YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO

sitä ihaillut ja palstaillu unohtui :)

Niin.

Hiljaiseksi vetää kun oireet olivat tosi lupaavia....mutta ei päivääkään myöhässä tuo täti vaan 1 päivä etuajassa.


Tervetuloa touhis mukaan.
Rva pikkumyylle tädintulo
:hug: :hug:

mimmimamma
 
Voi harmistus Rva Pikkumyy - olin jo niin varma, että sulla plussasi. No sinun positiivisuudellasi tästä noustaan ja ensi kierossa todennäköisyys sen kun kasvaa - kesä ja kaikki edessä

Mimmimammalle myös pahoittelut tädistä. Ensi kerralla sitten tärppää!
 
pyrstötähti
että on harmin paikka pikkumyy ja mimmamma itkut pujut mä olin niin varma että plussat pätkähtää,kyllä tämä ottaa kieltämättä voimillekki kun koko ajan ylös alas menee toiveet mutta onneks ne pari päivää kun ohittaa niin valoisammalta se näyttää.Mä olin varma kun myyn lämmötki jäi noin että se olis napannu nyt kiinni tarratöppösillä.Mutta sinä olit niin vasta raskaana ja kierto on säännöllinen joten varmasti pian tapahtuu. Mimmimalle hirveän hirveän kovat lohturutistukset,onneksi on sentään kesä ja kärpäset,helpompaa kuin räntäsateella eikö vaan siskot. Mennään taas rintarinnan kohti uutta kiertoa niin kauan kuin munat mukana heiluu ja jotain kypsyy on mahiksia,periksihän ei anneta.Koittakaa jaksaa :heart:
 
pyrstötähti
olen hukannut lyhyen ajan sisällä kännykän, lompakon, avaimet ja vaatteita jää hotelleihin ja asiat unohtuu ja joku päivä en osaa enää ehkä kotiin. Suomeksi sanottuna vituttaa kun on niin kuin patalaiska että pitää repiä ihan perushommiinkin itsensä.Yhtenä aamuna täytyy myöntää että itkin tuolla vessanpöntöllä elämääni eikä mulla ole oikeesti edes mitään hätää mutta niin surkean voimaton olo se minua ahdistaa kun olen aikamoinen voimakoneisto ollut aina ja aikaansaapa ja nyt on joskus työtä ja tuskaa pienetkin asiat,olen jo epäillyt että mulla on joku vakava sairaus.Täytyy sanoa että täältä pinosta olen saanut kipinää elämääni ja onneksi mulla on ihana toi aviomies (pääosan ajasta) ja lapset.Mutta töissä ollaan joka päivä suurin osa ajasta ja siitä pitäisi saada onnistumisen fiiliksiä ja kun se on tökkinyt jo kauan niin se vetää ihan maahan. Anteeksi tää valitus mutta kun satuit kuvailemaan mun oireeni niin pakko oli kertoo. Ja joka päivä ei tunnu samalta,tänään oli ihan ok päivä ja eilenkin mutta monta päivää on ihan lamput himmeenä raahustanu. Pitää yrittää jotain ratkaisua odotan lomaa ku kokkomikko joulua. Halaukset sullekki kohtalontoverini :hug: tiedän just miltä se tuntuu.
 
pyrstötähti
eli ei auttanut se ettei rapisteltu joten nyt tilataan sitten laatikoittain testereitä ja seuraavassa kierrossa ei säästellä rapisevia ei vaan rapistellaan mennen tullen ja palatessa vai mitä pikkumyy sanoo siihen.Minäkin taidan tehdä tänään jo ekan raskaustestin onhan se jo kiertopäivä 16 :LOL: ties vaikka jotain näkyy :LOL:
 
