YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO





Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

Nuusku (42)...................kp1/28.............?..............4.
päivänkakkara67 (41)..kp4/26.............?...............1.
Mussukka67 (40)..........kp13/29............yk11.......2./1.yhteinen
pyrstötähti (47).............kp15/28............yk2..........4.
kane (43).......................kp15/25.............?.............4./1. yhteinen
einiinvaan (41)..............kp15/28-31.......?.............3.
gitte (39)........................kp19/28............?.............1.
lapsellinen67 (40).........kp20/28............y1,5v.....1.
AinoEmilia (43)..............kp25/31-34......?.............4./1.yhteinen
mimmimamma (46).......kp26/27...........y6v.........4.
Rva Pikkumyy (43)........kp29/28-29.....yk3.........4./1.yhteinen
äippä67 (41)..................kp29/26-39.....y1,5v......2.
mimuli (42)....................kp31/29...........yk2..........4.
annastiina (42)..............kp31/30...........?..............6.
Mari66 (41)...................kp33/28-41.....y1,5v.......1.
keijukka (45).................kp34/29...........?..............4.
pääpilvissä (45).............kp88/25-43.....?..............1.yhteinen
babo67 (41)............kp6/29-31..PAS 8/08?...5./1. yhteinen
Hellu1.............................kp?/?................?..............3.
Elina67....................................................................
ruujakengu..............................................................

[/i] Kaikille Onnea kiertoon!


(Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/28 = 9,24 Ketju alkanut 21.2.2008 --> 21.6.2008 mennessä "tavoite" = 3 )

Mukana myös:
Pömppöli ...... taustajännäilijä


Pitää taukoa:

Kesän tjottailutauko 5.6.2008 alkaen: touhu tenava (45)..........kp6/27-30.......y3v.......6.

Kesätauko 1.6.2008 alkaen: vilmaville (43)............kp1/28-30.....y1,5v.......9.

Mietintätauko 21.5.2008 alkaen: dinosaurus61 (47).....kp16/26-28......?...............6.

Palstatauko 8.5.2008 alkaen: (kp8/28) Karpalo67 (41)


Haamuilijat:

pääpilvissä on testannut haamuja

Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:
äittä-67 (40).... 8.4.2008... kp32 yk 1.. LA 12.12.2008

torpeedo (42)..17.4.2008..kp24/25 yk 1.. LA 31.12.2008

Minni-07(44).. 23.5.2008...kp30/28 yk4.. LA 28.1.2009
[/b]
 
Hurjasti tullut taas tekstiä... Lueskelin niitä silmäillen äsken ja babo67:lle kovasti pahoitteluja ettei tärpännyt tällä kertaa. Niin kovasti kuin me kaikki sitä kanssasi toivoimme.

Lapsellinen67 paljon onnea karvaisen vauvan johdosta! Onko kaikki sujunut hyvin?

Toivottavasti Rouva Pikkumyy pysyy nyt sitten tänään ja tietty tulevinakin päivinä sen tädin ulottumattomissa.

Itselläni on sellaiset tuntemukset, että kohta se tätsy sieltä kurvaa, ei mahda mitään.

Oikein aurinkoista päivää ja plussatuulia teille kaikille
 
Eilen oli kumma ilta... iltapäivällä se alkoi. Alavatsa turvoksissa, kipua varsinkin vasemmalla... tuli mieleen ettei vain ole kohdun ulkopuolinen raskaus. En uskaltanut syödäkään mitään ,kun seurasin oireita. Sitten iltaa kohti alkoi helpottaa. :p
Pissattaa kyllä ahkeraan. Viikonlopun reissussa (nautitaan hotellin palveluista ja hyvästä musiikista) Mukava kun on luvattu ihan hellelukemia, täytyy ottaa hyvät suojakertoimet mukaan.
Helteistä viikonloppua kaikille. Mitenköhän maltan ja jaksan kun en pääse katsomaan mitä tänne kuuluu ennen maanantaita :eek:

Toivottavasti plussia satelee :hug:

:wave: :wave:
 
