YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO

Alkuperäinen kirjoittaja pyrstötähti:
minä taas ajattelin että jos ottais toisen miehen ja laittais ton toisen lepäileen aitaukseen,ties kuinka mun munikset villiintyisi uusista hajuista :LOL: IHana illanjatkoa :heart:
:LOL: :LOL: :LOL:

Voi pyrstis sä olet loistava! Ukko kävi kysymässä mitä naureskelen yksikseni ääneen. En uskaltanut sanoa että just vähän mietittiin jos sä muuttaisitkin koirien kanssa tonne ulos aitaukseen ja mä hankkisin uuden "talkkarin".
;)
 
pyrstötähti
maria tietysti meinaan menee nää m:t ihan sekas.Mulla ei oikein taas pää toimi sitä se valvominen teetti, no, kävin hakemassa häkkivärkit ja alan tässä pikkuhiljaa vasaroimaan ja sinne pitää varmaan toi telkkari ja sohva siirtää kun on noi pallokisat menossa :LOL:
 




Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

äippä67 (41).................kp3/26-39.......y1,5v......2.
Rva Pikkumyy (43).......kp4/28-29........yk4.........4./1.yhteinen
mimmimamma (46).......kp5/27.............y6v.........4.
Nuusku (42)...................kp5/28.............?..............4.
päivänkakkara67 (41)..kp8/26.............?...............1.
Mussukka67 (40)..........kp17/29............yk11.......2./1.yhteinen
pyrstötähti (47).............kp19/28............yk2..........4.
einiinvaan (41)..............kp19/28-31.......?.............3.
gitte (39)........................kp23/28............?.............1.
lapsellinen67 (40).........kp24/28............y1,5v.....1.
AinoEmilia (43)..............kp29/31-34......?.............4./1.yhteinen
mimuli (42)....................kp35/29...........yk2..........4.
annastiina (42)..............kp34/30...........?..............6.
keijukka (45).................kp38/29...........?..............4.
pääpilvissä (45).............kp92/25-43.....?..............1.yhteinen
babo67 (41)............kp10/29-31..PAS 8/08?...5./1. yhteinen
kane (43).................kp19/25.......PAS 8/08.....4./1. yhteinen
Hellu1.............................kp?/?................?..............3.
Elina67....................................................................
ruujakengu..............................................................

[/i] Kaikille Onnea kiertoon!


(Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/28 = 9,24 Ketju alkanut 21.2.2008 --> 21.6.2008 mennessä "tavoite" = 3 )

Mukana myös:
Pömppöli ...... taustajännäilijä


Pitää taukoa:

Kesän tjottailutauko 5.6.2008 alkaen: touhu tenava (45)..........kp6/27-30.......y3v.......6.

Kesätauko 1.6.2008 alkaen: vilmaville (43)............kp1/28-30.....y1,5v.......9.

Mietintätauko 21.5.2008 alkaen: dinosaurus61 (47).....kp16/26-28......?...............6.

Palstatauko 8.5.2008 alkaen: (kp8/28) Karpalo67 (41)


Haamuilijat:

pääpilvissä on testannut haamuja

Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:
äittä-67 (40).... 8.4.2008... kp32 yk 1.. LA 12.12.2008

torpeedo (42)..17.4.2008..kp24/25 yk 1.. LA 31.12.2008

Minni-07(44).. 23.5.2008...kp30/28 yk4.. LA 28.1.2009

Mari66 (41).....9.6.2008....kp37/28-41 y1,5 v
[/b]
 
Sateinen päivä. No. sade tekee luonnolle hyvää mutta kunhan ei sada lotuuta nyt sitten päivätolkulla.

