YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO

:wave:
Täällä taitaa olla jo vanhus...ikää on 48vuotta,mut nyt on menkat myöhässä toista viikkoa yleensä on säännölliset 24-28vrk kierto,mut voi ne olla vaihdevuodetkin alkamassa...nuorin lapsista on 3,5 vuotias...oireita ei pahemmin ole ollut,mut ei mulla aikaisemmissakaan raskauksissa ole ollut...mut testaamalla selvii :)
 




Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

päivänkakkara67 (41)..kp3/26.............?...............1.
Mussukka67 (40)..........kp12/29............yk11.......2./1.yhteinen
pyrstötähti (47).............kp14/28............yk2..........4.
kane (43).......................kp14/25.............?.............4./1. yhteinen
einiinvaan (41)..............kp14/28-31.......?.............3.
gitte (39)........................kp18/28............?.............1.
lapsellinen67 (40).........kp19/28............y1,5v.....1.
AinoEmilia (43)..............kp24/31-34......?.............4./1.yhteinen
mimmimamma (46).......kp25/27...........y6v.........4.
Rva Pikkumyy (43)........kp28/28-29.....yk3.........4./1.yhteinen
äippä67 (41)..................kp28/26-39.....y1,5v......2.
Nuusku (42)...................kp28/28...........?..............4.
mimuli (42)....................kp30/29...........yk2..........4.
annastiina (42)..............kp30/30...........?..............6.
Mari66 (41)...................kp32/28-41.....y1,5v.......1.
keijukka (45).................kp33/29...........?..............4.
pääpilvissä (45).............kp87/25-43.....?..............1.yhteinen
babo67 (41)............kp4/29-31..PAS 8/08?...5./1. yhteinen
Hellu1.............................kp?/?................?..............3.
Elina67....................................................................
ruujakengu..............................................................

[/i] Kaikille Onnea kiertoon!


(Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/27 = 8,91 Ketju alkanut 21.2.2008 --> 21.6.2008 mennessä "tavoite" = 3 )

Mukana myös:
Pömppöli ...... taustajännäilijä


Pitää taukoa:

Kesätauko 1.6.2008 alkaen: vilmaville (43)............kp1/28-30.....y1,5v.......9.

Mietintätauko 21.5.2008 alkaen: dinosaurus61 (47).....kp16/26-28......?...............6.

Palstatauko 8.5.2008 alkaen: (kp8/28) Karpalo67 (41)


Haamuilijat:

pääpilvissä on testannut haamuja


Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:
äittä-67 (40).... 8.4.2008... kp32 yk 1.. LA 12.12.2008

torpeedo (42)..17.4.2008..kp24/25 yk 1.. LA 31.12.2008

Minni-07(44).. 23.5.2008...kp30/28 yk4.. LA 28.1.2009
[/b]
 
Eli lyhyt hoitovapaa on ohi ja taas "sorvin ääreen".

Tervetuloa lyly pinoomme. :flower: :hug:
Mielellämme otamme mukaan, toisithan kenties heti kertaheitolla parannusta "plussaustilastoomme". ;) :) Lisätäänkö sinut listalle? :)

Muistin muuten yhtäkkiä illalla, että miten se pyrstiksen lääkärijuttu. Et sitten tilannut aikaa, mutta onko olo parantunut?

Tänään pitäisi alkaa jo plussia paukkumaan, tai tää täti vaipuu epätoivoon... :LOL:
 
Onpas ihanan selkeä ovisplussa. :heart: :flower:

Olen viime aikoina miettinyt, että olenkohan lopulta ovuloinut koskaan (siis tämän "yrityksen" aikana) kun mulle ei tule noin selkeää viivaa koskaan. Digitesti tosin on näyttänyt plussaa, mutta voi kai sekin erehtyä...
 