...........mukaan voisin tähän ketjuun liittyä. :wave: :p Kun tuot ikääkin on silleen hiukan ykikin tuon vaaditun raja-pyykin. :D
Enimmäkseen olen tuon yli 35-vuotiaden joukos kirjoitellut ja sieltä täällä onkin jo mnia entuudestaan tuttuja. Niin et heippa vaan kaikille. :wave:

Meil siis yritystä jo reippaasti yli kahden vuoden ja siihen aikaan mahtuu yksi km, joka edelleen mieltä sumentaa vaik siitäkin aikaa on jo reippaasti kulunut. Niin et taitaa tuo yhteensä yritysaika lähennellä jo kolmea vuotta :headwall: :headwall: :headwall: (itsekään kun en oikein laskuissa meinaa mukana pysyä>syynä tämä alkava dementoituminen :whistle: varmaankin tai sitten oikeasti haluan ajankulun unohtaa :/ ).

Mut nyt ainakin siis mennään kierrolla seuraavsti; 6/27-30 ja kuutonenhan se toiveissa olisi. :D Niin ja nouta ikä numeroita saa sitten laitella peräti 45-vuotta ja lasten ikä-haitariksi voi liittää; 4-17v. Joten tässä hiukan tausta tietoutta listoille lisältäväksi. Vaikka nyt näin heti alkuun voisi minut liitellä tuonne kesätaukoilijoiden joukkoon, kun tämä meidän kesä taitaa hujahtaa ohi silleen tjot-linjalla melko vähin yrityskerroin. Noihin jo ennalta tiedos oleviin vähäisiin yrityksiin ovat syyt seuraavat; ukon toisel paikkakunnal olo osan kesää, reissailut suomen maassa=sukulaisten nurkissä yöpyen ja milloin minkäkin laisella porukalla liikkeellä olo niin kokona kuin reissun päällä. :headwall: :headwall: :headwall:

Jotenka kekseliäisyys ja luovuus on kyllä tosiaankin nyt kesän ajan valttia kammari-puuhissa ja niiden toteutuksessa. :LOL: :kieh: :headwall:

Mut juu mukaan "kyytiin" kuitenkin hyppäisin kaikesta huolimatta. :attn:

-touhis-
 
......just muistui lapsellinen67 mieleeni, et juuri tämmöisen hurjan kesä-menon keskellä se taisi tuo meidän kuopuskin (on syntynyt maaliskuun alussa ja la oli silloin jo helmikuun lopulla) alkunsa saada. Oli meinaan tuo kesä silloin viiteisen vuotta sitten myös sukulaisten nurkis pyörimist ja ukon kans eri paikkakunnil oleilua, jne ja lisäks silloin oli tuo mun kiertonikin sekaisin kuin mikäkin ehkäisyn pois jätön johdosta. (Nyt kylläkin kp on melkein päivän tarkal kierrol kulkenut jo pidempään).
:headwall: :headwall: :headwall: Joten tiedä vaik asiat toistais sitten itseään tämän vaavi-asiakin suhteen. :headwall: :LOL:

-touhis- :snotty:
 
Heippa kaikille ja Touhikselle ja muille tervetulotoivotukset seuraamme =)
Pikkumyy OOt kuitenkin jo rapistellut ;) kerro nyt!!

Omaa: Kp 1/28 ja hanat tuosta pikkuhiljaa alkaa aukeamaan. No,kyllä minä jo tuon arvasinkin, mutta loppuun asti sitä toivoo, että jospa ei kuitenkaan tätyli tulis. Ei auta meikäläisellä edes hormonicoctailit. Taitaa munikset olla jo hautuumaalla :(

Ihana päivä tänään, vaikken helteestä niin piittaakaan. Pari päivää kyl jaksaa mutta sitten alkaa jo hikoilu ahistamaan.
Plussailkaahan nyt ahkeraan. Pyrstis oli kyllä melkoiset viivat saanut ovistestiin.Taitaa pyrstis munia vallan supermunia ;)
 