Kenellä teillä on kokemusta clomeista? Onko hyviä/huonoja kokemuksia? Mun pitäisi aloittaa tänään ja kauhulla luin niitä mahdollisia sivuvaikutuksia. Itkuherkkyys ym, ihan niinkuin sitä ei olisi jo tarpeeksi muutenkin. Mutta kaipa ne kestää jollei aivan kamalia oireita tule. Meikäläinen on vain kuin Aku Ankka eli jos on pienikin mahdollisuus asian mennä pieleen niin sehän sitten menee :(
 

Pyrstis, minua ei ainakaan henkilökohtaisesti loukkaa jos nimet menee sekaisin. Itselläni on meinaan aivan älyttömän huono nimi muisti, kasvot jää paremmin muistiin.

Äippä67 Itselläni ei clomeista ole kokemusta, mutta lähes kaikesta muusta kyllä. Olen itse myös aika itkuherkkä tiettyyn aikaan kuukaudesta ja varsinkin jos on väsymys myös päällä. Ja tuo Aku Ankka fiilis on enemmän kuin tuttu.

Oma napa; Perustin sitten oikein labran meidän vessaan tänään ;o). Testasin aamulla siis Apteekin omalla, Clearbluen sekä Babyplussan raskaus- että ovulaatiotestillä.
Ja kaikkiin tuli PLUSSA. Nyt on sitten sormet ristissä olkapäitä myöten kun hirvittää että kestääkö tämäkään. Kokemuksiahan on useasta keskenmenoista, kemiallisesta - ja sekä kohdunulkopuolisesta raskaudesta.

t. Mari =)
 
Täällä ollaan. Viikonloppu meni Tampereella.Käytiin Skorppareita kuuntelemassa ja muutakin siinä samalla kuultiin. Nautittiin valmiista pöydän antimista ja kyllä muutama "virvoke" tuli nautittua. Sää oli aurinkoinen, ajoittain viileä, mutta nenä kyllä kärvähti.

Mimulin uutisia täälläkin odotellaan kuumeisesti. Jos plussaa vaihdan alaa ja alan huivipäiseksi ennustajaeukoksi. Toivottavasti niin käy että vahva plussa pärähtää mittariin.

Oma napa; ei raskausoireita. Tädin heittämä viiru paperissa wc reissulla. Mutta ei vielä muita oireita. *toivoo parasta, pelkää pahinta* loppuun asti. Taitaa olla munikset jumissa. Pölypallot siellä vain pöllähtelevät kun heteka heiluu lambadan tahdissa. Näin kun jatkamme toivokaamme että jäljellä oleva munisvarasto vielä herää henkiin ja joku kelvollinen sieltä irtoaa käydäkseen kaksintaistoon siimahännän kanssa.

Tänään jälleen iltavuoro kutsuu. Motivaatio on kyllä himppasen kateissa. APinan raivolla tässä meikäläinenkin menee. Kuulostaa niin tutulta nuo saamattomuuden oireet mitä tuolla aiemmin kerroitte. Lohduttaa että monella samanlaisia fiiliksiä.

Tsemppiä alkaneeseen viikkoon :hug:
 
pyrstötähti
päätin vaihtaa nimeni alkamaan m-kirjaimella sillä selvästikin se tuo PLUSSAONNEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
ONNEA MARILLE kaikki raajat pystyssä sulle,vähän hankaloittaa
autolla ajoa kun sorkat kojelauvalla ajelen että sun plussa pitää.
Ihanaa OLEN SO absofuckinglutely happy for You Mari.

Eli nyt sitte perkele opimma sen että RAPISTELU NÄKÖJÄÄN KANNATTAA aina!!!!
Meillähän on aivan liian vähän ja samanlaisia rapisevia kaapissa.
Kauheeta vauhtia nettiin ja tilaamaan kaikenmerkkisiä rapisevia kaappiin
taidan jo tänään alotella noilla vaivasilla yhenlaisilla mitä mulla on ja
loppuviikosta jatkan niillä uusilla joita alan heti nyt tilaamaan.