Minäkin olen ollut jo pitkään vetämätön ja koko ajan pahenee. Huusholli on kuin pyörremyrskyn jäljiltä (no, onhan meillä se pieni hurrikaani) ja minä vain roikun koneella tai makaan sohvalla ja paisun kuin pullataikina.
Joten samanlaisissa veneissä keikutaan, mutta koetetaan ottaa rennosti kaikesta huolimatta... :LOL: Ei meiltä tässä iässä voida enää paljon vaatia. :saint:

Minäkin tein taas nettitilauksen rapisevista. Tilasin r+o-testipaketin sekä digimittarin. Meinasin sitten tilata toisesta puljusta lisää r-testejä, mutta tulin viime hetkillä järkiini. :kieh:
 
lapsellinen, sinulla on sentään hyvä syy pyörremyrskyyn mutta mitä mä syyttäisin? Ei vaiskaan kyllä mä ymmärrän täysin tunteen kun ei vain saa itsestään irti. Mä siirryn kanssa vain nojatuolista sohvalle ja sitten koneelle ja taas nojatuoliin ja sitä rataa.

pyrstötähti, mulla on myös noita voimattomuuden ja ahdistuksen hetkiä (vähän turhankin usein). Eilen poika meni mummolaan yökylään ja jäin yksikseni loppupäiväksi. No, aika meni sitten makoillessa ja itkiessä. Pojan kanssa ollessa saa vielä pidettyä ittensä kasassa mutta sitten yksin tilanne leviää käsiin. Ja älä pyytele anteeksi "valituksiasi", hyvä on jos pystyy asioista kertomaan ja jos se edes vähän helpottaa kun saa avautua.

Hyviä öitä kaikille
 




Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

Rva Pikkumyy (43).......kp2/28-29........yk4.........4./1.yhteinen
mimmimamma (46).......kp3/27.............y6v.........4.
Nuusku (42)...................kp3/28.............?..............4.
päivänkakkara67 (41)..kp6/26.............?...............1.
Mussukka67 (40)..........kp15/29............yk11.......2./1.yhteinen
pyrstötähti (47).............kp17/28............yk2..........4.
kane (43).......................kp17/25.............?.............4./1. yhteinen
einiinvaan (41)..............kp17/28-31.......?.............3.
gitte (39)........................kp21/28............?.............1.
lapsellinen67 (40).........kp22/28............y1,5v.....1.
AinoEmilia (43)..............kp27/31-34......?.............4./1.yhteinen
äippä67 (41)..................kp31/26-39.....y1,5v......2.
mimuli (42)....................kp33/29...........yk2..........4.
annastiina (42)..............kp32/30...........?..............6.
Mari66 (41)...................kp35/28-41.....y1,5v.......1.
keijukka (45).................kp36/29...........?..............4.
pääpilvissä (45).............kp90/25-43.....?..............1.yhteinen
babo67 (41)............kp8/29-31..PAS 8/08?...5./1. yhteinen
Hellu1.............................kp?/?................?..............3.
Elina67....................................................................
ruujakengu..............................................................

[/i] Kaikille Onnea kiertoon!


(Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/28 = 9,24 Ketju alkanut 21.2.2008 --> 21.6.2008 mennessä "tavoite" = 3 )

Mukana myös:
Pömppöli ...... taustajännäilijä


Pitää taukoa:

Kesän tjottailutauko 5.6.2008 alkaen: touhu tenava (45)..........kp6/27-30.......y3v.......6.

Kesätauko 1.6.2008 alkaen: vilmaville (43)............kp1/28-30.....y1,5v.......9.

Mietintätauko 21.5.2008 alkaen: dinosaurus61 (47).....kp16/26-28......?...............6.

