen) Voisko olla niitä paljon puhuttuja kiinnityskipuja,,,, voisko :p ? Reilu viikko ja sitten tietysti täti kurvaa paikalle täydellä voimalla.

Nyt lähden pihalle istutus puuhiin.

Mahtavat tsempit meille kaikille... Ja siskot hei ! kun iästä puhutaan.... munat ne on mitkä pilaantuu eikä kanat :LOL: kuulemma....

Aurinkoiset :hug:
 
pyrstötähti
pahoittelut tädin tulosta :( tästä päivästähän kehkeytyi erityiskurja onko jo kolmas ei plus tänään, voi kumpa pikkumyy toisi plussan onkohan se jo polkenut töistä kotiin rapistelemaan odotellaampa kuulumisia josko tämä vielä riemuksi repiäis :heart:
 
Voi Babo :hug: Eihän tämä näin pitänyt mennä. Sinä olit se meidän pinon varma "tupla" plussa kesäkuun alkuun. Nuo hoidot mielestäni henkisesti tosi raskaita. Siksi ehkä se oma neljäs hoitokerran aloittaminen on vaan venynyt ja venynyt, tuntuu siltä että en jaksa enää. Mehän ei olla saatu pakkaseen koskaan mitään vaan aina pitänyt aloittaa koko rumba alusta.

Nuusku voima :hug: sinnekin. Tuntuu niin tylsältä teidän puolesta.

Vähän on nyt negatiivisia uutisia ilmassa täällä tänään. Rva Pikkumyy pitää nyt sitten huolen että meidän keskiarvo pysyy haarukassa tässäkin kuussa. Ja avosylin ja riemun kiljahduksilla otetaan kyllä kaikkien muidenkin plussa ilmoituksia vastaa, joten antaa vaan tulla!!

Oma napa; Ei yhtään mitään joten eiköhän se täti sieltä kurvaa paikalle tällä viikolla. Mehän ei ihan 100 % pystytty tuota ovistakaan hyödyntämään.

Sanoin miehellenikin että jos joskus sattuisin raskautumaan niin varmaan tekisin samalla tavalla kuin Tiina Lymi uhkasi Onnen varjot elokuvassa - laittaisin ilmoituksen lehteen: MINÄ XX olen raskaana ;) . Niin kaukaiselta haaveelta se oma raskautuminen vaan tuntuu.

Nyt äkkiä taas puutarhaa laittamaan kun on niin ihana ilmakin!

t . Mari
 
pyrstötähti

Toive suuri toteutuu,
kunhan koittaa joulukuu.
Salaisuus ei pysy kauaa,
teillä odotetaan vauvaa!

Ja minnille sama sitten tammikuulle!

Meidän täytyy nyt teistä imeä plussavoimaa kun tänään oli
vähän kurjan onnen päivä!


 
tänään ei tunnu kellään tärppäävän, joten luonikasta liittyä joukkoon. En siis löytänyt ovista itseltäni, vaikka miten rapistelin. Johtopäätös: en osaa käyttää tikkuja. Ja ultran tulos tänään: ovista ei ollut. Joku rakkula oli seilannut, mutta ilman keltarauhasta. Kummallinen tää ihmismieli, kun yrittää huijata ja sitten pettyy.. Oikeesti, jopa minä osaan pissata tikkuun, miten sitä taas antoi itsensä toivoa? Joten ei passia luonnolliseen kiertoon ja sit tietty tuo kesäloma klinikalla,joten ei tartte rapistella karkkipaperia kummempaa kesällä :( Mukaan kuitenkin resepti, eli heinäkuun menkoista koitetaan taas luonnottomalla menetelmällä, kyllä ne vanhat munat taitaa kuitenkin olla usein myyntipäivän lähellä? Toisaalta kesällä voi sitten elää huoletonta elämää, ei tartte miettiä tunteeko jotain vai ei, tai ottaisko oluen vai ei. Tulis vaan kuuma kesä ja alkais loma.
Rouva Pikkumyyn plussia taitavat kaikki odottaa mielenvirkistyksekseen (olipa vaikea sana)...
 