MEIDÄN PINOSSA TAPAHTUU JEEEEE :LOL:

Ei sulla gitte mitkään tädit siellä pakottele ne on kiinnittymiskipuja piste :heart:

Iloista viikkoa fantastinen aloitus kumpa tämä onni jatkuisi seuraavat 9 kuukautta
marille. Halauksia, pusuja, onnenkyyneleitä, tv: myrstis
 
Mimuli, Mannastiina, meijukka ja määpilvissä myös mukaan plussakerhoon.... ++++++++++++ :whistle:

Rapistelu kannattaa aina. :LOL:

Hokasin vasta nyt yhtäkkiä, että Marihan haaveilee siis ensimmäisestään. Mikä sen upeampaa, kun vihdoin se toive toteutuisi. :hug: :heart: :heart:
 
Äippä67 On kokemuksia clomeista kahden kierron verran. Tänään alkaa kolmannen satsin napsiminen. Minuakin pelotti ihan kauheesti sivuvaikutukset, mutta vielä ei ole ilmaantunut mitään...ainakaan vielä. Nappailen myös teroluteja ja tuntuu että niistä tulee kaikanmaailman ällötuksiä, kuvotuksia jne.
Toivotaan, että pääset helpolla noitten clomien kanssa ja tuottaisi jopa tulosta.
Toivota
 
Sydämelliset onnittelut. Taisit tuoda samalla monelle muulle meille kaipailevalle ilon ja toivon =)
Ihana uutinen sateiseen työpäivään.
Käärin tuossa itsellekin uskonvahvistukseksi tulitikkuja sellofaaniin, on jotain rapisteltavaa vessassa :) Eli odottelen itse rauhassa elokuuta, silloin eka pas jo sovittu jos kaikki menee kuten toivoisin. Oli muuten ivf jäljiltä tosi kiukkuinen ja iso täti ja vieraili kauan!. Ja tässäkin kuussa vahän väliä laittaa pienen pisaran muistutukseksi. Kyllä horminit vaikutti, vaan ei toivotulla tavalla...

Lisää plussia, kiits. Rouva Pikkumyy, harmi, sulle varmaan kaikki sois sen suuren plussan, olet aina niin positiivinen ja kannustava ja iloinen. Samoin sulle Myrstis, kaiken ton sun aiheuttaman naurunkyynelten sekaan voitas laittaa pari ilonpisaraa ja tiruttaa pari ekstrapisaraa omiin tikkuihin. Ja kaikille muillekin. Kun tää ikä ja yrittäminen on joskus toivottoman tuntuista (vaikka kivaa tietysti) niin todella hyvän fiiliksen tuo kenen vaan onnistuminen.
 
Voi kuinka kiva uutinen näin viikon aluksi.

Minä en voi vielä plussaa teille suoda, kun negaa vaan testit näyttää. Clearbluessa olin kyllä jotakin viivan rippeitä näkevinäni, mutta taitaa pääkoppa tehdä niitä viivoja. Raskausoireita ei kyllä ole, joten on vaan odotettava. En viitsi heti taas rynnätä lääkäriin, vaan katson nyt rauhassa, mitä tuleman pitää. Ehkä uhraan jonkin euron vielä testiinkin, jos jokin ihme olis tapahtunut.
Harmittaa vaan, jos menkkoja ei kuulu, niin ei taida tulla tulosta. Täytyy varmaan oletetun kierron keskivaiheilla ovistikuttaa kuitenkin.

Mullakin on työrintamalla jokin boreout -tilanne. Toisaalta nyt kun vauvasta haaveilee, ei viittis uutta työpaikkaa metsästää. Onneksi tulee loma kohta puoleen.

Mulla vielä kerran Marille oikein paljon onnea ja tarrasukkia!
 
:LOL: :LOL: ihanaa myrstis, kiitos kannustuksesta ja marille vielä kerran ONNEA älypaljon :hug:

Olisipa sitä että munis yrittää tarrautua kiinni. Mutta realistina pahoin pelkään että tämä tällä hetkellä minimaalinen suttu ennakoi tädin tuloa. Olin jo vähällä sillä mielellä että ei sitten ... mutta tuo plussauutinen sai kuitenkin vielä uskon kipinän syttymään täälläkin. Tuon ukkokullan siittiöistä en tiedä ovatko millaisia kykeneväisiä raivaamaan tietään mun karvaisiin munasoluihini.