Palstatauko 8.5.2008 alkaen: (kp8/28) Karpalo67 (41)


Haamuilijat:

pääpilvissä on testannut haamuja

Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:
äittä-67 (40).... 8.4.2008... kp32 yk 1.. LA 12.12.2008

torpeedo (42)..17.4.2008..kp24/25 yk 1.. LA 31.12.2008

Minni-07(44).. 23.5.2008...kp30/28 yk4.. LA 28.1.2009
[/b]
 
heips,
menkkoja ei vieläkään näy, ja clearblue näytti negaa, vaikka kai sitä kuvittelulla ja runsaalla mielikuvituksella sais vaikka mitä viivoja silmiinsä. Tosin tein testin äsken, en aamuvirtsasta, joten jotain toivoa voisi olla vielä. Luulen, että ovis oli viikkoa normaalia myöhemmin, mutta tiedä häntä. ajuaisti sen kun paranee, mutta jospa se on luontainen kyky.

Ostin muuten äsken miehelleni uikkarit, hän ei ollut mukana, vaan pyysi mua katsomaan, mikä koko sopii. Siinä minä venyttelin miesten uikkareita, mutta onhan sitä oltu yhdessä kauan, joten koko on syöpynyt takaraivoon :)

Nyt täytyy alkaa grillata, palailen taas, jos jotakin uutta.
 
Morjens!
Täällä täti poltetta alavatsalla,että ei tule mulle sitä syntymäpäivä vauvaa,vaan täytyy juhannuksen jälkeen alkaa yrittämään maalisvauvaa alulle,harmittaa valtavasti.Saisi kyllä jo täti tulla ja pian kylään,että pääsee maalisvauvaa yrittämään alulle.

Miten teillä muilla on mennyt?
 
Ei auttanut vaikka olin toisella paikkakunnalla eilen ja yritin lintsillä käydä härveleissä, jotta täti eksyisi. Kyllä sillä suuntavaisto piti kutinsa ja se löysi mut. Elikkä palasin taas lähtöpisteeseen, kp 2 tänään :'(
Iloa päivään kaikille :hug:
 
pyrstötähti
:LOL: mä en tiedä mikä kierron päivä on kun ei ole päivitetty joten menen ihan sekasi :LOL: Ja voi rähmäläinen mikä meitä nyt piinaa kun täti-hirmuinen tuntuu löytävän joka kolkasta meidät vauvahaaveilijat. Minä yritin eilen kihnutella raskaana olevien ystävieni massukoitten lähellä ja kosketella kädellä että saisin vauvakipinää nuorilta naisilta omaan lukkiluolaani. Kyllä mä haluaisin näyttää samanlaiselta vaappujalta vaikka ei se esteettisesti kyllä ihan parasta tee meikäläiselle. Tänään on vähän harmaata ulkona mutta lähestyvä loma aktivoi kummasti ja tuntuu että vähän alkaisi intoa olla muuhunkin puuhailuun. Mutta huom tuntuu eli odottelen että tulee kunnon siivoustornado ja sitten vasta alan. Pyykkäyksestä jos alottelis nehän on pakko sitten laittaa kuivumaan. Joko kävitte katsomassa sinkkuelämän? Ei ihan huippu mutta romanttinen elokuva ja ihania vaatteita. Mites äippä tunnistitko gitten, oliko teillä kuitenkin muuten ihanaa siellä honeymoonilla, älä masennu nyt vaan yhdessä yritetään porskuttaa eikö vaan. Ja gitte ei se polte tarkoita menkkoja vaan olet ehkä raskaana kun polttelee eli äläpä nuolaise vielä sitä maalisvauvaa alotteleen katsotaan ensin josko synttärilahjasi kuitenkin siellä massussa nippailisi tädin sijasta :heart:
toivotaan että mimulin plussa siitä vahvistuu jos kerta tätiä ei näy. Missähän pikkumyy on, ethän vain lyö kinttaita tiskiin olet palstamme usko,toivo ja rakkaus. Tässähän on juhannus kohta käsillä eikös sun ovis tärähdä romanttisesti juhannukseksi,aattele miten ihanaa tietää että suven suloisimpana aikana aloit odottaa rakkauden hedelmää :hug:
Toivottavasti hauveli ei ole syönyt lapsellista kun ei mitään kuulu. Ja olikos ainoemilialla jotain ekstraa kans nyt viikonloppuna kun ei kuulu mitään?
Tulkaa kertomaan kuulumiset onko kukaan plussannut ovista? Tämä on muuten kierron paras vaihe kun ei ihan tätiä vielä oottele ja ovismyrsky on musta tuntuu että läähätän ku vanha koira sohvan kulmalla ja levähtelen, ihan kyllä paras harrastus,lueskelen,ja juoruan ystävien kans puhelimessa. Hullunmylly jatkuu taas huomenna on niin h...tin monta operaatiota ja lentoreissuki työmatkalle ja loppuviikosta kaveriperheen kans virkistäytymään yökynsiin ja resuja kodinkonehuoltoja ja pyöriä ja autoja ja voi perkele kun laittaa muutamat näin riveille niin ei kait se ole ihme että me nykyajan naiset meinataan uuvahtaa vai mitä. Ollaampa siis ihan reilusti vaan vapaalla kun ollaan vapaalla,eikö vaan :heart:
 
