YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO





Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

Rva Pikkumyy (43)........kp1/28-29.......yk4.........4./1.yhteinen
mimmimamma (46).......kp2/27.............y6v.........4.
Nuusku (42)...................kp2/28.............?..............4.
päivänkakkara67 (41)..kp5/26.............?...............1.
Mussukka67 (40)..........kp14/29............yk11.......2./1.yhteinen
pyrstötähti (47).............kp16/28............yk2..........4.
kane (43).......................kp16/25.............?.............4./1. yhteinen
einiinvaan (41)..............kp16/28-31.......?.............3.
gitte (39)........................kp20/28............?.............1.
lapsellinen67 (40).........kp21/28............y1,5v.....1.
AinoEmilia (43)..............kp26/31-34......?.............4./1.yhteinen
äippä67 (41)..................kp30/26-39.....y1,5v......2.
mimuli (42)....................kp32/29...........yk2..........4.
annastiina (42)..............kp31/30...........?..............6.
Mari66 (41)...................kp34/28-41.....y1,5v.......1.
keijukka (45).................kp35/29...........?..............4.
pääpilvissä (45).............kp89/25-43.....?..............1.yhteinen
babo67 (41)............kp7/29-31..PAS 8/08?...5./1. yhteinen
Hellu1.............................kp?/?................?..............3.
Elina67....................................................................
ruujakengu..............................................................

[/i] Kaikille Onnea kiertoon!


(Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/28 = 9,24 Ketju alkanut 21.2.2008 --> 21.6.2008 mennessä "tavoite" = 3 )

Mukana myös:
Pömppöli ...... taustajännäilijä


Pitää taukoa:

Kesän tjottailutauko 5.6.2008 alkaen: touhu tenava (45)..........kp6/27-30.......y3v.......6.

Kesätauko 1.6.2008 alkaen: vilmaville (43)............kp1/28-30.....y1,5v.......9.

Mietintätauko 21.5.2008 alkaen: dinosaurus61 (47).....kp16/26-28......?...............6.

Palstatauko 8.5.2008 alkaen: (kp8/28) Karpalo67 (41)


Haamuilijat:

pääpilvissä on testannut haamuja

Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:
äittä-67 (40).... 8.4.2008... kp32 yk 1.. LA 12.12.2008

torpeedo (42)..17.4.2008..kp24/25 yk 1.. LA 31.12.2008

Minni-07(44).. 23.5.2008...kp30/28 yk4.. LA 28.1.2009
[/b]
 
Rouva Pikkumyy, miten maltat olla testaamatta :eek: Sulla kun on kierto ollut vielä noin säännöllinen niin luulisi, että jo tässä vaiheessa olisi rapisteltu kummasti. Olet sä aika teräshermo. Ei musta olisi tuohon. Mutta kovasti toivotaan, että täti olisi nyt jättänyt sut rauhaan ja pieni maha-asukki olisi tullut tilalle :hug:

Tervetuloa touhu tenava joukkoomme.

Itselläni ei mitään kerrottavaa puoleen eikä toiseen, annetaan ajan kulua ja katsellaan.

Aurinkoista päivää kaikille
 
Vai noin se Pikkumyyllä menikin... minä nytkin tohkeissani avasin pinon rapistelu-uutiset mielessä. :)
No, koetetaan hätistellä täti punainen loitolle.

Pyrstiksen ovis kuullostaa ihan lupaavalle. :)

Ja onhan se täti vielä tulematta moneen paikkaan, joten ei sitä tiedä kuinka niitä plussapalloja alkaa sadella...
 
pyrstötähti
Thank God It's Friday B) Pikkumyylle annetaan vuoden piinaajapokaali,ei vieläkään meille rapistellu plussaa ja varmasti jotain on tapahtunu kun nyt on rikki rajat kierrossa jo. Minä toivon niin kovin vauva olisi massukassa ja kaikki menisi hyvin tällä kertaa.Minä nimittäin tulin ekan kerran palstalle kun pikkumyy oli menossa ultraan josta uutiset ei olleetkaan hyviä,muistan ne surulliset hetket aina mutta myös sen miten uskomattomalla asenteella hän tsemppasi yli ja jaksoi meitä muita silti kannustaa. Olisitpa nyt raskaana muuta en osaa sanoa kuin kaikki ulokkeet pystyssä toivotaan.Pitää olla koko ajan nyt kuulolla eli rankka viikonloppu. Milloin olet ajatellut testata?