pyrstötähti
niin en mennyt lääkäriin kun vatsavaivat vaihtu ovistuntemuksiin ja kipu toisaalla meni ohi. Sitten piti hulluna tänä aamuna heti kun sain silmäni auki käyttää seksuaalisesti hyväksi melkein sikiunessa olevaa äijää vaikka illalla viimeksi huuhtelin vanhat munasoluni perusteellisesti,hyi mua,ei tarttis rapistellakaan, jo puheista jo huomaa että hormonia kyllä irtoo mutta irtooko munasolu enää edes ravistelemalla on toinen juttu.Luin lapsellisen linkin oviskertomuksesta tarkkaan ja sen perusteella se voi tapahtua kerran miljoonassa vuodessa ja ehkä toisella planeetalla on se tarkkaa hommaa siinä jäis tietokoneinssit toiseksi jos yrittäis kehittää jotain monimutkaisempaa kuin naisen jumalainen lisääntymiskoneisto :heart:

Sillä viivan värillä ei kait ole merkitystä edes sillä haaleilla ovisviivoilla ihmiset raskautuu kun olen pinoja täällä tutkaillut. Mun lämmöt on heitelly tänään välillä 36.5-37.0 ja on kyllä hieman kuumottava tunne poskilla voi toki toisaalta aiheuttaa toi aamuseiskan vaakamambokin vanhalle sydämentykytystä ja poskien hehkumista. Mutta silti panetus häviää ehkä puoleksi tunniksi joten on kyse todellakin hormonien riepottamasta mielialasta ei siinä ihan omat hallittavissa olevat halut ole mukana. Anyway,ihan sama millä lailla tulosta syntyy ja saahan siinä mies hirvittävästi markkinauskottavuutta kun eukko riehuu kimpussa aamua iltaa,luulee kaiken johtuvan vain hänen habituksestaan :LOL:

Ihanaa lyly jos viet paikkani palstan virallisena seniorina,tervetuloa ja tietysti,oma lehmä ojassa, tuo se plussasi meidän pinoon hyvään ja hellään huomaan,sitä täällä vaalimme ja tarkkailemme ja jaamme kanssasi hyvät ja pahat hetket,spekuloimme ja neuvomme,vahvistamme ja häivytämme epäluulosi, kyyniset ajatuksesi huiskimme taikasauvoillamme pois ja jos vaikka plussasi ei vielä ole totta,opetamme sinutkin rapistelemaan ja tuhlaamaan omaisuutesi erilaisiin testereihin :LOL: Tervetuloa siis :flower: Ihanaa päivänjatkoa pitää varmaan piipahtaa päiväkahville ukkoa virkistämään.
 
Näin
ja näin
ja näin
täällä touhuan ja vahdin kelloa etten myöhästy töistä
Polkupyörää käyn katsastamassa ennen töiden alkua. Mulla sopiva matka olisi pyöräillä töihin vaan nyt ei ole pyörää....

Plussapuhureita, alkakaahan rapistella te, joilla ajat on käsillä. Ei malta millään odottaa !!

 
Pyrstis, ihanaa kun on ainakin toinen hormoonihirviö, joka lukemani perusteella harrastaa vaakalambadaa ukkonsa kanssa mennen tullen kun vaan pääsee hajulle ja kosketusetäisyydelle.Täällä tunnustautuu toinen
Ja joku vielä kehtaa väittää ettei niin välitä hetekan ryskäämisestä.
puppua sanon minä !
kiire tässä tulee, kun ei malta pysyä poissa koneen ääreltä. Milläs taas selitän, kun en ehtinyt..
 
pyrstötähti
hauska toi sun kuva. Joo kyllä elämässä erotiikka on parasta virkistystä ja käyhän se hyötyliikunnastakin. Mä luulen että sekin jotenkin pitää nuo hormoonit hyvässä vireessä vielä tässä iässä kun aktiivisesti pitää ton puolen vireessä. Mehän ollaan pelkkää kemiaa loppuviimeksi. Mulla asiaa tietenkin auttaa että liitto on vielä tuore ja mies on nuori ja viriili. Mutta on tullut kokeiltua vanhempiakin eikä viriiliys ole totisesti ole iästä kiinni kyllä kait se vastapuolen vaikutus ja mukava palaute kummasti vaikuttaa. Miehellähän ei kuulemma ole tärkeempää tehtävää elämässä kuin tuoda hymy vaimon huulille,väitti yks torikauppias B)
 