Heippa, elossa ollaan täällä Lounaassakin!
Tädin kanssa olen taistellut urakalla, vuotoa oli siis aivan sairaan runsaasti ensin, mutta, kiva, nyt vaan ihan vähän enää! Eli selviän voiton puolelle!


Tosiaan perjantaina otti niin päähän minua, kuin miestäkin, joimme siis, minä jopa 2 tölkkiä ja yhden pullon ja olin ihan päissäni, siitä määrästä ja jopa eilen aamulla krapulassa!


Jatkossa meillä ei rapise ovistestit, mennään tjottaillen, en ole ennenkään aiemmin testejä tehnyt siis näissä vanhemmissa lapsissa ja silti alkunsa saivat. Rakastellaan usein ja kun siltä tuntuu, että tekee mieli, ympäri kierron ajan!


Mimulille vahvistumista haamuun! Ja kiitos käynnistäsi sivuillani!


Kaikille oikein paljon kiitoksia lohdutuksen sanoistanne! En käynyt ollenkaan koneella, ennenkuin nyt, teimme miehen kanssa kaikkea muuta.

Tänään lähden vielä sauvistelemaankin, jos vaikka 2 kiloa putoaisi, ois ihan kiva!


Onnea siis olemassaolevaan kiertoon ihan jokaiselle!
Ottakaahan plussasydämiä mukaanne!

Rakkaudella Rva Pikkumyy


 
pyrstötähti
siellä jotain yrittänyt tapahtua kun vuotoa on noin runsaasti sehän on monesti siitä merkki että on hipaissut ja yrittänyt ehkä kiinnityä tai varhaisvaiheen km. Mutta pääasia että jaksat katsoa tulevaisuuteen,kuitenkin edellisestä km:kin niin vähän aikaa että varmasti pettymys joka kuukausi sen jälkeen on raskasta :hug: voimahalit sulle. Minäkin kävin sun sivuilla ihastelemassa millä ihmeen tarmolla jaksat niitäkin ylläpitää. Mulla kyllä eilen lipsahti kans drinksuilun puolelle ja tänään se vähän tuntuu mutta en uskaltanut paljoa ottaa eihän sitä tiedä joskos vaikkka... Tsemiä tjottailuun myy,ja voihan sitä rapsahuttaa silti vielä kunhan juhannus koittaa,sehän voisi olla meille vaikka kukkien keräämisen sijaan rituaali että kustaan tikkuun kaikki keskiyön aikaan ja laitetaan heti tulokset pinoon :LOL:
 
Pyrstis, en tunnistanut gitteä vaikka kuinka yritin tiirailla kaikkia naisia siellä ruokapaikassa. Hyvin osaa pitää kuumeensa piilossa julkisilla paikoilla kun ei edes samassa jamassa oleva tunnista :LOL: Mutta tunnustaa täytyy, että jokunen ruokamesta jäi kyllä väliin, en ihan kaikissa kerinnyt käydä ;)
Se hyvä puoli tuossa tädin eilisessä tulossa on, että jos vain saan huomiseksi järkättyä verikoeajan niin voin sitten huomenna myös aloittaa ne clomit. Jospa niistä saisi sitten puhtia vanhankin eukon kroppa.
 




Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

äippä67 (41).................kp2/26-39.......y1,5v......2.
Rva Pikkumyy (43).......kp3/28-29........yk4.........4./1.yhteinen
mimmimamma (46).......kp4/27.............y6v.........4.
Nuusku (42)...................kp4/28.............?..............4.
päivänkakkara67 (41)..kp7/26.............?...............1.
Mussukka67 (40)..........kp16/29............yk11.......2./1.yhteinen
pyrstötähti (47).............kp18/28............yk2..........4.
kane (43).......................kp18/25.............?.............4./1. yhteinen
einiinvaan (41)..............kp18/28-31.......?.............3.
gitte (39)........................kp22/28............?.............1.
lapsellinen67 (40).........kp23/28............y1,5v.....1.
AinoEmilia (43)..............kp28/31-34......?.............4./1.yhteinen
mimuli (42)....................kp34/29...........yk2..........4.
annastiina (42)..............kp33/30...........?..............6.
Mari66 (41)...................kp36/28-41.....y1,5v.......1.
keijukka (45).................kp37/29...........?..............4.
pääpilvissä (45).............kp91/25-43.....?..............1.yhteinen
babo67 (41)............kp9/29-31..PAS 8/08?...5./1. yhteinen
Hellu1.............................kp?/?................?..............3.
Elina67....................................................................
ruujakengu..............................................................

[/i] Kaikille Onnea kiertoon!


(Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/28 = 9,24 Ketju alkanut 21.2.2008 --> 21.6.2008 mennessä "tavoite" = 3 )

Mukana myös:
Pömppöli ...... taustajännäilijä


Pitää taukoa:

Kesän tjottailutauko 5.6.2008 alkaen: touhu tenava (45)..........kp6/27-30.......y3v.......6.

Kesätauko 1.6.2008 alkaen: vilmaville (43)............kp1/28-30.....y1,5v.......9.

Mietintätauko 21.5.2008 alkaen: dinosaurus61 (47).....kp16/26-28......?...............6.

Palstatauko 8.5.2008 alkaen: (kp8/28) Karpalo67 (41)


Haamuilijat:

pääpilvissä on testannut haamuja

Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:
äittä-67 (40).... 8.4.2008... kp32 yk 1.. LA 12.12.2008

torpeedo (42)..17.4.2008..kp24/25 yk 1.. LA 31.12.2008

Minni-07(44).. 23.5.2008...kp30/28 yk4.. LA 28.1.2009
[/b]
 
Täällä ollaan. :wave: Mikäs minut täältä pois pitäisi...
Ollaan oltu ulkopuuhissa, grillattu ja nukuttu nokoset. Koirulille tehtiin takapihalle aitaus, jossa se saa ulkoilla. Tänään tutustelivat vanhemman koiran kanssa ihan sisätiloissakin ja hyvin meni, vaikka meidän jäyhähkö vanhus joutuikin aikamoiseen kurimukseen pikkuriiviön kanssa. =)

Voihan harmitus äippä. :hug: Meidän tädinestoloitsut eivät näköjään ole ollenkaan tehokkaita. :eek:
Mutta kesällä sitä jaksaa yrittää, valoisat yöt ja kukkea luonto. =)