Omaan napaan kuuluu hyvää sillä oviskivut ovat haalistuneet viivan kanssa mutta lämmöt ovat tasolla 36.5-36.8 joten sen puolesta ei vaikuttaisi hedelmöitystä tapahtuneen :'( mutta ei sitä nyt jäädä suremaan. Kaikki sujui nyt ihan eri tavalla kuin viimeksi kun olin ihan liian kipeä ja sitä vuotoa oli varmasti operoiduilta johtimilta ja kouristuksia sun muuta. Ja voihan se olla että joku pikku-ukko siellä työnsi nuijapäänsä reippaasti meikäläisen varttuneeseen munikseen ja tädäää :LOL: Olen pitänyt huolen siitä että kaikki ehtivät kroolata oikeaan osoitteesee,jäänyt pitkäksi aikaa selälleen etteivät valu hukkaan melkein teipannut kiinni =) Nyt sitten odotelen kahta asiaa,kesälomaa ja sitä löytääkö täti juhannuksena,täytyy nauttia odotuksesta ja pienestä jännityksestä. Ihanaa päivää kaikki!
 
Pikkumyy liity vaan mukaan rapistelija kerhoon! Meikäläinen taitaa olla kanta-asiakas siinä klubissa ;o)

Oma napa ei ole tätiä näkynyt täälläkään (toivottavasti on lomalla ja piiitkääälllä sellaisella). Lähdemme mökille viikonlopuksi joten toivotaan ettei täti Ferrareineen tiedä tietä sinne.

En sitten malttanut aamulla olla tekemättä uusinta "rapistusta", vaikka näin jälkikäteen sanottuna olisi ehkä kannattanut jättää tekemättä, tuloksena oli kaikkien aikojen laihimman haamun varjo. Lapsellinen älä vaan siirrä mua haamupinoon - plussia on näkynyt ennenkin ja aina on vuoto muutaman päivän sisään alkanut. Eli nyt sitten piinapäivien piinat vielä muutamaksi päiväksi ja testaan (jos tarve vaatii) uudestaan ensiviikolla.

Aurinkoista ja plussaista perjantaita kaikille.

t. Mari B)
 
Huomenta,
minäpä uskon, että Myyllä on nyt kyllä tärpännyt. Sulla on ollut niin säännöllinen kierto, että nyt tuntuu tosi lupaavalta.
Marille toivon myös kovasti haamun vahvistumista.
Pyrstikselle toivon myös tärppiä, kuten tietty muillekin. Äipällä on kanssa jännät ajat.

Mulla itselläni on aina ollut kovin säännöllinen kierto, mutta nyt sitten on jo menkat neljättä päivää myöhässä, mutta kai tämä ikä tekee jo tepposensa ja kierrot alkaa rempata. Mun kierto ei ole koskaan ollut yli 30 päivää. Jotenkin on epävarma tunne, kun mun oviskin oli mielestäni kovin myöhäinen, vasta siinä 20. kiertopäivän paikkeilla, kun sitä tikuttelin. Lenkillä olessani huippas oikein kunnolla ja hajuaistini on tosi huippu nyt - haistoin pakastevihannesten tuoksun kylmäkassin lävitse yms. Mulla voisi olla varmaan lupaava ura tullin huumekoirana tai jonakin aromin arvioitsijana...