No johan nyt on kumma! :(

Vaikken minä edes mennyt ennustelemaan plussia kenellekään, niin silti ne on onnistuttu hukkaamaan jonnekin taivaan tuuliin...
Pahoittelut kaikille päivän "suru-uutisia" tuoneille.
Kesä on kuitenkin alussa ja ihan tosiasia on se, että vanhat muniksetkin virkistyy kesäisin. :)
Joten eipä anneta siskot periksi... :heart:
 
Heippas kaikille!


Olipa paljon ikäviä uutisia, kun negoja testattu ja menkat alkaneet!


Minä olen pysynyt lujana ja en ole testannut!Hyvä Minä, vaikka ei se mitään muuta, jos menkat alkaa ne alkavat
Yritän olla avaamatta tädille ovea!

Uneni vei 2 asiaa, se mieheni paha mieli ja se kun hän sanoi, että ellei nyt plussaa tule niin lopetetaan tämä haaveilu. Sitä en pysty vielä ajattelemaan, että lopettaisimme! Tämä kuitenkin vasta 3. kierto km:n jälkeen.


No toivottavasi asia ratkeaa molempia miellyttävään suntaan!


Nukkumattakin olen ollut todella pirteänä tänään!

Pyöräilin työmatkat ja kävelin sauvakävelylenkin!
Olen luritellut lemmenlurituksia miehelleni!


Ihanaa iltaa kaikille!


Tänä iltana viimeinen luge..ja tuloksen seuraamista!?


Rva Pikkumyy
 
hei,
ensinnäkin pahoitteluni Nuuskulle ja päivänkakkaralle menkoista ja muillekin, joilla ne alkoivat.
Babo67: sinulle pidän edelleen peukkuja.
Ja Rouva pikkumyy: ihailuni, kun olet malttanut olla testaamatta.

Minä testasin vielä tänään, kun vatsa on vaan niin kummallinen, mutta nega se oli. Tosin tuo predictorin testi on aika vaikea lukuinen, kun siinä on se muovi sillai hankalasti. Oli taas erilainen testi, joku uusi parannettu versio kuin viime kerralla. Siinä oli jokin pidike, jonka voi poistaa käytön jälkeen ja positiivisen testin voi siten helposti tallettaa vaikka vauvamuistoihin - näin luki ohjeissa.

Olo on vaan edelleenkin kummallinen, vatsa on kovalla yms. ja yöllä vatsaa nippailee. Mulla oli se oviskin jotenkin eri aikaan kuin normaalisti, niin luulen. Mutta tätsyä kyllä odottelen saapuvaksi huomenissa. Joten ensi kiertoon kukkivan ja kukoistavan kesän keskellä panostan.

Moni oli nukkunut huonosti viime yön - niin minäkin pari yötä. Olen nähnyt painajaismaisia unia ja herännyt niihin, mikä on epänormaalia mulle - yleensä nukun kuin tukki, eikä koskaan ole nukahtamisvaikeuksiakaan. Päivällä ja illalla olen sitten univajetta korvannut pikku torkuilla.

Parempia unia nyt odotellen ja kaikille niitä kauniita unia toivotellen, mimuli
 
Iltaa vaan kaikki! Mulla tuli tänään plussa ainakin tuohon pupuilusarakkeeseen ;) ja hyvä niin, hellyyttä ja läheisyyttä kaipaa vaikka siitä sitten ei mitään seuraiskaan... Vauvatavaroita olen laittanut myyntiin ja pakkaillut pois nurkista nyt sitä mukaa kun nuorin niistä kasvaa ulos. Eli taidan olla jo pikkuhiljaa siirtymässä jonnekkin kuumeilun tuolle puolen. Kahtellaan miten käy. Tsemppiä sisaret!!
 