Nuusku: :hug: Oliko sulla eka kertaa nuo terot ja clomit käytössä? Sua ei vissiin ultrattu ollenkaan, joten onko sulla tietoa oliko ovista?
Taitaa muuten olla niin, että noiden clomien käytön jälkeenkin niitä "ylläriraskauksia" on tullut, koska ne jotenkin vaikuttaa pidempään elimistössä. :)
Kyllähän tää on varmasti sellainen kestävyyslaji tässä iässä. Jos heti alkuunsa luovuttaa, ei ainakaan onnaa... eli EMME LUOVUTA VÄHÄLLÄ! :heart:
 
Lapsellinen: Toista kiertoa oli clomit/terot käytössä ja vielä kaksi kiertoa jäljellä. Ultrattu ei, mutta tikutin kyllä oviksen.
Joo clomejahan ei saa syödä yli6 kiertoa vaan täytyy pitää taukoa juuri kaiketi tuon takia että "varastoituu" elimistöön.
Emme luovuta vaikka koville välillä ottaakin.
 
pyrstötähti
Mä en kestä enää pikkumyyn jännäämistä,olen kans ihan varma että kel onni se onnen kätkeköön on nyt iskeny meidän myylle ja hän on extra-rapisevan kastauttanu ja saanu plussan ja pitää meitä raukkoja piinassa :headwall: Harmi nuuskutin kun noin sitten kävi ois ollu sun vuoro. Mä luulen että mun supermunat on niiiiiiiiiiin vanhoja ja happamia että joku päivä se tikunperkele sulaa kun kastelen sitä :kieh: Mutta illalla ja aamulla olen taas uutterasti niitä kastellut ja möyhinyt kuten Ikekin kehotti että PUUTARHAA ON PIDETTY KUNNOSSA eikös sitä sanota että se mikä ennen juhannusta sataa niin laariin sataa ja laarin jalat on kyllä ollu levällään aamua iltaa.
 
Nuusku: No, noissa kahdessa kierrossa ja ainakin kahdessa vielä niiden jälkeen on uudet "extrakorkeat" mahdollisuudet. Niinhän ne sanoo IVF:stäkin, että kolme kertaa ainakin kannattaisi yrittää, koska mahikset tavallaan lisii.
Joten ei hätiä mitiä, kun oviskin löytyi. =)

Pitää lähteä tästä koulutukseen ja pääsen vasta aamulla koneelle, joten toivottavasti saan lukea sitten plussauutisia heti aamutuimaan. :heart:
 
Tervetuloa mukaan Touhu tenava!

Rva Pikkumyy täällä odotellaan sitä teidän plussa uutista ihan hermona.

AinoEmilia: Älähän maalaile siellä piruja seinille. Nyt vaan uskot siihen että siellä yksi ihana pieni rakentaa yksiötä itselleen 9 kuukaudeksi. Kyllähän se vähän tuntuu kun kunnolla tarraa kiinni =)

Itse odottelen tätiä tänään kylään, ei ole vielä kuulunut onkohan punaisesta Ferrarista hajonnut navigaattori tosin tänne löytää varmasti ilman sitäkin. Täti on varmaan jäänyt nauttimaan tuosta ihanasta ilmasta jonnekin järven / meren rannalle. Ajelee sitten yömyöhään tänne.

Lämmintä torstaita teille kaikille ja toivotaan että ne plussatkin putkahtelee nyt esiin kuin K-kaupan mainoksessa plop, plop, plop...... B)
 
pyrstötähti
käyt vaan reippaasti aamupalan jälkeen koneella,hotelleissa on asiakkaspääte ja nettiyhteys eihän siitä nyt mitään tule että päivätolokulla ollaan tärkeistä tapahtumista sivussa :LOL:
 
Heippaus kaikille!



Voi harmi, kun joku luuli minun testaavan tänä aamuna, en testaile, en halua nähdä negaa, joten odotan jos housujen väri muuttuu punertavaksi, niin täti on minut löytänyt.


Tervetuloa Touhis joukkoon "rempseään"


Minulla aamulla jo vatsa vähän löysänä ja töissä meinasi käydä ohrasesti, onneksi ehdin!
Niin kauhea ripuli yllätti!