En oikein usko raskauteen, vaikka testissä olinkin jonkin haamun näkevinäni, mutta se oli sen jälkeen, kun testiä ei enää saisi tulkita, olis pitänyt heittää heti roskiin vaan - ehkä se oli viivan paikka vaan. Aika ihme se olisi, jos raskaana olisin, mutta olenhan onnistunut ennenkin yllättämään itseni ja muut, vaikka mahdollisuudet olisi olleet tosi pieniä. No kai on jossakin vaiheessa mentävä taas gynelle, jos ei menkkoja kuulu, ehkä saan jotakin hormonia avuksi, kuten keskenmenon jälkeen.

No nyt ei muuta kuin täytyy nauttia tästä hetkestä ja mukavasta säästä. Menkäähän siskot kukkaniityille, metsään tai torillekin ja nuuhkikaatte kaikki alkukesän tuoksut, t. tarkkanenä
 
Viimeaikaisiin viesteihin liittyen en malta olla lainaamatta tätä AinoEmilian ennustusta. :p

Alkuperäinen kirjoittaja AinoEmilia:
Mutta tähän pinoon... ketähän nyt ennustaisin plussaajiksi... Minniä jo uumoilin ja niinhän siinä kävikin. Villi veikkaus tulee tässä : mimuli,,,, gitte ... Lapsellinen67 saatta ykskaks yllättyä.. PikkuMyy on lähes samassa veneessä kanssani(ikä, lapsiluku jne) ...Mari66 ... Tässä veikkaus, näin äkkiseltään. Ja tietysti kuka tahansa meistä, ainakin hurjasti Onnellisia Plussatuulahduksia toivotan kaikille meille.
 
Kiitos peukutuksista Pyrstis ja lapsellinen :heart: Kaikki apuvoimat plussaa varten otetaan kiitolllisena vastaan.

Tuo samainen AinoEmilian ennustus tuli itsellenikin mieleen kun luin Mimmulin uutisia.

Mimmuli varovaisesti jo täältä onnittelen ja pidän PEUKKUJA teille.

Pikkumyytä houkutellaan / painostetaan testaamaan, jotta saataisi se varma plussa tähän pinoon vielä tällä viikolla =) .

Näin viime yönä erikoista unta: Olin synnyttämässä (minullahan ei ole lapsia) ja kyselin kätilöltä kokoajan "Koska rupeaa sattumaan oikein kunnolla?" johon hän vastasi " Huomaat sen aivan varmasti".

Hulluksihan tämä vauvakuume tekee näillä helteillä!

 
pyrstötähti
joten menen ostamaan jätskin ennenkuin poikkean kukkakedolle lekottelemaan aurinkoon. Otan kyllä kommarin kassiin ja käyn vähän väliä katsomassa mitä tänne kuuluu, aurinkoista viikonloppua kaikille! :heart:
 
heips,
jännitän kyllä enemmän muiden kuin itseni puolesta, ja poikkeilen katsomassa uutisia täällä vähän väliä.
Lapsellinen67: ei ollut Predictor, Acon, joka on kanssa merkki, josta en ole pitänyt ( se on aina näyttänyt negan:( ja aivan kuin muistaisin, että silloin kun olin jo vahvasti raskaana, siinä se ei kovin voimakkaasti näkynyt, vaikka herkkä sen pitäisi olla)
Olishan se kiva, jos ennustus kävis toteen, mut nyt kyllä juilii mahaa niin, että ehkä se täti on kuiteskin tulossa tai vaihtoehtoisesti se on se aamuinen jälkiuunileipä, jota söin aika reilusti.
Taidan minäkin rapistella vaihteeksi vaikka sitä jädepaprua
seurataan tilanteita - mimuli
 