Mun kierroissa toimii vain tää Murphyn laki näköjään. :( Lämmöt laski eilen jo 36,9 ja siellä ollaan tänäänkin, joten eipä toimi ei... Sitten jos ei edes vuotoa tule pilleritauolla, en tiedä enää mitä tehdä... :/ Se selkeä ilo näistä tabuista on ollut, että sahara on kadonnut. :LOL: Ja suurimmat toiveenihan mulla onkin ensi kierrossa...
 
pyrstötähti
oispa kiva jos ei ois alkanut tätiä näkyy ja huomenna haamu ois vahvistustunut plussaksi ja meillä olis uus vaappuja pinossa, jeee, toivotaan nyt. lapsellinen on siis paalupaikalla siihen toiseen kiertoonsa mutta sulla on kyllä melkoinen eläintarha että tää oli toinen koira jo, minä taas ajattelin että jos ottais toisen miehen ja laittais ton toisen lepäileen aitaukseen,ties kuinka mun munikset villiintyisi uusista hajuista :LOL: IHana illanjatkoa :heart:
 
Pitäähän koiria vähintään 2 olla! Meillä oli lähes 2 vuotta kaksi koiraa, mutta viime syksynä nuori ihanuutemme jäi auton alle. :'( Kun surusta toivuttiin, oli selvää, että pentu otetaan... ja nyt se riiviö on ilonamme... :heart:

En muuten osaa tulkita noita lämpöjäni, kun syön yhtäaikaa tän loppukierron estrogeeniä (laskee lämpöä ) ja progesteronia (nostaa lämpöä ). Mutta kaipa ne omat kropan hormonit merkkaa eniten? Eli tuskin voi olla oikein tuollainen yhtäkkinen lämmönpudotus. Ehkä se mun oma keltarauhanen surkastui heti alkuunsa?

Mitä sinä muuten Pyrstis hourailet, eikös Minni ole tukevasti jo raskaana. :p Ja kuka on mökillä, minen muista enkä jutuista löytänyt. :ashamed: :eek:
Tässä kai jännäyslistaa ensi viikolle...
AinoEmilia
mimuli
annastiina
Mari66
gitte
keijukka?
pääpilvissä?

+++++++++++++++++++++++++++++++ :whistle:
Minäpä arvaan mistä suunnasta se tulee, vaan en sano ääneen... B)
 
Ei voi olla totta! Pikkumyy, Mimmimamma, Äippä ja Nuusku ISO voimahali :hug: teille kaikille. Minultä :'( pääsi kun luin teidän uutisia, kun taas pääsimme sivistyksen pariin viikonlopun mökkireissulta. Tuntuu niin epäreilulta!!

Pyrstis sinä olet kyllä niin verbaalinen nainen että lopeta ihmeessä se nykyinen työsi ja rupea kirjailijaksi tai vaikka sinkkuelämä leffan tyyliin kirjoittaa kolumnia. Kiitos ihanista jutuistasi ne saa kyllä aina hyvälle tuulelle.

Oma napa; kävin rapistelemassa lauantaina ulkohuulissakin. Siinä oli varmaan mökkinaapureilla ihmettelemistä kun olivat viettämässä iltaa meidän luona kun emäntä istuu ulkohuusissa ja rapistelee siellä aikansa ja mumisee itsekseen. Hetken kuluttua hakee isännänkin mukaan huusi reissulle . Naapurit varmaan ajatteli että emäntä on ruvennut raivoraittiiksi kun tentaa miestään tivaamalla "montako viivaa näkyy?" :LOL:

Olin tällä kertaa tilannut täälläkin kehuttuja babyplus testejä ja en nyt ole ihan varma onko niissä viivan paikkaa vai ei. Jos ei ole niin saattaa olla haamu, jos on niin on nega. Illalla kävin Apteekissa hakemassa Clearblue testin jonka käytän huomen aamulla. Lisäksi kylppärin kaapista löytyi Apteekin oma joten huomen aamulla on tupla testaus. Käy varmaan niin ettei tule pissiä olenkaan kun jännittää niin paljon :| .
 

Yhteistyössä