pyrstötähti
vai miten se nyt menikään ottaako se munis mukaan keltarakkulan vai muuttuuko se läiskä keltarauhaseksi vai mitä kertokaapa omin sanoin pliis. Minä en ole testannut ovista mutta pupuilen ihan omaksi ilokseni se auttaa tuohon oviskipuun hetkeksi kun napsii kipulääkkeeksi kunnon cocktailin onhan tosta ukkelista otettava ilo irti sillon kun se ei murjota :D Meillä taitaa olla äijät kyllästymässä tähän pinossa roikkumiseen ainakin täällä on tullut jo sanomista kun olen koko ajan koneella katsomassa mitä kuuluu :eek: onneksi ei ole niin utelias että yrittäisi kurkkia sen enemmän kun ei täällä vilku toisten äijien kilikkereitä kuitenkaan on se sen verran vilassut välillä,on nimittäin aika mustasukkasta tyyppiä vaan taitaa ne kaikki olla :heart: no eipä sillä kyllä minäkin aika tarkkaan kontrolloin kuten saksalainen sano, luottamus hyvä mutta kontrolli parempi :LOL: Ihanaa kun einiinvaan rapisteli päivän ekan plussan siitä sulle halit :hug: yritetään nauttia kesästä ja keksitään muuta hauskaa näiksi välipäiviksi kun ei mitään tunnu tapahtuvan kenenkään onkaloissa ja tikut tyhjää huutaa vaikka plussia pitäisi näkyä tädin helmojen sijasta :flower: Huomenissa taas jatketaan parempia unia kaikille tv: pyrstis
 
Huomenia hyvin nukutun yön jälkeen!
, ihanaa!

Tässä kierrossa ovulaation jälkeen melkein joka yö olen myös nähnyt unia, välillä painajaisia, välillä muuten vaan outoja unia.


No nyt kattellaan muutama pv, ajeleeko se ferrari meidän pihaan!?
Tai tuleekohan se tällä kerralla junalla? Parempi kun ei tulisi ollenkaan!


Joku sanoi laittaneensa pieniä vaatteita jo pois kaapeista, meillä taas niinpäin , että kaapillinen aivan uusia vauvan vaatteita, kun innoissani niitä ostelin talvella!


Nyt vaan pitäisi se täyttäjä niille saada!


Ihanaa tätä päivää kaikille!


Rva Pikkumyy
 
Huomenta tänne....

Ei tullut plussaa ei :( Ja menkat jatkuu
Mies oli aikasen surullinen kun meni töihin,mä olin jo tottunut siihen et miinusta tulee.mies vaan eli toivossa...
Soittoa sinne fertinovalle sitt kun aukevat ja varaan seuraava aika,niillä nyt puolitoista kk kiinni,oliko 16.6-27.7...
Olen kyllä miettinyt sitä purkua.....jos yrittäis vielä niillä alkiolla kun on ja sitt jos ei sittenkää niin menis purkuun. No tässä on kesä nyt miettimis aikaa.

Tsemppiä muille jotka odottavat vielä plussia tässä kierossa :hug:
 
Voi harmin paikka babo67! Minäkin täällä, vaikken sua tunnekaan, niin jännäsin kovasti puolestasi ja kehitin teorioita että varmaan se toinen alkio on vaan tullut pois ja tänä aamuna testaat kirkkaan plussan. :hug:
Mutta ei auta surkuttelu, jospa myöhemmin tärppäis paremmalla onnella, onneksi on kuitenkin kesä edessä, jos se vaikka piristäis edes vähän.
Pahoittelut myös muille joilla huonoja uutisia ollut, pidetään peukkuja pystyssä niille jotka testaavat lähiaikoina. Muut sitten perässä!
Minäkin suunnilleen typerästi jollakin tasolla hoohailen, että jos ne "touhutipat" sais jotain aikaiseksi, kun mies ei ehkäsystä ole kunnon keskustelua suostunut kehittelemään, ja kumeja ei ole viitsinyt käyttää. Sänkypuuhat vaan ovat muuttuneet vähän tylsäksi, kun kesken jättää, ei tämä pitemmän päälle käy. No, mutta katotaan.. Ihan kuin sekään ei olisi ihan varma, mutta tämä saattaa kyllä olla ihan mun omaa mielikuvitusta, voishan tuo toimia sitten sen mukaan että meille nämä lapset riittää. Sillä ei se järjellä ajateltuna mikään hyvä ajatus olisi, lapsen saanti tähän tilanteeseen, kun asunto on jo nyt ahdas, sopivaa isompaa ei ole löytynyt, autoon ei mahduttas kolmen lapsen kanssa (eikä olisi varaa semmoseen tila-autoon), jne, jne. Mutta millonkapa se järki olisi mukana näissä asioissa. Kai se jotenkin järjestyisi. Tuohon asuntoasiaan vielä, löytyisihän sopivia, mutta hinnat ovat ihan sairaat! Velkataakka kasvaisi vähän turhan paljon.
Mutta, nyt pitää ruveta ruokkimaan noita kasvavia, joten pitää lopetella.
Toivotaan että niitä plussia ilmaantuisi tässä kesän mittaan!
 




Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

päivänkakkara67 (41)..kp2/26.............?...............1.
Mussukka67 (40)..........kp11/29............yk11.......2./1.yhteinen
pyrstötähti (47).............kp13/28............yk2..........4.
kane (43).......................kp13/25.............?.............4./1. yhteinen
einiinvaan (41)..............kp13/28-31.......?.............3.
gitte (39)........................kp17/28............?.............1.
lapsellinen67 (40).........kp18/28............y1,5v.....1.
AinoEmilia (43)..............kp23/31-34......?.............4./1.yhteinen
mimmimamma (46).......kp24/27...........y6v.........4.
Rva Pikkumyy (43)........kp27/28-29.....yk3.........4./1.yhteinen
äippä67 (41)..................kp27/26-39.....y1,5v......2.
Nuusku (42)...................kp27/28...........?..............4.
mimuli (42)....................kp29/29...........yk2..........4.
annastiina (42)..............kp29/30...........?..............6.
Mari66 (41)...................kp31/28-41.....y1,5v.......1.
keijukka (45).................kp32/29...........?..............4.
pääpilvissä (45).............kp86/25-43.....?..............1.yhteinen
babo67 (41)............kp 3/29-31..PAS 8/08?...5./1. yhteinen
Hellu1.............................kp?/?................?..............3.
Elina67....................................................................
ruujakengu..............................................................

[/i] Kaikille Onnea kiertoon!


(Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/27 = 8,91 Ketju alkanut 21.2. --> 21.6.2008 mennessä "tavoite" = 3 )

Mukana myös:
Pömppöli ...... taustajännäilijä


Pitää taukoa:

Kesätauko 1.6.2008 alkaen: vilmaville (43)............kp1/28-30.....y1,5v.......9.

Mietintätauko 21.5.2008 alkaen: dinosaurus61 (47).....kp16/26-28......?...............6.

Palstatauko 8.5.2008 alkaen: (kp8/28) Karpalo67 (41)


Haamuilijat:

pääpilvissä on testannut haamuja


Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:
äittä-67 (40).... 8.4.2008... kp32 yk 1.. LA 12.12.2008

torpeedo (42)..17.4.2008..kp24/25 yk 1.. LA 31.12.2008

Minni-07(44).. 23.5.2008...kp30/28 yk4.. LA 28.1.2009
[/b]
 
Huh! Meinasipa tuo lista mennä ihan sevolle... :LOL:

Babo: :hug: Kuulostaa ihan hyvälle tuo suunnitelma ensin kokeilla se pas ja sitten miettiä purkuleikkauksen ja hoitojen välillä. Purkuleikkaus tosiaan onnistuessaan ois huippujuttu...

Pyrstis: Keltarauhanen muodostuu siitä munarakkulasta (follikkelista), josta munasolu on irronnut.

Eikös täällä kuitenkin vielä ollut näitä, joita täti ei ole päässyt vielä yllättämään, vaikka nyt testeissä joillakin negaa vielä olisikin: Rva Pikkumyy, äippä67, Nuusku, mimuli, annastiina, Mari66 ja keijukka.
En minä ainakaan ole vielä luopunut toivosta... :heart:
 
Ainakin toivon näin tuon nega-maantain jälkeen. Ja olihan meillä yksi poikkeus mikä aina vahvistaa säännön, hyvä-hyvä einiinvaan!

Itsekin piti sitten kielosta huolimatta testata eilen ja negahan sieltä tuli. Joten tätiä odotellessa kuluu tämänkin viikon alku täällä.

Nyt kaikki muut tällä viikolla testaavat PLUSSATKAA! :heart:
 

Yhteistyössä