pyrstötähti
ostin sitten magnum puikon ja marin ohjeen mukaisesti tulin kotiin ja kusasin siihen paremman puutteessa.Olen ihan uupunut töistäni ja vetäsin äskettäin makkaraa ja kohta päälle ehkä suklaata hippusen,ei ihme että napa nousee. Hirvittävän jännäksihän tämä menee,ei malta olla koko ajan kurkkimatta kuka täräyttää sieltä sen plussan,ekaksi, :attn: nimittäin niitä on tulossa 2-3 ihan pikapuoliin. Minäkin olen sitä mieltä että myy pitää vaan hulluja jännässä haluaa nähdä kuinka sekaisin me täällä mennään viikonlopun aikana. Saa nähdä alanko itsekin jo viikon päästä rapistella joka vessareissulla :eek: kalliiksi tulee kuseminen tällä menolla. Mutta täytyy myöntää että on tämä kiva harrastus vaikka vaarana on että tullaan loppuviimeksi hulluksi koko ämmäkööri. Eiköhän koota joukkomme ja mennä katsomaan porukalla sinkkuelämää ja sen jälkeen manhattaneille,kannat kattoon ja helmat hulmuamaan,sitten ei täti ainakaan löydä meistä ketään :heart: Superviikonloppua,pyrstis
 
joo kai se on vielä tikkuun tähdättävä! Tosin mulla on käytössä pilttipurkki, mikä on varmempi menetelmä, jos ei ole hyvä tähtäys. Se on kohta museotavaraa, jos vielä yksi plussa sinne pärähtää joskus.
Tuo Pyrstiksen jätskitikku oli hyvä juttu. Voiskohan sitä keksiä itsekin jotakin korviketikkuja, kun lompakko valittaa noista apteekissa käynneistä... Kai se on vielä se ikivarma Clearblue ostettava.
 
Mari66, ei sillä haamun koolla ole merkitystä, oli se sitten laiha tai lihava. Haamu mikä haamu ja toivottavasti se siitä rohkenee pian voimistua paremmin nähtäväksi. Peukut ovat täällä pystyssä.

Ja tarkkanenälle eli mimulille toivon myös kovasti kunnon plussaa eikä vain haamuja. Ja siis tietty kaikille toivon samaa mutta nämä kaksi ovat ainakin testailleet tässä lupaavia tuloksia.

Rouva Pikkumyy onkin sitten asia erikseen... Olen samalla linjalla Pyrstiksen kanssa, että myy tekee meille kiusaa ja katsoo kuinka me täällä jännätään ja hermomme menetetään hänen tulosta odotellessamme.

Pyrstis; mulla ei ole pelkoa tulla hulluksi kun olen sitä jo nyt :LOL: Olenhan jopa sairaslomallakin sen takia... Tai no virallisesti työuupumuksen takia mutta päässä vika joka tapauksessa. Ja manhattanille tästä joutaisi tosiaan lähteä jos siten sen tädin saisi pysymään poissa. Mutta aloitan kuitenkin sillä, että menen huomenna lintsille ja kiepun kaikissa kamalissa laitteissa ja yritän siten torjua tädin iskun. Ja tiedä häntä vaikka törmäisin gitteen
 
pyrstötähti
aattele jos sä tunnistat gitten oispa mahtavaa :heart: sehän kertoi että on myymässä ruokaa joten käyt vaan syömässä joka välissä kahdeksan tunnin ajan jokaisella kojulla ja koitat lukea tunnusmerkkejä,rapisevia taskuja,nykiviä liikkeitä,jatkuvasti vatsalle hakeutuvia käsiä,nuuhkimista yms yms mitä me nyt tehdäänkään kun haetaan raskautumisen oireita.Katso myös jos joku ahmii raplinkeja seinistä tms. niin se on taatusti gitte :LOL: No meikäläinen taas pilaa munasolujaa huuhtelemalla kurkustaan alas verrattoman hyvää valkoviiniä,ei kai näin juopolle tietty lasta tarttisi tullakkaan,unohdan sen pian bussipysäkille kun oon jo niin vanhaki :saint: mutta toisaalta kännipäissä suomessa näitä lapsia on siitetty ammoisista ajoista lähtien. Lääkäri vastasi tuossa eräälle joka kyseli että onko hirveää kun ennen ku menkat oli myöhässä hän joi ja lääkäri vastasi että ensimmäiset 2 viikkoa sillä ei ole merkitystä vaikka muutaman on ottanutkin joten tietysti poimin kaikkien vastausten joukosta mieluisimman ja uskon siihen.