pyrstötähti
se raskautuminen olisi haluista kiinni niin puolet naisista ei varmaan raskautuisi koskaan niin tylsää tuntuu monella vällyissä olevan että me naisia silmäilevät samalla :eek: Mutta itse ainakin huomaan että ovulaation aikana olen ekstravillimpi ja olo on kuin koiralla että pitäisi kihnuttaa itseään vaikka jonkun jalkaa vasten. Ajatelkaa jos palaverissa menisin jonku meidänkin firman kammottavan äijän sandaaliin hipsuttamaan oisko vähän noloa :LOL:
Mutta näinä aikoina ymmärrän kyllä miehiä paremmin kun niillä palaa hihat jos kotona on pihtaus käynnissä. Se on ikävä tosiasia että se joka haluaa vähemmän määrää tahdin perheessä ja on se itsetunnolle kova paikka jos toinen ei sinua halua,ainakin mulle ois :'(
 
:LOL: jess !! saako pyrstis kysyä kuinka tuore suhteenne on ? Meidän tuore suhde vähän vajaa 3 vuotta ja tuntuu että eikun lisääntyy vain tämä viiriliys . :p unilääkkeeksi,,, aamupalaksi... päiväkahvin korvikkeeksi ym ym muuten vain piristykseksi. Arkea jaksaa paljon paremmin kun vähän antaa ja saa huomiota ja hellyyttä. Vaikka unilääkkeeksi, niin unen tarve on vähäisempi kuin aiempina ankeina aikoina edellisessä elämässä. :wave:
 
Voi teitä :LOL:
Meillä myös tosi hyvä sexielämä :heart: en edes tykännyt seksistä ennen kun tapasin hänet 7 vuotta ollaan oltu yhdessä .
Mutta valitettavasti kaikki nää hormoonihoidot mitä mä oon käyttänyt nyt maaliskuusta lähtien on kyllä vienyt mun seksihalut jonnekin...toivottavasti palaavat kohta....
 
pyrstötähti
eli tulee just 3 vuotta täyteen. Varmasti babolla palailee elämä uomiinsa kun hormonitykitys saadaan normaalitasolle,äkkiä siitä katoaa hohto kun rapinan kanssa mennään hommaileen :LOL: Mutta kyllä kait sitä säpinää pitää olla oli miten pitkä liitto hyvänsä,on se hyvä liisteri mikä pitää yhdessä jos muu elämä pariskuntaa välillä murjoo ja senhän se elämä tekee,väistämättä meille kaikille. Mutta ei kait se kummempaa ole vaikka paratiisisaarella ilman huolia kirmailisi kait sitä sielläkin joku lunni kakkis päähän tai muuta yhtä hirveetä,selluliittia kertyis ja näkö huononisi,riittäähän tota pikku sälää aina B)

Kyllä tämä omanapa tuntuu rauhallisemmalta kuin viimeksi eikä niin kipeä ollenkaan,jes, joten siellä toivottavasti on kaikki ok,vielä jos jotain muutakin tapahtuis ja simppaset löytäisivät muniksen ja tädäää sitten vielä pari muuta juttua,mitänenytlapsellinenolikaan, ja täti ei enää pyrstistä löydä kadottaa ikäänkuin vainunsa. Yritetty on kyllä vaikka mihin malliin. Huomasin justiin että juhannukseksi on tulossa joko täti tai pökerryttäviä testituloksia.Mutta siihen on vielä aikaa joten tässä ehditään hyvin varmistella pari viikkoo :flower: Aivan fantastisen ihana ilma nyt pitää karata jätskille,pikkumyy äkkiä kertomaan älä piinaa meitä enää olen varma että olet haamun testannu kun oot niin cool!
 