Täällä pinossa kuitenkin toivo elää erittäin vahvana. Tämäkö nyt siis neljäs plussa tässä pienen ajan sisällä. HIANOOOO !!! Upeeta , mahtavaa.
Jatketaan siskot samalla mitalla.
:hug: päiväänne :wave:

t. mainoemilia
 
joo siis passailua odotellessa. Kiva kun on mitä odottaa, mut tuntuu vaan jotenkin epävarmalta olo, on vain yksi ukko pakkasessa. Sain muuten jo jonkun laastarireseptin mukaan, joku salvekvik tyyppinen jossa on estrogeenia tai jotain. Mä varasin siis jo heinäkuulle ajan ja lääkäri anto passailuajankin heti ekaan päivään kun labra aukee sulatteluihin eli elokuun alkuun. Jos siis kaikki sujuu ja täti pysyy ferrarillaan radalla edes suunnilleen.
 
Kiitos teille kaikille peukkujen pitäjille (älkää luoja paratkoon vaan lopettako peukuttamista vielä).

Babo & Kane, mulla on ollut kaikkien kolmen IVF jälkeen tosi runsaat sekä kipeät menkat. Lääkärini sanoi että aina kannattaa "luomusti" yrittää IVF jälkeisestä kierrosta koska silloin hormoneja on edellisessä kierrossa herätelty kunnolla. Itselleni tulikin ekan kerran jälkeen heti seuraavasta kierrosta plussa mutta valitettavasti tuli myös km vko 6.

Tästä kierrossa mistä "luomu-rapistelu" plussa tuli niin oli käytössä myös avusteita. Tässäkin pinossa vieraillut Hillevi kertoi, että tiesi akupunktion auttanee pariskuntia lapsettomuudessa. No ei muuta kun puhelin käteen aika syntyperäiselle kiinalaislääkärille, ja siellä ehdinkin ihan kolme kertaa käydä ennen plussa tulosta.

Lisäksi otin kuurin Mulimen tippoja. Jotka ovat homeopaattisia tippoja joita saa luontaistuotekaupasta. Homeopaatti jolta asiaa kysyin niin kertoi että tuotteella on erittäin hyviä kokemuksia myös eläiten puolella, mm. vanhojen kanojen hoidossa joiden muninta on vähentynyt/ hidastunut, on saatu loistavia tuloksia. Totesin siihen että no tälle kanalle sitten heti litra ky tuotetta ;o). Homeopaatti kertoi että 50 ml riittää hyvin kuurina, 40 tippaa puoleen lasilliseen vettä joka ilta, ei sekoiteta millään, annetaan seistä hetken ajan ja juodaan. Nämä tipat ovat kuulemma erinomaisia myös jos kierto on epäsäännöllinen/pitkä, eli normalisoivat kiertoa nopeasti.

Aamuisin laitoin vesilasiin sekaan 1- 2 Pascoe emäsjauhetta (maku ei todella hurmaa, mutta mitäpä sitä ei epätoivoinen kokeilisi). Tämä poistaa elimistöstä happamuutta, mutta enpä huomannut mielen happamuuteen vaikuttavan. Ja samalla yritin välttää ruoka-aineita jotka elimistöön tuota happamuutta lisäävät (valkoinen vehnäjauho, pasta ja ns. roskaruuat).

En tietenkään voi olla 101 % varma toiko tämä resepti plussan vai ei? Mutta itse uskon että asioilla on ollut merkitystä, varsinkin akupunktiolla.

Hilleville vielä EXTRA SUURET kiitokset hyvästä neuvosta :heart: :heart: :flower: :flower:
 

Yhteistyössä