äippä minäkin olisin ihan valmis jäämään kunnon saikulle mutta perkele kun työkaveri ehti ensin just samasta syystä joten ei voi nyt. Mutta oikeesti työssä olosta on tullut tuskaa enkä saa siitä mitään irti ja siitä tulee huono omatunto ja työt kasautuu ja unohdan asioita ja herään niitä aamulla miettimään ennen kukonlaulua ja oon sitten väsynyt. Ja käsi on aivan sökönä tästä näpyttelystä.

Voi miksi noi toiset pihtaa noita testejä jos mullois tullu haamu niin istusin kusella seuraavat 2 päivää tikut ulkona ja täysrapina käynnissä.On niillä kovat hermot mulla on tätä hulluutta ja maniaa kyllä sen verran. NO pitää ootella joskos joku tulee. Pikkumyykin nyt pihtaa.
 


Juuh ja en päässyt tätiä karkuun niin se saavutti minut aamulla! :ashamed:

Ja lisäykseksi kyllä testasin vasta kotia tullessani ja ihan negaa näytti, kun hanat auki... Kaipa tästä sitten ehkä taas noustaan! Kiitos kaikille tsempeistänne! :flower: :saint: :flower:

Rva Pikkumyy
 
Voi ei! Rouva Pikkumyylle kovasti haleja :hug: Olin jo aivan varma, että teitä onnisti mutta tällaista elämä on. Välillä potkii päähän oikein kunnolla. Jaksamista ja uutta yritystä heti kun tädin saat häädettyä.

Pyrstis; joo pitänee käydä joka ruokapaikassa jollei nyt ihan syömässä niin ainakin tarkkailemassa josko bongaan giten :)
Samanlaiset on sulla oireet kuin mullakin. Mä heräilen myös aamuyöstä jos olen edes sinne asti saanut nukuttua ja sitten mietin työasioita. Ja ne ovat vahvasti myös mun unissa sekä mietteissä myös hereillä ollessa. Sanoin sairaslomalle jäädessäni esimiehelle, että mulle kyllä kelpaisi jo yövuorolisätkin kun olen tehnyt töitä päivin ja öin...
Ja sitten se keskittymiskyvyn puute; hypin asiasta toiseen ja sitten mietin, että mitä olinkaan tekemässä. Nyt kotona ollessa en saa mitään tehtyä, huusholli kaipaisi kipeästi siivoojaa mutta en saa itsestäni irti edes sen vertaa jotta imuroisin. Plääh.
Tavaroitakin löytyy mielenkiintoisista paikoista, vasta ihmettelin kun patalaput olivat jääkaapissa :eek: Että tällaista täällä. Toivottavasti sä et polta itseäsi aivan loppuun vaan ajoissa jäät huilimaan jos tarve vaatii. Pidä itsestäsi huolta :hug:
 
Voihan harmistus, Pikkumyy. :hug:
Ei meidän manaukset pitäneet tätiä loitolla... :/
Vaan niinhän se on, ettei tää homma ajatuksen voimalla toimi, vaikka kuinka toivoisi ja tsemppaisi.
Mutta vielä on kesää jäljellä... kyllä ne plussat sinun suunnasta tulee varmasti tälle kesälle. Se tuntuu ihan selviöltä. :)

Minä olin taas vaihteeksi tirsoilla... väsyttää ja nukuttaa tosiaan nykyään jatkuvasti...
Jospa tuota jaksaisi nyt lojua sohvalla loppuillan tv:n ääressä ja tän koneen ääressä.
 

Yhteistyössä