Pieniä ilouutisia meikäläiseltä: ovistikussa enää hyvin haalea haamu ja lämpö vain nousee, nyt jo 37,3. Vaikka ei nuo lämmöt hirveästi merkkaa nyt kun syö noita progesteroneja, kun ne nostaa lämpöä muutenkin. Mutta pieniä toiveita kuitenkin, että ovis saattoi jopa olla. Ainakaan se lh ei jäänyt korkealle. :)
 
No niin Pyrstis tuollaiset samanlaiset tulokset kun vedät parin viikon päästä siihen toiseen testiin niin sitten meillä kemut täällä vasta onkin. Oli kyllä hyvän näköiset viivat ei pääse paljoa erehtymään että olisiko aika vai ei.

AinoEmilia jos tuo siivous / pyykäys into jatkuu niin voin yksärillä antaa meidän osoitteen, jotta pääset tänne jatkamaan :LOL:

Lapsellisella on aika lupaavan tuntuiset oireet - josko nyt ? Täällä on kyllä peukut pystyssä, kuin myös kaikille muillekin meidän pinon ihanille ladylle.

Oma napa: Tätiä ei ole näkynyt, nyt vaan odotellaan koska ilmestyy.

Aurinkoista keskiviikko iltaa kaikille!

t. Mari B)
 
Minä epätoivoisen toiveikkaana tai toiveikkaan epätoivoisena tuota listaa pläräilen ja onhan siellä näitä kandidaatteja vielä näille päiville.
Annastiinalla on päivät täynnä ja hänestä ei ole kuulunut mitään...
Mari, pitäisikö rapistella testiä vielä varuilta uudestaan?
Sama Mimulille ja Nuuskulle kuin Marillekin...
Mikäs äipän tilanne on?
Keijukalla taisi olla se kierukkahomma, mutta kiinnostaisi kuulla missä mennään?
Ja Pikkumyy... pitää meitä hulluja jännityksessä... :eek:
Pääpilvissä: vieläkö niitä haamuja vain tulee??

Mimmimammalla ja Ainoemilialla alkaa jännäyspäivät lähestyä... :)
 
Heippaus kaikille vaan!


En ole oikeasti testannut! Huominen on kaikkein jännittävin, jos alkavat huomenna!?


Minunhan piti olla positiivisin mielin tässä kierrossa, joten siitä varmaan johtuu "pilvissä" liitelemiseni!


Migreeniä meinasi pukata töistä lähtiessäni, meni ohi tunnin tirsoilla, onneksi! Iltalämpö edelleen 37,1.


Pian kävelylenkille!

Heippaus kaikille taas!


Rva Pikkumyy
 
pyrstötähti
Oisko se nyt sitä itteään eikös se ole juuri oikea suunta että lämpö jää tolle tasolle? Ja eikös migreeikin ole vähän niitä oireita. Onko sulla muita tuntemuksia,iskiasta,raudanmakuasuussa,kuvotusta,nälätystä,palelua,kuumeilua,pyörrytystä,kuplantunnettakurkussa...mitä niitä nyt onkaan. Mutta testaa sitte aamulla aikaisin eikö vaan että nähdään heti aamusta tai voidaan viettää ennemminkin uneton yö ja odottaa milloin sua alkaa pissattaa, :) Lapsellisen oireet on parempia kuin aikoihin ja vasta aloitit napsimisen oon ihan varma että vielä onni potkaisee sua. Mullahan on kyllä kivasti tota ovisviivailua mutta en oo nyt mitannu lämpöö kun on niin kuumaa muutenki aattelin että liekö kertoo totuutta eikö aamulämpö ratkaise? Nyt ajattelin että pitää rauhoittua ettei tule niin korkeelta ja kovaa alas pitää pysyä balanssissa kuten lupasin taannoin :heart:
 
Huomenia, olen säilynyt vielä tädiltä piilossa



Huh, pikkasen jännittää, tämän pvn aikana yleensä alkaa...mutta katsotaan sanoi lääkäri


Ihanaa päivää kaikille!


Tulen kyllä illalla taas kertomaan kuulumisiani!

PlussailuOnnea edelleenkin kaikille!
 

Yhteistyössä