No nyt kotona seurailen jatkuuko vielä.

Ja väsyttää helleilma!


En uskalla mennä vessaan illan aikana, ettei täti löydä tähän osoitteeseen!Älkää vaan kertoko osoitettamme sille!


Kaikille Onnea, jotta tädin hyökkäyksiltä säästyisitte!
 
Kotona jälleen. Kukat pihalla ihan kuoleman kourissa kuivuudesta. Tyätyy varmaan viikonlopuksi nostaa varjoon, Pojat ei kuitenkaan niitä muista kastella.

Pikkumyy, olen myös päättänyt etten testaa .... paitsi etten kuitenkaan kykene tuohon... kun kp 30 alkaa olla ohitettu eikä tätiä näy testailen kyllä.

Mari66, lapsellinen 67 juu yritän rauhoittua,, okei okei,,, unohdan koko jutun :LOL: enkä maalaile siis piruja seinille enkä kuulostele...

:p

pyrstis; Saattaapi olla etten kyllä hotellin koneelle kerkiä :D Jos emme kiertele kaupungilla olemme todennäköisesti syömässä tai sängyssä ja vaakalambadan tahtiin harjoittelemme lisää. Jos onkin käynyt niin että jokin niksi on ollut unholassa ja siksi vaavia ei näy ei kuulu. Vai onkohan luontoäiti unohtanut minut kokonaan... Ei, en usko, sen verran kyllä olen meteliä pitänyt että minua ei voi olla huomaamatta. Ken minuun kerran tutustuu, ei voi unohtaa. Kuten paras ystäväni sanoo, olemme ikuisesti ystäviä--->tiedämme toisistamme ihan liikaa.

Nyt kuitenkin keittiöön ja jotain murkinaa massuun. Ukkokulta taas saa levätä ensi yön töissään *wink*, että jaksaa sitten taas mun kanssa :LOL:
:wave:
 
pyrstötähti
mä en malta odottaa millään teidän rapistelua joten rapistelin itse ja sain paljon ohkasemman viivan,olen aivan innoissani sillä oisko niin että irronnutkin ois jotain eikä vain kypsynyt strutsinmuna onkaloihini :LOL: en ole lämpöä mitannut mutta toivotaan että tässä toisessa kierrossa jotain tapahtuisi.Muistattehan ystäväni että minulla ei ole kauaa aikaa enää :'( nimittäin yleensä purun jälkeen vuoden sisällä kuuluu jotain jos kuuluu joten aikakulta joka tekee tehtävänsä niin hyvässä kuin pahassa kuluu. Mutta varmaan pikkumyy voisit aamulla rapistella että voimme virittää hirveät voitonjuhlat viikonlopuksi kun on hellekausi ja kaikkea B)
 
Hyvä pyrstis, että ovis ilmeisesti mennyt kuten kuuluu ja munasolu on irronnut!


Nukuin päikkärit ja ajattelin mennä reippaan sauvakävelylenkin, jotta näen alkaako lotista?


Sovitaan niin , etten testaa, mutta silti kaikki voivat viettää juhlakasta viikonloppua! Minä jätän väliin ,ellei menkkoja tule!


Lopetin siis ma iltana luget kp 26 e´li yleensä menkat alkavat kp 28 silloin tai toinen kun ovis oli kp 13, menkat alkavat yleensä 14-16vrk siitä eli kp 27-29, eli tämä ilta on erittäin vaarallista aikaa ja varmaan koko loppuviikko!
Jännittää!

Juu ja pyrstis kyllä sinulle kovasti toivon plussaa raskaustestiinkin!


Heippaterveisin Rva Myy

Tällä hetkellä vielä laulattaa!
 
Voi kun pidän nyt peukaloita Rouva pikkuMyylle :hug: Ihan tosi paljon jännittää!!!! Mullahan ne menkat alko vaikka pistin Lugeni ja viimeks heti seuraavana päivänä. Elikä peukot sulle ja tietysti kaikille muille myös :)

Ja hyvää viikonloppua!!
 

Yhteistyössä